- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Рішення
L 113/18 |
UA |
Офіційний вісник Європейського Союзу |
25.04.2013 |
(До
Розділу IV "Торгівля і питання, пов’язані з торгівлею"
Глава 6 . Заснування підприємницької діяльності, торгівля послугами та електронна торгівля )
ІМПЛЕМЕНТАЦІЙНЕ РІШЕННЯ КОМІСІЇ
від 23 квітня 2013 року про визначення практичних положень, єдиних форматів і методології стосовно реєстру радіочастотного спектра, встановленого Рішенням Європейського Парламенту і Ради № 243/2012/ЄС про багаторічну програму радіоспектральної політики
(оприлюднено під номером С(2013) 2235)
(Текст стосується ЄЕП)
(2013/195/ЄС)
ЄВРОПЕЙСЬКА КОМІСІЯ,
Беручи до уваги Рішення Європейського Парламенту і Ради
№ 243/2012/ЄС від 14 березня 2012 року про багаторічну програму радіоспектральної політики (-1), зокрема його статтю 9(2),
Оскільки:
(1) Реєстр існуючих напрямів використання радіочастотного спектра для комерційних і державних цілей було створено Рішенням №
№ 243/2012/ЄС. З метою впровадження цього реєстру необхідно ухвалити імплементаційний акт, щоб, з одного боку, розробити практичні положення та єдині формати для збору державами-членами даних про існуючі напрями використання радіочастотного спектра і надання їх Комісії, а з іншого боку - розробити методологію аналізу тенденцій в технологіях, майбутніх потреб і попиту на радіочастотний спектр в сферах політики, охоплених програмою радіоспектральної політики (RSPP), для того, щоб визначити напрями використання радіочастотного спектра, які розвиваються і є потенційно значущими, зокрема в діапазоні частот 400 МГц-6 ГГц (далі - "відповідний радіочастотний спектр").
(2) Цей реєстр повинен допомогти визначити смуги частот, в яких ефективність існуючих напрямів використання радіочастотного спектра може бути поліпшена, зокрема, смуги, які можуть бути придатними для перерозподілення і спільного користування, з метою підтримки політик ЄС, викладених в RSPP, з метою узгодження з тенденціями в технологіях і для майбутніх потреб у радіочастотному спектрі, з урахуванням, між іншим, попиту споживачів і операторів в сферах політики Союзу. З метою проведення аналізу різних видів використання радіочастотного спектра приватними, тобто в основному комерційними, і державними, тобто урядовими, користувачами, потрібно підвищити рівень деталізації, зокрема, наявних кількісних даних щодо пропозиції і попиту на певні частини або напрями використання радіочастотного спектра, оскільки доступні на поточний момент дані значно відрізняються залежно від того, чи використовують радіочастотний спектр для приватних, комерційних або державних цілей, а також відрізняються поміж державами-членами.
(3) Реєстр радіочастотного спектра повинен створюватися поступово з метою зниження адміністративного навантаження на держави-члени, при цьому необхідно встановити пріоритети залежно від виду використання, зосередившись передусім на смугах, зазначених у
статті 6 Рішення №
№ 243/2012/ЄС, та смугах, пов'язаних з політиками Союзу, зазначеними у статті 8 згаданого Рішення. Мета - створити реєстр, який постійно вдосконалюється і може сприяти досягненню ефективного управління радіочастотним спектром в усіх смугах частот, які є релевантними для політик Союзу, шляхом поступового вдосконалення доступності та аналізу даних. Деякі з найактуальніших завдань реєстру - визначити щонайменше 1200 МГц радіочастотного спектра, придатного для послуг бездротового широкосмугового зв'язку, в порядку, встановленому в статті 3(b) Рішення №
№ 243/2012/ЄС, а також підвищити ефективність і гнучкість, між іншим, шляхом сприяння, де це доречно, колективному і спільному користуванню радіочастотним спектром відповідно до статті 4(1) зазначеного Рішення.
(4) Держави-члени повинні надавати дані найбільш послідовним способом або через Систему інформації про частоти (EFIS) Європейського бюро з питань зв'язку, або безпосередньо Комісії у тих випадках, наприклад, коли вони були зібрані від користувачів послуг загального доступу і національних органів, і їх необхідно розглядати як дані з обмеженим доступом, або як конфіденційні дані. Конкретні єдині формати збору даних можуть сильно різнитися залежно від виду використання та смуг радіочастот, а в деяких випадках дані можуть бути недоступні у конкретному єдиному форматі. Проте, для забезпечення результативного надання доступних даних Комісії для аналізу, держави-члени повинні збирати дані у машинозчитуваному форматі таким чином, щоб уможливити використання такого самого електронного формату обміну даними з Комісією та EFIS.
