- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Наказ
ФОНД ДЕРЖАВНОГО МАЙНА УКРАЇНИ
Н А К А З
Про результати перевірки виконання умов договорів купівлі-продажу
На виконання вимог законодавства України щодо здійснення державними органами приватизації контролю за виконанням умов договорів купівлі-продажу державного майна (далі - договір) та наказу Фонду державного майна України (далі - Фонд) від 30.10.97
N 1160 "Про організацію виконання постанови Кабінету Міністрів України від 12.09.97 N 1012" державними органами приватизації у 2007 році здійснено перевірки виконання покупцями державного майна умов укладених договорів купівлі-продажу об'єктів приватизації.
Всього за 2007 рік перевірено стан виконання умов усіх 3464 договорів, які підлягали контролю. Загальна кількість здійснених перевірок склала 4041.
Хоча загальна динаміка виконання власниками об'єктів приватизації умов договорів їх купівлі-продажу є позитивною, перевірками встановлено факти невиконання або неналежного виконання покупцями об'єктів приватизації тих чи інших зобов'язань. Частка договорів, за якими вони мають місце, становить 10,9 відсотка загальної кількості перевірених договорів і є меншою у порівнянні з 2006 роком, коли ця кількість становила 11,1 відсотка.
Починаючи з 1995 року до кінця 2007 року, на виконання умов договорів, українські підприємства отримали інвестицій та інших коштів на загальну суму 6,42 млрд.грн., 702,02 млн.дол. США та 72,0 млн. євро, що у перерахунку на національну валюту становить 9,11 млрд.грн. (за договорами передбачено надходження інвестицій: 6,87 млрд.грн., 524,66 млн.дол. США та 19,26 млн. євро). У тому числі у стратегічно важливі для економіки і безпеки держави підприємства коштів внесено на загальну суму 3,85 млрд.грн., 538,04 млн.дол. США та 859,7 тис. євро. при передбачених 3,24 млрд.грн., 556,14 млн.дол. США та 410,0 тис. євро.
Реалізуються інші зобов'язання покупців.
Заборгованість із внесення інвестицій у зв'язку з неналежним виконанням цієї умови на кінець 2007 року склала 400,08 млн.грн., та 46,88 тис.дол. США.
Є приклади неналежного виконання інших умов договорів.
За виявленими порушеннями органами приватизації до покупців вживалися передбачені законодавством і договорами відповідні заходи впливу.
Продовжувалася робота із розірвання договорів купівлі-продажу за невиконання покупцями взятих зобов'язань та робота із повернення таких об'єктів у державну власність, повторного їх продажу. Станом на 01.01.2008 у державну власність повернуто 250 об'єктів. З числа повернутих у державну власність повторно продано 147 об'єктів. Сума коштів, отриманих від їх повторного продажу, становить 97,217 млн.грн. і перевищує суму, отриману від їх першого продажу, майже у 2 рази.
У 2007 році державні органи приватизації забезпечили виконання вимог організаційно-розпорядчих документів Фонду щодо обсягів охоплення укладених договорів перевірками стану виконання їх умов та термінів отримання Фондом звітів з регіонів. Кращими регіональними відділеннями в частині якості організації та здійснення контролю, звітності, відпрацювання пропозицій щодо подальшого нормативного та методологічного забезпечення контролю є Регіональні відділення Фонду по Дніпропетровській, Тернопільській, Сумській, Чернігівській, Кіровоградській, Луганській Житомирській, Одеській областях та по м. Києву.
У зв'язку з наведеним
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити звіт про результати контролю за виконанням умов договорів купівлі-продажу об'єктів приватизації, здійсненого державними органами приватизації протягом 2007 року (додається).
2. Регіональним відділенням Фонду, Фонду майна АР Крим забезпечити у 2008 році перевірки стану виконання умов договорів купівлі-продажу об'єктів приватизації у обсягах та у строки, встановлені організаційно-розпорядчими документами Фонду.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника Голови Фонду Потімкова О.Ю.
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Фонду державного
майна України
25.01.2008 N 107
ЗВІТ
про результати контролю за виконанням умов договорів купівлі-продажу об'єктів приватизації, здійсненого державними органами приватизації у 4 кварталі 2007 року
Згідно з вимогами статей
7 та 27 Закону України
"Про приватизацію державного майна" щодо контролю державними органами приватизації (далі - орган приватизації) за станом виконання умов договорів купівлі-продажу державного майна (далі - договір), постанови Кабінету Міністрів України від 12.09.97
N 1012 "Про порядок контролю за діяльністю підприємств, приватизація яких здійснюється за погодженням з Кабінетом Міністрів України" та згідно з наказом Фонду державного майна України (далі - Фонд) від 27.02.2004
N 372 протягом 2007 року проведено перевірки стану виконання покупцями державного майна умов укладених договорів. Здійснений контроль показав таке.
1. Загальні дані про результати контролю
Станом на 11.01.2008 на обліку органів приватизації знаходиться 11 573 договори. З них:
- договорів купівлі-продажу пакетів акцій акціонерних товариств - 1019;
- договорів купівлі-продажу об'єктів малої приватизації - 7416;
- договорів купівлі-продажу об'єктів незавершеного будівництва - 3138.
Із загальної кількості зазначених договорів у 2007 році підлягало перевірці виконання умов 3464 договорів (решта 8109 договорів - це договори, умови яких вже виконані, внаслідок чого ці договори знято з контролю).
За вказаний період проконтрольовано стан виконання умов усіх 3464 договорів (додаток 1). Фактична ж кількість здійснених перевірок склала 4041.
За результатами цієї роботи можна зробити такі загальні висновки.
Збереглася тенденція до поліпшення загальних показників виконання власниками об'єктів приватизації взятих зобов'язань. Якщо у 1996 році за результатами перевірок кількість договорів, за якими були виявлені порушення тих чи інших умов, становила 36,6 відсотка їх загальної кількості, у 1997 році - 32,4 відсотка, у 1999 - 20,8, у 2001 - 17,9, у 2004 - 13,6, у 2006 - 11,1, то в 2007 році таких договорів 442, або 10,9 відсотка.
Значна частина порушень зафіксована у Луганській (39,3 відсотка перевірених договорів), Житомирській (38,8 відсотка) та у Одеській (24,8 відсотка) областях і воно стосується порушення термінів розрахунків за придбані об'єкти приватизації, а також термінів їх державної реєстрації.
У кожному з цих випадків до покупців були застосовані відповідні санкції, передбачені законодавством та договорами.
2. Аналіз стану виконання умов договорів окремих груп об'єктів приватизації
У розрізі окремих груп договорів, з числа зазначених вище, стан виконання їх умов (за накопичувальним підсумком) є таким.
З усіх договорів, які знаходяться на контролі органів приватизації, найбільша кількість порушень умов фіксується за договорами купівлі-продажу об'єктів незавершеного будівництва (додаток 2). Із їх загальної кількості - 3138, порушення умов встановлено за 239 договорами (7,6 відсотка загальної кількості договорів цієї групи). Неналежне виконання умов має місце за 35 договорами (1,1 відсотка). Термін виконання умов не закінчився за 1029 договорами (32,8 відсотка). У повному обсязі виконано умови 1835 договорів (58,5 відсотка).
Найбільша кількість договорів з тих, що контролюються - 7416, стосуються об'єктів малої приватизації (додаток 3). З них у повному обсязі виконано умови 5892 договорів (79,4 відсотка загальної кількості договорів цієї групи). Невиконання умов виявлене за 50 договорами (0,7 відсотка). Неналежне виконання умов має місце за 45 договорами (0,6 відсотка). Термін виконання умов не настав за 1429 договорами (19,3 відсотка).
Стан виконання умов договорів купівлі-продажу пакетів акцій такий (додаток 4).
На обліку органів приватизації перебуває 1019 договорів купівлі-продажу пакетів акцій відкритих акціонерних товариств. За результатами здійснених перевірок встановлено повне і своєчасне виконання умов 873 договорів (85,7 відсотка їх загальної кількості). Неналежне виконання умов, тобто відставання від передбачених договорами термінів, допущено покупцями за 8 договорами (0,8 відсотка). Невиконання умов зафіксовано за 26 договорами (2,5 відсотка). За 112 договорами (11,0 відсотка) терміни виконання умов не закінчилися.
