- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Наказ
ФОНД ДЕРЖАВНОГО МАЙНА УКРАЇНИ
Н А К А З
Про результати перевірки виконання умов договорів купівлі-продажу
На виконання вимог законодавства України щодо здійснення державними органами приватизації контролю за виконанням умов договорів купівлі-продажу державного майна (далі - договір) та наказу Фонду державного майна України (далі - Фонд) від 30.10.97
N 1160 "Про організацію виконання постанови Кабінету Міністрів України від 12.09.97 N 1012" Фондом, його регіональними відділеннями та органами приватизації АР Крим у другому кварталі 2007 року здійснено перевірки виконання покупцями державного майна умов укладених договорів купівлі-продажу об'єктів приватизації.
Протягом кварталу перевірено стан виконання умов 1064 договорів (27,2 відсотка загальної кількості договорів, що перебувають на контролі державних органі в приватизації).
Починаючи з 1995 року, на виконання умов договорів, українські підприємства отримали інвестицій та інших коштів на загальну суму 6,62 млрд.грн., 684,98 млн.дол. США та 72,0 млн. євро, що в перерахунку на національну валюту становить 9,22 млрд.грн., що перевищує обсяг, передбачений на цей період умовами договорів. Стратегічно важливі для економіки і безпеки держави підприємства отримали кошти, що загальною сумою становлять 3,54 млрд.грн., 468,79 млн.дол. США та 859,7 тис. євро.
Реалізуються й інші зобов'язання покупців.
Перевірками встановлено факти невиконання або неналежного виконання покупцями об'єктів приватизації тих чи інших зобов'язань. Частка договорів, за якими вони мають місце, становить 13,0 відсотків загальної кількості перевірених договорів. Поряд із загальним перевищенням фактичних інвестиційних надходжень у приватизовані підприємства заборгованість із внесення інвестицій у зв'язку з неналежним виконанням цієї умови склала 466,58 мли.грн. і 79,62 млн.дол. США. Є приклади неналежного виконання й інших умов договорів.
За виявленими порушеннями державними органами приватизації до покупців вживалися передбачені законодавством і умовами договорів відповідні санкції.
Продовжувалася робота, пов'язана із розірванням договорів купівлі-продажу за невиконання покупцями взятих зобов'язань, та робота із повернення таких об'єктів у державну власність. Станом на 01.07.2007 у державну власність повернуто 233 об'єкти. Ще за 204 об'єктами така робота триває. З повернутих у державну власність повторно продано 144 об'єкти. Сума коштів, отриманих від їх повторного продажу, становить 94,22 млн.грн. і перевищує суму, отриману від їх першого продажу, більш ніж у 2 рази.
У другому кварталі 2007 року Фонд, його регіональні відділення та органи приватизації АР Крим забезпечили виконання вимог організаційно-розпорядчих документів Фонду щодо обсягів охоплення укладених договорів перевірками стану виконання їх умов та термінів надання своїх звітів Фонду. Кращими регіональними відділеннями в частині якості організації та здійснення контролю, звітності, відпрацювання пропозицій щодо подальшого вдосконалення нормативного та методологічного забезпечення постприватизаційного супроводження об'єктів приватизації є Регіональні відділення ФДМУ по Миколаївській, Львівській, Дніпропетровській, Одеській областях.
Враховуючи вищевикладене,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити звіт про результати контролю за виконанням умов договорів купівлі-продажу об'єктів приватизації, здійсненого протягом другого кварталу 2007 року (додається).
2. Регіональним відділенням Фонду, органам приватизації АР Крим забезпечити у третьому кварталі 2007 року здійснення перевірок стану виконання умов договорів купівлі-продажу об'єктів приватизації у обсягах та у строки, встановлені організаційно-розпорядчими документами Фонду.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника Голови Фонду Потімкова О.Ю.
Перший заступник Голови Фонду | В.Петров |
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Фонду державного майна
України
20.07.2007 N 1216
ЗВІТ
про результати контролю за виконанням умов договорів купівлі-продажу об'єктів приватизації, здійсненого протягом другого кварталу 2007 року
Згідно з вимогами статей
7 та
27 Закону України
"Про приватизацію державного майна" щодо контролю державними органами приватизації (далі - орган приватизації) за виконанням умов договорів купівлі-продажу державного майна (далі - договір), постанови Кабінету Міністрів України від 12.09.97
N 1012 "Про порядок контролю за діяльністю підприємств, приватизація яких здійснюється за погодженням з Кабінетом Міністрів України" та наказу Фонду державного майна України (далі - Фонд) від 27.02.2004
N 372 протягом 2 кварталу 2007 року проведено перевірку виконання покупцями державного майна умов укладених договорів. Здійснений контроль показав таке.
1. Загальні дані про результати контролю, здійсненого протягом другого кварталу 2007 року
На обліку органів приватизації знаходиться 12878 договорів. З них:
договорів купівлі-продажу пакетів акцій акціонерних товариств - 1107;
договорів купівлі-продажу об'єктів малої приватизації - 8317;
договорів купівлі-продажу об'єктів незавершеного будівництва - 3454.
Із загальної кількості зазначених договорів станом на 01.07.2007 органами приватизації контролюється стан виконання умов 3493 договорів (решта 9385 договори - це договори, умови яких вже виконані, внаслідок чого їх знято з контролю).
Протягом кварталу перевірено стан виконання умов 1064 договорів, що складає 30,4 відсотка кількості договорів, які знаходяться на контролі.
За результатами цієї роботи можна зробити такі загальні висновки.
З перевірених договорів невиконання тих чи інших умов встановлено у 138 випадках, що склало 13,0 відсотків від загальної кількості перевірених договорів (додаток 1). Вагома частина такого невиконання зафіксована у Житомирській області (53,2 відсотка від перевірених договорів), у Чернігівській (37,0), у Луганській (35,1) та у Харківській (22,9) областях і воно стосується порушення термінів розрахунків за придбані об'єкти приватизації, а також їх державної реєстрації.
У кожному з цих випадків до покупців були застосовані відповідні санкції, передбачені законодавством та договорами.
2. Аналіз стану виконання умов договорів окремих груп об'єктів приватизації
У розрізі окремих груп об'єктів, з числа зазначених вище, стан виконання умов їх продажу (за накопичувальним підсумком) є таким.
З усіх договорів, які знаходяться на обліку органів приватизації, найбільша кількість порушень фіксується за договорами купівлі-продажу об'єктів незавершеного будівництва (додаток 2). Із 3454 договорів цієї групи невиконання умов встановлено за 434 договорами (12,5 відсотка загальної кількості договорів цієї групи). Неналежне виконання умов зафіксовано за 61 договором (1,8 відсотка). Термін виконання умов не закінчився за 1168 договорами (33,8 відсотка). У повному обсязі виконано умови 1791 договору (51,8 відсотка).
Найбільша кількість договорів з тих, що обліковується, стосуються об'єктів малої приватизації (додаток 3). Із їх загальної кількості - 8317 договорів, умови у повному обсязі виконано за 6312 договорами (75,9 відсотка загальної кількості). Невиконання умов виявлене за 102 договорами (1,2 відсотка). Неналежне виконання умов (з порушенням термінів) має місце за 46 договорами (0,5 відсотка). Строк виконання умов не закінчився за 1857 договорами (22,3 відсотка).
Стан виконання умов договорів купівлі-продажу пакетів акцій є таким (додаток 4).
На обліку органів приватизації перебуває 1107 договорів купівлі-продажу пакетів акцій відкритих акціонерних товариств. Повне і своєчасне виконання умов відмічене за 900 договорами (81,3 відсотка загальної кількості). Неналежне виконання умов, тобто відставання від передбачених договорами термінів, допущено покупцями за 9 договорами (0,8 відсотка). Невиконання умов зафіксовано за 63 договорами (5,7 відсотка). За 135 договорами (12,2 відсотка) термін виконання умов не настав.
