1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Висновок


ТЕНДЕРНА ПАЛАТА УКРАЇНИ
В И С Н О В О К
18.04.2007 N в-23/04
Стосовно дотримання процедур державних закупівель
(відповідно до ст. 173 Закону України "Про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти"
Підстава: в порядку громадського контролю, відповідно до статті 173 Закону України "Про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти", Тендерна палата України провела дослідження щодо дотримання процедур державних закупівель, проведених в 2006 році Сумським обласним Центром акушерства, гінекології та репродукції.
Загальна інформація:
1. Інформація про замовника
Назва: Сумський обласний Центр акушерства, гінекології та репродукції;
Адреса: 40018, м. Суми, вул. Санаторна, 3.
2. Головний розпорядник: Управління охорони здоров'я Сумської облдержадміністрації.
3. Відповідальний за проведення торгів: Головна акушерка Сумського обласного Центру акушерства, гінекології та репродукції, член тендерного комітету Гнатенко Надія Володимирівна.
4. Предмет закупівлі: дезінфекційні засоби (надалі - деззасоби).
5. Процедура закупівлі: запит цінових пропозицій.
6. Джерело фінансування закупівель: кошти місцевого бюджету.
7. Період здійснення процедури закупівлі: початок - 06.03.2006, закінчення - 14.03.2006.
Для розгляду та дослідження надано копії наступних матеріалів:
1. Кошторис по КВКВ 030 УОЗ Сумської облдержадміністрації КТКВ 080201 "Спеціалізовані лікарні та інші спеціалізовані заклади" на 2006 рік від 21.02.2006 б/н - 2 арк.
2. Звіт про виконання загального фонду кошторису установи (форма 2м) за 2006 - 3 арк.
3. Протокол засідання тендерного комітету СОЦАГР від 03.01.2006 N 1 - 1 арк.
4. Протокол засідання тендерного комітету СОЦАГР від 01.03.2006 N 4 - 1 арк.
5. Свідоцтво про підвищення кваліфікації Бойко В.І. від 25.05.2006 N 013669 - 1 арк.
6. Свідоцтво про підвищення кваліфікації Тесленко Ю.В. від 08.04.2005 N 1110 - 1 арк.
7. Свідоцтво про підвищення кваліфікації Пісакової С.О. від 23.03.2006 N 011933 - 1 арк.
8. Свідоцтво про підвищення кваліфікації Павлюченко О.О. від 23.03.2006 N 011931 - 1 арк.
9. Свідоцтво про підвищення кваліфікації Кукушки Г.Г. від 08.04.2005 N 1111 - 1 арк.
10. Форма річного плану державних закупівель, який підлягає оприлюдненню б/д і б/н - 1 арк.
11. Річний план закупівель тендерного комітету щодо організації та проведення процедур державних закупівель Обласним комунальним закладом Сумський обласний Центр акушерства, гінекології та репродукції (зі змінами, внесеними на засіданні тендерного комітету протоколом N 12 від 29.06.2006), затверджений рішенням тендерного комітету від 01.03.2006 N 4 - 7 арк.
12. План придбання товарів, робіт і послуг по Сумському обласному Центру акушерства, гінекології та репродукції на I квартал 2006 року б/д і б/н - 4 арк.
13. Повідомлення про присвоєння коду від 26.07.2006 N СІР/Ц-рп 023 - 1 арк.
14. Звіт про проведення процедур закупівель товарів, робіт і послуг за державні кошти за січень-червень 2006 року від 30.06.2006 N 53 - 2 арк.
15. Витяг з акта ревізії використання бюджетних коштів, стану збереження та законності використання приміщень, основних засобів та іншого майна в лікувальних закладах, які обслуговуються централізованою бухгалтерією при Сумському обласному Центрі акушерства, гінекології та репродукції, проведеної КРУ в Сумській області від 29.05.2006 N 04-21 - 5 арк.
16. Звіт про результати здійснення процедури запиту цінових пропозицій (котирувань) щодо закупівлі товарів, робіт і послуг за державні кошти від 14.03.2006 N 4 - 2 арк.
17. Договір від 20.03.2006 року N 42 - 3 арк.
18. Повідомлення про акцепт тендерної пропозиції на постачання деззасобів для Сумського обласного Центру акушерства, гінекології та репродукції від б/д, б/н - 1 арк.
19. Платіжне доручення від 29.05.2006 N 16523 - 1 арк.
20. Рахунок-фактура від 26.05.2006 N СФ-000831 - 1 арк.
21. Платіжне доручення від 24.05.2006 N 16514 - 1 арк.
22. Рахунок-фактура від 18.05.2006 N СФ-000776 - 1 арк.
23. Платіжне доручення від 27.03.2006 N 1568 - 1 арк.
24. Рахунок-фактура від 15.03.2006 N СФ-000363 - 1 арк.