Серед зазначених договорів купівлі-продажу пакетів акцій 179 договорів стосуються підприємств, що мають стратегічне значення для економіки та безпеки держави. З них на обліку центрального апарату Фонду знаходиться 102 договора, у регіональних відділеннях - 77.
Стан виконання їх умов такий:
- за 147 договорами (82,1 відсотка загальної кількості договорів цієї групи) умови виконано у повному обсязі;
- за 15 договорами (8,4 відсотка) зобов'язання знаходяться у процесі виконання інвестиційні зобов'язання та інші зобов'язання, виражені у грошовій формі, виконані, а за іншими зобов'язаннями кінцеві терміни їх виконання не закінчились);
- за 16 договорами (8,9 відсотка) кінцеві терміни внесення інвестицій та виконання інших зобов'язань тривають;
- за 1 договором (0,6 відсотка) зафіксовано невиконання умов. На сьогодні вживаються заходи щодо забезпечення безумовного їх виконання, а у разі недосягнення позитивних результатів - будуть вжиті заходи із розірвання цих договорів та повернення пакетів акцій у власність держави.
3. Дані щодо стану виконання покупцями об'єктів приватизації найбільш характерних умов договорів
Значна кількість порушень умов договорів фіксується за договорами купівлі-продажу об'єктів незавершеного будівництва і стосується порушень термінів добудови та розбирання об'єктів. Протягом року таке невиконання встановлено за 185 договорами (5,3 відсотка перевірених). Найбільшу кількість таких випадків зафіксовано регіональними відділенням Фонду по Житомирській (47), Луганській (29), Харківській (9), Одеській (11) областях. Для виправлення ситуації указаними регіональними відділеннями розпочато претензійно-позовну роботу з метою застосування до покупців передбачених законодавством та договорами норм відповідальності.
Факти порушення розрахунків за придбані об'єкти приватизації встановлено за 58 договорами цієї групи (1,7 відсотка перевірених). Такі випадки встановлено регіональними відділеннями Фонду по Житомирській (13), Волинській (5), Одеській (4) областях. Наприклад, Одеським регіональним відділенням за несвоєчасну сплату за об'єкти незавершеного будівництва "Житловий будинок N 47" (с. Петрівка) та "Житловий будинок N 10" (с. Майори) розпочато відповідну претензійно-позовну роботу.
За несвоєчасну сплату за об'єкт приватизації Кіровоградським регіональним відділенням розірвано договір купівлі-продажу приміщення кондитерського цеху, що знаходиться на балансі Помічнянського державного торгівельно-виробничого підприємства робітничого постачання та за заочним рішенням суду з покупця (фізична особа, яка розшукується) має бути стягнуто збитків на суму 22,8 тис.грн.
Недотримання термінів державної реєстрації нової форми власності придбаних покупцями об'єктів приватизації виявлено за 40 договорами (1,2 відсотка перевірених договорів). Недисциплінованість покупців у цій частині виявлена Регіональними відділеннями Фонду по Луганській та Чернігівській (по 6 договорів), Житомирській (5 договорів) областях. Поряд з недисциплінованістю покупців, однією з причин несвоєчасної реєстрації, як відзначалось і в попередні звітні періоди, є зволікання органів місцевої влади з оформленням такої реєстрації.
Порушення умов договорів в частині збереження або забезпечення певного виду діяльності приватизованих об'єктів та зобов'язань щодо збереження або збільшення обсягів виробництва продукції (послуг) у ході перевірки органами приватизації встановлені за 6 договорами (0,2 відсотка перевірених). Так, регіональним відділенням по м. Києву встановлено невиконання умови щодо збереження виду діяльності об'єкта за договором купівлі-продажу пакета акцій ВАТ "ОКБ "Південь" та розпочата претензійно-позовна робота із застосування до покупця (ВАТ "Каскад") передбачених законодавством та договором відповідних санкцій. Зазначеним регіональним відділенням зафіксовано також невиконання цієї умови ТОВ "Геотрон" за договором купівлі-продажу пакета акцій "ВАТ "Київспецтранс". Комісією регіонального відділення з питань розгляду заяв про оскарження результатів перевірок розглянуто відповідну заяву покупця та прийнято рішення здійснити повторну перевірку стану виконання зазначеного договору у першому кварталі 2008 року.
Органами приватизації перевірено стан виконання покупцями зобов'язань щодо збереження існуючої на момент приватизації кількості робочих місць та створення нових. Станом на.01.01.2008 на контролі органів приватизації знаходиться 369 договорів (10,7 відсотка загальної кількості договорів, які контролюються), що мають умову щодо збереження кількості робочих місць, яка склалася на об'єктах на момент приватизації, та 144 договори (4,2 відсотка), що містять умову щодо створення нових робочих місць.
Протягом року стан виконання зазначених умов було проконтрольовано за всіма договорами з урахуванням термінів їх виконання. Результати перевірок такі.
Існуюча на момент приватизації кількість робочих місць на підприємствах, стосовно яких укладено договори з умовою щодо збереження на них робочих місць, становила 105729 одиниць. Перевірками стану виконання покупцями зазначеної умови встановлено, що на сьогодні їх кількість становить 110888 одиниць. Тобто власниками у післяприватизаційний період збережено робочі місця та додатково створено 5159 нових. Так наприклад:
- за договором купівлі-продажу пакета акцій ВАТ "Криворізький залізорудний комбінат" покупцем (ТОВ "Солайм") збережено 6886 робочих місця, які існували на момент його приватизації, та створено нові. На момент перевірки зафіксовано 6942 робочих місця;
- за договором купівлі-продажу пакета акцій ВАТ "Південний гірничо-збагачувальний комбінат" покупцем (ТОВ "Металотехніка") збережено 4993 робочих місця, які існували на момент його приватизації та створено нові. На момент перевірки зафіксовано 5118 робочих місця;
- за договором купівлі-продажу пакета акцій ВАТ "Докучаєвський флюсо-доломітний комбінат" покупцем (компанія "FLUXCOM LIMITED") збережено 2200 робочих місць, які існували на момент його приватизації та створено нові. На момент перевірки зафіксовано 2333 робочих місця.
На виконання зобов'язання щодо створення нових робочих місць, яке передбачено 144 вказаними договорами, власниками цих об'єктів у постприватизаційний період створено 4188 робочих місць, що на 546 робочих місць більше запланованого, наприклад:
- у Хмельницькій області покупцем ТОВ "Будцемрем" на приватизованому об'єкті - ЦМК спеціалізованого ремонтного підприємства "Кам'янець-Подільськцемремонт" створено 12 нових робочих місць;
- у Донецькій області за договором купівлі-продажу пакета акцій ДВАТ "Науково-дослідний інститут гірничої механіки ім. М.М.Федорова" власником створено 27 нових робочих місць;
Слід відзначити також створення нових робочих місць за договорами, де збереження або створення нових робочих місць не передбачено. Із загальної кількості перевірених такі приклади є на 77 об'єктах приватизації, де відмічено створення 1338 нових робочих місць.
Так у Дніпропетровській області створено 127 робочих місць на об'єктах;
- будівлі та споруда механічних майстерень, які придбані приватним підприємством "Земля і глина" - 23 робочих місця;
- об'єкт незавершеного будівництва "Дизельний цех" (ДП "Трансмаш"), який придбано ЗАТ "Дніпробудметалпостач" - 15 робочих місць;
- окремо розташована будівля колишнього будинку побуду "Орбіта", яка придбана ТОВ "Дніпромаш" - 15 робочих місць;
- комплекс будівель та інше майно відділення АК АПБ "Україна", що придбано ТОВ "Дніпрогазресурс" - 14 робочих місць;
- будівля магазину "Дари ланів", що придбана фізичною особою - 10 робочих місць;
- об'єкт соціальної сфери - дитячий комбінат N 181, який придбано фізичною особою - 9 робочих місць.
Результати перевірок стану виконання інвестиційних зобов'язань та інших зобов'язань, виражених у грошовій формі, показали таке.
Зазначені зобов'язання містять 854 договори купівлі-продажу пакетів акцій, 350 договорів купівлі-продажу об'єктів малої приватизації і 88 договорів купівлі-продажу об'єктів незавершеного будівництва.
