1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Закон України


З А К О Н У К Р А Ї Н И
( Закон втратив чинність на підставі Закону N 580-V від 11.01.2007, ВВР, 2007, N 13, ст.132 ) ( Дію Закону зупинено до прийняття нової Державної програми приватизації згідно із Законом N 2729-IV від 05.07.2005, ВВР, 2005, N 34, ст.433 )
Про особливості приватизації відкритого акціонерного товариства "Укртелеком"
( Відомості Верховної Ради України (ВВР), 2000, N 41, ст.341 ) ( Із змінами, внесеними згідно із Законами N 860-IV від 22.05.2003, ВВР, 2003, N 37, ст.300 N 1280-IV від 18.11.2003, ВВР, 2004, N 12, ст.155 ) ( У тексті Закону слова "Міністерство економіки України" в усіх відмінках замінено словами "центральний орган виконавчої влади з питань економічної політики" у відповідному відмінку згідно із Законом N 860-IV від 22.05.2003 )
Приватизація відкритого акціонерного товариства "Укртелеком" (далі - Укртелеком) здійснюється згідно з законодавством України про приватизацію з урахуванням особливостей, визначених цим Законом.
Розділ I
ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
Стаття 1. Визначення термінів
Для цілей цього Закону наведені нижче терміни вживаються у такому значенні:
відкриті торги - конкурентний спосіб продажу пакета акцій, за яким переможцем визнається промисловий інвестор, що відповідає кваліфікаційним вимогам та запропонував найвищу ціну;
промисловий інвестор - юридична особа або об'єднання юридичних осіб (резидент чи нерезидент), які є оператором електрозв'язку або учасником яких є оператор електрозв'язку, що здійснює діяльність в підгалузі електрозв'язку не менше п'яти років. Промисловим інвестором не може бути юридична особа або об'єднання юридичних осіб, зареєстровані в офшорній зоні.
Стаття 2. Мета приватизації Укртелекому
Згідно з цим Законом метою приватизації Укртелекому є:
прискорення розвитку мереж електрозв'язку в Україні, їх технічне переоснащення і модернізація шляхом залучення в процесі приватизації вітчизняних та іноземних інвестицій;
задоволення потреб споживачів у послугах електрозв'язку, доведення якості цих послуг до міжнародних стандартів, збільшення надходжень коштів до Державного бюджету України;
підвищення конкурентоспроможності Укртелекому на ринку послуг електрозв'язку.
Стаття 3. Особливі принципи приватизації Укртелекому
Особливими принципами приватизації Укртелекому є:
заборона перепрофілювання;
закріплення у державній власності пакета акцій у розмірі 50 відсотків статутного фонду Укртелекому плюс одна акція;
продаж пакета акцій у розмірі не менше 25 відсотків статутного фонду Укртелекому плюс одна акція на відкритих торгах промисловому інвестору;
збереження до та під час приватизації цілісного майнового комплексу Укртелекому (засобів зв'язку, що задіяні у єдиному технологічному процесі виробництва);
платність відчуження майна;
створення сприятливих умов для залучення інвестицій;
повне, своєчасне та достовірне інформування громадян про об'єкт та умови приватизації;
державне регулювання та контроль.
Стаття 4. Об'єкт приватизації
Об'єктом приватизації згідно з цим Законом є акції Укртелекому, що перебувають у державній власності, крім пакета акцій у розмірі 50 відсотків статутного фонду Укртелекому плюс одна акція, який закріплюється у державній власності.
Стаття 5. Суб'єкти приватизації
Суб'єктами приватизації Укртелекому згідно з цим Законом є:
Фонд державного майна України;
центральний орган виконавчої влади в галузі зв'язку та інформатизації України, що є засновником Укртелекому (далі - засновник Укртелекому);
покупці, визнані такими відповідно до законодавства про приватизацію;
посередники;
радники та експерти.