25. Протокол засідання тендерного комітету при Сумському обласному Центру акушерства, гінекології та репродукції від 13.03.2006 N 10 - 3 арк.
26. Протокол розкриття тендерних пропозицій від 13.03.2006 N 9 - 3 арк.
27. Реєстр отриманих тендерних пропозицій від 13.03.2006 N 4 - 1 арк.
28. Комерційна пропозиція від ТОВ "Сарторіус" від 13.03.2006, б/н - 4 арк.
29. Комерційна пропозиція від ТОВ "Ігар" б/д, б/н - 5 арк.
30. Цінова пропозиція ТОВ "Фармацевтична фірма Аптека 95" від 13.03.2006, б/н - 5 арк.
31. Лист-запит до ТОВ "Ігар", ТОВ "Фармацевтична фірма Аптека 95" та ТОВ "Сарторіус" щодо надання пропозиції б/д, б/н - 2 арк.
32. Платіжне доручення від 31.05.2006 N 16529 - 1 арк.
33. Видаткова накладна від 30.05.2006 N РН-00781 - 1 арк.
34. Платіжне доручення від 23.06.2006 N 72 - 1 арк.
35. Видаткова накладна від 19.06.2006 N РН-00878 - 1 арк.
36. Платіжне доручення від 12.04.2006 N 16345 - 1 арк.
37. Видаткова накладна від 11.04.2006 N РН-00483 - 1 аркушах.
Завдання сформульоване наступним чином:
"Надати висновок про законність та обґрунтованість проведення процедури запиту цінових пропозицій (котирувань) щодо закупівлі Сумським обласним Центром акушерства, гінекології та репродукції з придбання деззасобів".
ДОСЛІДЖЕННЯ:
Об'єкти, що досліджуються: матеріали, перелічені у вступній частині висновку.
При дослідженні наданих матеріалів встановлено.
1. Щодо створення та функціонування тендерного комітету, кваліфікації членів тендерного комітету.
Процедуру закупівлі проведено розпорядником бюджетних коштів - Сумським обласним центром акушерства, гінекології та репродукції (надалі - Замовник).
Наказ про склад тендерного комітету, що діяв на момент проведення процедур Замовником для дослідження не надано.
Інформація про членів тендерного комітету
N П.І.Б. Дата та номер
розпорядчого
акта включення
до складу
тендерного
комітету
Займана посада
в ТК
N, дата
свідоцтва чи
сертифіката
1. Бойко В.І. Відомості не
надано
Голова
тендерного
комітету
Серія СПК
N 307177 від
25.05.2006
2. Кукушка Г.Г. Відомості не
надано
Заступник
голови
тендерного
комітету
Серія СПК
N 217208 від
08.04.2005
3. Маренцева Л.В. Відомості не
надано
Заступник
голови
тендерного
комітету
Свідоцтво
відсутнє
4. Павлюченко О.О. Відомості не
надано
Член тендерного
комітету
Серія СПК
N 309616 від
23.03.2006
5. Гнатенко Н.В. Відомості не
надано
Член тендерного
комітету
Свідоцтво
відсутнє
6. Пісакова С.О. Відомості не
надано
Член тендерного
комітету
Серія СПК
N 309618 від
23.03.2006
7. Тесленко Ю.В. Відомості не
надано
Секретар
тендерного
комітету
Серія СПК
N 217207 від
08.04.2005
Таким чином, в порушення вимог ч. 7 ст. 12 Закону, на час здійснення процедури закупівлі члени тендерного комітету: Маренцева Л.В. та Гнатенко Н.В. (відповідальна за проведення торгів) не мали відповідного свідоцтва встановленого зразка про проходження навчання чи підвищення кваліфікації з питань організації та здійснення процедур закупівель за державні кошти.
В порушення ч. 2 ст. 12 Закону України "Про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти" (надалі - Закон) та п. 2.5 Положення про порядок створення та головні функції тендерних комітетів щодо організації та здійснення процедур закупівель товарів, робіт і послуг за державні кошти, затвердженого наказом Міністерства економіки від 26.12.2000 N 280, Положення про тендерний комітет Замовника у встановленій формі відсутнє.
2. Фінансування закупівель.
Кошторисом на 2006 р. Сумському обласному Центру акушерства, гінекологи та репродукції затверджено видатки за рахунок місцевого бюджету КТКВ 080201 "Спеціалізовані лікарні та інші спеціалізовані заклади" 1132 "Медикаменти та перев'язувальні матеріали" в загальній сумі 484,2 тис. гривень.
Відповідно звіту про виконання загального фонду кошторису Замовником станом на 01.07.2006 року по КЕКВ 1132 "Медикаменти та перев'язувальні засоби" використано кошти в сумі 278,2 тис. гривень.
Обґрунтування та підтвердження відповідними розрахунками необхідності використання коштів на придбання медикаментів для перевірки не надано.
