- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Наказ
ФОНД ДЕРЖАВНОГО МАЙНА УКРАЇНИ
Н А К А З
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
16 липня 2004 р.
за N 893/9492
( Наказ втратив чинність на підставі Наказу Фонду
державного майна
N 456 від 23.03.2017 )
Про затвердження Положення про порядок підготовки та проведення відкритих торгів з продажу пакета акцій відкритого акціонерного товариства "Укртелеком"
1. Затвердити Положення про порядок підготовки та проведення відкритих торгів з продажу пакета акцій відкритого акціонерного товариства "Укртелеком" (додається).
2. Департаменту стратегії індивідуальної приватизації (І.Білоцерковець) подати цей наказ в установленому порядку на державну реєстрацію Міністерству юстиції України.
3. Департаменту стратегії індивідуальної приватизації (І.Білоцерковець) у десятиденний строк після державної реєстрації цього наказу забезпечити його публікацію у "Державному інформаційному бюлетені про приватизацію" та додатку до бюлетеня - газеті "Відомості приватизації".
4. Департаменту взаємодії з Верховною Радою України, засобами масової інформації та зв'язків з громадськістю (А.Гриненко) у десятиденний строк після державної реєстрації цього наказу забезпечити його розміщення на web-сторінці Фонду.
5. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника Голови Фонду державного майна Лєдомську С.Ю.
Голова Фонду ПОГОДЖЕНО: Голова Антимонопольного Комітету України Голова Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку | М.Чечетов О.Костусєв А.Балюк |
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Фонду державного
майна України
29.06.2004 N 1256
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
16 липня 2004 р.
за N 893/9492
ПОЛОЖЕННЯ
про порядок підготовки та проведення відкритих торгів з продажу пакета акцій відкритого акціонерного товариства "Укртелеком"
Розділ 1. Загальні положення
1.2. Положення визначає загальний порядок підготовки та проведення відкритих торгів з продажу пакета акцій відкритого акціонерного товариства "Укртелеком" (далі - Товариство), порядок укладення договору купівлі-продажу акцій Товариства та регулює правовідносини, що виникають між суб'єктами відкритих торгів.
Продаж акцій здійснює Фонд державного майна України (далі - Фонд) відповідно до затвердженого плану розміщення акцій.
1.3. Наведені нижче терміни вживаються в цьому Положенні в такому значенні:
відкриті торги (торги, тендер) - конкурентний спосіб продажу пакета акцій, за яким переможцем визнається промисловий інвестор, що відповідає кваліфікаційним вимогам та запропонував найвищу ціну;
відомості про відносини контролю - інформація, яка подається претендентом одночасно з кваліфікаційними документами та містить повні (у повному обсязі) відомості щодо відносин контролю, якими претендент (особа, яку він представляє або в інтересах якої діє) та особи, що його (її) контролюють, пов'язані з іншими особами, а також відомості про особу, яка здійснює контроль за діяльністю групи суб'єктів господарювання, що пов'язані відносинами контролю з претендентом (особою, яку він представляє або в інтересах якої діє);
граничний термін - дата, останній день строку подання документів претендентами (учасниками) відкритих торгів, після настання якої незалежно від підстав її пропущення документи не приймаються;
дата проведення відкритих торгів - дата та час розпечатування конвертів з тендерними пропозиціями учасників торгів, які Фонд оголошує в інформаційному повідомленні;
документація про торги - пакет документів, який надається учасникам торгів та містить розширену інформацію про умови, правила та інструкції щодо процесу проведення відкритих торгів, а також інформаційний меморандум;
заява про участь у відкритих торгах - лист претендента, до якого додаються кваліфікаційні документи та відомості про відносини контролю та який містить чітко сформульовану зацікавленість претендента взяти участь у відкритих торгах та свідчить про визнання ним усіх умов та процедур відкритих торгів;
інформаційне повідомлення - офіційне оголошення про проведення відкритих торгів, метою якого є запрошення потенційних покупців торгів узяти участь у відкритих торгах, опубліковане в додатку до "Державного інформаційного бюлетеня про приватизацію" - газеті "Відомості приватизації", що містить основну інформацію щодо проведення відкритих торгів та є запрошенням до участі у торгах;
інформаційний меморандум - документ, підготовлений радником з метою ознайомлення учасників з Товариством та який містить детальну інформацію про правовий та майновий стан, про фінансово-економічні показники господарської діяльності Товариства, відомості про технічні характеристики мереж, засобів, споруд зв'язку та ринок послуг зв'язку;