(5) Разом з наданням відповідних наявних даних держави-члени спільно з Комісією повинні долучитися до співпраці для підвищення якості та порівнянності даних, щоб сприяти ефективності реєстру у відповідних випадках і стосовно конкретної смуги, а також розробити порівнянний формат для даних без додаткового адміністративного навантаження.
(6) Додаткові дані також можуть бути отримані завдяки консультаціям з громадськістю та дослідженням. Крім того, у реєстрі можуть бути використані дані, надані добровільно державами-членами та сторонами-приватними особами, які здійснюють постійний моніторинг радіочастотного спектра для управління спектром на місцевому рівні з метою перехресної перевірки достовірності ліцензійних даних, визначення щільності використання в певних видах схем авторизації, таких як безліцензійні смуги частот, і для оцінки ступеня використання радіочастотного спектра на всій території Союзу, зокрема для смуг частот, на які є великий попит.
(7) Для того, щоб звести до мінімуму адміністративне навантаження і зобов'язання держав-членів, в обраній методології створення реєстру необхідно максимально можливою мірою враховувати дані, які держави-члени надають відповідно до Рішення Комісії
№ 2007/344/ЄС від 16 травня 2007 року про доступність у гармонізованому форматі інформації щодо використання радіочастотного спектра у Співтоваристві (-2). Додаткова інформація, зібрана добровільними засобами, такими як дослідження, в тому числі Європейської конференції адміністрацій пошт та електрозв'язку, також може бути використана для подальшого наповнення реєстру.
(8) Ідентифікація смуг радіочастот, які можна було би використовувати ефективніше та які були би придатні для перерозподілення або спільного користування радіочастотним спектром, вимагає детального знання фактичного використання радіочастотного спектра, бажано підтвердженого кількісними даними. Така ідентифікація може сприяти пошуку розв'язків для врахування тенденцій в технологіях, задоволення майбутніх потреб і попиту на радіочастотний спектр, що їх можна було би ідентифікувати за результатами проведеного аналізу.
(9) Процес наповнення реєстру повинен спричиняти безперервне покращення ефективності використання радіочастотного спектра для задоволення потреби, що постійного змінюється стосовно політик Союзу, і з урахуванням розвитку технологій. Виходячи з цього, та з метою досягнення цілей, встановлених у статті 9(1) Рішення №
№ 243/2012/ЄС, Комісія готуватиме звіти для Європейського Парламенту і Ради. Такі звіти готуватимуться регулярно, залежно від часу, необхідного для проведення аналізу реєстру, та від темпу розвитку використання радіочастотного спектра.
(10) З огляду на те, що прозорість використання радіочастотного спектра є вкрай важливою для реєстру, необхідно забезпечити захист персональних даних, комерційної і державної таємниці, а також приватності згідно з правом ЄС. Такі положення включають
статтю 346(1)(а) Договору про функціонування Європейського Союзу, що дозволяє державам-членам утримуватися від надання інформації, надання якої суперечить основним інтересам її безпеки; статтю 8 Рішення Європейського Парламенту і Ради № 676/2002/ЄС від 7 березня 2002 року про регулятивні рамки радіоспектральної політики в Європейському Співтоваристві (Рішення про радіочастотний спектр) (-3); Регламент Європейського Парламенту і Ради (ЄС) № 1049/2001 від 30 травня 2001 року про публічний доступ до документів Європейського Парламенту, Ради і Комісії (-4); а також додаток до Регламенту роботи Комісії, який визначає поводження ЄС з секретною інформацією, в тому числі інформацією, яка походить з ЄС або отримана від держав-членів, третіх держав або міжнародних організацій (-5).
(11) Відповідно до
статті 15 Рішення №
№ 243/2012/ЄС, необхідно час від часу переглядати дієвість реєстру, щоб гарантувати, що цілі, зазначені в згаданому Рішенні, реалізуються результативно, і визначити, чи потребують вони адаптації. Держави-члени повинні надавати Комісії відповідну інформацію.
(12) Інструменти, передбачені в цьому Рішенні, максимально можливою мірою враховують позицію Групи з питань радіоспектральної політики і відповідають висновку Комітету з питань радіочастотного спектра,
__________
(-1) ОВ L 81, 21.03.2012, с. 7.
(-2) ОВ L 129, 17.05.2007, с. 67.
(-3) OB L 108, 24.04.2002, с. 1.
(-4) OB L 145, 31.05.2001, с. 43.
................Перейти до повного тексту