Серед зазначених договорів купівлі-продажу пакетів акцій 179 договорів стосуються підприємств, що мають стратегічне значення для економіки та безпеки держави. З них на обліку у центральному апараті Фонду знаходиться 102 договори, у регіональних відділеннях - 77.
Стан їх виконання є таким:
- за 142 договором (79,3 відсотка загальної кількості) умови виконано у повному обсязі;
- за 16 договорами (8,9 відсотка) зобов'язання знаходяться в стадії виконання (інвестиційні зобов'язання та інші зобов'язання, виражені у грошовій формі виконані, а за іншими зобов'язаннями кінцеві терміни виконання ще не закінчились);
- за 18 договорами (10,1 відсотка) кінцеві терміни внесення інвестицій та виконання інших зобов'язань ще не закінчились;
- за 3 договорами (1,7 відсотка) зафіксовано невиконання їх умов.
На сьогодні органами приватизації, з метою спонукання покупців та забезпечення безумовного виконання умов договорів, здійснюються відповідні заходи, а у деяких випадках проводиться претензійно-позовна робота з розірвання договорів та повернення об'єктів приватизації у власність держави.
3. Дані щодо стану виконання покупцями об'єктів приватизації найбільш характерних умов договорів
Значна кількість порушень умов договорів фіксується за договорами купівлі-продажу об'єктів незавершеного будівництва і стосується порушень термінів добудови та розбирання об'єктів. Протягом кварталу таке невиконання встановлено за 56 договорами (4,2 відсотка перевірених). Найбільшу кількість таких випадків зафіксовано регіональними відділенням Фонду по Житомирській (22 договори), Луганській та Чернігівській (по 13), Харківській (11) та Донецькій (9) областях. З метою виправлення ситуації указаними регіональними відділеннями розпочато претензійно-позовну роботу з метою застосування до покупців передбаченої законодавством та договорами відповідальності.
Факти порушення розрахунків за придбані об'єкти приватизації встановлено за 16 договорами цієї групи (1,5 відсотка перевірених). Найбільше таких випадків встановлено регіональним відділеннями Фонду по Житомирській (11 договорів) та Донецькій (2 договори) областях. Наприклад, Донецьким регіональним відділенням за несвоєчасну сплату вартості придбаного об'єкта (комплекс будівель та споруд спортивного стадіону) покупцю (ТОВ "Футбольний спортивний клуб "Промінь") нараховано неустойку в розмірі 6186.00 грн. і пеню у розмірі 371,12 грн.
Недотримання термінів державної реєстрації нової форми власності придбаних покупцями об'єктів приватизації виявлено за 11 договорами (1,0 відсотка перевірених договорів). Недисциплінованість покупців у цій частині виявлена Регіональними відділеннями ФДМУ по Чернігівській та Житомирській областях (по 3 договори). Поряд з недисциплінованістю покупців, однією з причин несвоєчасної реєстрації, як відзначалось і в попередні звітні періоди, є зволікання органів місцевого самоврядування з оформленням такої реєстрації.
Порушень умов договорів в частині збереження або забезпечення первного виду діяльності приватизованих об'єктів в ході перевірки органами приватизації не встановлено.
Порушення власниками зобов'язань щодо збереження або збільшення обсягів виробництва продукції (послуг) зафіксовано за одним договором, стан виконання умов якого перевірено центральним апаратом Фонду. Це договір купівлі-продажу пакета акцій ВАТ "Свердловський машинобудівний завод" від 13.12.2004 N КПП-482, покупець - ВАТ "Дружківський машинобудівний завод". За указаним договором Фондом розпочата претензійно-позовна робота, оскільки, крім зазначеної, власником не виконується ряд інших умов договору - інвестиційні зобов'язання, умова щодо забезпечення прибуткової діяльності підприємства тощо.
Результати перевірки стану виконання покупцями зобов'язань щодо збереження існуючої на момент приватизації кількості робочих місць та створення нових такі. На контролі органів приватизації знаходиться 352 договори (10,07 відсотка загальної кількості договорів, які контролюються органами приватизації), що містять умову щодо збереження кількості робочих місць, які існували на об'єктах на момент їх приватизації, та 119 договорів (3,4 відсотка) - щодо створення нових.
Протягом кварталу перевірено 50 договорів (4,7 відсотка загальної кількості перевірених), що містять умову щодо збереження робочих місць та 18 договорів (1,6 відсотка) щодо створення нових.
Результати перевірки показали, що існуюча на момент приватизації кількість робочих місць на підприємствах, стосовно яких укладено зазначені 50 договорів з умовою збереження робочих місць, становила 9336 одиниць. На сьогодні їх кількість складає 10063 одиниці, тобто власниками у післяприватизаційний період ця умова договорів виконана і додатково створено 727 нових робочих місць.
Наприклад, у Львівській області договором купівлі-продажу пакета акцій ВАТ "НДІ РЕМА" від 02.01.2007 передбачено збереження власником протягом трьох років 24 робочих місць. У результаті перевірки встановлено, що робочі місця збережено, а кількість працівників зросла на 23 одиниці.
На виконання зобов'язання щодо створення нових робочих місць, яке передбачено 18 договорами, власниками цих об'єктів у постприватизаційний період, створено 360 робочих місць, що на 66 одиниць більше, ніж передбачалось договорами.
Прикладом позитивного результату діяльності власника на приватизованому об'єкті є створення нових робочих місць Товариством з обмеженою відповідальністю підприємство МТП "Спецснаб" у Дніпропетровській області, яким на приватизованому об'єкті - ЦМК державного підприємства "Безпека" створено додатково 115 нових робочих місць. Тут також на 30 відсотків збільшено обсяги виробництва, створено безпечні і нешкідливі умови праці, здійснюються заходи із збереження та покращення навколишнього середовища.
Слід відзначити також створення нових робочих місць за договорами, де умови щодо збереження або створення робочих місць не передбачені. У звітному кварталі із загальної кількості перевірених такі приклади є на 14 об'єктах приватизації, де відмічено створення 77 нових робочих місць. Наприклад, у Полтавській області створено 11 робочих місць на об'єктах:
- соціально-культурного призначення "База мисливців", що придбана СВК "Перемога" - 3 робочих місця;
- нежитлове приміщення будівлі колишнього навчального корпусу, придбане ПП "Вакула" - 2 робочих місця;
- нежитлове приміщення (склад-магазин), придбане фізичною особою - 4 робочих місця;
- приміщення магазину господарських товарів, придбане фізичною особою - 2 робочих місця;
у Дніпропетровській області на об'єктах:
- "Їдальня N 9" - створено 38 нових робочих місць;
- ОНБ "Складські приміщення Придніпровського державного підприємства "Желдорресторан" - 8 нових робочих місць.
Мають місце і інші приклади, де завдяки добросовісній діяльності власників приватизованих об'єктів та ефективному контролю з боку органів приватизації вдається досягати позитивних результатів не лише у фінансових, економічних, але і в соціальних аспектах наслідків реалізації приватизаційних завдань у регіонах.
Результати перевірок стану виконання інвестиційних зобов'язань та інших зобов'язань, виражених у грошовій формі, показали, що такі зобов'язання містять 860 договорів купівлі-продажу пакетів акцій, 466 договорів купівлі-продажу об'єктів малої приватизації і 98 договорів купівлі-продажу об'єктів незавершеного будівництва.
Загалом цими договорами передбачено інвестування підприємств (у 1995-2017 роках) на загальну суму 9,45 млрд.грн., 1,44 млрд.дол. США та 19,26 млн. євро. У тому числі станом на 10.07.2007 - 6,42 млрд.грн., 802,28 млн.дол. США., 19,26 млн. євро. Фактично станом на 10.07.2007 українські підприємства отримали 6,62 млрд.грн., 684,98 млн.дол. США та 72,04 млн. євро, що у перерахунку в національну валюту становить 9,22 млрд.грн., що перевищує загальний обсяг інвестицій, передбачений на цей період умовами договорів.
За окремими групами договорів ці цифри розподіляються так.