кваліфікаційні вимоги - критерії для участі у відкритих торгах, яким претендент на участь у відкритих торгах повинен відповідати та на підставі відповідності яким тендерна комісія визнає його учасником торгів;
кваліфікаційні документи - пакет документів, який подається претендентом до Фонду у відповідності до інформаційного повідомлення про проведення торгів з продажу пакета акцій Товариства та підтверджує відповідність претендента кваліфікаційним вимогам;
комісія з відкритих торгів (тендерна комісія) - тимчасовий колегіальний орган, який призначений Фондом та діє відповідно до цього Положення, розглядає подані претендентами відомості про відносини контролю та, грунтуючись на відповідності змісту кваліфікаційних документів кваліфікаційним вимогам, відбирає учасників торгів, розглядає їх тендерні пропозиції та визначає переможця торгів;
остаточний проект договору купівлі-продажу - проект договору купівлі-продажу пакета акцій Товариства, прийнятий Фондом з урахуванням зауважень та пропозицій учасників торгів, який підлягає підписанню з переможцем торгів за результатами торгів;
переможець - учасник відкритих торгів, який запропонував найвищу ціну за пакет акцій та погодився підписати узгоджений з Фондом остаточний проект договору купівлі-продажу пакета акцій Товариства;
правила торгів - деталізована процедура послідовності подій, яка містить опис процесу проведення відкритих торгів та є обов'язковою для виконання учасниками торгів;
початкова вартість - вартість запропонованого до продажу на торгах пакета акцій Товариства, нижче якої пакет акцій не може бути проданий. Початкова вартість визначається відповідно до Положення про порядок проведення експертної оцінки пакета акцій ВАТ "Укртелеком", затвердженого наказом Фонду державного майна України від 3 листопада 2000 року
N 2287, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 17 листопада 2000 року за N 832/5053, та зазначається в інформаційному повідомленні;
претендент - потенційний покупець, у якого Фонд прийняв заяву про участь у торгах з доданими до неї кваліфікаційними документами, відомостями про відносини контролю та документами, що підтверджують сплату ним тендерної гарантії;
радник - юридична особа (об'єднання юридичних осіб), визначена відповідно до Порядку проведення конкурсу з визначення уповноважених осіб, радників та експертів для підготовки і здійснення продажу акцій ВАТ "Укртелеком", затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26 лютого 2001 року
N 174, яка надає послуги з підготовки та проведення відкритих торгів на підставі договору, укладеного з Фондом;
тендерна гарантія - грошовий внесок, що вноситься претендентом на рахунок Фонду, який надається претендентом для участі у відкритих торгах як засіб забезпечення дотримання ним правил та процедур, визначених цим Положенням та правилами торгів, розмір якого визначається в інформаційному повідомленні;
тендерна пропозиція - безумовна та невідклична пропозиція учасника торгів щодо ціни придбання пакета акцій на умовах остаточного проекту договору купівлі-продажу;
умови відкритих торгів - суттєві умови продажу пакета акцій (включно з кваліфікаційними вимогами), затверджені відповідним рішенням Кабінету Міністрів України;
учасник торгів - претендент, який підписав договір про конфіденційність інформації про Товариство, кваліфікаційні документи якого визнані такими, що відповідають кваліфікаційним вимогам та умовам торгів, викладеним в інформаційному повідомленні.
1.4. На відкритих торгах для продажу пропонується пакет акцій Товариства, розмір якого зазначається в інформаційному повідомленні та відповідає уточненому плану розміщення акцій Товариства.
1.5. Умови відкритих торгів та кваліфікаційні вимоги до учасників торгів розробляються Комісією з приватизації ВАТ "Укртелеком". Рішення Комісії щодо умов приватизації Товариства затверджується Кабінетом Міністрів України.
1.6. Загальний термін відкритих торгів, який визначається з моменту опублікування інформаційного повідомлення і до граничного терміну подання тендерних пропозицій, має становити не менше 30 (тридцяти) днів.
1.7. Підготовка до проведення відкритих торгів з продажу пакета акцій Товариства здійснюється із залученням радника.
1.8. До участі у відкритих торгах не допускаються претенденти, що подали відомості про відносини контролю, з яких неможливо встановити суб'єктів господарювання, що контролюватимуть подальшу діяльність Товариства.
1.9. Подання тендерних пропозицій учасниками торгів є фактом визнання учасником усіх умов торгів та правил торгів, а також того, що він ознайомився з наданою йому інформацією про торги та про Товариство повною мірою і надалі не матиме претензій до Фонду чи радника щодо умов торгів, правил торгів та наданої інформації.
