- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Висновок
КОМІСІЯ ПО РОЗГЛЯДУ СКАРГ
ПРИ ТЕНДЕРНІЙ ПАЛАТІ УКРАЇНИ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Протокол засідання Комісії
по розгляду скарг
при Тендерній палаті України
13.10.2005 N 8
ВИСНОВОК
щодо розгляду скарги
До Комісії по розгляду скарг при Тендерній палаті України надійшла скарга Товариства з обмеженою відповідальністю "Торговий дім "Щербинські ліфти - Київ" від 26.09.2005 р. N 123 (вх. Тендерної палати України від 29.09.2005 р. N с-122/09) щодо порушень чинного законодавства при організації та здійсненні Інститутом онкології АМН України процедури закупівлі за державні кошти ліфтового обладнання для хірургічного корпусу (монтажні та пусконалагоджувальні роботи).
Скарга ТОВ "Торговий дім "Щербинські ліфти - Київ" (далі - Скаржник) містить наступні вимоги:
"1. Признать недействительными результаты торгов, отменить торги.
2. Обязать заказчика привести в соответствие с Законом "О закупке товаров, работ и услуг за государственные средства"
N 1490-III от 22.02.2000 г. тендерную документацию.
3. Восстановить нарушенные права ООО "Торговый дом "Щербинские лифты - Киев".
4. Признать протокол раскрытие тендерных предложений от 09.08.2005 г. недействительным.
5. Признать протокол оценки тендерных предложений недействительным.
6. Отменить акцепт тендерного предложения.
7. Назначить новые торги".
Для розгляду скарги від Скаржника надійшли наступні матеріали:
1. Копія скарги ТОВ "Щербинські ліфти - Київ" від 26 вересня 2005 року N 123, адресована Тендерній палаті України - 1 арк.;
2. Копія скарги ТОВ "Щербинські ліфти - Київ" від 8 вересня 2005 року N 104, адресована Голові тендерного комітету Інституту онкології АМН України - 1 арк.;
3. Копія протоколу розкриття тендерних пропозицій від 09.08.2005 р. - 1 арк.;
4. Копія листа-запиту ТОВ "Щербинські ліфти - Київ" від 08.09.2005 р. N 105, адресованого Голові тендерного комітету Інституту онкології АМН України - 1 арк.
Згідно частини першої статті
37 Закону України
"Про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти" Комісією по розгляду скарг при Тендерній палаті України було направлено запит від 3 жовтня 2005 р. N с-04/10 до Інституту онкології АМН України (далі - Замовник) щодо надання необхідних документів для розгляду скарги.
Для розгляду скарги від Замовника надійшли наступні матеріали:
1. Пояснювальна записка щодо розгляду скарги - 3 арк.;
2. Перелік наданих Замовником документів - 2 арк.;
3. Копія протоколу засідання тендерного комітету від 1 серпня 2005 р. N 35-а щодо організації та проведення процедури закупівлі - 1 арк.;
4. Копія витягу з протоколу N 36 засідання тендерного комітету Інституту онкології щодо порівняння, оцінки тендерних пропозицій та вибору переможця на закупівлю від 29 серпня 2005 р. - 6 арк.;
5. Копія протоколу проведення технічної експертизи - 8 арк.;
6. Копія протоколу розкриття тендерних пропозицій від 09.08.2005 року - 1 арк.;
7. Копія скарги ТОВ "ТД "Щербинські ліфти - Київ" від 08.09.2005 р. N 104 - 1 арк.;
8. Копія запиту щодо надання документів від 08.09.2005 р. N 105 - 1 арк.;
9. Копія листа Інституту онкології АМН України від 12.09.2005 від N 785-ки, адресованого ТОВ "ТД "Щербинські ліфти - Київ" - 2 арк.
10. Копія протоколу засідання тендерного комітету від 12 вересня 2005 року N 38 - 1 арк.;
11. Копія протоколу засідання тендерного комітету від 4 липня 2005 року N 33 - 4 арк.;
12. Копія повідомлення про акцепт тендерної пропозиції - 1 арк.;
13. Копія звіту про результати проведення процедури відкритих торгів - 3 арк.;
14. Копії повідомлень про розгляд скарги Інституту онкології АМН України від 12.09.2005 р. N 785-ки - 2 арк.;
15. Копія форми 4-зв щодо переліку Скарг подані під час проведення процедури закупівлі - 1 арк.;
16. Копія додатка до звіту N 8-в - 1 арк.;
17. Копія Кошторису Інституту онкології АМН України на 2005 рік - 2 арк.;
18. Копія Паспорту бюджетної програми на 2005 р. - 2 арк.
19. Копія тендерної пропозиції ТД "Щербинські ліфти - Київ" - 52 арк.;
20. Копія тендерної пропозиції ТОВ "Екотехсервіс" - 41 арк.
За результатом розгляду скарги на підставі наданих Скаржником та Замовником матеріалів Комісією по розгляду скарг при Тендерній палаті України було встановлено наступне.
Згідно з офіційним роз'ясненням Міністерства економіки України (лист від 05.09.2005 р.
N 55-36/2000, якщо процедура закупівлі розпочата до дати набрання чинності змін до
Закону, то вона здійснюється до свого завершення відповідно до встановленого на день початку процедури закупівлі порядку. Днем початку процедури закупівлі для процедури відкритих торгів вважається день відправлення для публікації оголошення про проведення торгів.
Оголошення про проведення відкритих торгів на закупівлю ліфтового обладнання для хірургічного корпусу (монтажні та пусконалагоджувальні роботи) було опубліковане у інформаційно-аналітичному бюлетені "Вісник державних закупівель" N 29 (198) від 18.08.2005 р. Таким чином, Замовник мав здійснювати торги на закупівлю ліфтового обладнання для хірургічного корпусу (монтажні та пусконалагоджувальні роботи) у відповідності до вимог
Закону у редакції від 21 січня 2005 року.
Стаття 12
Закону, чинна на момент оголошення процедури закупівлі не містила частин 6 та 7, на які посилається Скаржник в своїй скарзі, а частина 3 ст. 12 цього Закону не містить положень щодо кількості членів тендерного комітету.
Отже, твердження Скаржника про порушення Замовником вимог п. 3 статті
12 Закону є безпідставним.
Згідно п. 2.9 Положення про порядок створення та головні функції тендерних комітетів щодо організації та проведення процедур закупівель товарів, робіт і послуг за державні кошти, затвердженого наказом Мінекономіки України від 26.12.2000 р.
N 280 (далі - Положення), для розкриття тендерних пропозицій учасників процедур державних закупівель призначається робоча група з представників тендерного комітету в складі не менше трьох осіб. Робоча група повинна провести процедуру розкриття тендерних пропозицій учасників процедур державних закупівель відповідно до вимог тендерної документації та оформити протокол про результати розкриття тендерних пропозицій.
................Перейти до повного тексту