1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Регламент


09.04.2013 UA Офіційний вісник Європейського Союзу L 99/1
(До Розділу V "Економічне та галузеве співробітництво" Глава 5 . Статистика)
РЕГЛАМЕНТ КОМІСІЇ (ЄС) № 317/2013
від 8 квітня 2013 року про внесення змін до додатків регламентів (ЄС) № 1983/2003, (ЄС) № 1738/2005, (ЄС) № 698/2006, (ЄС) № 377/2008 та (ЄС) № 823/2010 стосовно Міжнародної стандартної класифікації освіти
( Див. текст ) ( Див. текст )
(Текст стосується ЄЕП)
ЄВРОПЕЙСЬКА КОМІСІЯ,
Беручи до уваги Договір про функціонування Європейського Союзу,
Беручи до уваги Регламент Європейського Парламенту і Ради (ЄС) № 1177/2003 від 16 червня 2003 року щодо статистики Співтовариства стосовно доходів та умов життя (EU-SILK) (-1), зокрема його статтю 15,
Беручи до уваги Регламент Ради (ЄС) № 530/1999 від 9 березня 1999 року щодо структурної статистики стосовно доходів та витрат на робочу силу(-2), зокрема його статтю 11,
Беручи до уваги Регламент Ради (ЄС) № 577/98 від 9 березня 1998 року про організацію вибіркового обстеження робочої сили у Співтоваристві (-3), зокрема його статтю 4,
Беручи до уваги Регламент Європейського Парламенту і Ради (ЄС) № 452/2008 від 23 квітня 2008 року щодо вироблення і розробки статистики у галузі освіти і навчання протягом життя (-4), зокрема його статтю 6(1),
Оскільки:
(1) Запровадження оновленої системи класифікації є центральним елементом поточних зусиль Комісії з підтримки актуальності європейської статистики, беручи до уваги розвиток та зміни у галузі освіти.
(2) Організація Об’єднаних Націй з питань освіти, науки і культури (ЮНЕСКО) переглянула версію Міжнародної стандартної класифікації освіти (МСКО), що використовувалась до цього часу (МСКО 1997), з метою забезпечення її відповідності змінам в політиці та структурах освіти та навчання.
(3) Міжнародна порівнюваність статистики у галузі освіти вимагає, щоб держави-члени та установи Союзу використовували класифікації освіти, які відповідають переглянутій Міжнародній стандартній класифікації освіти МСКО 2011 (далі - "МСКО 2011"), ухваленої державами-членами ЮНЕСКО на 36-й Генеральній конференцій у листопаді 2011 року.
(4) Запровадження переглянутої Міжнародної стандартної класифікації освіти обумовлює необхідність внесення змін і доповнень до різних покликань на МСКО, МСКО 97 та МСКО 1997, а також до ряду відповідних інструментів.
(5) Отже, необхідно внести відповідні зміни і доповнення у такі регламенти: Регламент Комісії (ЄС) № 1983/2003 від 7 листопада 2003 року стосовно імплементації Регламенту Європейського Парламенту і Ради (ЄС) № 1177/2003 щодо статистики Співтовариства стосовно доходів та умов життя (EU-SILK) щодо переліку цільових первинних показників (-5); Регламент Комісії (ЄС) № 1738/2005 від 21 жовтня 2005 року про внесення змін і доповнень до Регламенту (ЄС) № 1916/2000 щодо визначення та передачі інформації про структуру доходів (-6); Регламент Комісії (ЄС) № 698/2006 від 5 травня 2006 року стосовно імплементації Регламенту Ради (ЄС) № 530/1999 щодо якісної оцінки структурної статистики витрат на робочу силу та доходів (-7); Регламент Комісії (ЄС) № 377/2008 від 25 квітня 2008 року стосовно імплементації Регламенту Ради (ЄС) № 577/98 про організацію вибіркового обстеження робочої сили у Співтоваристві щодо кодифікації, яка буде використовуватися для передачі даних з 2009 року, використання підвибірки для збору інформації про структурні показники та означення звітних кварталів (-8); Регламент Комісії (ЄС) № 823/2010 від 17 вересня 2010 року стосовно імплементації Регламенту Європейського Парламенту і Ради (ЄС) № 452/2008 щодо вироблення та розробки статистики у галузі освіти і навчання протягом життя, стосовно статистики участі дорослих у навчанні протягом життя (-9).
(6) Інструменти, передбачені у цьому Регламенті, відповідають висновку Комітету Європейської статистичної системи,

................
Перейти до повного тексту