1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Висновок


ТЕНДЕРНА ПАЛАТА УКРАЇНИ
В И С Н О В О К
05.02.2007 N в-18/02
Стосовно проведення Управлінням комунального господарства Донецької обласної державної адміністрації процедури відкритих торгів з закупівлі у 2004 році 2-х автомобілів спеціальних та спеціалізованих
Підстава: звернення Тимчасової слідчої комісії Верховної Ради України з питань розслідування причин незадовільного стану системи державних закупівель та перевірки фактів можливого зловживання службовим становищем посадових осіб, інших пов'язаних з цим питань, утвореної на виконання Постанови Верховної Ради України від 24.12.2004 N 2298-IV.
Замовник торгів: Управління комунального господарства Донецької обласної державної адміністрації. 83000, м. Донецьк, вул. Університетська, 13. Телефон: (062) 304-42-75.
Предмет закупівлі: автомобілі спеціальні та спеціалізовані (2 одиниці).
Процедура закупівлі: відкриті торги.
Джерело фінансування: кошти обласного бюджету.
Період здійснення процедури закупівлі: початок 22.11.2004, закінчення 14.12.2004.
Для розгляду та дослідження надано копії наступних матеріалів:
наказ про створення тендерного комітету від 22.10.2001 N 102 - 2 арк.;
наказ про створення тендерного комітету від 12.05.2005 339а - 1 арк.
Свідоцтва про підвищення кваліфікації: Абакумової Н.В. від 10.04.2003 СПК N 274 та від 02.07.2005 СПК N 809; Безбородової В.П. від 02.07.2005 N СПК N 810; Єрмакова В.Л. від 02.07.2005 N СПК N 848; Рассаднікова В.Я. від 02.07.2005 N СПК N 862 - 5 арк.
Довідка від 05.08.2004 N 303 про зміни річного розпису асигнувань бюджету (кошторису) на 2004 рік за КПКВ 100302 "Комбінати комунальних підприємств та інші підприємства житлово-комунального господарства" - 1 арк.
Звіт про виконання загального фонду кошторису установи (форма N 2д) за 2004 рік за КПКВ 100302 "Комбінати комунальних підприємств та інші підприємства житлово-комунального господарства" - 3 арк.
Довідка від 05.08.2004 N 304 про зміни річного розпису асигнувань бюджету (кошторису) на 2004 рік за КПКВ 100202 "Водопровідно-каналізаційне господарство" - 1 арк.
Звіт про виконання загального фонду кошторису установи (форма N 2д) за 2004 рік за КПКВ 100202 "Водопровідно-каналізаційне господарство" - 3 арк.
Довідка від 02.08.2004 N 284 про зміни річного розпису асигнувань бюджету (кошторису) на 2004 рік за КПКВ 100105 "Видатки на утримання об'єктів соціальної сфери підприємств, що передаються до комунальної власності" - 1 арк.
Довідка від 29.09.2004 N 401 про зміни річного розпису асигнувань бюджету (кошторису) на 2004 рік за КПКВ 100105 "Видатки на утримання об'єктів соціальної сфери підприємств, що передаються до комунальної власності" - 1 арк.
Звіт про виконання загального фонду кошторису установи (форма N 2д) за 2004 рік за КПКВ 100105 "Видатки на утримання об'єктів соціальної сфери підприємств, що передаються до комунальної власності" - 3 арк.
Протокол засідання тендерного комітету від 22.07.2004, без номеру, щодо організації та проведення торгів на закупівлю обладнання - 1 арк.
Протокол від 29.07.2004, без номеру, засідання тендерного комітету щодо розгляду та затвердження тендерної документації - 1 арк.
Оголошення про проведення відкритих торгів від 02.11.2004 N 07/667 - 1 арк.
Протокол розкриття тендерних пропозицій від 14.12.2004, без номеру - 1 арк.
Протокол розгляду, порівняння та вибору переможця від 15.12.2004, без номеру - 2 арк.
Перелік відхилених тендерних пропозицій - 1 арк.
Оголошення про результати відкритих торгів від 25.12.2004 N 07/876 - 1 арк.
Звіт про результати здійснення процедури відкритих торгів від 25.12.2004, без номеру - 1 арк.