Договорами купівлі-продажу пакетів акцій відкритих акціонерних товариств передбачено надходження до них у період з 1995 року до 2017 року коштів на загальну суму 8,64 млрд.грн., 1,43 млрд.дол. США та 19,26 млн. євро (додаток 5). У тому числі стратегічно важливі для економіки та безпеки держави підприємства протягом вказаного періоду мають отримати 5,06 млрд.грн., 1,18 млрд.дол. США та 410,0 тис. євро (додаток 6).
Фактично у період з 1995 року підприємствами вже отримано інвестицій:
- за всіма договорами купівлі-продажу пакетів акцій у розмірі 6,12 млрд.грн., 683,40 млн.дол. США та 72,0 млн. євро;
- у тому числі за договорами купівлі-продажу пакетів акцій стратегічно важливих для економіки і безпеки держави підприємств - 3,54 млрд.грн., 468,79 млн.дол. США та 859,7 тис. євро. За умовами зазначених договорів у цей період повинно бути внесено 3,24 млрд.грн., 556,14 млн.дол. США та 410,0 тис. євро.
Наряду з зазначеним, у звітному кварталі не змінилась ситуація за результатами останньої перевірки виконання умов договору купівлі-продажу пакета акцій ВАТ "Запорізький виробничий алюмінієвий комбінат" від 08.02.2001 N КПП-307, проведеної з 20 по 22 березня 2007 року, якою встановлено невиконання власником пакета акцій - компанією Велбай Холдингс Лимитед - зобов'язання щодо рефінансування довгострокових зобов'язань ВАТ "ЗАлК" за кредитною угодою від 28.05.97 N 14/02-145, укладеною між ВАТ "ЗАлК" та ВАТ "Державним експортно-імпортним банком України" під державні гарантії.
На цей висновок власником надано заперечення листом від 02.04.2007 N 8/06783, які опрацьовуються у Фонді відповідно до Порядку оскарження результатів перевірки виконання умов договору купівлі-продажу об'єкта приватизації у державному органі приватизації, затвердженого наказом Фонду від 07.04.2005
N 878 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 26 квітня 2006 року N 436/10716. Остаточний висновок щодо стану виконання зазначеного зобов'язання буде зроблено за результатами висновку Міністерства юстиції України щодо цього питання.
Договорами купівлі-продажу об'єктів незавершеного будівництва заплановано надходження інвестицій у період з 1995 року до липня 2017 року - 490,07 млн.грн. і 4,01 млн.дол. США, а станом на 09.07.2007 - 166,04 млн.грн., 4,01 млн.дол. США. Фактично станом на 06.04.2007 внесено 252,16 млн.грн. і 299,76 тис.дол. США (додаток 7).
Договорами купівлі-продажу об'єктів малої приватизації передбачено у період до 2017 року внесення інвестицій на загальну суму 321,73 млн.грн. і 1,02 млн.дол. США., а станом на 09.07.2007 - 217,59 млн.грн. та 1,02 млн.дол. США. Фактично станом на 09.07.2007 надійшло 239,378 млн.грн. і 1,28 млн.дол. США (додаток 8).
Перевищення фактичних інвестиційних надходжень у підприємства в порівнянні з плановими досягнуто за рахунок випередження покупцями термінів виконання інвестиційних зобов'язань (та перевиконання їх обсягів) за рядом договорів та завдяки своєчасному контролю за процесом інвестування з боку органів приватизації.
Зацікавленість інвесторів, як свідчать результати тривалих спостережень, викликають підприємства базових галузей економіки, а саме: чорної та кольорової металургії (обсяг внесених інвестицій склав 2,397 млрд.грн. та 380,31 млн.дол. США), машинобудування та металообробки (1,160 млрд.грн. та 35,33 млн.дол. США), енергетичної та паливної промисловості (833,47 млн.грн., 57,92 млн.дол. США та 71,14 млн. євро).
Аналіз напрямків залучення інвестицій свідчить, що більша їх частина направляється на технічне переозброєння та реконструкцію виробництва (3,21 млрд.грн. та 351,9 млн.дол. США), що є необхідним для розвитку виробничої бази підприємств для випуску конкурентоспроможної продукції.
Наступними напрямками залучення інвестицій за кількісними показниками є погашення кредиторської заборгованості підприємств по платежах до бюджету всіх рівнів та перед Пенсійним фондом (87,83 млн.грн., 42,32 млн.дол. США). Наприклад, на визначену дату за договором купівлі-продажу пакета акцій ВАТ "ЕК "Херсонобленерго" щодо погашення заборгованості, яка з 405,205 млн.грн. погашена лише на суму 12,84 млн.грн. Така ситуація обумовлена невиконанням, в свою чергу, визначених відповідним розпорядженням Уряду від 07.04.2001 р.
N 133-р, зобов'язань з боку держави.
Серед інших Фонд контролює стан виконання умов за 15 договорами купівлі-продажу пакетів акцій енергетичних компаній. Стан виконання їх умов такий.
Протягом 1996-2006 років на розвиток цих компаній, погашення простроченої кредиторської заборгованості та поповнення обігових коштів передбачалося внести інвестицій на загальну суму 1,041 млрд.грн. та 13,25 млн.дол. США. Станом на 09.07.2007 внесено інвестицій - 650,75 млн.грн. та 13,25 млн.дол. США (фактичне невиконання за обсягами надходжень коштів в порівнянні із запланованими обсягами пояснюється заборгованістю з інвестування за договором купівлі-продажу ВАТ "Херсонобленерго", як це було зазначено вище).
4. Заходи, вжиті державними органами приватизації з метою усунення фактів порушень умов продажу об'єктів приватизації
У всіх виявлених випадках порушення покупцями взятих зобов'язань органами приватизації здійснювалась необхідна претензійно-позовна робота. Зокрема, крім заходів із стягнення штрафів, пені і неустойок (загальна сума за наростаючим підсумком за всі роки контролю склала 13,188 млн.грн. та 149,94 тис.дол. США), після використання всіх можливостей досудового врегулювання спорів в напрямку забезпечення реалізації цих умов, здійснювались дії щодо розірвання (визнання недійсними) договорів та повернення відчужених за ними об'єктів у державну власність.
Станом на 09.07.2007 у власність держави повернуто 233 (за накопичувальним підсумком) об'єкти приватизації (з яких 81 - пакети акцій, 44 - цілісні майнові комплекси і 108 - об'єкти незавершеного будівництва). У другому кварталі 2007 року повернуто 13 об'єктів. За 198 договорами продовжується претензійно-позовна робота щодо їх розірвання (визнання недійсними) і повернення відчужених за ними об'єктів у державну власність (з них 24 - пакети акцій, 31 - цілісний майновий комплекс та 143 - об'єкти незавершеного будівництва).
З числа повернутих у державну власність об'єктів приватизації повторно продано 144 об'єкти. У їх числі:
- 47 пакетів акцій;
- 71 об'єкт незавершеного будівництва;
- 26 цілісних майнових комплексів.
Загальна сума коштів, отриманих від продажу повернутих державі об'єктів за рішеннями судів, становить 94,224 млн.грн., що вдвічі перевищує суму, отриману державою від першого продажу цих об'єктів.