Ними передбачено надходження інвестицій та грошових коштів на підприємства (у період з 1995 до 2018 року) на загальну суму 9,37 млрд.грн., 1,31 млрд.дол. США та 19,26 млн. євро. У тому числі станом на 11.01.2008 - 6,87 млрд.грн., 524,66 млн.дол. США та 19,26 млн. євро.
Фактично станом на зазначену дату підприємствами вже отримано 6,42 млрд.грн., 702,02 млн.дол. США та 72 млн. євро (у перерахунку на національну валюту сума становить 9,11 млрд.грн). Слід зазначити, що обсяги інвестицій наведено без урахування запланованих на кінець 4 кварталу 2007 року, оскільки перевірки фактичного їх надходження будуть проведені у 1 кварталі 2008 року.
За окремими групами договорів із числа зазначених ці цифри розподіляються так.
Договорами купівлі-продажу пакетів акцій відкритих акціонерних товариств передбачено надходження до них у період з 1995 до 2018 року коштів у сумі 8,73 млрд.грн., 1,31 млрд.дол. США та 19,26 млн. євро (додаток 5). У тому числі стратегічно важливі для економіки та безпеки держави підприємства протягом вказаного періоду мають отримати 5,07 млрд.грн., 1,18 млрд.дол. США та 410 тис. євро (додаток 6).
Фактично у період з 1995 року до 11.01.2008 інвестицій надійшло:
- за всіма договорами купівлі-продажу пакетів акцій на суму 6,09 млрд.грн., 701,03 млн.дол. США та 72,00 млн. євро (за умовами договорів повинно було надійти 6,57 млрд.грн., 523,95 млн.дол. США та 19,26 млн. євро);
- у тому числі за договорами купівлі-продажу пакетів акцій стратегічно важливих підприємств - на суму 3,85 млрд.грн., 538,04 млн.дол. США та 859,7 тис. євро (за умовами договорів повинно було надійти 3,24 млрд.грн., 556,14 млн.дол. США та 410 тис. євро).
Договорами купівлі-продажу об'єктів незавершеного будівництва за період з 1995 до 2018 року передбачено виконання їх покупцями зобов'язань, що мають грошове вираження, на загальну суму 515,78 млн.грн. і 10,00 тис.дол. США. Фактично станом на 11.01.2008 на об'єкти цієї групи надійшло 188,89 млн.грн. і 27,76 тис.дол. США (за умовами договорів на зазначену дату передбачено внесення 181,15 млн.грн., 10,00 тис.дол. США) (додаток 7).
Договорами купівлі-продажу об'єктів малої приватизації інвестиційними зобов'язаннями покупців за період з 1995 до 2018 року передбачено їх інвестування на загальну суму 129,96 млн.грн. і 700,00 тис.дол. США. Фактично станом на 11.01.2008 надійшло 135,23 млн.грн. і 956,22 тис.дол. США (за умовами договорів передбачено інвестування у обсязі 116,47 млн.грн. та 700,00 тис.дол. США) (додаток 8).
Слід зазначити, що у підприємства базових галузей економіки, а саме: чорної та кольорової металургії обсяг внесених інвестицій склав 2,40 млрд. грн. та 399,27 млн.дол. США, машинобудування та металообробки 990,12 млн.грн. та 36,24 млн.дол. США, енергетичної та паливної промисловості 833,48 млн.грн., 57,92 млн.дол. США та 71,14 млн. євро.
Аналіз напрямків залучення інвестицій у розрізі галузей промисловості свідчить, що більша частина із залучених інвестицій направляється на технічне переозброєння та реконструкцію виробництва (обсяг внесених на ці цілі інвестицій склав 3,41 млрд.грн., 370,82 млн.дол. США), що є необхідним для розвитку виробничої бази з метою випуску конкурентоспроможної продукції та виходу на нові ринки збуту.
Наступними напрямками використання інвестицій за кількісними показниками є погашення кредиторської заборгованості підприємств, у тому числі із заробітної плати (обсяг внесених інвестицій склав 985,05 млн.грн., 38,99 млн.дол. США та 71,14 млн. євро) і поповнення обігових коштів підприємств (622,22 млн.грн. та 189,74 млн.дол. США).
Поряд з тим за деякими договорами перевірками зафіксовано заборгованість із внесення інвестицій у запланованих договорами обсягах на визначену дату. Загальна сума такої заборгованості на кінець 2007 року склала 400,08 млн.грн. та 46,88 тис.дол. США, з них:
- за договором купівлі-продажу ВАТ "ЕК "Херсонобленерго" заборгованість становить 392,41 млн.грн. За інформацією, наданою ДП "Енергоринок", встановлено, що між ВАТ "ЕК "Херсонобленерго" та ДП "Енергоринок" укладено договір про реструктуризацію заборгованості, яким передбачено зобов'язання ВАТ "ЕК "Херсонобленерго" сплатити на користь ДП "Енергоринок" 400,77 млн. грн. у визначені терміни;
- за договором купівлі-продажу пакета акцій ВАТ "Херсонський бавовняний комбінат" заборгованість із виплати заробітної плати становить 1,8 млн.грн.
Тобто, за цими договорами передбачені ними заходи не здійснені. У позовах про розірвання договорів судовими інстанціями Фонду відмовлено. Крім того, за договором купівлі-продажу пакета акцій ВАТ "ЗАлК" покупцем (компанія "Velbay holdings limited" (Республіка Кіпр)) не забезпечено рефінансування реальних дійсних зобов'язань комбінату за кредитною угодою з Державним експортно-імпортним банком України на загальну суму" 76,45 млн.дол. США. З 2001 року Фондом здійснюється робота у судах з метою вирішення цього питання. Останнім судовим рішенням визнані відсутність у ВАТ "ЗАлК" боргу за кредитною угодою. Отримане за кредитом фольгопрокатне обладнання визнано власністю держави.
Згідно з умовами договорів 15 енергетичних компаній протягом 1996-2006 років на їх розвиток, погашення простроченої кредиторської заборгованості та на поповнення обігових коштів передбачалося внесення інвестицій на загальну суму 1041,03 млн.грн. та 13,25 млн.дол. США.
На даний час зобов'язання, передбачені умовами 14 договорів купівлі-продажу цієї групи об'єктів, виконано вчасно та в повному обсязі (внесено 650,75 млн.грн. та 13,25 млн.дол. США) за винятком ВАТ "ЕК "Херсонобленерго", про який йшлося вище.
4. Заходи, вжиті органами приватизації з метою усунення фактів порушень умов продажу об'єктів приватизації
У всіх виявлених випадках порушення покупцями взятих зобов'язань органами приватизації здійснювалась необхідна претензійно-позовна робота. Зокрема, крім заходів із стягнення штрафів, пені і неустойок (загальна їх сума за наростаючим підсумком за всі роки контролю склала 12 015,43 тис.грн. та 106,4 тис.дол. США), після використання всіх можливостей досудового врегулювання спорів в напрямку забезпечення реалізації цих умов, здійснювались дії щодо розірвання (визнання недійсними) договорів та повернення відчужених за ними об'єктів у державну власність.
Станом на 15.01.2008 у власність держави повернуто 250 (за накопичувальним підсумком) об'єктів приватизації (у 2007 році - 35 об'єктів); з яких 81 - пакетів акцій, 44 - цілісні майнові комплекси і 125 - об'єкти незавершеного будівництва. За 144 договорами продовжується претензійно-позовна робота щодо їх розірвання (визнання недійсними) і повернення відчужених за ними об'єктів у державну власність (з них 17 пакетів акцій, 22 цілісних майнових комплекси та 105 об'єктів незавершеного будівництва).
З числа повернутих у державну власність об'єктів повторно продано 147 (у 2007 році - 9 об'єктів). У їх числі:
- 48 пакетів акцій;
- 71 об'єкт незавершеного будівництва;
- 28 цілісних майнових комплексів.
Загальна сума коштів, отриманих від продажу повернутих державі об'єктів, накопичувальним підсумком становить 97,22 млн.грн., що майже вдвічі перевищує суму, отриману державою від першого продажу цих об'єктів (49,34 млн.грн.).