В порушення вимог ч. 2 ст. 22 Закону Замовником річний план закупівель на 2006 рік розміщено в інформаційній системі мережі Інтернет в порушення встановленого терміну - 26.07.2006 року (код N СІП/Ц-рп 023), тоді як план закупівель затверджено рішенням тендерного комітету від 01.03.2006 N 4.
3. Вибір процедури закупівлі.
В порушення вимог п. 2.13 Положення про порядок створення та головні функції тендерних комітетів щодо організації та здійснення процедур закупівель товарів, робіт і послуг за державні кошти, затвердженого наказом Міністерства економіки від 26.12.2000 N 280, протокол визначення процедури закупівлі дезинфікуючих засобів тендерним комітетом не складався.
Відповідно протоколу засідання тендерного комітету від 01.03.2006 N 4 затверджено план закупівель Замовника на 2006 рік, в якому передбачена закупівля деззасобів очікуваною вартістю 85,0 тис.грн., шляхом застосування процедури запиту цінових пропозицій. У січні 2006 року Замовником проведено закупівлю деззасобів в сумі 24,66 тис.грн., за тимчасовим кошторисом, шляхом застосування процедури запиту цінових пропозицій (котирувань).
Таким чином, для закупівлі деззасобів очікуваною вартістю 60,33 тис.грн., Замовником обрано процедуру запиту цінових пропозицій (котирувань), у відповідності до вимог ч. 1 ст. 32 Закону.
4. Визначення предмета закупівлі.
Предмет закупівлі - "засоби дезінфікуючі" тендерним комітетом Замовника визначено відповідно до вимог Порядку визначення предмета закупівлі за державні кошти, доведеного наказом Міністерства економіки України від 27.06.2003 N 165, у відповідності з Державним класифікатором продукції та послуг ДК 016-97, затвердженого наказом Державного комітету України стандартизації, метрології та сертифікації від 30.12.97 N 822. Відповідно до зазначеного класифікатора дезінфекційні засоби відносяться до коду 24.20.14 "Засоби дезинфікуючі".
5. Подання запиту щодо цінових пропозицій (котирувань) та інформування учасників процедури закупівлі.
Запити щодо цінових пропозицій Замовником направлені листом б/д, б/н таким підприємствам:
- ТОВ "Фармацевтична фірма Аптека - 95";
- ТОВ "ІГАР";
- ТОВ "Сарторіус".
Так, запит Замовника містив наступні дані: "Найменування засобу", "Одиниця виміру", "Виробник", "Кількість", крім того, до пропозиції вимагались копії документів, що посвідчують право зайняття відповідним видом діяльності та інформацію щодо форми розрахунків, умов доставки та терміну дії тендерної пропозиції. Відповідно запиту Замовника, у вартість товару включаються витрати на транспортування, страхування, сплату мита, податків та інших зборів і обов'язкових платежів.
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій зазначено до 12:00 13.03.2006.
В порушення вимог ст. 1 Закону строк дії цінової пропозиції, що діє до укладення договору про закупівлю, протягом якого учасник не має права змінювати свою цінову пропозицію, у тендерній документації Замовником не визначено.
В порушення вимог ст. 9 Закону України "Про ціни і ціноутворення" від 03.12.90 N 507-XII, п. 12 постанови Кабінету Міністрів України "Про встановлення повноважень органів виконавчої влади та виконавчих органів міських рад щодо регулювання цін (тарифів)" від 25.12.96 N 1548 та спільного наказу Міністерства охорони здоров'я і Міністерства економіки "Про затвердження Переліку вітчизняних та імпортних лікарських засобів і виробів медичного призначення, ціни на які підлягають державному регулюванню" від 03.12.2001 N 480/294, Замовником при формуванні запиту не використано право закуповувати лікарські засоби та вироби медичного призначення, внесені в перелік, що придбаваються державними і комунальними закладами охорони здоров'я за бюджетні кошти на рівні не вище ніж 10 відсотків оптової ціни виробника (митної вартості).
6. Подання та розкриття пропозицій.
Відповідно до протоколу розкриття цінових пропозицій їх порівняння та оцінки від 13.03.2006 N 9 пропозиції подано трьома учасниками в установлений термін (до 12:00 13.03.2006 року):
- ТОВ "Сарторіус", цінова пропозиція якого становила 60329,38 грн., в т.ч.: Дисмозон Пур. - 200 упаковок по ціні - 14,94 грн. за уп.; Лізоформін 3000 - 7 упаковок по ціні - 284,0 грн. за уп., Хлорне вапно - 600 кг по ціні - 3,84 грн. за кг; Дезактин - 900 кг по ціні 52,02 грн. за кг; Корзолекс екстра 2 л. - 6 уп. по 313,88 грн. за уп.; Стериліум 1 л - 10 уп. по ціні 101,21 грн. за уп.; Йодобак 1 л - 20 уп. по 166,8 грн. за уп.;

................
Перейти до повного тексту