1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Директива


Директива Ради 69/169/ЄЕС
"Про гармонізацію положень, встановлених законами, постановами або адміністративними заходами, стосовно звільнення від податку з обороту та акцизного збору з імпорту в міжнародних подорожах"
від 28 травня 1969 року
( Зміни до Директиви див. в Директиві Ради 78/1032/ЄЕС від 19.12.78 ) ( Додатково див. Директиву Ради 92/12/ЄЕС від 25.02.1992 )
РАДА ЄВРОПЕЙСЬКИХ СПІВТОВАРИСТВ,
Беручи до уваги Договір про утворення Європейського Економічного Співтовариства і, зокрема, Статтю 99 Договору,
Беручи до уваги пропозицію Комісії,
Враховуючи, що попри досягнення митного союзу, що включає скасування мита та більшості зборів, що мають однакову дію в торгівлі між державами-членами Співтовариства, доти, доки гармонізація непрямих податків не досягне вищої стадії, необхідно зберігати стягнення податку з імпорту та звільняти від податків експорт у такій торгівлі;
Враховуючи, що бажано, щоб навіть до досягнення такої гармонізації населення держав-членів Співтовариства глибше усвідомлювало реальність спільного ринку, і з цією метою слід вживати заходів щодо більшої лібералізації системи податків з імпорту під час подорожей між державами-членами Співтовариства; враховуючи, що потреба в таких заходах неодноразово підкреслювалася членами Асамблеї;
Враховуючи, що скорочення такого типу стосовно подорожей є ще одним кроком в напрямку взаємного відкриття ринків держав-членів Співтовариства та створення умов, подібних до умов на внутрішньому ринку;
Враховуючи, що такі скорочення мають обмежуватися некомерційним імпортуванням товарів подорожуючими; враховуючи, що, як правило, такі товари можуть бути придбані лише в країні, з якої вони прибувають (країні виїзду), після стягнення податків, таким чином, якщо країна в'їзду утримується, у встановлених межах, від стягнення податку з обороту та акцизного збору з імпорту, це дозволяє уникнути подвійного оподаткування, не призводячи до його відсутності;
Враховуючи, що система зниження податку на імпорт, яка б діяла в Співтоваристві, виявилася необхідною і з огляду на подорожі між третіми країнами та Співтовариством;
ПРИЙНЯЛА ЦЮ ДИРЕКТИВУ:
Стаття 1
1. Звільнення від податку з обороту та від акцизного збору на імпорт застосовується щодо подорожей між третіми країнами та Співтовариством до товарів, що містяться у особистому багажі подорожуючих, якщо такий імпорт не має комерційного характеру, а загальна вартість товарів не перевищує 25 розрахункових одиниць на особу.
2. Держави-члени можуть зменшувати цей обсяг звільнення до 10 розрахункових одиниць на подорожуючого віком до 15 років.
3. Якщо загальна вартість кількох предметів на особу перевищує 25 розрахункових одиниць або суму, встановлену згідно з пунктом 2, залежно від обставин, на такі предмети має надаватися звільнення від оподаткування на такі суми, оскільки, якби вони імпортувалися окремо, вони б звільнялися від оподаткування, оскільки зрозуміло, що неможливо поділити вартість окремого предмета.
Стаття 2
1. Звільнення від податку з обороту та від актизного збору на імпорт застосовується щодо подорожей між державами-членами Співтовариства до товарів, що містяться у особистому багажі подорожуючих, які відповідають вимогам, закріпленим у статтях 9 та 10 Договору, якщо такий імпорт не має комерційного характеру, а загальна вартість товарів не перевищує 75 розрахункових одиниць на особу. Це звільнення надається також, якщо подорож включає транзит через територію, іншу, ніж територія держави-члена Співтовариства.
2. Держави-члени можуть зменшувати цей обсяг звільнення до 20 розрахункових одиниць на подорожуючих, що не досягли 15 років.
3. Якщо загальна вартість кількох предметів на особу перевищує 75 розрахункових одиниць або суму, встановлену згідно з пунктом 2, залежно від обставин, на такі предмети має надаватися звільнення від оподаткування на такі суми, оскільки, якби вони імпортувалися окремо, вони б звільнялися від оподаткування, оскільки зрозуміло, що неможливо поділити вартість окремого предмета.
Стаття 3
Для цілей цієї Директиви:
1. Вартість особистих речей, що імпортуються тимчасово або реімпортуються після тимчасового експортування, не може враховуватися при визначенні суми звільнення, про яке йдеться у статтях 1 і 2.
2. Імпорт розглядається як такий, що не має комерційного характеру, якщо він:
(a) відбувається нерегулярно, та
(b) складається виключно з товарів для особистого використання подорожуючими або їхніми сім'ями чи товарів, призначених на подарунки; характер чи кількість таких товарів не повинні бути такими, що можуть вказати на те, що вони імпортуються в комерційних цілях.

................
Перейти до повного тексту