5. Приклади результатів роботи органів приватизації із забезпечення реалізації умов договорів та діяльності власників об'єктів приватизації у постприватизаційний період
Перевірками фіксуються конкретні приклади поліпшення виробничого та фінансового стану приватизованих підприємств унаслідок успішної реалізації власниками взятих зобов'язань, наприклад:
- у Дніпропетровській області за договором купівлі-продажу пакета акцій ВАТ "Продмаш" встановлено, що покупцем (ДП ЗП "Техінвест") на підприємстві, у порівнянні з доприватизаційним періодом, досягнуто зростання обсягів виробництва, середньої заробітної плати, збережено вид діяльності підприємства, номенклатура виробництва, та робочі місця;
- у Донецькій області на виконання умов договору купівлі-продажу нежитлового вбудованого приміщення (магазин N 2) покупцем (ТОВ "Енерготорг") внесені інвестиції на ремонт приміщення в сумі майже 31,0 тис.грн.;
- у Луганській області при перевірці стану виконання умов договору купівлі-продажу пакета акцій ВАТ "Зимогорянка" встановлено, що покупцем (ПП "Донвугілляпостачання") на підприємстві збережені робочі місця, які існували на момент приватизації, та додатково створено 39 робочих місць, збільшено обсяг реалізованої промислової продукції на 30,1 тис.грн.;
- у Миколаївській області покупцем ТОВ фірма "Ібіс" на добудову об'єкта незавершеного будівництва "Адміністративний будинок" внесені інвестиції на суму 706,0 тис.грн.;
- у Одеській області регіональним відділенням при перевірці стану виконання покупцем ТОВ з іноземними інвестиціями "Трансінвестсервіс" умов договору купівлі-продажу частки, яка належить державі у майні сільськогосподарського ТОВ "Чорноморська птахофабрика", встановлено, що на виконання відновлювальних ремонтних робіт, власником, з метою подальшого використання об'єкта за призначенням, внесено інвестицій на загальну суму - 239,0 тис.грн. та додатково створено 83 робочих місця;
- у Сумській області (м. Ромни) власником (фізична особа) за договором купівлі-продажу об'єкта незавершеного будівництва внесено інвестицій на загальну суму 2,0 млн.грн., достроково завершено будівництво та введено в експлуатацію 50-квартирний житловий будинок;
- у Волинській області при перевірці стану виконання умов договору купівлі-продажу об'єкта незавершеного будівництва "Вбудовано-прибудований магазин в житловому будинку N 11" встановлено, що покупцем (релігійна громада) внесено на реконструкцію 2,5 млн.грн., введено в експлуатацію благодійний центр та додатково створено 12 робочих місць;
- у Тернопільській області на виконання умов договору купівлі-продажу об'єкта незавершеного будівництва (126-квартирний житловий будинок) покупцем (ТОВ "Добробуд") збережено первісне призначення об'єкта, добудовано житловий будинок з об'єктами інфраструктури побутового призначення, додатково створено 20 робочих місць та внесено 18,0 тис.грн. інвестицій.
6. Загальні питання роботи із забезпечення реалізації умов приватизації
За підсумком роботи органів приватизації у напрямку забезпечення реалізації умов продажу державного майна - контролі за виконанням покупцями об'єктів приватизації взятих зобов'язань, вжитті, передбачених законодавством, заходів впливу до покупців у випадках невиконання ними умов договорів, розв'язанні проблемних питань тощо треба зазначити таке.
Загалом має місце поліпшення ситуації зі станом реалізації умов продажу державного майна. Воно має прояв у зменшенні випадків порушень договірних положень, нарощенні обсягів інвестування у приватизовані об'єкти, збільшенні числа робочих місць на підприємствах та числа прикладів поліпшення показників діяльності підприємств, позитивному вирішенні соціальних проблем. Цьому сприяло підвищення принциповості органів приватизації, більш тісна співпраця органів приватизації з громадськими, профспілковими органами, силовими структурами, судовими органами, більша ніж у попередні роки прозорість роботи органів приватизації.
Як і в минулі роки актуальним для органів приватизації є питання прийняття Верховною Радою України пропозицій Фонду з питань державного контролю за виконанням договірних зобов'язань з метою їх безумовної реалізації. Протягом року Департаментом постприватизаційного супроводження (далі - департамент), за активною участю відповідних структурних підрозділів Фонду в регіонах, суттєво доопрацьовано законопроекти про доповнення необхідними нормами основних законодавчих документів: Законів України
"Про приватизацію державного майна",
"Про приватизацію невеликих державних підприємств (малу приватизацію)",
"Про особливості приватизації об'єктів незавершеного будівництва" та пропозиції до проектів Законів України "Про Державний бюджет України на 2008 рік", "Про державну програму управління державною та комунальною власністю на 2006-2008 роки", "Про внесення змін і доповнень до Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" та інших.
У 2007 році з участю департаменту проведено 6 семінарів для працівників органів приватизації за участю представників Німецького приватизаційного відомства: з питань корпоративного управління державними об'єктами, оцінки майна, контролю за виконанням умов договорів, проведення претензійно-позовної роботи, з юридичних аспектів приватизації. Крім зазначених питань слухачі мали можливість детально ознайомитися з європейським досвідом приватизації земельних ділянок, на конкретних прикладах розглянути способи, які використовували покупці у Німеччині для уникнення виконання зобов'язань, визначених приватизаційними договорами, та заходи, вжиті приватизаційним відомством цієї держави з метою усунення і упередження таких випадків. Висновок німецьких фахівців такий: в Україні у таких випадках загалом вживаються правильні заходи, але чинне законодавство потребує значного доопрацювання і дії Фонду у напрямку його вдосконалення є вірними. На рівні нормативних документів Фонду видано наказ щодо залучення експертів департаменту і відповідних підрозділів у регіонах до роботи комісій з приватизації державного майна з метою відпрацювання більш конкретних формулювань умов його продажу, що цілком співпадає з рекомендаціями німецьких фахівців щодо необхідності тісної співпраці контролюючих підрозділів органів приватизації з комісіями, що формують вказані умови. Негативні наслідки формального підходу до цього часто призводять до погіршення економічного, фінансового стану підприємства та соціальної напруги. Такі приклади мають місце у Державній акціонерній холдинговій компанії "Чорноморський суднобудівний завод", відкритому акціонерному товаристві "Херсонський бавовняний комбінат". З таких же причин держава не в змозі вжити належних заходів у ситуації, що виникла у зв'язку з невиконанням умов договору купівлі-продажу пакета акцій ВАТ "Херсонобленерго". І, навпаки, враховані зауваження і пропозиції експертів департаменту при формуванні відповідними комісіями умов продажу пакетів акцій відкритих акціонерних товариств "Гамма", "Лисичанський завод гумових технічних виробів" та інших об'єктів приватизації у період виконання покупцями цих об'єктів умов договорів надають можливість державі, у разі невиконання цих умов, суттєво і своєчасно вплинути на покупців і спонукати їх до виконання зобов'язань або застосувати до них передбачені законодавством відповідні заходи впливу.
Як і раніше, питання повернення об'єктів приватизації у державну власність та повторний їх продаж було одним з головних у діяльності органів приватизації. У 2007 році відповідальність за цей напрямок діяльності також була високою.
Необхідно відмітити, що у 2007 році, як і в минулі періоди, Фонд, його регіональні відділення забезпечили виконання вимог організаційно-розпорядчих документів Фонду щодо обсягів охоплення укладених договорів перевірками та термінів надання своїх звітів до Фонду, а також високу активність протягом року всіх регіональних органів приватизації у розробці пропозицій з удосконалення законодавчої та нормативної бази - від висвітлення проблем, що породжуються прогалинами та недосконалістю таких актів до формулювання норм змін і доповнень до них з метою вирішення таких проблем у подальшому.
Актуальними у 2007 році залишилися проблеми постприватизаційного супроводження договорів купівлі-продажу об'єктів незавершеного будівництва, пов'язані з:
- необхідністю розірвання договору і повернення об'єкта у державну власність у разі фінансової неспроможності власника своєчасно його добудувати, а відчуження об'єкта власником у період дії договору законодавством заборонено;
- невирішеністю питання фінансування витрат органів приватизації на охорону і утримання повернутих у державну власність недобудов до їх повторного продажу, що призводить до їх руйнації та розграбування;
- необхідністю додаткових витрат на нову оцінку об'єкта; підготовку його до повторного продажу, а також здійснення роботи з пошуку нового покупця.
