1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Висновок


ТЕНДЕРНА ПАЛАТА УКРАЇНИ
В И С Н О В О К
05.02.2007 N в-21/02
Стосовно проведення Управлінням комунального господарства Стаханівської міської ради Луганської області процедури відкритих торгів з закупівлі у 2005 році робіт з поточного ремонту міських доріг
Підстава: звернення Тимчасової слідчої комісії Верховної Ради України з питань розслідування причин незадовільного стану системи державних закупівель та перевірки фактів можливого зловживання службовим становищем посадових осіб, інших пов'язаних з цим питань, утвореної на виконання Постанови Верховної Ради України від 24.12.2004 N 2298-IV.
Замовник торгів: Управління житлово-комунального господарства Стаханівської міської ради Луганської області. 94000, Луганська обл. м. Стаханов, вул. Кірова, 32. (06444) 4-06-09.
Предмет закупівлі: поточний ремонт міських доріг.
Процедура закупівлі: відкриті торги.
Джерело фінансування: кошти місцевого бюджету.
Період здійснення процедури закупівлі: початок 21.03.2005 закінчення 12.04.2005.
Для розгляду та дослідження надано копії наступних матеріалів:
Наказ про створення тендерного комітету від 03.02.2005 N 8/1 - 1 арк.
Свідоцтво про підвищення кваліфікації Сімбіркіної Т.В. від 22.05.2005 СПК N 248262 - 1 арк.
Кошторис на 2005 рік за кодом тимчасової класифікації видатків (КТКВ) 100203 "Благоустрій міст, сіл, селищ" - 1 арк.
Довідка про зміни до річного розпису бюджету (кошторису) на 2005 рік від 25.06.2005 N 514 - 1 арк.
Довідка про зміни до річного розпису бюджету (кошторису) на 2005 рік від 20.12.2005 N 868/1 - 1 арк.
Довідка про зміни до річного розпису бюджету (кошторису) на 2005 рік від 29.08.2005 N 663/1 - 1 арк.
Довідка про зміни до річного розпису бюджету (кошторису) на 2005 рік від 07.07.2005 N 550 - 1 арк.
Довідка про зміни до річного розпису бюджету (кошторису) на 2005 рік від 06.05.2005 N 300 - 1 арк.
Довідка про зміни до річного розпису бюджету (кошторису) на 2005 рік від 23.11.2005 N 795/1 - 1 арк.
Довідка про зміни до річного розпису бюджету (кошторису) на 2005 рік від 22.12.2005 N 914/1 - 1 арк.
Звіт про виконання загального фонду кошторису установи (форма N 2д, N 2м) за КТКВ 100203 "Благоустрій міст, сіл, селищ" - 2 арк.
Протокол засідання тендерного комітету від 21.02.2005 без номеру, щодо організації закупівлі послуг з поточного ремонту міських доріг та вибору процедури закупівлі - 2 арк.
Витяг з тендерної документації від 29.03.2005 - 2 арк.
Оголошення про заплановані торги від 01.03.2005 N 01-2а/396 - 2 арк.
Список переліку документів тендерної пропозиції до об'єкту N 1 наданих приватним підприємцем "Юхневич" - 3 арк.
Список переліку документів тендерної пропозиції до об'єкту N 2, наданих ЗАТ "БУШБМ" - 3 арк.
Список переліку документів тендерної пропозиції, наданих ТОВ "Моноліт - 2002" - 3 арк.
Список переліку документів тендерної пропозиції, наданих приватним підприємством "Ремшляхбуд" - 3 арк.
Протоколи розкриття тендерних пропозицій від 12.04.2005 NN 1, 2 - 4 арк.
Протокол порівняння, оцінки та вибору переможця відкритих торгів від 15.04.2005 без номеру - 4 арк.
Розрахунок бальної оцінки - 2 арк.
Повідомлення про акцепт та результати відкритих торгів від 15.04.2005 N 15/103-243 -247 - 5 арк.
Звіт про результати здійснення процедури відкритих торгів від 29.04.2005 N 1 - 3 арк.
Оголошення про результати проведення процедури відкритих торгів - 2 арк.
Договір підряду від 28.04.2005 N 21, укладений з ЗАТ "Брянківське управління шахтобудмеханізації" на суму 135 916 грн., - 4 арк.
Договір підряду від 28.04.2005 N 20, укладений з ЗАТ "Брянківське управління шахтобудмеханізації" на суму 348 809 грн., - 4 арк.
Статистичний звіт (форма N 1-торги (тендери) за 2005 рік - 2 арк.
Завдання сформульоване у запиті таким чином:
"надати висновок про законність та обгрунтованість проведення Управлінням житлово-комунального господарства Стаханівської міської ради Луганської області робіт з поточного ремонту міських доріг".
ДОСЛІДЖЕННЯ
Об'єкти, що досліджуються: матеріали, перелічені у вступній частині висновку.
При дослідженні наданих матеріалів встановлено.
1. Щодо створення та функціонування тендерного комітету, кваліфікації членів тендерного комітету.
Тендерний комітет у складі з 5 осіб створено згідно з наказом Управління житлово-комунального господарства від 03.02.2005 N 8/1. Головою тендерного комітету призначено начальника управління Іртуганова А.Н.