1.10. Порядок і терміни внесення, використання та повернення тендерної гарантії, а також випадки, за яких тендерна гарантія не повертається учаснику торгів, визначаються цим Положенням та правилами торгів.
1.11. Учасниками торгів не можуть бути компанії, зареєстровані в офшорних зонах, перелік яких визначений законодавством.
1.12. Торги проводяться за умови подання не менше двох тендерних пропозицій.
1.13. Кошти з непідтверджених джерел або одержані злочинним шляхом не можуть бути використані для здійснення розрахунків за пакет акцій Товариства.
1.14. Промисловий інвестор, який придбав пакет акцій Товариства за результатами відкритих торгів, має право отримати в управління пакет акцій Товариства в розмірі до половини пакета акцій Товариства, що закріплений в державній власності. Умови передання в управління промисловому інвестору зазначеного пакета акцій визначаються у відповідному договорі.
Розділ 2. Суб'єкти відкритих торгів та їх компетенція
2.1. Суб'єктами відкритих торгів є:
Фонд,
радник,
претенденти (учасники) відкритих торгів.
У відкритих торгах мають право брати участь промислові інвестори - юридичні особи або об'єднання юридичних осіб (резидент чи нерезидент), які відповідають кваліфікаційним вимогам, зазначеним в умовах відкритих торгів.
2.3. До компетенції Фонду належать:
організація проведення торгів;
утворення комісії з відкритих торгів (тендерної комісії);
підготовка, затвердження та забезпечення публікації інформаційного повідомлення про відкриті торги;
забезпечення підписання учасниками торгів договору про конфіденційність отриманої ними документації про торги;
забезпечення тендерної комісії всіма необхідними для роботи документами, приміщенням для проведення її засідань, засобами зв'язку, канцелярським приладдям тощо;
підготовка, затвердження та надання учасникам торгів документації про торги, у тому числі правил торгів;
надання відповідей на запити щодо відомостей, які містяться в інформаційному повідомленні та документації про торги;
забезпечення рівноправного доступу учасників до інформації про Товариство;
забезпечення прийняття, реєстрації, конфіденційного зберігання конвертів з кваліфікаційними документами, тендерними пропозиціями та передачі їх до комісії з відкритих торгів;
затвердження списку учасників торгів і повідомлення претендентів про результати кваліфікаційного відбору та розгляду відомостей про відносини контролю;
затвердження в установленому цим Положенням порядку документів, підготовлених комісією з відкритих торгів;
проведення переговорів з учасниками торгів щодо проекту договору купівлі-продажу пакета акцій та забезпечення приймання, реєстрації, аналізу та зберігання проекту остаточного договору купівлі-продажу;
видання наказів про результати відкритих торгів або про перенесення дати проведення торгів, відміну чи припинення торгів;
публікація повідомлення про результати відкритих торгів;
укладання договору купівлі-продажу акцій з переможцем торгів;
укладання договору про управління акціями з переможцем торгів;
складання актів приймання-передавання пакета акцій;
видання розпорядження про внесення змін до реєстру акціонерів;
виконання інших функцій, передбачених цим Положенням.
2.4. Для проведення відкритих торгів Фондом створюється комісія з відкритих торгів, до складу якої входить не менш як 9 (дев'ять) членів, персональний склад якої затверджується наказом Фонду. Статус, права й обов'язки тендерної комісії визначаються цим Положенням.
Основними принципами діяльності комісії з відкритих торгів є:
законність;
колегіальність;
повнота розгляду кваліфікаційних документів відповідно до кваліфікаційних вимог;
рівноправне ставлення до всіх претендентів та учасників торгів;
незалежність членів тендерної комісії, недопущення необгрунтованого втручання в діяльність тендерної комісії будь-яких органів державної влади та органів місцевого самоврядування, а також претендентів та учасників торгів;
професіоналізм членів тендерної комісії.
2.5. До основних повноважень тендерної комісії входять:
розпечатування конвертів з кваліфікаційними документами та перевірка їх на відповідність кваліфікаційним вимогам;
розгляд відомостей про відносини контролю;
подання на затвердження Фонду протоколів про результати розгляду кваліфікаційних документів на предмет їх відповідності кваліфікаційним вимогам та відомостей про відносини контролю, а також списку учасників торгів;
оголошення тендерних пропозицій учасників торгів, занесення в протокол їх тендерних пропозицій та визначення учасника торгів, який запропонував найвищу ціну, та учасника, який посів друге місце.