5. Приклади позитивних результатів роботи органів приватизації та діяльності власників приватизованого майна в процесі реалізації умов договорів
Перевірками фіксуються конкретні приклади поліпшення виробничого та фінансового стану приватизованих підприємств внаслідок успішної реалізації власниками взятих зобов'язань. Крім уже наведених, це:
у Сумській області:
- на виконання умов договору від 08.08.2002 N 339 приватною виробничо-комерційною фірмою "ОАС" добудовується об'єкт незавершеного будівництва - склад цементу заводу залізобетонних виробів, що в м. Конотоп. За період з 2002 до 2007 року на будівництво складу внесено інвестицій на загальну суму 108,6 тис.грн. Для виконання будівельних робіт створено 5 робочих місць;
- для добудови, здійснення реконструкції та перепрофілювання об'єкта незавершеного будівництва - лікувального профілакторію на 100 місць під адміністративно-виробничу будівлю транспортно-експедиційною фірмою "TRANS AG" за період 1999-2007 роки на матеріали та роботи витрачено коштів на загальну суму 200,3 тис.грн. Для здійснення виробничої діяльності додатково створено 18 робочих місць;
у Тернопільській області:
- на виконання умов договору від 22.05.97 N 1519 покупцем (фізична особа), який придбав автозаправочну станцію у с. Соколів, Бучацького району, внесено коштів на суму 10,0 тис.грн. Збережено первісне призначення об'єкта, здійснено поточний ремонт АЗС, додатково створено робоче місце;
- на виконання умов договору від 24.01.2003 N 255 покупцем (фізична особа), який придбав приміщення хлібопекарні з майном смт. Підволочиськ внесено коштів у сумі 30,0 тис.грн. Здійснено реконструкцію раніше недіючої хлібопекарні під магазин, додатково створено 4 робочих місця.
Також за результатами перевірок, здійснених Регіональним відділенням по Тернопільській області, зафіксовано внесення покупцями інвестицій на загальну суму 1715,9 тис.грн., у об'єкти приватизації, умовами договорів купівлі-продажу яких внесення інвестицій не передбачалось. Наприклад:
- власником (фізична особа) об'єкта за договором від 22.05.2003 N 1241 купівлі-продажу приміщення старої будівлі м. Збараж інвестовано у цей об'єкт 15,0 тис.грн. та розпочато реконструкцію приміщення;
- власником (ПП "Консул-Р") за договором від 15.05.97 N 693 купівлі-продажу автозаправної станції у с. Коропець, Монастирського р-ну у об'єкт вкладено коштів у сумі 100,0 тис.грн., здійснено реконструкцію АЗС та проведено її модернізацію;
- покупцем - ТОВ "Борщівагробудсервіс", яким придбано незавершений будівництвом 20-квартирний житловий будинок у м. Борщів (договір від 26.04.2005 N 1032), здійснюється своєчасна його добудова, витрати покупця на момент перевірки склали 1100,0 тис.грн.;
- покупцем - ВАТ "Тернопільбуд", яким придбано незавершене будівництвом приміщення пологового будинку в м. Чортків (договір від 08.07.2004 N 4710) внесено 250,9 тис.грн. на проектні роботи, орендну плату за користування земельною ділянкою, профінансовані витрати на розбирання об'єкта і здійснюється будівництво багатоквартирного житлового будинку покращеного планування з вбудованими стоянками для автомобілів;
- покупець ОНБ - фізична особа, який придбав незавершене будівництво культурно-побутового комплексу в смт Гримайлів, Гусятинського р-ну (договір від 22.05.2002 N 1724), здійснює переобладнання виробничо-складського приміщення під офіс благодійно-християнського фонду. Ним внесено 200,0 тис.грн. на виготовлення проектної документації, здійснення штукатурних робіт, покриття даху, встановлення вікон, забезпечення об'єкта водопостачанням;
у Харківській області на виконання умов договору добудована та введена в експлуатацію житлова частина, як перший пусковий комплекс будівництва секції N 1 житлового будинку. Загальна площа квартир складає 7451,8 кв.м. Інвестиційна вартість будівництва становить 9514,00 тис.грн.;
у Автономній Республіці Крим умовами договору купівлі-продажу пакета акцій ВАТ "Кримриба" (м. Сімферополь) покупцем - ТОВ "Кримська торгівельна компанія" передбачалось внесення інвестицій на реконструкцію ВАТ у сумі 296,0 тис.грн., фактично внесено 322,0 тис.грн. Створено додатково 20 робочих місць.
6. Загальні питання роботи органів приватизації із забезпечення реалізації умов продажу державного майна
У 2 кварталі 2007 року органами приватизації забезпечено виконання вимог відповідних організаційно-розпорядчих актів щодо обсягів охоплення укладених договорів перевірками виконання їх умов та термінів передачі звітів до Фонду. Кращими регіональними відділеннями в частині якості організації та здійснення контролю, звітності, відпрацювання пропозицій щодо його подальшого нормативного та методологічного забезпечення є Регіональні відділення Фонду по Львівській, Дніпропетровській, Одеській, Черкаській та Херсонській областях.
Як приклад багаторічної якісної роботи із спектру питань постприватизаційного супроводження об'єктів приватизації - здійснення перевірок, реагування на їх результати, підготовка і надання Фонду звітів, робота з власниками приватизованих об'єктів при вирішенні проблемних та спірних питань, що іноді виникають, вважаємо за необхідне відмітити Регіональне відділення Фонду по Миколаївській області. Крім зазначеного, відділення активно співпрацює з Департаментом постприватизаційного супроводження (далі - департамент) при здійсненні ним законопроектної роботи з питань компетенції департаменту. Ряд пропозицій до законодавчих і нормативних актів, внесених вказаним регіональним відділенням, на сьогодні підтримані Фондом, заінтересованими міністерствами, Кабінетом Міністрів України, деякі, у складі законопроекту "Про внесення змін до деяких законів з питань приватизації" передані на розгляд у Верховну Раду України.
У звітному кварталі, як і в попередні, значна увага органів приватизації приділялася практичним проблемним питанням. Вони були висвітлені і на двох семінарах, проведених у рамках Консультаційного проекту Уряду Німеччини з питань приватизації, підготовлених департаментом разом з фахівцями Юридичного департаменту, Департаменту підготовки і проведення конкурсів для працівників регіональних відділень Фонду. Найбільш актуальними з цих питань залишаються - заборона на рівні закону відчуження об'єктів незавершеного будівництва їх власниками до введення таких об'єктів в експлуатацію, довготривалий термін отриманні від органів місцевого самоврядування необхідної документації, що стосується земельної ділянки під приватизованим об'єктом, відсутність фінансування охорони і утримання повернутих у державну власність об'єктів та інші питання, вирішення яких потребує удосконалення відповідних законодавчо-нормативних документів. Як відомо, з метою їх вирішення, департаментом та Фондом розроблені необхідні пропозиції до законодавства, які передані на розгляд Кабінету Міністрів України.
Департамент у звітному періоді у рамках зазначеного Консультаційного проекту Уряду Німеччини, разом з представниками регіональних відділень Фонду, прийняв участь у семінарі, підготовленому Департаментом оцінки майна та оціночної діяльності з питання виявлення та оцінки об'єктів права інтелектуальної власності у процесі приватизації. За результатами цього семінару департаментом вивчаються і опрацьовуються відповідні законодавчі і нормативні документи з метою контролю у подальшому виконання умов договорів купівлі-продажу об'єктів приватизації у складі яких будуть умови щодо об'єктів права інтелектуальної власності.
У звітному кварталі продовжується робота спеціалістів департаменту у комісіях з приватизації об'єктів з метою відстеження правильності формулювання умов договорів - для запобігання подвійного тлумачення норм, визначення конкретних термінів та обсягів їх виконання.
Продовжувалась і робота, спрямована на врегулювання проблемних питань, які виникли у договірних відносинах між Фондом та власниками пакетів акцій ВАТ "Запорізький виробничий алюмінієвий комбінат", ВАТ "Міттал Стіл Кривий Ріг", ВАТ "Херсонський бавовняний комбінат", ВАТ "Чорноморський суднобудівний завод", а також інформування населення про результати своєї діяльності через засоби масової інформації, у тому числі шляхом її розміщення на сайті Фонду.
