1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Наказ


ФОНД ДЕРЖАВНОГО МАЙНА УКРАЇНИ
Н А К А З
28.05.2008 N 625
( Наказ втратив чинність на підставі Наказу Фонду державного майна N 591 від 23.04.2009 )
Про втрату чинності наказів ФДМУ від 24.11.2005 N 3033, від 16.10.2006 N 1580 та затвердження Положення про регламент роботи Комісії з питань оскарження результатів перевірки виконання умов договору купівлі-продажу об'єкта приватизації у державному органі приватизації та Положення про регламент роботи Комісії Фонду державного майна України з питань зняття з контролю договорів купівлі-продажу об'єктів приватизації
На виконання пункту 16 протоколу N 14 апаратної наради у Голови Фонду від 14.04.2008 та з метою доопрацювання Положення про регламент роботи комісії з питань оскарження результатів перевірки виконання умов договору купівлі-продажу об'єкта приватизації у державному органі приватизації, затвердженого наказом ФДМУ від 24.11.2005 N 3033 (із змінами і доповненнями згідно з наказом ФДМУ від 16.10.2006 N 1580), та Положення про регламент роботи комісії Фонду державного майна України з питань зняття з контролю договорів купівлі-продажу об'єктів приватизації, затвердженого наказом ФДМУ від 29.06.2006 N 1014, відповідно до протокольного рішення
НАКАЗУЮ:
1. Вважати таким, що втратив чинність, наказ ФДМУ від 24.11.2005 N 3033 "Про затвердження Положення про регламент роботи комісії з питань оскарження результатів, перевірки виконання умов договору купівлі-продажу об'єкта приватизації у Фонді державного майна України".
2. Вважати таким, що втратив чинність, наказ ФДМУ від 29.06.2006 N 1014 "Про затвердження Положення про склад та регламент комісії Фонду державного майна України з питань зняття з контролю договорів купівлі-продажу об'єктів приватизації".
3. Вважати таким, що втратив чинність, наказ ФДМУ від 16.10.2006 N 1580 "Про внесення змін до наказів ФДМУ від 24.11.2005 N 3033 та від 29.06.2006 N 1014".
4. Затвердити Положення про регламент роботи Комісії з питань оскарження результатів перевірки виконання умов договору купівлі-продажу об'єкта приватизації у Фонді (додаток 1) та Положення про регламент роботи Комісії Фонду державного майна України з питань зняття з контролю договорів купівлі-продажу об'єктів приватизації (додаток 2), що додаються.
5. Затвердити склад Комісії, яка скликається в залежності від групи об'єкта приватизації:
голова Комісії - Потімков О.Ю., заступник Голови Фонду;
заступник голови Комісії - Сидун Ю.О., радник Голови Фонду з економічних питань;
члени Комісії:
Кульбачний В.М. - директор Департаменту постприватизаційного супроводження;
Бордюгов Ю.В. - директор Юридичного департаменту;
Степура Т.І. - директор Департаменту міждержавних майнових відносин та спільних підприємств;
Вижол В.О. - директор Департаменту продажу цілісних майнових комплексів;
Філозоп Є.Т. - директор Департаменту підготовки та проведення конкурсів;
Бондаренко В.А. - заступник директора Департаменту постприватизаційного супроводження;
Покоюк М.Д. - заступник директора Департаменту контрольно-ревізійної роботи та економічної розвідки (або інший представник Департаменту за окремим поданням);
Шрамко А.В. - начальник відділу повернення об'єктів у державну власність Департаменту постприватизаційного супроводження;
Фоменко С.М. - начальник відділу контролю за виконанням умов договорів купівлі-продажу Департаменту постприватизаційного супроводження;
Безгубенко Т.І. - заступник начальника відділу контролю за виконанням умов договорів купівлі-продажу Департаменту постприватизаційного супроводження, відповідальний секретар Комісії.
6. У разі відсутності в період роботи Комісії голови Комісії його обов'язки покладаються на заступника голови Комісії.
7. У разі відсутності одного із членів Комісії, його функціональні обов'язки виконує представник керівного складу відповідного Департаменту.
8. Регіональним відділенням Фонду державного майна України, регіональному відділенню Фонду майна АРК та м. Севастополь у двотижневий термін з дня підписання цього наказу привести у відповідність регламенти роботи і склад своїх Комісій.
Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Голова Фонду В.Семенюк-Самсоненко
Додаток 1
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Фонду державного
майна України
28.05.2008 N 625
ПОЛОЖЕННЯ
про регламент роботи Комісії з питань оскарження результатів перевірки виконання умов договору купівлі-продажу об'єкта приватизації у Фонді державного майна України
1. Комісія з питань оскарження результатів перевірки виконання умов договору купівлі-продажу об'єкта приватизації у державному органі приватизації (далі - Комісія) створюється у Фонді державного майна України (далі - Фонд) відповідно до пункту 3.3 Порядку оскарження результатів перевірки виконання умов договору купівлі-продажу об'єкта приватизації у державному органі приватизації, затвердженого наказом Фонду від 07.04.2005 N 878, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 26.04.2005 за N 436/10716.
2. Метою діяльності Комісії є розгляд звернень до Фонду з питань оскарження результатів перевірки виконання умов договору купівлі-продажу об'єкта приватизації у державному органі приватизації і підготовка відповідного рішення щодо оскарження результатів перевірки або відхилення звернення після розгляду, створення для заявника можливості врегулювання спірних питань, пов'язаних з його незгодою з результатами перевірки у Фонді перед вжиттям інших заходів захисту своїх прав, передбачених чинним законодавством.
Комісія здійснює розгляд звернень у разі отримання у вигляді службової записки на ім'я голови Комісії відповідної пропозиції від підрозділу Фонду, до функцій якого належить контроль за виконанням умов договорів купівлі-продажу і яким відповідно до Порядку оскарження результатів перевірки виконання умов договору купівлі-продажу об'єкта приватизації у державному органі приватизації, затвердженого наказом Фонду від 07.04.2005 N 878 і зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 26.04.2005 за N 436/10716, здійснено попередній розгляд звернення заявника.
3. Склад Комісії:
голова Комісії - заступник Голови Фонду;
заступник голови Комісії - радник Голови Фонду з економічних питань;
члени Комісії:
- керівні працівники:
Департаменту постприватизаційного супроводження,
Юридичного департаменту;
Департаменту контрольно-ревізійної роботи та економічної розвідки.
в залежності від групи об'єкта приватизації:
Департаменту міждержавних майнових відносин та спільних підприємств;
Департаменту підготовки та проведення конкурсів;
Департаменту продажу цілісних майнових комплексів;
а також Департаменту контрольно-ревізійної роботи та економічної розвідки;
- фахівець Департаменту постприватизаційного супроводження, що є відповідальним секретарем Комісії.
Персональний склад Комісії затверджується наказом Фонду.
4. Рішення Комісії оформлюється протоколом засідання Комісії.
5. Протокол засідання Комісії підписується всіма присутніми на засіданні членами Комісії, затверджується головою Комісії і передається Департаменту постприватизаційного супроводження.
6. Протокол є складовою частиною комплекту документів до матеріалів з питань контролю стану виконання умов договору купівлі-продажу об'єкта приватизації, акт перевірки якого оскаржується.
7. Якщо Комісією зроблено висновок про відмову заявнику, то у протоколі фіксується відповідне обґрунтування.
8. Засідання Комісії вважається правомочним за умови участі в ньому не менше п'яти осіб, що входять до її складу, враховуючи голову Комісії

................
Перейти до повного тексту