2.6. Тендерна комісія зобов'язана проводити засідання, дотримуючись вимог чинного законодавства України, розглядати кваліфікаційні документи, відомості про відносини контролю та тендерні пропозиції відповідно до цього Положення та правил торгів.
2.7. До складу тендерної комісії можуть запрошуватися представники Служби безпеки України та Міністерства внутрішніх справ України, які беруть участь у роботі комісії з правом дорадчого голосу.
2.8. Членом тендерної комісії не може бути особа, яка не підписала заяви про відсутність конфлікту інтересів (її особистої зацікавленості) щодо результатів відкритих торгів, якою вона засвідчує відсутність власної зацікавленості в результатах відкритих торгів чи особистих або ділових зв'язків, які, у разі їх оприлюднення, можуть викликати сумнів щодо неупередженості відповідного члена комісії в процесі прийняття рішень при проведенні відкритих торгів.
2.9. Рішення тендерної комісії оформлюються протоколами та протягом трьох робочих днів підлягають затвердженню Фондом.
2.10. Члени тендерної комісії не мають права вести поза межами засідань комісії переговори щодо відкритих торгів з претендентами та учасниками відкритих торгів.
2.11. Усі члени тендерної комісії несуть відповідальність згідно з чинним законодавством за розголошення інформації щодо кількості претендентів, інформації, яка міститься у їх кваліфікаційних документах, про процедури та режим роботи комісії.
2.12. Тендерна комісія розпочинає роботу з моменту видання наказу про її створення.
Усі зміни щодо складу комісії вносяться відповідними наказами Фонду.
Фонд з числа членів тендерної комісії призначає голову тендерної комісії та відповідального секретаря тендерної комісії.
На час роботи в складі тендерної комісії за її членами зберігається місце роботи (посада) та середній заробіток згідно з чинним законодавством України.
2.13. Керує діяльністю комісії з відкритих торгів і організовує її роботу голова комісії.
Голова, у межах своєї компетенції, скликає та головує на засіданнях тендерної комісії, дає розпорядження та доручення, обов'язкові для членів тендерної комісії, спеціалістів, радників та експертів, які залучені до роботи тендерної комісії, організовує підготовку матеріалів на розгляд тендерної комісії, представляє тендерну комісію у відносинах з установами та організаціями. Голова зобов'язаний оповістити всіх членів тендерної комісії про заплановані засідання за три календарних дні до дати їх проведення. Оповіщення проводиться поштою, телефонограмою, факсом або електронною поштою.
2.14. Відповідальний секретар забезпечує виконання доручень голови та відповідає за підготовку матеріалів для розгляду тендерною комісією та правильність ведення протоколів засідань тендерної комісії.
2.15. Члени тендерної комісії зобов'язані брати участь у діяльності тендерної комісії, виконувати розпорядження і доручення голови комісії. У разі відсутності на засіданні члени тендерної комісії повинні давати письмові пояснення на ім'я голови комісії.
2.16. Якщо член тендерної комісії не бере участі в засіданні тендерної комісії без поважних причин, Фонд може відповідним наказом припинити його діяльність у складі тендерної комісії та включити до складу тендерної комісії іншу особу.
2.17. Засідання тендерної комісії є правомочним за умови участі в ньому не менше половини членів тендерної комісії. Рішення приймаються простою більшістю голосів присутніх членів тендерної комісії.
Усі рішення тендерної комісії приймаються шляхом поіменного усного голосування (тільки "за" або "проти"), результати якого заносяться до відповідного протоколу. Рішення тендерної комісії оформлюється протоколами, що підписуються всіма членами тендерної комісії, які брали участь у засіданні, та подаються на затвердження до Фонду.
У разі рівної кількості голосів "за" і "проти" ухвальний голос належить голові комісії, який голосує останнім.
2.18. Засідання тендерної комісії з перевірки кваліфікаційних документів на відповідність кваліфікаційним вимогам та розкриття відомостей про відносини контролю є закритим, але тендерна комісія має право заслуховувати на своїх засіданнях усні пояснення претендентів щодо своїх кваліфікаційних документів, відомостей про відносини контролю, а також пояснення спеціалістів, радників та експертів, залучених до її роботи.
2.19. Діяльність тендерної комісії припиняється відповідним наказом Фонду.
2.20. Фонд (і зокрема тендерна комісія) при виконанні своїх функцій за цим Положенням забезпечують рівні права та можливості претендентам та учасникам торгів щодо реалізації ними своїх інтересів у ході підготовки та проведення торгів.
2.21. Уповноважені представники радника мають право бути присутніми на всіх засіданнях тендерної комісії з правом дорадчого голосу.
................Перейти до повного тексту