В.о. директора Департаменту | В.Кульбачний |
Додаток 1
ЗАГАЛЬНІ ДАНІ
про результати перевірки виконання умов договорів купівлі-продажу, здійсненої органами приватизації у 2-му кварталі 2007 року
NN П/П |
Регіональні відділення Фонду |
База договорів купівлі-продажу, що підлягає перевірці |
План на квартал |
Фактично перевірено |
Порушення |
кіль- кість |
в % % до бази |
кіль- кість |
% виконання плану |
в % % до бази |
к-сть дого- ворів |
в % % до факту |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
|
По області: |
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
Вінницькій |
145 |
36 |
25,0 |
52 |
144,0 |
36,0 |
8 |
15,0 |
2 |
Волинській |
44 |
15 |
34,1 |
15 |
100,0 |
34,1 |
1 |
2,3 |
3 |
Дніпропетровській |
235 |
48 |
20,4 |
66 |
137,5 |
28,1 |
7 |
10,6 |
4 |
Донецькій |
530 |
133 |
25,0 |
133 |
100,0 |
25,0 |
9 |
6,8 |
5 |
Житомирській |
236 |
58 |
24,6 |
79 |
136,2 |
33,5 |
42 |
53,2 |
6 |
Закарпатській |
35 |
10 |
28,6 |
10 |
100,0 |
28,6 |
1 |
10,0 |
7 |
Запорізькій |
88 |
32 |
36,4 |
37 |
115,6 |
42,0 |
4 |
10,8 |
8 |
Ів-Франківській |
37 |
9 |
24,3 |
9 |
100,0 |
24,3 |
1 |
11,1 |
9 |
Київській |
104 |
62 |
59,6 |
62 |
64,5 |
59,6 |
1 |
1,6 |
10 |
Кіровоградській |
42 |
11 |
26,2 |
11 |
100,0 |
26,2 |
3 |
27,0 |
11 |
Луганській |
146 |
37 |
25,0 |
37 |
100,0 |
25,0 |
13 |
35,1 |
12 |
Львівській |
273 |
55 |
20,1 |
81 |
147,3 |
29,7 |
2 |
2,5 |
13 |
Миколаївській |
106 |
28 |
26,0 |
28 |
100,0 |
26,0 |
0 |
0,0 |
14 |
Одеській |
103 |
25 |
24,3 |
32 |
128,0 |
31,1 |
1 |
3,1 |
15 |
Полтавській |
181 |
42 |
23,2 |
42 |
100,0 |
23,2 |
0 |
0,0 |
16 |
Рівненській |
177 |
57 |
32,2 |
57 |
100,0 |
32,2 |
4 |
5,3 |
17 |
Сумській |
51 |
12 |
23,5 |
14 |
116,7 |
27,4 |
0 |
0,0 |
18 |
Тернопільській |
79 |
22 |
27,8 |
22 |
100,0 |
27,8 |
1 |
4,5 |
19 |
Харківській |
180 |
45 |
25,0 |
48 |
106,7 |
26,7 |
11 |
22,9 |
20 |
Херсонській |
55 |
14 |
25,5 |
16 |
114,3 |
29,1 |
1 |
6,3 |
21 |
Хмельницькій |
21 |
6 |
28,6 |
6 |
100,0 |
28,6 |
0 |
0,0 |
22 |
Черкаській |
72 |
18 |
25,0 |
19 |
105,5 |
26,4 |
1 |
0,1 |
23 |
Чернівецькій |
38 |
14 |
36,8 |
14 |
100,0 |
36,8 |
0 |
0,0 |
24 |
Чернігівській |
100 |
32 |
32,0 |
35 |
110,0 |
35,0 |
13 |
37,0 |
25 |
м. Києву |
103 |
34 |
33,0 |
41 |
120,0 |
40,0 |
8 |
20,0 |
26 |
м. Севастополю |
39 |
10 |
25,6 |
10 |
100,0 |
25,6 |
1 |
10,0 |
27 |
ФМ АР Крим |
108 |
25 |
23,2 |
25 |
100,0 |
25,0 |
2 |
8,0 |
28 |
ЦА Фонду |
165 |
61 |
37,0 |
63 |
103,3 |
38,18 |
3 |
4,8 |
Всього: |
3493 |
951 |
27,2 |
1064 |
111,9 |
30,4 |
138 |
13,0 |
Додаток 2
СТАН ВИКОНАННЯ ДОГОВОРІВ
купівлі-продажу об'єктів незавершеного будівництва по регіонах України станом на 09.07.2007
Критерії відбору:
Статус ДКП: діючі та зняті з контролю
N |
Регіон |
Кількість укладених договорів купівлі-продажу |
Центральним апаратом |
Регіональним відділенням |
По Україні |
Всього |
вико- нані |
не вико- нані |
термін не настав |
неналеж- не викон. |
Всього |
вико- нані |
не вико- нані |
термін не настав |
неналеж- не викон. |
Всього |
вико- нані |
не вико- нані |
термін не настав |
неналеж- не викон. |
1 |
ВІННИЦЬКА ОБЛАСТЬ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
175 |
96 |
8 |
71 |
0 |
175 |
96 |
8 |
71 |
0 |
2 |
ВОЛИНСЬКА ОБЛАСТЬ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
81 |
48 |
3 |
30 |
0 |
81 |
48 |
3 |
30 |
0 |
3 |
ЛУГАНСЬКА ОБЛАСТЬ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
188 |
56 |
25 |
105 |
2 |
188 |
56 |
25 |
105 |
2 |
4 |
ДНІПРОПЕТРОВСЬКА ОБЛАСТЬ |
16 |
1 |
1 |
14 |
0 |
114 |
66 |
14 |
33 |
1 |
130 |
67 |
15 |
47 |
1 |
5 |
ДОНЕЦЬКА ОБЛАСТЬ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
266 |
137 |
45 |
80 |
4 |
266 |
137 |
45 |
80 |
4 |
6 |
ЖИТОМИРСЬКА ОБЛАСТЬ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
441 |
267 |
48 |
91 |
35 |
441 |
267 |
48 |
91 |
35 |
7 |
ЗАКАРПАТСЬКА ОБЛАСТЬ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
26 |
12 |
1 |
13 |
0 |
26 |
12 |
1 |
13 |
0 |
8 |
ЗАПОРІЗЬКА ОБЛАСТЬ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
123 |
70 |
27 |
25 |
1 |
123 |
70 |
27 |
25 |
1 |
9 |
ІВАНО-ФРАНКІВСЬКА ОБЛАСТЬ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
34 |
15 |
11 |
8 |
0 |
34 |
15 |
11 |
8 |
0 |
10 |
М. КИЇВ |
9 |
3 |
1 |
5 |
0 |
59 |
30 |
17 |
11 |
1 |
68 |
33 |
18 |
16 |
1 |
11 |
КИЇВСЬКА ОБЛАСТЬ |
6 |
3 |
1 |
2 |
0 |
147 |
52 |
2 |
93 |
0 |
153 |
55 |
3 |
95 |
0 |
12 |
КІРОВОГРАДСЬКА ОБЛАСТЬ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
65 |
25 |
25 |
15 |
2 |
65 |
25 |
25 |
13 |
2 |
13 |
М. СЕВАСТОПОЛЬ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
18 |
2 |
5 |
10 |
1 |
18 |
2 |
5 |
10 |
1 |
14 |
АР КРИМ |
5 |
3 |
0 |
2 |
0 |
160 |
52 |
37 |
71 |
0 |
165 |
55 |
37 |
73 |
0 |
15 |
ЛЬВІВСЬКА ОБЛАСТЬ |
1 |
1 |
0 |
0 |
0 |
270 |
127 |
57 |
81 |
5 |
271 |
128 |
57 |
81 |
5 |
16 |
МИКОЛАЇВСЬКА ОБЛАСТЬ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
149 |
120 |
0 |
29 |
0 |
149 |
120 |
0 |
29 |
0 |
17 |
ОДЕСЬКА ОБЛАСТЬ |
1 |
0 |
0 |
1 |
0 |
114 |
76 |
11 |
23 |
4 |
115 |
76 |
11 |
24 |
4 |
18 |
ПОЛТАВСЬКА ОБЛАСТЬ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
