1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Наказ


МІНІСТЕРСТВО ТРАНСПОРТУ ТА ЗВ'ЯЗКУ УКРАЇНИ
ДЕРЖАВНИЙ ДЕПАРТАМЕНТ МОРСЬКОГО І РІЧКОВОГО ТРАНСПОРТУ
Н А К А З
26.05.2005 N 105
Про підсумки роботи підприємств галузі за 2004 рік і I-й квартал 2005 року з питань охорони праці і попередження травматизму
На підприємствах Укрморрічфлоту у 2004 в порівнянні з 2003 роком загальний виробничий травматизм знизився на 28,0% (121 нещасний випадок проти 167 в 2003 році).
Знизився за цей період у 4,3 рази і травматизм зі смертельним наслідком (три випадки проти 14). У поточному році стався один такий випадок.
Знизилися загалом по галузі і відносні показники травматизму та коефіцієнти частоти нещасних випадків.
На підприємствах галузі в 2004 році видано 923 накази з охорони праці, за виявлені порушення притягнуто до відповідальності 933 працівники, в тому числі 385 посадових осіб, що значно більше, ніж в 2003 році.
Постійно проводиться робота з навчання і підвищення кваліфікації з питань охорони праці в галузевому інституті, де в минулому році пройшли навчання 418 посадових осіб і фахівців, у тому числі 35 працівників служб охорони праці. Всього на підприємствах галузі пройшли навчання і перевірку знань з охорони праці 35634 особи.
Позитивно впливає на поліпшення стану з охорони праці на підприємствах галузі впровадження внутрішнього аудиту з охорони праці.
Багато які підприємства галузі за підсумками минулого року поліпшили свою роботу з охорони праці. Серед них ДП "Укрводшлях", ВАТ "Українське Дунайське пароплавство", Іллічівський, Одеський, Білгород-Дністровський, Євпаторійський, Ізмаїльський, Севастопольський, Керчинський морські торговельні порти та інші.
Протягом останніх двох років не було нещасних випадків в державних підприємствах "Український комерційний флот", "Дельта-лоцман", "Укрспецобладнання", "Устьдунайводшлях", в морських торговельних портах Дніпро-Бузький і Генічеський.
Але у 2004 році в порівнянні з 2003 роком допущено зростання коефіцієнтів тяжкості, частоти виробничого травматизму в ДСК "ЧМП", ДСК "Керченська поромна переправа", в управлінні "Чоразморшлях", у Скадовському, Миколаївському, Феодосійському, Южному, Октябрьському морських торговельних портах, на СРЗ "Україна" і Килійському судноремонтному заводі.
Основними чинниками травмування працівників зі смертельним наслідком стали:
- наїзд транспортних засобів - 2 випадки (Іллічівський і Миколаївський МТП);
- падіння вантажу - 1 випадок (Іллічівський МТП).
Причинами травмування працівників у 2004 році були, в основному, організаційні - 68,0% та технічні - 6,5%. Це свідчить про незадовільне виконання інструкцій з охорони праці виконавцями робіт, а також про невиконання посадових обов'язків керівниками робіт.
Кількість нещасних випадків виробничого травматизму у I-му кварталі 2005 року лишилося на рівні 1-го кварталу 2004 року і складає 22 випадки.
Стан справ з охорони праці на підприємствах галузі залишається напруженим, особливо в частині додержання правил безпеки праці при експлуатації технологічного транспорту.
Не забезпечене виконання Галузевої програми поліпшення стану безпеки, гігієни праці і виробничого середовища на 2001-2005 рр., затвердженої наказом Міністерства транспорту України від 26.11.2001 р. N 822 (далі - Програма), в частині розробки нормативно-правових актів з охорони праці, а також атестації робочих місць, особливо в ДП "Чоразморшлях".
На підприємствах повільно впроваджується наказ Укрморрічфлоту від 27.04.2004 р. N 108 КТС в частині організації роботи служб безпеки дорожнього руху та їх підпорядкування, а також поліпшення технічного стану покриття доріг і технологічних проїздів, пішохідних доріжок.
Враховуючи стан охорони праці на підприємствах морської галузі, з метою виконання наказу Міністерства транспорту і зв'язку України від 21.04.2005 р. N 147
................
Перейти до повного тексту