1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Наказ


ДЕРЖАВНИЙ КОМІТЕТ ФІНАНСОВОГО МОНІТОРИНГУ УКРАЇНИ
Н А К А З
20.07.2010 N 119
( Наказ втратив чинність на підставі Наказу Державного комітету фінансового моніторингу N 163 від 10.09.2010 )
Про затвердження Положення про комітет з конкурсних торгів Держфінмоніторингу
Для організації та проведення Держфінмоніторингом процедур закупівель товарів, робіт і послуг за державні кошти, у відповідності до Закону України "Про здійснення державних закупівель", прийнятого Верховною Радою України від 01.06.2010 N 2289-VI,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Положення про комітет з конкурсних торгів Держфінмоніторингу, що додається.
2. Наказ Держфінмоніторингу від 25.06.2008 N 143 "Про створення тендерного комітету Державного комітету фінансового моніторингу України" вважати таким, що втратив чинність.
3. Цей наказ вводиться в дію з 31 липня 2010 року.
4. Сектору забезпечення діловодства (Цапліна Н.М.) ознайомити з цим наказом членів комітету з конкурсних торгів Держфінмоніторингу.
5. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника Голови Держфінмоніторингу Зубрія В.П.
Голова С.Г.Гуржій
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Держфінмоніторингу
20.07.2010 N 119
ПОЛОЖЕННЯ
про комітет з конкурсних торгів Держфінмоніторингу
I. Порядок створення та організація діяльності комітету з конкурсних торгів Держфінмоніторингу
1. Комітет з конкурсних торгів Держфінмоніторингу (далі - Комітет) - службові (посадові) та інші особи Держфінмоніторингу, призначені відповідальними за організацію та проведення процедур закупівель згідно з вимогами законодавства у сфері закупівлі товарів, робіт і послуг за державні кошти.
2. Метою створення Комітету є організація та проведення процедур закупівель на засадах колегіальності в прийнятті рішень, відсутності конфлікту інтересів членів Комітету та їх неупередженості.
3. Комітет у своїй діяльності керується законодавством у сфері закупівлі товарів, робіт і послуг за державні кошти, а також цим Положенням.
4. Склад Комітету та Положення про нього затверджуються наказами Держфінмоніторингу.
Членами Комітету є працівники Держфінмоніторингу в кількості не менше 5 осіб.
5. До складу Комітету не можуть входити посадові особи та представники учасників, члени їх сімей, а також народні депутати України, депутати Верховної Ради Автономної Республіки Крим та депутати місцевих рад.
Зміни до складу Комітету вносяться за поданням голови Комітету та затверджуються наказами Держфінмоніторингу.
6. Керівництво роботою Комітету здійснює його голова, який призначається наказом Держфінмоніторингу та є особою, що має право на підписання договорів про закупівлю товарів, робіт і послуг.
7. Голова Комітету організовує його роботу і несе персональну відповідальність за виконання покладених на Комітет функцій.
Голова Комітету призначає заступника (заступників) голови, відповідального секретаря та визначає функції кожного члена Комітету.
У разі відсутності голови Комітету його обов'язки виконує заступник голови Комітету (якщо призначено кількох заступників голови Комітету, то він повинен визначити серед них виконуючого обов'язки голови Комітету на період своєї відсутності).
За рішенням голови Комітету можуть створюватись окремі робочі групи із залученням спеціалістів структурних підрозділів Держфінмоніторингу для надання консультацій при вирішенні питань, що виникають у процесі здійснення закупівель, зокрема для оцінки пропозицій.
8. Робоча група з членів Комітету в складі не менше трьох осіб може призначатися головою Комітету для розкриття пропозицій учасників процедур закупівель. При розкритті пропозицій робочою групою протокол про розкриття пропозицій підписують члени робочої групи.
9. Формою роботи Комітету є засідання, які проводяться у разі потреби.
10. Рішення Комітету оформляється протоколом, який підписується усіма членами комітету, присутніми на засіданні Комітету. У разі відмови члена Комітету підписати протокол про це зазначається у протоколі із зазначенням причин відмови.
II. Головні функції Комітету
11. Комітет відповідає за організацію процедур закупівель на всіх етапах їх проведення. У процесі роботи він забезпечує реалізацію таких функцій:
11.1. планує протягом року здійснення процедур закупівель відповідно до затвердженого кошторису, плану асигнувань;
11.2. складає та затверджує річний план державних закупівель;
11.3. здійснює вибір, процедури закупівлі відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель;
11.4. проводить процедури закупівель, попередню кваліфікацію учасників;
11.5. забезпечує складання, затвердження та зберігання відповідних документів з питань державних закупівель, визначених законодавством;
11.6. забезпечує рівні умови для всіх учасників, об'єктивний та чесний вибір переможця;
11.7. готує, затверджує та надає особам, що виявили намір взяти участь у процедурі закупівлі (попередній кваліфікації), необхідної для проведення процедур закупівель (попередньої кваліфікації) документації;
11.8. надає роз'яснення особам, що виявили намір взяти участь у процедурі закупівлі (попередній кваліфікації), щодо змісту документації конкурсних торгів у разі отримання від останніх відповідних запитів;
11.9. визначає необхідність застосування та проведення попередньої кваліфікації;
11.10. організовує приймання, зберігання, розкриття пропозицій, забезпечення вибору найбільш економічно вигідної пропозиції на підставі критеріїв та методики оцінки, визначених у документації конкурсних торгів;
11.11. проводить переговори з учасниками при проведенні процедури закупівлі в одного учасника; оформлює документи, необхідні для погодження застосування процедури закупівлі в одного учасника у встановленому законодавством порядку;

................
Перейти до повного тексту