54 |
29 |
3 |
22 |
0 |
54 |
29 |
3 |
22 |
0 |
19 |
РІВНЕНСЬКА ОБЛАСТЬ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
105 |
46 |
0 |
56 |
3 |
105 |
46 |
0 |
56 |
3 |
20 |
СУМСЬКА ОБЛАСТЬ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
91 |
62 |
4 |
24 |
1 |
91 |
62 |
4 |
24 |
1 |
21 |
ТЕРНОПІЛЬСЬКА ОБЛАСТЬ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
89 |
57 |
9 |
22 |
1 |
89 |
57 |
9 |
22 |
1 |
22 |
ХАРКІВСЬКА ОБЛАСТЬ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
219 |
74 |
49 |
96 |
0 |
219 |
74 |
49 |
96 |
0 |
23 |
ХЕРСОНСЬКА ОБЛАСТЬ |
3 |
2 |
0 |
1 |
0 |
69 |
35 |
9 |
25 |
0 |
72 |
37 |
9 |
26 |
0 |
24 |
ХМЕЛЬНИЦЬКА ОБЛАСТЬ |
1 |
1 |
0 |
0 |
0 |
64 |
53 |
0 |
11 |
0 |
65 |
54 |
0 |
11 |
0 |
25 |
ЧЕРКАСЬКА ОБЛАСТЬ |
1 |
0 |
0 |
1 |
0 |
112 |
76 |
2 |
34 |
0 |
113 |
76 |
2 |
35 |
0 |
26 |
ЧЕРНІГІВСЬКА ОБЛАСТЬ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
119 |
64 |
17 |
38 |
0 |
119 |
64 |
17 |
38 |
0 |
27 |
ЧЕРНІВЕЦЬКА ОБЛАСТЬ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
59 |
30 |
2 |
27 |
0 |
59 |
30 |
2 |
27 |
0 |
|
ВСЬОГО |
43 |
14 |
3 |
26 |
0 |
3411 |
1777 |
431 |
1142 |
61 |
3454 |
1791 |
434 |
1168 |
61 |
Додаток 3
СТАН ВИКОНАННЯ ДОГОВОРІВ
купівлі-продажу об'єктів малої приватизації по регіонах України станом на 06.07.2007
Критерії відбору:
Статус ДКП: діючі та зняті з контролю
N |
Регіон |
Кількість укладених договорів купівлі-продажу |
Центральним апаратом |
Регіональним відділенням |
По Україні |
Всього |
вико- нані |
не вико- нані |
термін не настав |
неналеж- не викон. |
Всього |
вико- нані |
не вико- нані |
термін не настав |
неналеж- не викон. |
Всього |
вико- нані |
не вико- нані |
термін не настав |
неналеж- не викон. |
1 |
ВІННИЦЬКА ОБЛАСТЬ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
368 |
325 |
0 |
42 |
1 |
368 |
325 |
0 |
42 |
1 |
2 |
ВОЛИНСЬКА ОБЛАСТЬ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
270 |
261 |
0 |
8 |
1 |
270 |
261 |
0 |
8 |
1 |
3 |
ЛУГАНСЬКА ОБЛАСТЬ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
341 |
288 |
4 |
47 |
2 |
341 |
288 |
4 |
47 |
2 |
4 |
ДНІПРОПЕТРОВСЬКА ОБЛАСТЬ |
8 |
3 |
0 |
5 |
0 |
337 |
209 |
6 |
119 |
3 |
345 |
212 |
6 |
124 |
3 |
5 |
ДОНЕЦЬКА ОБЛАСТЬ |
2 |
1 |
0 |
1 |
0 |
700 |
304 |
7 |
377 |
12 |
702 |
305 |
7 |
378 |
12 |
6 |
ЖИТОМИРСЬКА ОБЛАСТЬ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
163 |
141 |
0 |
22 |
0 |
163 |
141 |
0 |
22 |
0 |
7 |
ЗАКАРПАТСЬКА ОБЛАСТЬ |
1 |
1 |
0 |
0 |
0 |
138 |
126 |
2 |
10 |
0 |
139 |
127 |
2 |
10 |
0 |
8 |
ЗАПОРІЗЬКА ОБЛАСТЬ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
606 |
546 |
10 |
50 |
0 |
606 |
546 |
10 |
50 |
0 |
9 |
ІВАНО-ФРАНКІВСЬКА ОБЛАСТЬ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
58 |
32 |
1 |
25 |
0 |
58 |
32 |
1 |
25 |
0 |
10 |
М. КИЇВ |
17 |
13 |
0 |
4 |
0 |
81 |
62 |
3 |
16 |
0 |
98 |
75 |
3 |
20 |
0 |
11 |
КИЇВСЬКА ОБЛАСТЬ |
10 |
3 |
0 |
7 |
0 |
218 |
153 |
2 |
61 |
2 |
228 |
156 |
2 |
68 |
2 |
12 |
КІРОВОГРАДСЬКА ОБЛАСТЬ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
118 |
104 |
3 |
8 |
3 |
118 |
104 |
3 |
8 |
3 |
13 |
М. СЕВАСТОПОЛЬ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
114 |
84 |
3 |
25 |
2 |
114 |
84 |
3 |
25 |
2 |
14 |
АР КРИМ |
4 |
3 |
0 |
1 |
0 |
1139 |
741 |
31 |
364 |
3 |
1143 |
744 |
31 |
365 |
3 |
15 |
ЛЬВІВСЬКА ОБЛАСТЬ |
3 |
3 |
0 |
0 |
0 |
757 |
651 |
5 |
99 |
2 |
760 |
654 |
5 |
99 |
2 |
16 |
МИКОЛАЇВСЬКА ОБЛАСТЬ |
2 |
1 |
0 |
1 |
0 |
260 |
198 |
0 |
62 |
0 |
262 |
199 |
0 |
63 |
0 |
17 |
ОДЕСЬКА ОБЛАСТЬ |
3 |
2 |
0 |
1 |
0 |
365 |
288 |
5 |
61 |
11 |
368 |
290 |
5 |
62 |
11 |
18 |
ПОЛТАВСЬКА ОБЛАСТЬ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
302 |
152 |
2 |
148 |
0 |
302 |
152 |
2 |
148 |
0 |
19 |
РІВНЕНСЬКА ОБЛАСТЬ |
1 |
1 |
0 |
0 |
0 |
271 |
178 |
0 |
93 |
0 |
272 |
179 |
0 |
93 |
0 |
20 |
СУМСЬКА ОБЛАСТЬ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
179 |
162 |
2 |
14 |
1 |
179 |
162 |
2 |
14 |
1 |
21 |
ТЕРНОПІЛЬСЬКА ОБЛАСТЬ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
169 |
128 |
2 |
39 |
0 |
169 |
128 |
2 |
39 |
0 |
22 |
ХАРКІВСЬКА ОБЛАСТЬ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
378 |
325 |
7 |
45 |
1 |
378 |
325 |
7 |
45 |
1 |
23 |
ХЕРСОНСЬКА ОБЛАСТЬ |
3 |
0 |
0 |
3 |
0 |
165 |
142 |
1 |
21 |
1 |
168 |
142 |
1 |
24 |
1 |
24 |
ХМЕЛЬНИЦЬКА ОБЛАСТЬ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
19 |
14 |
1 |
4 |
0 |
19 |
14 |
1 |
4 |
0 |
25 |
ЧЕРКАСЬКА ОБЛАСТЬ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
462 |
425 |
2 |
35 |
0 |
462 |
425 |
2 |
35 |
0 |
26 |
ЧЕРНІГІВСЬКА ОБЛАСТЬ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
203 |
166 |
1 |
35 |
1 |
203 |
166 |
1 |
35 |
1 |
27 |
ЧЕРНІВЕЦЬКА ОБЛАСТЬ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
82 |
76 |
2 |
4 |
0 |
82 |
76 |
2 |
4 |
0 |
|
ВСЬОГО |
54 |
31 |
0 |
23 |
0 |
8263 |
6281 |
102 |
1834 |
46 |
8317 |
6312 |
102 |
1857 |
46 |
Додаток 4
СТАН ВИКОНАННЯ ДОГОВОРІВ
купівлі-продажу пакетів акцій підприємств по регіонах України станом на 09.07.2007
Критерії відбору:
Статус ДКП: діючі та зняті з контролю
N |
Регіон |
