- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Регламент
2006R0698 - UA - 01.01.2014. - 002.001
Цей документ слугує суто засобом документування, і установи не несуть жодної відповідальності за його зміст
(
До Розділу V "Економічне та галузеве співробітництво"
Регламент Комісії (ЄС) № 698/2006
від 5 травня 2006 року про імплементацію Регламенту Ради (ЄС) № 530/1999, що стосується оцінки якості структурної статистики витрат на робочу силу та доходів
(Текст стосується ЄЕП)
(ОВ L 121, 06.05.2006 року, с. 30)
Зі змінами і доповненнями: |
|
|
Офіційний вісник |
|
№ |
сторінка |
дата |
Регламент Комісії 1'ЄС'І № 1022/2009 від 29 жовтня 2009 року |
L 283 |
3 |
30.10.2009 р |
Регламент Комісії 1'ЄС'І № 317/2013 від 8 квітня 2013 року |
L 99 |
1 |
09.04.2013 р. |
РЕГЛАМЕНТ КОМІСІЇ (ЄС) № 698/2006
від 5 травня 2006 року
про імплементацію Регламенту Ради (ЄС) № 530/1999, що стосується оцінки якості структурної статистики витрат на робочу силу та доходів
(Текст стосується ЄЕП)
КОМІСІЯ ЄВРОПЕЙСЬКИХ СПІВТОВАРИСТВ,
Беручи до уваги Регламент Ради (ЄС) № 530/1999 від 9 березня 1999 року щодо структурної статистики доходів та витрат на робочусилу (-1), зокрема статтю 11(iv) цього Регламенту,
Оскільки:
(1) Регламент (ЄС) № 530/1999 було впроваджено Регламентом Ради (ЄС) № 452/2000 (-2) та (ЄС) № 72/2002 (-3), котрий визначає зміст та критерії оцінки звіту про якість, що подається до Комісії (Євростат) після кожного звітного періоду
(2) Інформація, надана в звіті про якість, повинна містити деякі показники. Зазначені показники визначені в Регламенті Комісії (ЄС) № 1726/1999 (-4) та (ЄС) № 1916/2000 (-5).
(3) Зміни в інструментах оцінки якості структурної статистики доходів та витрат на робочу силу необхідно вносити за результатами змін, внесених до Регламенту (ЄС) № 1726/1999 та (ЄС) № 1916/2000 Регламентом (ЄС) № 1737/2005 та (ЄС) № 1738/2005 відповідно. Для ясності, та для зменшення тягаря для національних статистичних органів також необхідно гармонізувати оцінку якості статистики витрат на робочу силу та доходів.
(4) Таким чином, Регламенти (ЄС) № 452/2000 та (ЄС) № 72/2002 необхідно змінити цим Регламентом.
(5) Інструменти, передбачені цим Регламентом, відповідають позиції Комітету статистичних програм,
УХВАЛИЛА ЦЕЙ РЕГЛАМЕНТ:
Стаття 1.
1. Зміст та критерії оцінки звіту про якість, зазначені в статті 10(2) Регламенту (ЄС) № 530/1999, встановлені у додатку до цього Регламенту.
Показники, зазначені у додатку до цього Регламенту, означені у додатках І та II Регламенту (ЄС) № 1726/1999 та додатках І та II Регламенту (ЄС) № 1916/2000.
2. Інформацію, викладену у додатку, необхідно надати з урахуванням особливостей структурної статистики доходів та витрат на робочу силу, обстеження робочої сили, структурної комерційної статистики та національних рахунків, що містяться в законодавстві
Стаття 2.
Звіт щодо якості необхідно передати до Євростату не пізніше, ніж через 24 місяці після закінчення звітного періоду, для якого були зібрані дані, якщо інше не зазначене у додатку.
Стаття 3.
Регламенти (ЄС) № 452/2000 та № 72/2002 скасовані.
Стаття 4.
Цей Регламент набуває чинності на 20-ий день після його публікації в Офіційному Віснику Європейського Союзу.
Цей Регламент обов’язковий у повному обсязі та піддягає прямому застосуванню у всіх державах-членах.
ДОДАТОК
Зміст та критерії оцінки звіту про якість структурної статистики витрат на робочу силу та доходів
Звіти про якість повинні включати інформацію за всіма шістьма критеріями якості Європейської Статистичної Системи (ЄСС), а саме: актуальністю, достовірністю, своєчасністю та пунктуальністю, доступністю та ясністю, порівнюваністю та узгодженістю.
1. Актуальність
"Актуальність" означає рівень відповідності статистичних даних наявним та потенційним потребам користувачів. Тут визначається, чи всі необхідні статистичні дані отримуються, і до якої міри використані концепції (означення, класифікації, тощо) відображають потреби користувачів.