В порушення вимог ч. 7 ст. 12 Закону та постанови Кабінету Міністрів України від 01.06.2002 N 734 "Про організацію навчання та підвищення кваліфікації спеціалістів з питань здійснення процедури закупівлі товарів, робіт і послуг за державні кошти", на дату проведення торгів (21.03.2005 року) жодна особа зі складу тендерного комітету не мала відповідного свідоцтва встановленого зразка про проходження навчання чи підвищення кваліфікації з питань організації та здійснення процедур закупівель.
Положення про порядок створення та головні функції тендерних комітетів щодо організації та проведення процедур закупівель товарів, робіт і послуг за державні кошти, яке визначає порядок створення, загальні організаційні та процедурні засади діяльності тендерних комітетів, а також права і обов'язки та відповідальність їх членів, передбачене вимогами наказу Міністерства економіки України від 26.12.2000 N 280, для дослідження не надано.
Вказані факти свідчать про те, що тендерний комітет Замовника на дату проведення торгів функціонував в порушення чинного законодавства.
2. Фінансування закупівлі.
Згідно з кошторисом на 2005 рік за кодом тимчасової класифікації видатків (КТКВ) 100203 "Благоустрій міст, сіл, селищ" за кодом економічної класифікації видатків (КЕКВ) 1137 "Поточний ремонт обладнання, інвентарю та будівель: технічне обслуговування обладнання" з урахуванням внесених змін, затверджено видатки в загальній сумі 808,6 тис. гривень.
Річний план закупівель товарів, робіт і послуг за державні кошти, складання якого передбачено вимогами Методичних рекомендацій, затверджених наказом Міністерства економіки та з питань європейської інтеграції України від 02.02.2004 N 37, Замовником для дослідження не надано.
3. Вибір процедури закупівлі.
Згідно з рішенням тендерного комітету Замовника (протокол від 21.01.2005, без номеру) для здійснення закупівлі робіт з поточного ремонту шляхів у різних частинах міста - в центрі на шляхах з великою транспортною завантаженістю та на дорогах поза межами центральної частини міста, де рух транспорту не є інтенсивним, але має свою специфіку, вирішено розділити предмет закупівлі на дві частини і дозволити учасникам подання пропозицій стосовно цих частин з наданням окремих розрахунків ціни пропозиції по кожній частині (об'єкту). Для закупівлі робіт, відповідно до вимог ст. 18 Закону, обрано процедуру відкритих торгів.
4. Визначення предмету закупівлі.
Предмет закупівлі визначено тендерним комітетом Замовника відповідно до вимог ст. 1 Закону, порядку визначення предмету закупівлі за державні кошти.
В порушення вимог ч. 3 ст. 14 Закону та ч. 3 Порядку визначення предмета закупівлі за державні кошти, затвердженого наказом Міністерства економіки та з питань європейської інтеграції України від 27.06.2003 N 165, Замовником поділено закупівлю послуг з поточного ремонту міських доріг. Так, крім цієї процедури відкритих торгів, у липні 2005 року (торги від 04.07.2005 року) застосовано процедуру відкритих торгів на той же самий вид послуг за очікуваною вартістю 160,8 тис. гривень.
5. Публікація оголошення та оприлюднення інформації щодо закупівлі.
Оголошення про проведення відкритих торгів на закупівлю робіт з поточного ремонту доріг міста, орієнтовною вартістю 485,3 тис.грн., розміщено в інформаційно-аналітичному бюлетені "Вісник державних закупівель" від 21.03.2005 N 12(181) за N 03502 (БУД). Дата кінцевого строку подання тендерних пропозицій - 12.04.2005.
Відповідно до інформації, викладеної в копії оголошення про заплановані торги, оголошення оприлюднено в інформаційній системі в мережі Інтернет на сайті www.e-tenders.kiev.ua.
6. Тендерна документація.
Тендерну документацію не надано.
Згідно з наданим витягом з тендерної документації тендерну документацію затверджено 29.03.2005.
Відповідно до інформації, викладеної в протоколі засідання тендерного комітету від 25.03.2005, без номеру, критеріями оцінки тендерних пропозицій обрано найнижчу ціну, умови розрахунків, термін виконання робіт, гарантійний термін та імідж учасника.
Відповідно до інформації, викладеної в листі від 27.02.2006 N 15/103-78 Управління житлово-комунального господарства Стаханівської міської ради, поточному ремонту підлягає площа доріг загальним обсягом 8490 кв.м. з них: товщиною однослойного ремонту 70 мм - 4 070 кв.м., товщиною однослойного ремонту 50 мм - 4 420 кв.м., у тому числі на об'єкті N 1 (з великим навантаженням) - 5 940 кв.м. та на об'єкті N 2 (без великого навантаження) - 2 550 кв.м.
7. Подання та розкриття тендерних пропозицій. Кількість отриманих тендерних пропозицій - 4, а саме:
1) Приватного підприємця "Юхневич" - цінова пропозиція 381 431 грн.
2) Закритого акціонерного товариства "Брянківське управління шахтобудмеханізації", цінові пропозиції - 348 809 грн. та 135 916 грн.

................
Перейти до повного тексту