Кількість укладених договорів купівлі-продажу |
Центральним апаратом |
Регіональним відділенням |
По Україні |
Всього |
вико- нані |
не вико- нані |
термін не настав |
неналеж- не викон. |
Всього |
вико- нані |
не вико- нані |
термін не настав |
неналеж- не викон. |
Всього |
вико- нані |
не вико- нані |
термін не настав |
неналеж- не викон. |
1 |
ВІННИЦЬКА ОБЛАСТЬ |
2 |
0 |
0 |
2 |
0 |
6 |
6 |
0 |
0 |
0 |
8 |
6 |
0 |
2 |
0 |
2 |
ВОЛИНСЬКА ОБЛАСТЬ |
7 |
6 |
0 |
1 |
0 |
3 |
3 |
0 |
0 |
0 |
10 |
9 |
0 |
1 |
0 |
3 |
ЛУГАНСЬКА ОБЛАСТЬ |
19 |
12 |
1 |
6 |
0 |
11 |
10 |
0 |
1 |
0 |
30 |
22 |
1 |
7 |
0 |
4 |
ДНІПРОПЕТРОВСЬКА ОБЛАСТЬ |
59 |
36 |
2 |
21 |
0 |
70 |
64 |
2 |
2 |
2 |
129 |
100 |
4 |
23 |
2 |
5 |
ДОНЕЦЬКА ОБЛАСТЬ |
30 |
24 |
1 |
5 |
0 |
126 |
109 |
14 |
3 |
0 |
156 |
133 |
15 |
8 |
0 |
6 |
ЖИТОМИРСЬКА ОБЛАСТЬ |
3 |
3 |
0 |
0 |
0 |
32 |
28 |
2 |
2 |
0 |
35 |
31 |
2 |
2 |
0 |
7 |
ЗАКАРПАТСЬКА ОБЛАСТЬ |
6 |
4 |
0 |
2 |
0 |
41 |
38 |
2 |
1 |
0 |
47 |
42 |
2 |
3 |
0 |
8 |
ЗАПОРІЗЬКА ОБЛАСТЬ |
26 |
20 |
2 |
3 |
1 |
59 |
54 |
5 |
0 |
0 |
85 |
74 |
7 |
3 |
1 |
9 |
ІВАНО-ФРАНКІВСЬКА ОБЛАСТЬ |
2 |
2 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
2 |
2 |
0 |
0 |
0 |
10 |
М. КИЇВ |
57 |
46 |
1 |
9 |
1 |
107 |
89 |
3 |
15 |
0 |
164 |
135 |
4 |
24 |
1 |
11 |
КИЇВСЬКА ОБЛАСТЬ |
13 |
10 |
1 |
2 |
0 |
19 |
18 |
1 |
0 |
0 |
32 |
28 |
2 |
2 |
0 |
12 |
КІРОВОГРАДСЬКА ОБЛАСТЬ |
5 |
2 |
1 |
2 |
0 |
2 |
2 |
0 |
0 |
0 |
7 |
4 |
1 |
2 |
0 |
13 |
М. СЕВАСТОПОЛЬ |
3 |
1 |
0 |
2 |
0 |
6 |
6 |
0 |
0 |
0 |
9 |
7 |
0 |
2 |
0 |
14 |
АР КРИМ |
12 |
6 |
1 |
5 |
0 |
37 |
20 |
0 |
15 |
2 |
49 |
26 |
1 |
20 |
2 |
15 |
ЛЬВІВСЬКА ОБЛАСТЬ |
12 |
9 |
1 |
2 |
0 |
77 |
65 |
5 |
7 |
0 |
89 |
74 |
6 |
9 |
0 |
16 |
МИКОЛАЇВСЬКА ОБЛАСТЬ |
7 |
4 |
2 |
1 |
0 |
12 |
10 |
0 |
2 |
0 |
19 |
14 |
2 |
3 |
0 |
17 |
ОДЕСЬКА ОБЛАСТЬ |
22 |
19 |
0 |
3 |
0 |
13 |
11 |
0 |
2 |
0 |
35 |
30 |
0 |
5 |
0 |
18 |
ПОЛТАВСЬКА ОБЛАСТЬ |
19 |
19 |
0 |
0 |
0 |
7 |
7 |
0 |
0 |
0 |
26 |
26 |
0 |
0 |
0 |
19 |
РІВНЕНСЬКА ОБЛАСТЬ |
3 |
2 |
0 |
1 |
0 |
6 |
4 |
0 |
2 |
0 |
9 |
6 |
0 |
3 |
0 |
20 |
СУМСЬКА ОБЛАСТЬ |
5 |
5 |
0 |
0 |
0 |
6 |
6 |
0 |
0 |
0 |
11 |
11 |
0 |
0 |
0 |
21 |
ТЕРНОПІЛЬСЬКА ОБЛАСТЬ |
3 |
3 |
0 |
0 |
0 |
21 |
15 |
3 |
3 |
0 |
24 |
18 |
3 |
3 |
0 |
22 |
ХАРКІВСЬКА ОБЛАСТЬ |
13 |
9 |
1 |
0 |
3 |
18 |
14 |
2 |
2 |
0 |
31 |
23 |
3 |
2 |
3 |
23 |
ХЕРСОНСЬКА ОБЛАСТЬ |
7 |
3 |
2 |
2 |
0 |
5 |
4 |
1 |
0 |
0 |
12 |
7 |
3 |
2 |
0 |
24 |
ХМЕЛЬНИЦЬКА ОБЛАСТЬ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
9 |
7 |
0 |
2 |
0 |
9 |
7 |
0 |
2 |
0 |
25 |
ЧЕРКАСЬКА ОБЛАСТЬ |
17 |
15 |
1 |
1 |
0 |
38 |
30 |
5 |
3 |
0 |
55 |
45 |
6 |
4 |
0 |
26 |
ЧЕРНІГІВСЬКА ОБЛАСТЬ |
6 |
6 |
0 |
0 |
0 |
8 |
6 |
1 |
1 |
0 |
14 |
12 |
1 |
1 |
0 |
27 |
ЧЕРНІВЕЦЬКА ОБЛАСТЬ |
4 |
3 |
0 |
1 |
0 |
6 |
5 |
0 |
1 |
0 |
10 |
8 |
0 |
2 |
0 |
|
ВСЬОГО |
362 |
269 |
17 |
71 |
5 |
745 |
631 |
46 |
64 |
4 |
1107 |
900 |
63 |
135 |
9 |
Додаток 5
Надходження інвестицій на підприємства України по регіонах станом на 09.07.2017
Критерії відбору:
Статус ДКП: діючі та зняті з контролю
N |
Регіон |
Валюта |
Надходження інвестицій |
Центральний апарат |
Регіональне відділення |
Всього |
За договором |
Фактично |
За договором |
Фактично |
За договором |
Фактично |
1 |
ВІННИЦЬКА ОБЛАСТЬ |
тис. грн. |
20000,000 |
14826,560 |
6720,902 |
7036,220 |
26720,902 |
21862,780 |
тис. USD |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
тис. EUR |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
2 |
ВОЛИНСЬКА ОБЛАСТЬ |
тис. грн. |
4627,200 |
4627,200 |
150,000 |
238,700 |
4777,200 |
4865,900 |
тис. USD |
22700,000 |
24457,500 |
0,000 |
0,000 |
22700,000 |
24457,500 |
тис. EUR |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
3 |
ЛУГАНСЬКА ОБЛАСТЬ |
тис. грн. |
1572474,19 |
627248,35 |
17002,832 |
17304,30 |
1589477,51 |
644552,65 |
тис. USD |
25200,000 |
25215,800 |
1000,000 |
1000,000 |
26200,000 |
26215,800 |
тис. EUR |
18852,515 |
71144,887 |
410,000 |
859,700 |
19262,515 |
72004,587 |
4 |
ДНІПРОПЕТРОВСЬКА ОБЛАСТЬ |
тис. грн. |
2200372,00 |
780584,84 |
41524,927 |
47485,75 |
2241897,27 |
828070,59 |
тис. USD |
530466,00 |
30519,065 |
22967,524 |
19917,51 |
553433,24 |
50436,416 |
тис. EUR |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
5 |
ДОНЕЦЬКА ОБЛАСТЬ |
тис. грн. |
1388288,43 |
1554480,17 |
25144,508 |
25076,78 |
1413433,51 |
1579557,95 |
тис. USD |
4000,000 |
4000,000 |
57220,062 |
61515,85 |
61220,062 |
65515,885 |
тис. EUR |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
6 |
ЖИТОМИРСЬКА ОБЛАСТЬ |
тис. грн. |
76170,689 |
79130,813 |
12399,500 |
11307,52 |
88570,189 |
90438,765 |
тис. USD |
0,000 |
0,000 |
280,000 |
252,500 |
280,000 |
252,500 |
тис. EUR |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
7 |
ЗАКАРПАТСЬКА ОБЛАСТЬ |
тис. грн. |
1509,400 |
1608,253 |
2594,833 |
2384,928 |
4104,233 |
3993,181 |
тис. USD |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
тис. EUR |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
8 |
ЗАПОРІЗЬКА ОБЛАСТЬ |
тис. грн. |
511576,48 |
500829,50 |
36360,754 |
43330,25 |
547937,02 |
544159,75 |
тис. USD |
