1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Директива


Директива Ради 94/4/ЄС,
що вносить поправки до Директив 69/169/ЄЕС та 77/388/ЄЕС та підвищує рівень податкових пільг для подорожуючих з третіх країн та обмежень на неоподатковувані покупки під час подорожей в межах Співтовариства
від 14 лютого 1994 року
Поправки:
Внесено документом 394 L 0075 (OJ L 365 31.12.1994, p. 52)
Внесено документом 398 L 0094 (OJ L 358 31.12.1998, p. 105)
РАДА ЄВРОПЕЙСЬКОГО СОЮЗУ,
Беручи до уваги Договір про утворення Європейського Економічного Співтовариства і, зокрема, Статтю 99 Договору,
Беручи до уваги пропозицію Комісії (1),
Беручи до уваги висновок Європейського Парламенту (2),
Беручи до уваги висновок Економічного і Соціального Комітету (3),
_______________
(1) OJ N C 102, 14.04.1984, p. 10 і OJ N C 78, 26.03.1985, p. 9.
(2) OJ N C 46, 18.02.1985, p. 75 і висновок, прийнятий 20 січня 1994 року (ще не опубліковано в Офіційному журналі).
(3) OJ N C 248, 17.09.1984, p. 26.
Враховуючи, що стаття 1(1) Директиви Ради 69/169/ЄЕС від 28 травня 1969 року про гармонізацію положень, закріплених законом, положенням або адміністративним приписом стосовно звільнення від податку з обороту та акцизного збору на імпорт у міжнародних подорожах (4), передбачає податкові пільги щодо товарів, які містяться у особистому багажі подорожуючих, які приїжджають з третіх країн, за умови, що такий імпорт не має комерційного характеру;
_______________
(4) OJ N. L 133, 4.06.1969, p. 6. Директива з останніми поправками, внесеними Директивою 92/111/ЄЕС (OJ N L 384, 30.12.1992, p. 47).
Враховуючи, що загальна вартість товарів, які підлягають звільненню, не може перевищувати 45 екю на особу; враховуючи, що відповідно до статті 1(2) Директиви 69/169/ЄЕС держави-члени Співтовариства можуть зменшити обсяг податкової пільги до 23 екю для подорожуючих, що не досягли 15 років;
Враховуючи, що слід враховувати заходи на користь подорожуючих, рекомендовані спеціалізованими міжнародними організаціями, зокрема заходи, що містяться у Додатку F.3 до Міжнародної конвенції про спрощення та гармонізацію митних процедур;
Враховуючи, що цих цілей можна досягти шляхом розширення податкових пільг;
Враховуючи, що Німеччині слід на обмежений період надати можливість відступу, враховуючи економічні труднощі, що імовірно будуть спричинені сумою податкових пільг, зокрема стосовно подорожуючих, що в'їжджають на територію цієї держави-члена Співтовариства через сухопутні кордони, якими Німеччина пов'язана з іншими країнами, що не є членами Співтовариства та Європейської асоціації вільної торгівлі (ЄАВТ), або в'їжджають із зазначених країн морем вздовж берега;
Враховуючи особливі зв'язки, що існують між континентальною Іспанією та Канарськими островами, Сеутою та Мелільєю;
Враховуючи необхідність забезпечити упродовж періоду, коли цей продаж дозволено згідно з положеннями статті 28к Директиви Ради 77/388/ЄЕС від 17 травня 1977 року про гармонізацію законів держав-членів Співтовариства про податків з обороту, - створення спільної системи податку на додану вартість: єдина основа оцінювання (5), дотримання реальної вартості товарів, що імовірно мають бути проданими у магазинах, де товари не оподатковуються, подорожуючим на повітряних та морських транспортних засобах в межах Співтовариства;

................
Перейти до повного тексту