Завдання сформульоване у запиті (зверненні) таким чином:
"надати висновок про законність та обґрунтованість проведення у 2004 році Управлінням комунального господарства Донецької обласної державної адміністрації процедури закупівлі 2-х одиниць автомобілів спеціальних та спеціалізованих".
ДОСЛІДЖЕННЯ:
Об'єкти, що досліджуються: матеріали, перелічені у вступній частині висновку.
При дослідженні наданих матеріалів встановлено:
1. Щодо створення та функціонування тендерного комітету, кваліфікації членів тендерного комітету.
Згідно з наказом від 22.10.2001 року N 102, при Управлінні створено та затверджено склад постійно діючої тендерної комісії з 9 осіб. Головою комісії обрано першого заступника начальника Управління - Аліпова О.М., заступником голови - Васильківського В.В., секретарем - Абакумову Н.В.
Слід зазначити, що на дату проведення відкритих торгів (22.11.2004) свідоцтво про підвищення кваліфікації спеціаліста з питань здійснення процедури закупівлі товарів, робіт і послуг за державні кошти пред'явлено лише однією особою - Абакумовою Н.В. (свідоцтво від 10.04.2003 СПК N 274). Вказаний факт свідчить про недотримання Замовником вимог ч. 7 ст. 12 Закону та постанови Кабінету Міністрів України від 01.06.2002 N 734 "Про організацію навчання та підвищення кваліфікації спеціалістів з питань здійснення процедури закупівлі товарів, робіт і послуг за державні кошти".
Положення про порядок створення та головні функції тендерних комітетів щодо організації та проведення процедур закупівель товарів, робіт і послуг за державні кошти, яке визначає порядок створення, загальні організаційні та процедурні засади діяльності тендерних комітетів, а також права і обов'язки та відповідальність їх членів, передбачені вимогами наказу Міністерства економіки України від 26.12.2000 N 280, для дослідження не надано.
Таким чином, можна вважати, що тендерний комітет Замовника на дату проведення торгів функціонував в порушення чинного законодавства.
2. Фінансування закупівлі.
Кошторис для дослідження не надано.
Річний план закупівель товарів, робіт і послуг за державні кошти, складання якого передбачено вимогами Методичних рекомендацій, затверджених наказом Міністерства економіки та з питань європейської інтеграції України від 02.02.2004 N 37, Замовником для дослідження не надано.
3. Вибір процедури закупівлі.
Тендерним комітетом Замовника здійснено вибір процедури відкритих торгів (протокол засідання тендерного комітету від 22.07.2004, без номеру) відповідно до вимог ст. 2 Закону України "Про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти".
4. Визначення предмету закупівлі.
Предмет закупівлі 2-х автомобілів спеціальних та спеціалізованих визначено тендерним комітетом Замовника відповідно до вимог ст. 1 Закону України "Про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти".
5. Публікація оголошення та оприлюднення інформації щодо закупівлі.
Відповідно до інформації, викладеної в звіті про результати здійснення процедури відкритих торгів від 25.12.2004, без номеру, оголошення про заплановані відкриті торги з закупівлі 2-х автомобілів спеціальних та спеціалізованих очікуваною вартістю (розміром бюджетного призначення) 550,0 тис. грн. розміщено в інформаційно-аналітичному бюлетені "Вісник державних закупівель" від 22.11.2004 N 32 (165).
6. Тендерна документація.
Замовником тендерну документацію не надано.
Відповідно до інформації, викладеної в протоколі засідання тендерного комітету від 29.07.2004 року, без номеру, на засіданні було розглянуто та затверджено тендерну документацію та доручено секретарю тендерного комітету надіслати оголошення про відкриті торги до інформаційно-аналітичного бюлетеня "Вісник державних закупівель".
7. Подання та розкриття тендерних пропозицій.
Тендерні пропозиції учасників відкритих торгів з закупівлі 2-х автомобілів спеціальних та спеціалізованих Замовником для дослідження не надано.
Відповідно до інформації, викладеної в протоколі розкриття тендерних пропозицій від 01.11.2005, без номеру, тендерні пропозиції подано двома учасниками:
Товариством з обмеженою відповідальністю "Зовнішньо-торгівельне підприємство "Вектор", цінова пропозиція якого становила 360,0 тис.гривень.

................
Перейти до повного тексту