Пропозиції департаменту з вирішення зазначених питань викладено у відповідних вищезазначених законопроектах.
Протягом року департамент постійно інформував населення про результати своєї діяльності через засоби масової інформації, в тому числі шляхом розміщення інформації на веб-сайті Фонду.
Директор департаменту | В.Кульбачний |
Додаток 1
ІНФОРМАЦІЯ
про результати контролю за виконанням умов договорів купівлі-продажу, здійсненого державними органами приватизації у 2007 році
N п/п |
Регіональні відділення Фонду по областях |
Середньо- річна база договорів купівлі- продажу |
Кількість перевірених договорів |
Порушення |
по кварталах |
Всього |
в % до бази |
кіль- кість |
в % до пере- вірених договорів |
1 кв. |
2 кв. |
3 кв. |
4 кв. |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
1 |
Вінницькій |
136 |
42 |
52 |
56 |
61 |
211 |
155 |
18 |
8,5 |
2 |
Волинській |
44 |
18 |
15 |
18 |
13 |
64 |
145 |
7 |
11 |
3 |
Дніпропетровській |
235 |
86 |
66 |
61 |
86 |
299 |
127 |
40 |
13,4 |
4 |
Донецькій |
544 |
152 |
133 |
136 |
135 |
556 |
102 |
18 |
3,2 |
5 |
Житомирській |
235 |
58 |
79 |
68 |
55 |
260 |
111 |
101 |
38,8 |
6 |
Закарпатській |
35 |
9 |
10 |
9 |
9 |
37 |
108 |
2 |
5,5 |
7 |
Запорізькій |
83 |
28 |
37 |
31 |
34 |
130 |
156 |
21 |
16,2 |
8 |
Ів-Франківській |
38 |
9 |
9 |
10 |
10 |
38 |
100 |
4 |
10,5 |
9 |
Київській |
106 |
38 |
62 |
12 |
18 |
130 |
123 |
3 |
2,3 |
10 |
Кіровоградській |
38 |
11 |
11 |
8 |
8 |
38 |
100 |
8 |
21 |
11 |
Луганській |
144 |
38 |
37 |
38 |
32 |
145 |
100 |
57 |
39,3 |
12 |
Львівській |
279 |
89 |
81 |
72 |
74 |
316 |
113 |
10 |
3,2 |
13 |
Миколаївській |
112 |
28 |
28 |
33 |
33 |
122 |
109 |
6 |
4,9 |
14 |
Одеській |
100 |
28 |
32 |
32 |
29 |
121 |
121 |
30 |
24,8 |
15 |
Полтавській |
177 |
51 |
42 |
52 |
46 |
191 |
108 |
0 |
0,0 |
16 |
Рівненській |
176 |
54 |
57 |
45 |
45 |
201 |
114 |
15 |
7,5 |
17 |
Сумській |
47 |
11 |
14 |
12 |
14 |
51 |
108 |
2 |
3,9 |
18 |
Тернопільській |
75 |
21 |
22 |
31 |
19 |
93 |
124 |
7 |
7,5 |
19 |
Харківській |
174 |
46 |
48 |
43 |
45 |
182 |
105 |
31 |
17 |
20 |
Херсонській |
55 |
16 |
16 |
19 |
15 |
66 |
120 |
5 |
7,6 |
21 |
Хмельницькій |
21 |
6 |
6 |
8 |
7 |
27 |
128 |
1 |
3,7 |
22 |
Черкаській |
75 |
19 |
19 |
19 |
19 |
76 |
101 |
1 |
1,3 |
23 |
Чернівецькій |
38 |
16 |
14 |
18 |
14 |
62 |
163 |
2 |
3,2 |
24 |
Чернігівській |
99 |
28 |
35 |
29 |
21 |
113 |
114 |
23 |
20,4 |
25 |
м. Києву |
95 |
33 |
41 |
38 |
37 |
149 |
157 |
18 |
12,1 |
26 |
м. Севастополю |
39 |
10 |
10 |
11 |
10 |
41 |
105 |
3 |
7,3 |
27 |
ФМ АР Крим |
105 |
23 |
25 |
29 |
25 |
102 |
97 |
4 |
3,9 |
28 |
ЦА Фонду |
163 |
63 |
63 |
45 |
49 |
220 |
135 |
9 |
4,1 |
Всього: |
3464 |
1031 |
1064 |
983 |
963 |
4041 |
117 |
442 |
10,9 |
Додаток 2
СТАН ВИКОНАННЯ
договорів купівлі-продажу об'єктів незавершеного будівництва по регіонах України станом на 11.01.2008
Критерії відбору:
Статус ДКП:
діючі та зняті з контролю
N |
Регіон |
Кількість укладених договорів купівлі |
продажу |
Центральним апаратом |
Регіональним відділенням |
По Україні |
Всього |
виконані |
не виконані |
термін не настав |
нена- лежне викон. |
Всього |
виконані |
не виконані |
термін не настав |
нена- лежне викон. |
Всього |
виконані |
не виконані |
термін не настав |
нена- лежне викон. |
1 |
ВІННИЦЬКА ОБЛАСТЬ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
176 |
107 |
16 |
53 |
0 |
176 |
107 |
16 |
53 |
0 |
2 |
ВОЛИНСЬКА ОБЛАСТЬ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
78 |
51 |
0 |
27 |
0 |
78 |
51 |
0 |
27 |
0 |
3 |
ЛУГАНСЬКА ОБЛАСТЬ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
170 |
56 |
16 |
96 |
2 |
170 |
56 |
16 |
96 |
2 |
4 |
ДНІПРОПЕТРОВСЬКА ОБЛАСТЬ |
6 |
2 |
0 |
4 |
0 |
108 |
67 |
7 |
34 |
0 |
114 |
69 |
7 |
38 |
0 |
5 |
ДОНЕЦЬКА ОБЛАСТЬ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
244 |
136 |
27 |
79 |
2 |
244 |
136 |
27 |
79 |
2 |
6 |
ЖИТОМИРСЬКА ОБЛАСТЬ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
441 |
306 |
30 |
91 |
14 |
441 |
306 |
30 |
91 |
14 |
7 |
ЗАКАРПАТСЬКА ОБЛАСТЬ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
26 |
12 |
0 |
14 |
0 |
26 |
12 |
0 |
14 |
0 |
8 |
ЗАПОРІЗЬКА ОБЛАСТЬ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
112 |
69 |
20 |
23 |
0 |
112 |
69 |
20 |
23 |
0 |
9 |
ІВАНО- ФРАНКІВСЬКА ОБЛАСТЬ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
28 |
18 |
6 |
4 |
0 |
28 |
18 |
6 |
4 |
0 |
10 |
М. КИЇВ |
9 |
3 |
1 |
5 |
0 |
50 |
25 |
14 |
11 |
0 |
59 |
28 |
15 |
16 |
0 |
11 |
КИЇВСЬКА ОБЛАСТЬ |
6 |
3 |
1 |
2 |
0 |
147 |
58 |
7 |
82 |
0 |
153 |
61 |
8 |
84 |
0 |
12 |
КІРОВОГРАДСЬКА ОБЛАСТЬ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
40 |
25 |
2 |
11 |
2 |
40 |
25 |
2 |
11 |
2 |
13 |
М. СЕВАСТОПОЛЬ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
15 |
3 |
1 |
11 |
0 |
15 |
3 |
1 |
11 |
0 |
14 |
АР КРИМ |
5 |
4 |
0 |
1 |
0 |
36 |
9 |
5 |
22 |
0 |
41 |
13 |
5 |
23 |
0 |
15 |
ЛЬВІВСЬКА ОБЛАСТЬ |
1 |
1 |
0 |
0 |
0 |
235 |
134 |
13 |
83 |
5 |
236 |
135 |
13 |
83 |
5 |
16 |
МИКОЛАЇВСЬКА ОБЛАСТЬ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
163 |
121 |
1 |
41 |
0 |
163 |
121 |
1 |
41 |
0 |
17 |
ОДЕСЬКА ОБЛАСТЬ |
1 |
1 |
0 |
0 |
0 |
112 |
78 |
8 |
21 |
5 |
113 |
79 |
8 |
21 |
5 |