Звіти про якість структурної статистики витрат на робочу силу та доходів, відповідно, повинні включати:
- короткі відомості про основних національних користувачів,
- опис основних потреб таких користувачів, виключаючи оцінку рівня задоволеності запропонованими даними,
- опис будь-якого браку даних (повнота) або частини, яку користувачі більше не вважають актуальною (надлишок). Щодо повноти, відсутні показники і розбивки таких показників, потрібно чітко описувати.
Включення показників щодо основних національних користувачів та їхніх основних потреб, включаючи забезпечення інформацією про задоволеність користувача, не є обов'язковим.
Як відступ від статті 2, необов'язкову інформацію про рівень задоволеності запропонованими даними, якщо така є, слід передавати до Євростату не пізніше, ніж через 36 місяців після закінчення звітного періоду.
2. Достовірність
"Достовірність" у загальному статистичному сенсі означає близькість розрахунків або оцінки до точного чи справжнього значення показника, що розглядається.
2.1. Помилки вибірки
В якості показника точності коефіцієнт варіації (-6) необхідно обчислювати та надавати щодо основних показників для обох досліджень.
(1) У випадку статистики витрат на робочу силу, коефіцієнт варіації розраховується та передається для таких показників "Річні витрати на робочу силу" (-7)
і
"Погодинні витрати на робочу силу" (-8).
Окрім коефіцієнтів варіації для сукупності в цілому, окремі коефіцієнти варіації також мають бути доступними для обох показників для таких окремих розбивок:
- Секції Класифікатора видів економічної діяльності ЄС (NACE),
- Рівень 1 Номенклатури територіальних одиниць для цілей статистики (NUTS) (за необхідності),
- діапазон розміру (1-9 (за необхідності), 10-49, 50-249,250-499, 500-999, 1000+).
(2) У випадку структурної статистики доходів, коефіцієнт варіації розраховується та передається для таких показників "Валовий дохід за звітний місяць" (-9)
і
"Середній валовий погодинний дохід за звітний місяць" (-10).
Окрім коефіцієнтів варіації для сукупності в цілому, окремі коефіцієнти варіації також мають бути доступними для обох показників для таких окремих розбивок:
- кількість співробітників, що працюють повний робочий день (окремо для чоловіків і жінок) та неповний робочий день,
- Секція Класифікатора видів економічної діяльності ЄС (NACE),
- професія (Міжнародна стандартна класифікація професій (ISCO)-08 на 1-значному рівні),
- віковий діапазон (до 20, 20-29, 30-39, 40-49, 50-59, 60+),
- Рівень 1 Номенклатури територіальних одиниць для цілей статистики (NUTS) (за необхідності),
- Рівень освіти (Міжнародна стандартна класифікація рівнів освіти (І8СЕБ)-2011, від 0 до 8),
діапазон розмірів підприємства (1-9 (за необхідності), 10-49, 50-249, 250-499, 500-999,1000+).
Розбивка за рівнем освіти не є обов'язковою.
Крім того, держави-члени повинні передавати перелік таких комірок багатовимірних таблиць програми публікації на європейський рівень, як погоджено з державами-членами, які вважаються недостатньо надійними.
Якщо використовується не ймовірнісна вибірка, натомість надається опис можливих джерел неточності внаслідок використання певного методу відбору та їх впливу на оцінки, за наявності.
2.2. Помилки, не пов'язані з вибіркою
2.2.1. Помилки охоплення
Звіти про якість структурної статистики витрат на робочу силу та доходів, відповідно, повинні містити таку інформацію про охоплення:
- опис будь-якої різниці між генеральною та досліджуваною сукупністю,
- розрахункові показники недостатнього та надлишкового охоплення (-11) для генеральної сукупності.
2.2.2. Помилки вимірювання та обробки
Звіти про якість структурної статистики витрат на робочу сипу та доходів, відповідно, повинні містити таку інформацію про помилки вимірювання та обробки (-12):
- інформацію про показники із значними помилками вимірювання та обробки,
- інформацію про основні джерела (значних) помилок вимірювання та обробки, їх вплив на точність оцінок та, за наявності, на методи, застосовані для коригування.
2.2.3. Помилки через відсутність відповіді
Звіти про якість статистики витрат на робочу сипу та доходів, відповідно, повинні містити таку інформацію про помилки через відсутність відповіді:
- частота відповідей на одиницю (-13),
- частота зарахування даних за позиціями (-14) та вплив зарахувань на точність оцінок показників "Річні витрати на робочу силу" та "Валовий дохід за звітний місяць", відповідно, як визначено у пункті2.1.,
................Перейти до повного тексту