- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Наказ
ДЕРЖАВНА СЛУЖБА ФІНАНСОВОГО МОНІТОРИНГУ УКРАЇНИ
Н А К А З
Про затвердження Складу комітету з конкурсних торгів Держфінмоніторингу
( Із змінами, внесеними згідно з Наказами Державної
служби фінансового моніторингу
N 132 від 12.07.2011
N 176 від 19.09.2011
N 42 від 06.03.2012 )
У зв'язку з реорганізацією Державного комітету фінансового моніторингу України в Державну службу фінансового моніторингу України відповідно до Указу Президента України від 09.12.2010
N 1085/2010 "Про оптимізацію системи центральних органів виконавчої влади", з метою належної організації та здійснення Державною службою фінансового моніторингу України державних закупівель, керуючись вимогами Закону України "Про здійснення державних закупівель" від 01.06.2010
N 2289-VI,
НАКАЗУЮ:
1. Утворити Комітет з конкурсних торгів Державної служби фінансового моніторингу України у складі, що додається.
2. Затвердити Положення про комітет з конкурсних торгів Державної служби фінансового моніторингу України, що додається.
3. Вважати такими, що втратили чинність, накази Держфінмоніторингу після припинення Державного комітету фінансового моніторингу України:
від 30.08.2010
N 153 "Про затвердження Складу комітету з конкурсних торгів Державного комітету фінансового моніторингу України";
від 10.09.2010
N 163 "Про затвердження Положення про комітет з конкурсних торгів Держфінмоніторингу";
від 09.02.2011
N 18 "Про внесення змін до наказу Держфінмоніторингу від 30.08.2010 N 153";
від 16.03.2011
N 32 "Про внесення змін до наказу Держфінмоніторингу від 10.09.2010 N 163";
пункт 1 наказу Держфінмоніторингу від 19.07.2010
N 114 "Про створення комітету з конкурсних торгів Держфінмоніторингу".
4. Управління контролю та адміністративно-господарської роботи (Хоменко А.П.) ознайомити з цим наказом членів комітету з конкурсних торгів Держфінмоніторингу.
Голова Державної служби фінансового моніторингу України | С.Г.Гуржій |
Додаток
до наказу
Держфінмоніторингу України
04.04.2011 N 48
(у редакції наказу
Держфінмоніторингу України
06.03.2012 N 42)
( v0042827-12 )
СКЛАД
комітету з конкурсних торгів Державної служби фінансового моніторингу України
1. Зубрій В.П. |
- заступник Голови Держфінмоніторингу України - голова комітету з конкурсних торгів; |
2. Фещенко О.Ю. |
- перший заступник Голови Держфінмоніторингу України; |
3. Давидюк В.С. |
- директор Департаменту інформаційних технологій; |
4. Поплевічева Н.Г. |
- начальник Управління планування, виконання бюджету, бухгалтерського обліку та роботи з персоналом; |
5. Хоменко А.П. |
- начальник Управління контролю та адміністративно-господарської роботи; |
6. Стецюк Ю.В. |
- заступник директора Департаменту інформаційних технологій - начальник відділу забезпечення функціонування систем електронного урядування; |
7. Гаєвський І.М. |
- начальник Юридичного управління; |
8. Степенко О.Л. |
- начальник відділу провадження у справах про адміністративні правопорушення та договірної роботи Юридичного управління; |
9. Коноваленко В.С. |
- завідувач Сектором режиму та безпеки; |
10. Зеленяк С.Г. |
- завідувач Сектором внутрішнього аудиту; |
11. Хмелюк А.А. |
- начальник відділу збору та обробки інформації Департаменту інформаційних технологій; |
12. Киричок І.М. |
- головний спеціаліст відділу планування, організації виконання бюджету Управління планування, виконання бюджету, бухгалтерського обліку та роботи з персоналом |
( Склад в редакції Наказів Державної служби фінансового моніторингу
N 132 від 12.07.2011,
N 42 від 06.03.2012 )
Заступник начальника - начальник відділу планування та організації виконання бюджету Управління планування, виконання бюджету та роботи з персоналом | А.Г.Духота |
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Державної
служби фінансового
моніторингу України
04.04.2011 N 48
ПОЛОЖЕННЯ
про комітет з конкурсних торгів Державної служби фінансового моніторингу України
I. Загальні положення
1. Комітет з конкурсних торгів Держфінмоніторингу (далі - Комітет) - службові (посадові) особи Держфінмоніторингу, призначені відповідальними за організацію та проведення процедур закупівель згідно з вимогами законодавства у сфері закупівлі товарів, робіт і послуг за державні кошти (далі - законодавство).
( Пункт 1 розділу I із змінами, внесеними згідно з Наказом Державної служби фінансового моніторингу
N 176 від 19.09.2011 )
2. Метою створення Комітету є організація та проведення процедур закупівель на засадах колегіальності в прийнятті рішень, відсутності конфлікту інтересів членів Комітету та їх неупередженості.
3. Комітет у своїй діяльності керується законодавством у сфері закупівлі товарів, робіт і послуг за державні кошти, а також цим Положенням.
II. Порядок створення та організація діяльності Комітету
4. Склад Комітету та Положення про нього затверджуються наказами Держфінмоніторингу.
Членами Комітету є працівники Держфінмоніторингу в кількості не менше 5 осіб.
5. До складу Комітету не можуть входити посадові особи та представники учасників, члени їх сімей, а також народні депутати України, депутати Верховної Ради Автономної Республіки Крим та депутати місцевих рад.
Зміни до складу Комітету вносяться за поданням голови Комітету та затверджуються наказами Держфінмоніторингу.
6. Керівництво роботою Комітету здійснює його голова, який призначається наказом Держфінмоніторингу та є особою, що має право на підписання договорів про закупівлю товарів, робіт і послуг.
7. Голова Комітету організовує його роботу і несе персональну відповідальність за виконання покладених на Комітет функцій.
Голова Комітету призначає заступника (заступників) голови, відповідального секретаря з числа членів Комітету та визначає функції кожного члена Комітету.
У разі відсутності голови Комітету його обов'язки виконує заступник голови Комітету (якщо призначено кількох заступників голови Комітету, то голова визначає серед них виконуючого обов'язки голови Комітету на період своєї відсутності).
8. За рішенням Комітету можуть залучатись службові (посадові) та інші особи структурних підрозділів Держфінмоніторингу для надання консультацій з технічних питань, що зазначені в документації конкурсних торгів.
9. Формою роботи Комітету є засідання, які скликаються головою Комітету.
10. Перелік питань, що підлягають розгляду на засіданні Комітету, та порядок денний доводяться до членів Комітету не пізніше ніж за два дні до засідання.
11. На засіданнях Комітету підлягають розгляду такі питання:
планування здійснення процедур закупівель;
складення та затвердження річного плану державних закупівель;
вибір процедури закупівлі;
інші питання відповідно до законодавства.
12. Рішення з питань, що розглядаються на засіданнях Комітету, приймаються простою більшістю голосів у присутності не менше двох третин членів Комітету.
За умови рівного розподілу голосів голос голови Комітету є вирішальним.
13. Рішення Комітету оформляється протоколом, який підписується усіма членами Комітету, присутніми на засіданні Комітету. У разі відмови члена Комітету підписати протокол про це зазначається у протоколі із зазначенням причин відмови.
III. Головні функції Комітету
14. Комітет відповідає за організацію та проведення процедур закупівель. У процесі роботи він забезпечує реалізацію таких функцій:
14.1. Планує проведення процедур закупівель;
................Перейти до повного тексту