1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Наказ


ФОНД ДЕРЖАВНОГО МАЙНА УКРАЇНИ
Н А К А З
07.04.2005 N 878
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
26 квітня 2005 р.
за N 436/10716
( Наказ втратив чинність на підставі Наказу Фонду державного майна N 1329 від 18.10.2018 )
Про затвердження Порядку оскарження результатів перевірки виконання умов договору купівлі-продажу об'єкта приватизації у державному органі приватизації
( Із змінами, внесеними згідно з Наказами Фонду державного майна N 484 від 10.04.2012 N 1828 від 04.12.2017 )
Відповідно до ст. 27 Закону України "Про приватизацію державного майна"
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Порядок оскарження результатів перевірки виконання умов договору купівлі-продажу об'єкта приватизації у державному органі приватизації, що додається.
2. Директору Департаменту реалізації та контролю за виконанням умов договорів купівлі-продажу Нікітіну Ю.В. забезпечити подання цього наказу в установленому порядку на державну реєстрацію до Міністерства юстиції України.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника Голови Фонду Парфененка Д.М.
Голова Фонду М.Чечетов
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Фонду державного майна
України
07.04.2005 N 878
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
26 квітня 2005 р.
за N 436/10716
ПОРЯДОК
оскарження результатів перевірки виконання умов договору купівлі-продажу об'єкта приватизації у державному органі приватизації
1. Загальні положення
1.1. Порядок оскарження результатів перевірки виконання умов договору купівлі-продажу об'єкта приватизації у державному органі приватизації (далі - Порядок) визначає, як власник об'єкта приватизації, придбаного за договором купівлі-продажу, та/або підприємство, майно або акції якого є об'єктом купівлі-продажу за зазначеним договором, а також інша фізична або юридична особа (далі - заявник) може оскаржити результати перевірки виконання умов договору купівлі-продажу, здійсненої державним органом приватизації (далі - орган приватизації).
Порядок визначає процедуру:
подання заяви про оскарження результатів перевірки виконання умов договору купівлі-продажу об'єкта приватизації (далі - заява);
розгляду заяви в органі приватизації;
прийняття рішення органом приватизації щодо питання, порушеного в заяві, та інформування заявника про прийняте рішення;
подальших дій заявника в разі незгоди з рішенням, прийнятим органом приватизації.
1.2. Порядок розроблено з метою створення для заявника можливості врегулювання спірних питань, пов'язаних з його незгодою з результатами перевірки виконання умов договору купівлі-продажу, в органі приватизації попередньо перед ужиттям інших заходів щодо захисту своїх прав згідно із законодавством. Це не унеможливлює вжиття ним інших заходів без звернення до органу приватизації.
1.3. Предметом оскарження згідно з цим Порядком можуть бути як зміст окремих розділів, так і загальні висновки, викладені в акті перевірки.
2. Порядок подання заяви
2.1. Заява подається заявником (власником об'єкта купівлі-продажу або заявником з боку підприємства, майно або акції якого є об'єктом купівлі-продажу за договором, стан виконання умов якого перевірявся) до органу приватизації, що здійснив перевірку, не пізніше 10 днів від дати отримання ним акта перевірки, оформленого належним чином.
Заяви з боку інших юридичних або фізичних осіб приймаються у строк, що не перевищує 30 днів після закінчення перевірки.
2.2. Заява викладається в письмовій формі та надсилається до органу приватизації поштою або через уповноваженого представника.
У заяві зазначаються:
- найменування юридичної особи - заявника (прізвище, ім'я та по батькові фізичної особи - заявника) або підприємства та адреса, на яку необхідно надіслати рішення (відповідь);
- дата акта перевірки, що оскаржується, та ким він складений з боку органу приватизації;
- суть порушеного питання, обґрунтування незгоди з висновками, викладеними в акті перевірки;
- перелік документів, доказів і розрахунків, які заявник вважає за доцільне додати до заяви.
2.3. Заява підписується відповідно керівником (виконуючим обов'язки керівника) юридичної особи - заявником чи фізичною особою - заявником (або уповноваженою особою).
( Пункт 2.3 глави 2 із змінами, внесеними згідно з Наказом Фонду державного майна N 1828 від 04.12.2017 )
2.4. Якщо заява подається уповноваженим представником від імені юридичної особи, до неї додається довіреність, оформлена згідно зі статтею 246 Цивільного кодексу України.
2.5. Заява, оформлена без дотримання вищенаведених вимог, повертається заявникові листом органу приватизації з відповідними роз'ясненнями в 15-денний строк від дати її надходження до органу приватизації. Лист органу приватизації направляється з повідомленням про його вручення за адресою, зазначеною у заяві. Заявник має право на повторне подання до органу приватизації доопрацьованих документів. Строк, протягом якого заявник має право доопрацювати документи і повторно подати їх до органу приватизації, визначається у листі органу приватизації в залежності від кожного конкретного випадку, але не менше 10 днів від дати отримання листа органу приватизації адресатом. Якщо цей строк листом органу приватизації не визначено, він становить 15 днів від дати отримання листа органу приватизації адресатом.

................
Перейти до повного тексту