1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Наказ


ФОНД ДЕРЖАВНОГО МАЙНА УКРАЇНИ
Н А К А З
24.11.2005 N 3033
( Наказ втратив чинність на підставі Наказу Фонду державного майна N 625 від 28.05.2008 )
Про затвердження Положення про регламент роботи комісії з питань оскарження результатів перевірки виконання умов договору купівлі-продажу об'єкта приватизації у Фонді державного майна України
На виконання пункту 3.3 Порядку оскарження результатів перевірки виконання умов договору купівлі-продажу об'єкта приватизації у державному органі приватизації, затвердженого наказом Фонду державного майна України (далі - Фонд) від 07.04.2005 N 878, зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 26.04.2005 за N 436/10716 (далі - Порядок),
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Положення про регламент роботи комісії з питань оскарження результатів перевірки виконання умов договору купівлі-продажу об'єкта приватизації у Фонді (далі - Положення), що додається.
2. Відповідно до пункту 3.3 Порядку створити комісію з питань оскарження результатів перевірки виконання умов договору купівлі-продажу об'єкта приватизації у державному органі приватизації (далі - Комісія) у складі:
голова Комісії - Потімков О.Ю., заступник Голови Фонду;
члени Комісії:
Нікітін Ю.В. - директор Департаменту постприватизаційного супроводження;
Шмуляр О.В. - директор Юридичного департаменту;
Вижол В.О. - директор Департаменту продажу цілісних майнових комплексів;
Курлов О.В. - директор Департаменту міждержавних відносин та спільних підприємств;
Філозоп Є.Т. - директор Департаменту підготовки та проведення конкурсів;
Федорова Г.Г. - заступник директора Департаменту постприватизаційного супроводження - начальник відділу;
Кондратьєва С.І. - головний спеціаліст відділу контролю за виконанням умов договорів купівлі-продажу Департаменту постприватизаційного супроводження, відповідальний секретар Комісії.
3. У разі відсутності в період роботи Комісії Потімкова О.Ю., її роботу очолює заступник Голови Фонду Парфененко Д.М.
4. Регіональним відділенням Фонду державного майна України, Фонду майна АР Крим у двотижневий термін з дня підписання цього наказу розробити і затвердити своїми наказами регламент роботи і склад комісій з питань оскарження результатів перевірки виконання умов договору купівлі-продажу об'єкта приватизації у регіональному відділенні (Фонді майна АР Крим).
5. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника Голови Фонду Потімкова О.Ю.
Голова Фонду В.Семенюк
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Фонду державного майна
України
24.11.2005 N 3033
ПОЛОЖЕННЯ
про регламент роботи комісії з питань оскарження результатів перевірки виконання умов договору купівлі-продажу об'єкта приватизації у державному органі приватизації
1. Комісія з питань оскарження результатів перевірки виконання умов договору купівлі-продажу об'єкта приватизації у державному органі приватизації (далі - Комісія) створюється у Фонді державного майна України (далі - Фонд) відповідно до пункту 3.3 Порядку оскарження результатів перевірки виконання умов договору купівлі-продажу об'єкта приватизації у державному органі приватизації, затвердженого наказом Фонду від 07.04.2005 N 878, зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 26.04.2005 за N 436/10716 (далі - Порядок).
2. Метою діяльності Комісії є розгляд звернень до Фонду державного майна України з питань оскарження результатів перевірки виконання умов договору купівлі-продажу об'єкта приватизації у державному органі приватизації і підготовка відповідного рішення щодо оскарження результатів перевірки або відхилення звернення після розгляду, створення для заявника можливості врегулювання спірних питань, пов'язаних з його незгодою з результатами перевірки в Фонді перед вжиттям інших заходів захисту своїх прав, передбачених законодавством.

................
Перейти до повного тексту