- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Наказ
ФОНД ДЕРЖАВНОГО МАЙНА УКРАЇНИ
Н А К А З
Про результати перевірки виконання умов договорів купівлі-продажу
На виконання вимог законодавства України щодо здійснення державними органами приватизації контролю за виконанням умов договорів купівлі-продажу державного майна (далі - договір) та наказу Фонду державного майна України (далі - Фонд) від 30.10.97
N 1160 "Про організацію виконання постанови Кабінету Міністрів України від 12.09.97 N 1012" Фондом, його регіональними відділеннями та органами приватизації АР Крим у третьому кварталі 2007 року здійснено перевірки виконання покупцями державного майна умов укладених договорів купівлі-продажу об'єктів приватизації.
Протягом кварталу перевірено стан виконання умов 983 договорів (29,1 відсотка від загальної кількості договорів, що перебувають на контролі державних органів приватизації).
Починаючи з 1995 року, на виконання умов договорів, українські підприємства отримали інвестицій та інших коштів на 72,0 млн.євро, що в перерахунку на національну валюту становить 9,1 млрд.грн., що перевищує обсяг, передбачений на цей період умовами договорів. Стратегічно важливі для економіки і безпеки держави підприємства отримали кошти, що загальною сумою становлять 3,85 млрд.грн., 487,75 млн.дол. США та 859,7 тис.євро.
Реалізуються й інші зобов'язання покупців.
Поряд із зазначеним, у звітному кварталі не змінилась ситуація за результатами останньої перевірки виконання умов договору купівлі-продажу пакета акцій ВАТ "Запорізький виробничий алюмінієвий комбінат" від 08.02.2001 N КПП-307, проведеної з 20 по 22 березня 2007 року, якою встановлено невиконання власником пакета акцій - компанією "Велбай Холдингс Лимитед" зобов'язання щодо рефінансування довгострокових зобов'язань ВАТ "ЗАлК" за кредитною угодою від 28.05.97 N 14/02-145, укладеною між ВАТ "ЗАлК" та ВАТ "Державним експортно-імпортним банком України" під державні гарантії.
Здійснена перевірка стану виконання умов договору купівлі-продажу пакета акцій ВАТ "Криворіжсталь" від 28.10.2005 N КПП-497. За результатами перевірки встановлено, що покупцем ("Міттал Стіл Німеччина ГмбХ") не виконуються зобов'язання, передбачені умовами договору в частині, яка стосується виконання заходів щодо охорони навколишнього середовища.
Є приклади неналежного виконання й інших умов договорів.
За виявленими порушеннями державними органами приватизації до покупців вживалися передбачені законодавством і умовами договорів відповідні санкції.
Продовжувалася робота, пов'язана із розірванням договорів купівлі-продажу за невиконання покупцями взятих зобов'язань, та робота із повернення таких об'єктів у державну власність. Станом на 15.10.2007 у державну власність повернуто 247 об'єктів. Ще за 157 об'єктами така робота триває. З повернутих у державну власність повторно продано 146 об'єктів. Сума коштів, отриманих від їх повторного продажу, становить 94,49 млн.грн. і перевищує суму, отриману від. їх першого продажу, більш ніж у 2 рази.
У третьому кварталі 2007 року Фонд, його регіональні відділення та органи приватизації АР Крим забезпечили виконання вимог організаційно-розпорядчих документів Фонду щодо обсягів охоплення укладених договорів перевірками стану виконання їх умов та термінів надання своїх звітів Фонду. Кращими регіональними відділеннями в частині якості організації та здійснення контролю, звітності, відпрацювання пропозицій щодо подальшого вдосконалення нормативного та методологічного забезпечення постприватизаційного супроводження об'єктів приватизації є Регіональні відділення ФДМУ по Миколаївській, Львівській, Дніпропетровській, Одеській, Черкаській областях.
Враховуючи вищевикладене,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити звіт про результати контролю за виконанням умов договорів купівлі-продажу об'єктів приватизації, здійсненого протягом третього кварталу 2007 року (додається).
2. Регіональним відділенням Фонду, органам приватизації АР Крим забезпечити у четвертому кварталі 2007 року здійснення перевірок стану виконання умов договорів купівлі-продажу об'єктів приватизації у обсягах та у строки, встановлені організаційно-розпорядчими документами Фонду.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника Голови Фонду Потімкова О.Ю.
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Фонду державного
майна України
24.10.2007 N 1697
ЗВІТ
про результати контролю за виконанням умов договорів купівлі-продажу об'єктів приватизації, здійсненого протягом третього кварталу 2007 року
Згідно з вимогами статей
7 та
27 Закону України
"Про приватизацію державного майна" щодо контролю державними органами приватизації (далі - орган приватизації) за виконанням умов договорів купівлі-продажу державного майна (далі - договір), постанови Кабінету Міністрів України від 12.09.97
N 1012 "Про порядок контролю за діяльністю підприємств, приватизація яких здійснюється за погодженням з Кабінетом Міністрів України" та наказу Фонду державного майна України (далі - Фонд) від 27.02.2004
N 372 протягом 3 кварталу 2007 року проведено перевірку виконання покупцями державного майна умов укладених договорів. Здійснений контроль показав таке.
