1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Рішення


17.05.2007
UA
Офіційний вісник Європейського Союзу
L 129/67
(До Розділу IV "Торгівля і питання, пов’язані з торгівлею"
Глава 6. Заснування підприємницької діяльності, торгівля послугами та електронна торгівля)
РІШЕННЯ КОМІСІЇ
від 16 травня 2007 року
про доступність у гармонізованому форматі інформації щодо використання радіочастотного спектра у Співтоваристві
(оприлюднено під номером С(2007) 2085)
(Текст стосується ЄЕП)
(2007/344/ЄС)
КОМІСІЯ ЄВРОПЕЙСЬКИХ СПІВТОВАРИСТВ,
Беручи до уваги Договір про заснування Європейського Співтовариства,
Беручи до уваги Рішення Європейського Парламенту і Ради № 676/2002/ЄС від 7 березня 2002 року про регулятивні рамки для радіочастотного спектра у Європейському Співтоваристві (Радіоспектральне рішення) (-1), зокрема його статтю 4(3),
Оскільки:
(1) Згідно з Рішенням № 676/2002/ЄС (Радіоспектральне рішення) держави-члени повинні забезпечити оприлюднення своїх національних таблиць розподілу радіочастот та інформації про права, умови, процедури, комісії і збори, пов'язані з користуванням радіочастотним спектром, якщо ця інформація стосується досягнення цілей, викладених у статгі 1 зазначеного Рішення. Держави-члени повинні забезпечувати оновлення цієї інформації та вживати заходів для розроблення відповідних баз даних з метою оприлюднення такої інформації, у застосовних випадках, згідно з відповідними гармонізаційними інструментами, ухваленими згідно зі статтею 4 зазначеного Рішення.
(2) У рамках дослідження, проведеного за дорученням Комісії (-2), виявлено, що незважаючи на попередні зусилля, держави-члени все ще оприлюднюють інформацію про використання радіочастотного спектра з різними ступенями деталізації, у різних форматах і відмінностями у легкості доступу та інтервалах оновлення. Такі відмінності можуть впливати на ведення бізнесу, планування інвестицій, вироблення й ухвалення рішень у контексті внутрішнього ринку товарів і послуг, а також виробництво. Інформація про умови користування радіочастотним спектром може, крім того, сприяти участі малих і середніх підприємств (МСП) та опосередковано підтримувати стале зростання у галузі електронного зв'язку в цілому.
__________
(1) OB L 108, 24.04.2002, с. 1.
(2) Дослідження інформації про розподілення, доступність та використання радіочастотного спектра у Співтоваристві, IDATE, лютий 2005 року.
(3) Наявність належної інформації має суттєве значення у контексті кращого регулювання, оскільки усунення непотрібних обмежувальних заходів та запровадження торгівлі правами на користування частотами потребують чіткої, надійної та оновленої інформації стосовно фактичного використання.
(4) Єдиний інформаційний пункт забезпечить зручний доступ та зручне для користувача представлення інформації про радіочастотний спектр у всьому Співтоваристві. Щоби бути ефективною, така інформація повинна бути представлена у гармонізованому форматі, з однаковим змістом для усіх держав-членів та можливістю перенесення з національних баз даних за допомогою сучасних автоматичних засобів вивантажування, що виключають необхідність у додаткових людських ресурсах для подання національних даних до єдиного інформаційного пункту.
(5) Між державами-членами та представниками галузі існує засаднича домовленість про використання системи, створеної Європейським бюро радіозв'язку (ERO) (-1). Система інформації про радіочастоти (EFIS) Європейського бюро радіозв'язку є загальнодоступною в мережі Інтернет і дозволяє шукати та порівнювати офіційну інформацію про радіочастотний спектр в Європі, якщо національні адміністративні органи вивантажили таку інформацію. Усі держави-члени повинні користуватися такою системою.
(6) Восьмого грудня 2005 року Комісія видала Європейській конференції адміністрацій пошт та електрозв'язку (СЕРТ) мандат на використання системи EFIS для публікування та доступу до інформації про радіочастотний спектр у межах Співтовариства. СЕРТ представила кінцеві результати цього мандата, згідно з якими використання системи EFIS як спільного інформаційного порталу в Європейському Співтоваристві відповідно до цілей, що містяться в мандаті, є здійсненним. П'ятого жовтня 2006 року Комітет з питань радіочастотного спектра прийняв заключний звіт СЕРТ та підтвердив цілі, зазначені в цьому мандаті. Результати мандата повинні бути застосовними у Співтоваристві.
(7) Європейський портал даних про радіочастотний спектр повинен не замінювати національні бази радіочастотного спектра, а бути додатковим порталом, що їх доповнює шляхом забезпечення єдиного інформаційного пункту засобами пошуку і порівняння на європейському рівні на основі інформації, наданої із дотриманням спільного формату та рівня деталізації.
(8) Комітет з оцінювання відповідності та ринкового нагляду у галузі телекомунікацій (ТСАМ), створений Директивою Європейського Парламенту і Ради 1999/5/ЄС від 9 березня 1999 року про радіообладнання, телекомунікаційне термінальне (кінцеве) обладнання та взаємне визнання їх відповідності (-2) (Директива R & ТТЕ), доклав зусиль до гармонізації представлення технічних характеристик радіоінтерфейсу. Ці умови стосуються статті 5 Радіоспектрального рішення та вважаються важливою публічною інформацією, доступність якої повинні забезпечити всі держави-члени.
(9) Надання інформації про права на користування може потребувати від держав-членів особливих зусиль, однак це також має велике значення для прозорої та дієвої ринкової радіоспектральної політики. Державам-членам може знадобитися додатковий час для виконання вимог забезпечення доступності інформації такого типу.
(10) Легкий доступ до інформації повинен бути гарантований усім заінтересованим сторонам за умови дотримання Правил Співтовариства про конфіденційність підприємницької діяльності, зокрема положень Директиви Європейського Парламенту і Ради 2002/21/ЄС від 7 березня 2002 року про спільні регулятивні рамки для мереж та послуг електронного зв'язку (Рамкова директива) (-3).
(11) Це Рішення повинно бути реалізоване та застосоване у повній відповідності до принципів і вимог, що стосуються захисту персональних даних, згідно з Директивою Європейського Парламенту і Ради 95/46/ЄС від 24 жовтня 1995 року про захист фізичних осіб у зв'язку з опрацюванням персональних даних та про вільний рух таких даних (-4) і згідно з Директивою Європейського Парламенту і Ради 2002/58/ЄС від 12 липня 2002 року про опрацювання персональних даних та приватність у сфері електронного зв'язку (Директива про приватність та електронний зв'язок) (-5).

................
Перейти до повного тексту