18 |
ПОЛТАВСЬКА ОБЛАСТЬ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
52 |
27 |
2 |
22 |
1 |
52 |
27 |
2 |
22 |
1 |
19 |
РІВНЕНСЬКА ОБЛАСТЬ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
104 |
45 |
0 |
56 |
3 |
104 |
45 |
0 |
56 |
3 |
20 |
СУМСЬКА ОБЛАСТЬ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
86 |
64 |
1 |
20 |
1 |
86 |
64 |
1 |
20 |
1 |
21 |
ТЕРНОПІЛЬСЬКА ОБЛАСТЬ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
88 |
62 |
9 |
17 |
0 |
88 |
62 |
9 |
17 |
0 |
22 |
ХАРКІВСЬКА ОБЛАСТЬ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
186 |
85 |
27 |
74 |
0 |
186 |
85 |
27 |
74 |
0 |
23 |
ХЕРСОНСЬКА ОБЛАСТЬ |
3 |
2 |
0 |
1 |
0 |
63 |
36 |
4 |
23 |
0 |
66 |
38 |
4 |
24 |
0 |
24 |
ХМЕЛЬНИЦЬКА ОБЛАСТЬ |
1 |
1 |
0 |
0 |
0 |
64 |
54 |
0 |
10 |
0 |
65 |
55 |
0 |
10 |
0 |
25 |
ЧЕРКАСЬКА ОБЛАСТЬ |
1 |
0 |
0 |
1 |
0 |
106 |
74 |
2 |
30 |
0 |
107 |
74 |
2 |
31 |
0 |
26 |
ЧЕРНІГІВСЬКА ОБЛАСТЬ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
116 |
64 |
17 |
35 |
0 |
116 |
64 |
17 |
35 |
0 |
27 |
ЧЕРНІВЕЦЬКА ОБЛАСТЬ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
59 |
32 |
2 |
25 |
0 |
59 |
32 |
2 |
25 |
0 |
|
ВСЬОГО |
33 |
17 |
2 |
14 |
0 |
3105 |
1818 |
237 |
1015 |
35 |
3138 |
1835 |
239 |
1029 |
35 |
Додаток 3
СТАН ВИКОНАННЯ
договорів купівлі-продажу об'єктів малої приватизації по регіонах України станом на 11.01.2008
Критерії відбору:
Статус ДКП:
діючі та зняті з контролю
N |
Регіон |
Кількість укладення договорів купівлі-продажу |
Центральним апаратам |
Регіональним відділенням |
По Україні |
Всього |
виконані |
не виконані |
термін не настав |
нена- лежне викон. |
Всього |
виконані |
не виконані |
термін не настав |
нена- лежне викон. |
Всього |
виконані |
не виконані |
термін не настав |
нена- лежне викон. |
1 |
ВІННИЦЬКА ОБЛАСТЬ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
448 |
358 |
0 |
49 |
1 |
408 |
358 |
0 |
49 |
1 |
2 |
ВОЛИНСЬКА ОБЛАСТЬ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
270 |
268 |
0 |
2 |
0 |
270 |
268 |
0 |
2 |
0 |
3 |
ЛУГАНСЬКА ОБЛАСТЬ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
345 |
288 |
1 |
56 |
0 |
345 |
288 |
1 |
56 |
0 |
4 |
ДНІПРОПЕТРОВСЬКА ОБЛАСТЬ |
8 |
4 |
0 |
4 |
0 |
352 |
228 |
4 |
115 |
5 |
360 |
232 |
4 |
119 |
5 |
5 |
ДОНЕЦЬКА ОБЛАСТЬ |
4 |
1 |
0 |
3 |
0 |
699 |
351 |
6 |
333 |
9 |
703 |
352 |
6 |
336 |
9 |
6 |
ЖИТОМИРСЬКА ОБЛАСТЬ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
163 |
147 |
0 |
12 |
4 |
163 |
117 |
0 |
12 |
4 |
7 |
ЗАКАРПАТСЬКА ОБЛАСТЬ |
1 |
1 |
0 |
0 |
0 |
143 |
127 |
2 |
14 |
0 |
144 |
128 |
2 |
14 |
0 |
8 |
ЗАПОРІЗЬКА ОБЛАСТЬ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
609 |
564 |
5 |
39 |
1 |
609 |
564 |
5 |
39 |
1 |
9 |
ІВАНО- ФРАНКІВСЬКА ОБЛАСТЬ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
58 |
31 |
1 |
26 |
0 |
58 |
31 |
1 |
26 |
0 |
10 |
М. КИЇВ |
19 |
14 |
0 |
5 |
0 |
58 |
41 |
2 |
15 |
0 |
77 |
55 |
2 |
20 |
0 |
11 |
КИЇВСЬКА ОБЛАСТЬ |
9 |
5 |
0 |
4 |
0 |
217 |
157 |
1 |
57 |
2 |
226 |
162 |
1 |
61 |
2 |
12 |
КІРОВОГРАДСЬКА ОБЛАСТЬ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
117 |
102 |
2 |
10 |
3 |
117 |
102 |
2 |
10 |
3 |
13 |
М. СЕВАСТОПОЛЬ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
119 |
84 |
3 |
30 |
2 |
119 |
84 |
3 |
30 |
2 |
14 |
АР КРИМ |
4 |
3 |
0 |
1 |
0 |
187 |
112 |
2 |
72 |
1 |
191 |
115 |
2 |
73 |
1 |
15 |
ЛЬВІВСЬКА ОБЛАСТЬ |
3 |
3 |
0 |
0 |
0 |
779 |
702 |
4 |
72 |
1 |
782 |
705 |
4 |
72 |
1 |
16 |
МИКОЛАЇВСЬКА ОБЛАСТЬ |
1 |
0 |
0 |
1 |
0 |
263 |
202 |
1 |
60 |
0 |
264 |
202 |
1 |
61 |
0 |
17 |
ОДЕСЬКА ОБЛАСТЬ |
3 |
2 |
0 |
1 |
0 |
360 |
289 |
5 |
54 |
12 |
363 |
291 |
5 |
55 |
12 |
18 |
ПОЛТАВСЬКА ОБЛАСТЬ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
304 |
186 |
3 |
115 |
0 |
304 |
186 |
3 |
115 |
0 |
19 |
РІВНЕНСЬКА ОБЛАСТЬ |
1 |
1 |
0 |
0 |
0 |
271 |
178 |
0 |
93 |
0 |
272 |
179 |
0 |
93 |
0 |
20 |
СУМСЬКА ОБЛАСТЬ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
176 |
163 |
0 |
13 |
0 |
176 |
163 |
0 |
13 |
0 |
21 |
ТЕРНОПІЛЬСЬКА ОБЛАСТЬ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
176 |
147 |
0 |
29 |
0 |
176 |
147 |
0 |
29 |
0 |
22 |
ХАРКІВСЬКА ОБЛАСТЬ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
389 |
349 |
3 |
36 |
1 |
389 |
349 |
3 |
36 |
1 |
23 |
ХЕРСОНСЬКА ОБЛАСТЬ |
3 |
0 |
0 |
3 |
0 |
175 |
151 |
0 |
21 |
3 |
178 |
151 |
0 |
24 |
3 |
24 |
ХМЕЛЬНИЦЬКА ОБЛАСТЬ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
17 |
12 |
1 |
4 |
0 |
17 |
12 |
1 |
4 |
0 |
25 |
ЧЕРКАСЬКА ОБЛАСТЬ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
424 |
385 |
2 |
37 |
0 |
424 |
385 |
2 |
37 |
0 |
26 |
ЧЕРНІГІВСЬКА ОБЛАСТЬ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
194 |
161 |
1 |
32 |
0 |
194 |
161 |
1 |
32 |
0 |
27 |
ЧЕРНІВЕЦЬКА ОБЛАСТЬ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
87 |
75 |
1 |
11 |
0 |
87 |
75 |
1 |
11 |
0 |
|
ВСЬОГО |
56 |
34 |
0 |
22 |
0 |
7360 |
5858 |
50 |
1407 |
45 |
7416 |
5892 |
50 |
1429 |
45 |
Додаток 4
СТАН ВИКОНАННЯ
договорів купівлі-продажу пакетів акцій підприємств контролю по регіонах України станом на 11.01.2008
Критерії відбору:
Статус ДКП:
діючі та зняті з контролю
N |
Регіон |
Кількість укладених договорів купівлі |
продажу |