322150,00 |
126638,22 |
105,000 |
1547,680 |
322255,00 |
128186,02 |
тис. EUR |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
9 |
ІВАНО- ФРАНКІВСЬКА ОБЛАСТЬ |
тис. грн. |
5000,000 |
5000,000 |
0,000 |
0,000 |
5000,000 |
5000,000 |
тис. USD |
13250,000 |
13250,000 |
0,000 |
0,000 |
13250,000 |
13250,000 |
тис. EUR |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
10 |
М. КИЇВ |
тис. грн. |
206263,96 |
214751,11 |
120419,30 |
145019,51 |
326683,26 |
359770,62 |
тис. USD |
9120,000 |
9264,100 |
240,000 |
319,900 |
9360,000 |
9584,000 |
тис. EUR |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
11 |
КИЇВСЬКА ОБЛАСТЬ |
тис. грн. |
11310,510 |
11237,742 |
2895,700 |
2257,900 |
14206,210 |
13495,642 |
тис. USD |
2000,000 |
2000,410 |
8929,154 |
8933,321 |
10929,154 |
10933,731 |
тис. EUR |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
12 |
КІРОВОГРАДСЬКА ОБЛАСТЬ |
тис. грн. |
109249,60 |
109112,61 |
758,820 |
2764,577 |
110008,80 |
111876,38 |
тис. USD |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
тис. EUR |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
13 |
М. СЕВАСТОПОЛЬ |
тис. грн. |
69138,166 |
69142,167 |
941,000 |
954,332 |
70079,166 |
70096,499 |
тис. USD |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
тис. EUR |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
14 |
АР КРИМ |
тис. грн. |
94811,579 |
75627,433 |
44912,050 |
170953,29 |
139723,29 |
246580,62 |
тис. USD |
19500,000 |
561,724 |
1388,066 |
1437,970 |
20888,066 |
1999,693 |
тис. EUR |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
15 |
ЛЬВІВСЬКА ОБЛАСТЬ |
тис. грн. |
80107,352 |
85343,180 |
34525,329 |
33745,04 |
114632,81 |
119089,84 |
тис. USD |
11000,000 |
11558,490 |
1305,100 |
1344,239 |
12305,100 |
12902,729 |
тис. EUR |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
16 |
МИКОЛАЇВСЬКА ОБЛАСТЬ |
тис. грн. |
113045,98 |
84639,878 |
2939,580 |
1705,049 |
115985,78 |
86344,927 |
тис. USD |
152100,00 |
90107,776 |
0,000 |
0,000 |
152100,00 |
90107,776 |
тис. EUR |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
17 |
ОДЕСЬКА ОБЛАСТЬ |
тис. грн. |
74479,760 |
92538,996 |
11047,000 |
13210,44 |
85526,760 |
105749,40 |
тис. USD |
28000,000 |
44669,432 |
0,000 |
0,000 |
28000,000 |
44669,432 |
тис. EUR |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
18 |
ПОЛТАВСЬКА ОБЛАСТЬ |
тис. грн. |
339712,74 |
344804,50 |
5515,000 |
2055,000 |
345227,74 |
346859,50 |
тис. USD |
69516,000 |
70294,351 |
10000,000 |
10000,00 |
79516,000 |
80294,351 |
тис. EUR |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
19 |
РІВНЕНСЬКА ОБЛАСТЬ |
тис. грн. |
178028,09 |
178125,89 |
0,000 |
0,000 |
178028,09 |
178125,89 |
тис. USD |
0,000 |
0,000 |
807,300 |
809,666 |
807,300 |
809,666 |
тис. EUR |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
20 |
СУМСЬКА ОБЛАСТЬ |
тис. грн. |
362197,00 |
363908,17 |
1760,000 |
2101,300 |
363957,00 |
366009,17 |
тис. USD |
23300,000 |
25908,400 |
0,000 |
0,000 |
23300,000 |
25908,400 |
тис. EUR |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
21 |
ТЕРНОПІЛЬСЬКА ОБЛАСТЬ |
тис. грн. |
8583,000 |
8909,213 |
5761,786 |
5783,731 |
14344,786 |
14692,944 |
тис. USD |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
тис. EUR |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
22 |
ХАРКІВСЬКА ОБЛАСТЬ |
тис. грн. |
2340,000 |
2346,816 |
8513,444 |
8568,051 |
10853,444 |
10914,867 |
тис. USD |
6953,450 |
9611,679 |
5500,000 |
5937,500 |
12453,450 |
15549,179 |
тис. EUR |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
23 |
ХЕРСОНСЬКА ОБЛАСТЬ |
тис. грн. |
669616,15 |
240051,92 |
61587,000 |
9530,368 |
731203,15 |
249582,60 |
тис. USD |
2107,201 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
2107,201 |
0,000 |
тис. EUR |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
24 |
ХМЕЛЬНИЦЬКА ОБЛАСТЬ |
тис. грн. |
0,000 |
0,000 |
2092,450 |
4186,199 |
2092,450 |
4186,199 |
тис. USD |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
тис. EUR |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
25 |
ЧЕРКАСЬКА ОБЛАСТЬ |
тис. грн. |
46020,000 |
48748,776 |
22309,483 |
38153,17 |
68329,483 |
86902,693 |
тис. USD |
70050,000 |
70003,120 |
2230,000 |
2243,306 |
72280,000 |
72246,426 |
тис. EUR |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
26 |
ЧЕРНІГІВСЬКА ОБЛАСТЬ |
тис. грн. |
27960,000 |
28948,282 |
780,000 |
1609,110 |
28740,000 |
30557,392 |
тис. USD |
8799,000 |
8858,200 |
2168,500 |
1221,000 |
10967,500 |
10079,200 |
тис. EUR |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
27 |
ЧЕРНІВЕЦЬКА ОБЛАСТЬ |
тис. грн. |
423,000 |
425,512 |
336,300 |
336,300 |
759,300 |
761,812 |
тис. USD |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
тис. EUR |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
|
ВСЬОГО |
тис. грн. |
8173306,17 |
5526996,28 |
468992,29 |
597100,70 |
8642299,46 |
6124097,97 |
тис. USD |
1320211,51 |
566918,69 |
114140,06 |
116480,18 |
1434352,57 |
683398,87 |
тис. EUR |
18852,515 |
71144,887 |
410,000 |
859,700 |
19262,515 |
72004,587 |
................Перейти до повного тексту