Стаття 6. Уповноважені особи, радники та експерти
У процесі приватизації Укртелекому для підготовки і здійснення продажу акцій Укртелекому залучаються уповноважені особи, радники та експерти, що мають міжнародний авторитет у відповідних галузях, відбір яких здійснюється комісією з приватизації Укртелекому на конкурсних засадах у порядку, що затверджується Кабінетом Міністрів України.
При продажу акцій Укртелекому промисловому інвестору залучення радників та експертів є обов'язковим.
Радники, експерти та уповноважені особи здійснюють свою діяльність на підставі договору, що укладається з Фондом державного майна України.
Розділ II
ПОРЯДОК ПРИВАТИЗАЦІЇ УКРТЕЛЕКОМУ
Стаття 7. Порядок приватизації
Порядок приватизації Укртелекому складається з таких етапів:
прийняття рішення про приватизацію;
опублікування у десятиденний термін інформації про прийняття рішення про приватизацію;
збільшення статутного фонду Укртелекому відповідно до проведеної індексації балансової вартості основних фондів;
утворення Комісії з приватизації Укртелекому;
відбір уповноважених осіб, радників та експертів;
затвердження умов приватизації, включаючи план розміщення акцій та умови відкритих торгів;
опублікування в газеті "Урядовий кур'єр" у десятиденний термін після затвердження списку уповноважених осіб, радників та експертів умов приватизації та інформації про об'єкт приватизації;
проведення з залученням радників та експертів експертної оцінки пакетів акцій, щодо яких прийнято рішення про продаж на відкритих торгах;
продаж акцій.
Кожний наступний етап виконується лише після повного виконання попереднього етапу.
Стаття 8. Прийняття рішення про приватизацію
Рішення про приватизацію Укртелекому приймається Кабінетом Міністрів України за поданням Фонду державного майна України та публікується в газеті "Урядовий кур'єр".
Стаття 9. Комісія з приватизації Укртелекому
Кабінет Міністрів України за поданням Фонду державного майна України протягом місяця з дня прийняття рішення про приватизацію Укртелекому утворює Комісію з приватизації Укртелекому (далі - Комісія) і визначає її повноваження.
До складу Комісії за принципом однакового представництва входять представники Верховної Ради України (за поданням Голови Верховної Ради України), Кабінету Міністрів України, Фонду державного майна України, засновника Укртелекому, Антимонопольного комітету України, центрального органу виконавчої влади з питань економічної політики, Міністерства фінансів України, Міністерства оборони України, Служби безпеки України та трудового колективу Укртелекому.
Функції, повноваження, відповідальність та порядок діяльності Комісії визначаються положенням, що затверджується Кабінетом Міністрів України. Керівник Комісії призначається Кабінетом Міністрів України.
За рішенням Комісії до її роботи можуть залучатися представники уповноважених осіб, радників та експертів з правом дорадчого голосу.
Комісія у тримісячний строк з дня утворення:
проводить конкурсний відбір уповноважених осіб, радників та експертів;
розробляє з урахуванням пропозицій радників та експертів умови приватизації Укртелекому, в тому числі визначає план розміщення акцій, умови відкритих торгів, розміри пакетів акцій, способи та строки їх продажу, а також кваліфікаційні вимоги, що застосовуються для визначення промислового інвестора.
Рішення Комісії щодо умов приватизації Укртелекому затверджується Кабінетом Міністрів України.
Стаття 10. Проведення експертної оцінки пакетів акцій
Пакети акцій Укртелекому, щодо яких прийнято рішення про їх продаж на відкритих торгах, підлягають експертній оцінці в порядку, що визначається Фондом державного майна України.
Стаття 11. Спосіб приватизації
Приватизація Укртелекому здійснюється шляхом продажу його акцій, що належать державі.
Продаж акцій Укртелекому здійснює Фонд державного майна України, в тому числі за участю уповноважених ним осіб, шляхом:
першочергового пільгового продажу;
продажу на відкритих торгах пакета акцій у розмірі не менше 25 відсотків статутного фонду Укртелекому плюс одна акція промисловому інвестору.

................
Перейти до повного тексту