Центральним апаратом |
Регіональним відділенням |
По Україні |
Всього |
виконані |
не виконані |
термін не настав |
нена- лежне викон. |
Всього |
виконані |
не виконані |
термін не настав |
нена- лежне викон. |
Всього |
виконані |
не виконані |
термін не настав |
нена- лежне викон. |
1 |
ВІННИЦЬКА ОБЛАСТЬ |
2 |
0 |
1 |
1 |
0 |
6 |
6 |
0 |
0 |
0 |
8 |
6 |
1 |
1 |
0 |
2 |
ВОЛИНСЬКА ОБЛАСТЬ |
7 |
6 |
0 |
1 |
0 |
3 |
3 |
0 |
0 |
0 |
10 |
9 |
0 |
1 |
0 |
3 |
ЛУГАНСЬКА ОБЛАСТЬ |
20 |
13 |
1 |
6 |
0 |
12 |
10 |
0 |
1 |
1 |
32 |
23 |
1 |
7 |
1 |
4 |
ДНІПРОПЕТРОВСЬКА ОБЛАСТЬ |
55 |
39 |
0 |
15 |
1 |
60 |
57 |
1 |
2 |
0 |
115 |
96 |
1 |
17 |
1 |
5 |
ДОНЕЦЬКА ОБЛАСТЬ |
31 |
24 |
1 |
6 |
0 |
108 |
101 |
5 |
2 |
0 |
139 |
125 |
6 |
8 |
0 |
6 |
ЖИТОМИРСЬКА ОБЛАСТЬ |
3 |
3 |
0 |
0 |
0 |
30 |
27 |
1 |
2 |
0 |
33 |
30 |
1 |
2 |
0 |
7 |
ЗАКАРПАТСЬКА ОБЛАСТЬ |
6 |
6 |
0 |
0 |
0 |
38 |
37 |
1 |
0 |
0 |
44 |
43 |
1 |
0 |
0 |
8 |
ЗАПОРІЗЬКА ОБЛАСТЬ |
27 |
21 |
1 |
4 |
1 |
54 |
54 |
0 |
0 |
0 |
81 |
75 |
1 |
4 |
1 |
9 |
ІВАНО- ФРАНКІВСЬКА ОБЛАСТЬ |
2 |
2 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
2 |
2 |
0 |
0 |
0 |
10 |
М. КИЇВ |
57 |
47 |
1 |
9 |
0 |
107 |
89 |
3 |
14 |
1 |
164 |
136 |
4 |
23 |
1 |
11 |
КИЇВСЬКА ОБЛАСТЬ |
13 |
10 |
1 |
2 |
0 |
19 |
18 |
1 |
0 |
0 |
32 |
28 |
2 |
2 |
0 |
12 |
КІРОВОГРАДСЬКА ОБЛАСТЬ |
4 |
2 |
0 |
2 |
0 |
2 |
2 |
0 |
0 |
0 |
6 |
4 |
0 |
2 |
0 |
13 |
М. СЕВАСТОПОЛЬ |
3 |
1 |
0 |
2 |
0 |
6 |
6 |
0 |
0 |
0 |
9 |
7 |
0 |
2 |
0 |
14 |
АР КРИМ |
12 |
7 |
1 |
4 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
12 |
7 |
1 |
4 |
0 |
15 |
ЛЬВІВСЬКА ОБЛАСТЬ |
12 |
9 |
1 |
2 |
0 |
72 |
66 |
0 |
6 |
0 |
84 |
75 |
1 |
8 |
0 |
16 |
МИКОЛАЇВСЬКА ОБЛАСТЬ |
7 |
4 |
1 |
2 |
0 |
12 |
10 |
0 |
2 |
0 |
19 |
14 |
1 |
4 |
0 |
17 |
ОДЕСЬКА ОБЛАСТЬ |
23 |
19 |
0 |
4 |
0 |
13 |
12 |
0 |
1 |
0 |
36 |
31 |
0 |
5 |
0 |
18 |
ПОЛТАВСЬКА ОБЛАСТЬ |
19 |
19 |
0 |
0 |
0 |
6 |
6 |
0 |
0 |
0 |
25 |
25 |
0 |
0 |
0 |
19 |
РІВНЕНСЬКА ОБЛАСТЬ |
3 |
2 |
0 |
1 |
0 |
6 |
4 |
0 |
2 |
0 |
9 |
6 |
0 |
3 |
0 |
20 |
СУМСЬКА ОБЛАСТЬ |
6 |
5 |
0 |
1 |
0 |
5 |
5 |
0 |
0 |
0 |
11 |
10 |
0 |
1 |
0 |
21 |
ТЕРНОПІЛЬСЬКА ОБЛАСТЬ |
3 |
3 |
0 |
0 |
0 |
19 |
15 |
1 |
3 |
0 |
22 |
18 |
1 |
3 |
0 |
22 |
ХАРКІВСЬКА ОБЛАСТЬ |
15 |
9 |
0 |
3 |
3 |
17 |
14 |
2 |
1 |
0 |
32 |
23 |
2 |
4 |
3 |
23 |
ХЕРСОНСЬКА ОБЛАСТЬ |
7 |
3 |
1 |
2 |
1 |
4 |
4 |
0 |
0 |
0 |
11 |
7 |
1 |
2 |
1 |
24 |
ХМЕЛЬНИЦЬКА ОБЛАСТЬ |
1 |
0 |
0 |
1 |
0 |
9 |
8 |
0 |
1 |
0 |
10 |
8 |
0 |
2 |
0 |
25 |
ЧЕРКАСЬКА ОБЛАСТЬ |
17 |
14 |
1 |
2 |
0 |
33 |
31 |
0 |
2 |
0 |
50 |
45 |
1 |
4 |
0 |
26 |
ЧЕРНІГІВСЬКА ОБЛАСТЬ |
6 |
6 |
0 |
0 |
0 |
8 |
6 |
0 |
2 |
0 |
14 |
12 |
0 |
2 |
0 |
27 |
ЧЕРНІВЕЦЬКА ОБЛАСТЬ |
3 |
2 |
0 |
1 |
0 |
6 |
6 |
0 |
0 |
0 |
9 |
8 |
0 |
1 |
0 |
|
ВСЬОГО |
364 |
276 |
11 |
71 |
6 |
655 |
597 |
15 |
41 |
2 |
1019 |
873 |
26 |
112 |
8 |
Додаток 5
Надходження інвестицій на підприємства України по регіонах станом на 11.01.2008
Критерії відбору:
Статус ДКП:
діючі та зняті з контролю
N |
Регіон |
Валют |
Надходження інвестицій |
|
Центральний апарат |
Регіональне відділення |
Всього |
За договором |
Фактично |
За договором |
Фактично |
За договором |
Фактично |
1 |
ВІННИЦЬКА ОБЛАСТЬ |
тис. грн. |
20 000,000 |
14 826,56 |
6720,90 |
7036,22 |
26 720,902 |
21 862,780 |
тис. USD |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
тис. EUR |
0,00 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
2 |
ВОЛИНСЬКА ОБЛАСТЬ |
тис. грн. |
4627,200 |
4627,200 |
150,000 |
238,700 |
4777,200 |
4865,900 |
тис. USD |
22 700,000 |
24 457,500 |
0,000 |
0,000 |
22 700,001 |
24 457,500 |
тис. EUR |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,00 |
0,000 |
0,000 |
3 |
ЛУГАНСЬКА ОБЛАСТЬ |
тис. грн. |
1 575 399,880 |
627 248,135 |
17 432,232 |
17 733,830 |
1 592 832,112 |
644 981,965 |
тис. USD |
25 200,000 |
25 215,800 |
1000,000 |
1000,000 |
26 200,000 |
26 215,800 |
тис. EUR |
18 852,515 |
71 144,887 |
410,000 |
859,700 |
19 262,515 |
72 004,587 |
4 |
ДНІПРОПЕТРОВСЬКА ОБЛАСТЬ |
тис. грн. |
220 0372,900 |
109 8446,684 |
39 436,395 |
48 299,375 |
2 239 809,295 |
1 146 746,059 |
тис. USD |
530 466,000 |
30 474,856 |
22 967,524 |
19 917,351 |
553 433,524 |
50 392,207 |
тис. EUR |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
5 |
ДОНЕЦЬКА ОБЛАСТЬ |
тис. грн. |
1 388 288,943 |
1 555 161,413 |
25 144,508 |
25 076,578 |
1 413 433,451 |
1 580 237,991 |
тис. USD |
4000,000 |
4000,000 |
57 220,062 |
61 515,885 |
61 220,062 |
65 515,885 |
тис. EUR |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
6 |
ЖИТОМИРСЬКА ОБЛАСТЬ |
тис. грн. |
76 170,689 |
79 130,813 |
12 399,500 |
11 307,952 |
88 570,189 |
90 438,765 |
тис. USD |
0,000 |
0,000 |
280,000 |
252,500 |
280,000 |
252,500 |
тис. EUR |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
7 |
ЗАКАРПАТСЬКА ОБЛАСТЬ |
тис. грн. |
1509,400 |
1608,253 |
2594,833 |
2384,928 |
4104,233 |
3993,181 |
тис. USD |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
тис. EUR |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
8 |
ЗАПОРІЗЬКА ОБЛАСТЬ |
тис. грн. |
622 176,648 |
500 829,050 |
36 360,754 |
43 330,425 |
658 537,402 |
544 159,475 |
тис. USD |
200 700,000 |
126 638,622 |
105,000 |
1547,680 |
200 805,000 |
128 186,302 |
тис. EUR |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
9 |
ІВАНО- ФРАНКІВСЬКА ОБЛАСТЬ |
тис. грн. |
8000,000 |
5000,000 |
0,000 |
0,000 |
5000,000 |
5000,000 |
тис. USD |
13 250,000 |
13 250,000 |
0,000 |
0,000 |
13 250,000 |
13 250,000 |
тис. EUR |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
10 |
М. КИЇВ |
тис. грн. |
206 913,697 |
214 751,211 |
120 467,230 |
150747,351 |
327 380,927 |
365 498,562 |
тис. USD |
9120,000 |
9264,100 |
240,000 |
319,900 |
9360,000 |
9584,000 |
тис. EUR |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
11 |
КИЇВСЬКА ОБЛАСТЬ |
тис. грн. |
11 310,510 |
11 237,742 |
2895,700 |
2257,900 |
14 206,210 |
13 495,642 |
тис. USD |
2000,000 |
2000,410 |
8929,154 |
8933,321 |
10 929,154 |
10 933,731 |
тис. EUR |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
12 |
КІРОВОГРАДСЬКА ОБЛАСТЬ |
тис. грн. |
10 9249,460 |
10 9112,361 |
758,820 |
2764,577 |
110 008,280 |
111 876,938 |
тис. USD |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
тис. EUR |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
13 |
М. СЕВАСТОПОЛЬ |
тис. грн. |
69 138,166 |
69 142,167 |
941,000 |
954,332 |
70 079,166 |
70 096,499 |
тис. USD |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
тис. EUR |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
14 |
АР КРИМ |
тис. грн. |
94 811,579 |
75 627,433 |
0,000 |
0,000 |
94 811,579 |
75 627,433 |
тис. USD |
19 500,000 |
677,913 |
0,000 |
0,000 |
19 500,000 |
677,913 |
тис. EUR |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
15 |
ЛЬВІВСЬКА ОБЛАСТЬ |
тис. грн. |
80 107,352 |
85 343,80 |
37 902,629 |
37 742,104 |
118 009,981 |
123 085,284 |
тис. USD |
11 000,000 |
11 558,490 |
1305,100 |
1344,239 |
12 305,100 |
12 902,729 |
тис. EUR |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
16 |
МИКОЛАЇВСЬКА ОБЛАСТЬ |
тис. грн. |
113 045,798 |
84 639,878 |
2939,580 |
1755,049 |
115 985,378 |
86 394,927 |
тис. USD |
152 100,000 |
109 107,776 |
0,000 |
0,000 |
152 100,000 |
109 107,776 |
тис. EUR |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
17 |
ОДЕСЬКА ОБЛАСТЬ |
тис. грн. |
81 275,760 |
92 538,996 |
11 047,000 |
13 210,844 |
92 322,760 |
105 749,840 |
тис. USD |
28 000,000 |
44 669,432 |
0,000 |
0,000 |
28 000,000 |
44 669,432 |
тис. EUR |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
18 |
ПОЛТАВСЬКА ОБЛАСТЬ |
тис. грн. |
33 9712,074 |
344 804,150 |
5515,000 |
2055,000 |
345 227,074 |
346 859,150 |
тис. USD |
69 516,000 |
70 294,351 |
10 000,000 |
10 000,000 |
79 516,000 |
80 294,351 |
тис. EUR |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
19 |
РІВНЕНСЬКА ОБЛАСТЬ |
тис. грн. |
178 028,709 |
178 125,689 |
0,000 |
0,000 |
178 028,709 |
178 125,689 |
тис. USD |
0,000 |
0,000 |
807,300 |
809,666 |
807,300 |
809,666 |
тис. EUR |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
20 |
СУМСЬКА ОБЛАСТЬ |
тис. грн. |
362 197,100 |
363 908,117 |
1760,000 |
2101,300 |
363 957,100 |
366 009,417 |
тис. USD |
23 300,000 |
25 908,460 |
0,000 |
0,000 |
23 300,000 |
25 908,400 |
тис. EUR |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,0000 |
21 |
ТЕРНОПІЛЬСЬКА ОБЛАСТЬ |
тис. грн. |
7463,000 |
7789,213 |
5761,786 |
5783,731 |
13 224,786 |
13 572,944 |
тис. USD |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
тис. EUR |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
22 |
ХАРКІВСЬКА ОБЛАСТЬ |
тис. грн. |
2340,000 |
2346,816 |
8513,444 |
8568,051 |
10 853,444 |
10 914,867 |
тис. USD |
6953,450 |
9611,679 |
5500,000 |
5937,500 |
12 453,450 |
15 549,179 |
тис. EUR |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
23 |
ХЕРСОНСЬКА ОБЛАСТЬ |
тис. грн. |
669 616,015 |
53 534,692 |
61 587,000 |
9530,368 |
731 203,015 |
63 065,060 |
тис. USD |
2107,201 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
2107,201 |
0,000 |
тис. EUR |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
24 |
ХМЕЛЬНИЦЬКА ОБЛАСТЬ |
тис. грн. |
3252,500 |
0,000 |
2092,450 |
4186,199 |
5344,950 |
4186,199 |
тис. USD |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
тис. EUR |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
25 |
ЧЕРКАСЬКА ОБЛАСТЬ |
тис. грн. |
50 603,000 |
48 748,776 |
22 309,483 |
38 153,917 |
72 912,483 |
86 902,693 |
тис. USD |
70 050,000 |
70 003,120 |
2230,000 |
2243,306 |
72 280,000 |
72 246,426 |
тис. EUR |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
26 |
ЧЕРНІГІВСЬКА ОБЛАСТЬ |
тис. грн. |
27 960,000 |
28 948,282 |
780,000 |
1609,110 |
28 740,000 |
30 557,392 |
тис. USD |
8799,000 |
8858,200 |
3168,500 |
1221,000 |
11 967,500 |
10 079,200 |
тис. EUR |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
27 |
ЧЕРНІВЕЦЬКА ОБЛАСТЬ |
тис. грн. |
423,000 |
425,512 |
336,300 |
336,300 |
759,300 |
761,812 |
тис. USD |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
тис. EUR |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
|
ВСЬОГО |
тис. грн. |
8 300 993,380 |
5 657 902,323 |
425 846,547 |
437164,141 |
8 726 839,927 |
6 095 066,465 |
тис. USD |
1 198 761,651 |
585 990,650 |
113 752,640 |
115042,348 |
1 312 514,291 |
701 032,998 |
тис. EUR |
18 852,515 |
71 144,887 |
410,000 |
859,700 |
19 262,515 |
72 004,587 |
................Перейти до повного тексту