1. Загальні дані про результати контролю, здійсненого протягом третього кварталу 2007 року
На обліку органів приватизації знаходиться 11 886 договорів. З них:
- договорів купівлі-продажу пакетів акцій акціонерних товариств - 1073;
- договорів купівлі-продажу об'єктів малої приватизації - 7484;
- договорів купівлі-продажу об'єктів незавершеного будівництва - 3329.
Із загальної кількості зазначених договорів станом на 01.10.2007 органами приватизації контролюється стан виконання умов 3383 договорів (решта 8503 договори - це договори, умови яких вже виконані, внаслідок чого їх знято з контролю).
Протягом кварталу перевірено стан виконання умов 983 договорів, що складає 29,1 відсотка кількості договорів, які знаходяться на контролі.
За результатами цієї роботи можна зробити такі загальні висновки.
З перевірених договорів невиконання тих чи інших умов встановлено у 79 випадках, що склало 8,0 відсотків від загальної кількості перевірених договорів (додаток 1). Вагома частина такого невиконання зафіксована у Луганській (42,1 відсотка від перевірених договорів), Житомирській (19,1 відсотка) та у Дніпропетровській (13,1 відсотка) областях і воно стосується порушення термінів розрахунків за придбані об'єкти приватизації, а також їх державної реєстрації.
У кожному з цих випадків до покупців були застосовані відповідні санкції, передбачені законодавством та договорами.
2. Аналіз стану виконання умов договорів окремих груп об'єктів приватизації
У розрізі окремих груп об'єктів, з числа зазначених вище, стан виконання умов їх продажу (за накопичувальним підсумком) є таким.
З усіх договорів, які знаходяться на обліку органів приватизації, найбільша кількість порушень фіксується за договорами купівлі-продажу об'єктів незавершеного будівництва (додаток 2). Із 3329 договорів цієї групи невиконання умов встановлено за 337 договорами (10,1 відсотка від загальної кількості договорів цієї групи). Неналежне виконання умов зафіксовано за 46 договорами (1,4 відсотка). Термін виконання умов не закінчився за 1112 договорами (33,4 відсотка). У повному обсязі виконано умови 1834 договорів (55,1 відсотка).
Найбільша кількість договорів з тих, що обліковується, стосуються об'єктів малої приватизації (додаток 3). Із їх загальної кількості - 7484 договори, умови у повному обсязі виконано за 5860 договорами (78,3 відсотка від загальної кількості). Невиконання умов виявлене за 77 договорами (1,0 відсотка). Неналежне виконання умов (з порушенням термінів) має місце за 47 договорами (0,6 відсотка). Строк виконання умов не закінчився за 1500 договорами (20,0 відсотка).
Стан виконання умов договорів купівлі-продажу пакетів акцій є таким (додаток 4).
На обліку органів приватизації перебуває 1073 договорів купівлі-продажу пакетів акцій відкритих акціонерних товариств. Повне і своєчасне виконання умов відмічене за 886 договорами (82,5 відсотка від загальної кількості). Неналежне виконання умов, тобто відставання від передбачених договорами термінів, допущено покупцями за 8 договорами (0,7 відсотка). Невиконання умов зафіксовано за 60 договорами (5,6 відсотка). За 119 договорами (11,1 відсотка) термін виконання умов не настав.
Серед зазначених договорів купівлі-продажу пакетів акцій 181 договір стосується підприємств, що мають стратегічне значення для економіки та безпеки держави. З них на обліку у центральному апараті Фонду знаходиться 104 договори, у регіональних відділеннях - 77.
Стан їх виконання є таким:
- за 145 договорами (80,1 відсотка від загальної кількості) умови виконано у повному обсязі;
- за 15 договорами (8,3 відсотка) зобов'язання, знаходяться в стадії виконання (інвестиційні зобов'язання та інші зобов'язання, виражені у грошовій формі, виконані, а за іншими зобов'язаннями кінцеві терміни виконання ще не закінчились);
- за 18 договорами (9,9 відсотка) кінцеві терміни внесення інвестицій та виконання інших зобов'язань ще не закінчились;
- за 3 договорами (1,7 відсотка) зафіксовано невиконання їх умов.
На сьогодні органами приватизації здійснюються заходи щодо забезпечення безумовного їх виконання, а у разі недосягнення позитивних результатів будуть вживатися заходи із розірвання договорів та повернення придбаних за ними пакетів акцій у державну власність.
3. Дані щодо стану виконання покупцями об'єктів приватизації найбільш характерних умов договорів
Значна кількість порушень умов договорів фіксується за договорами купівлі-продажу об'єктів незавершеного будівництва і стосується порушень термінів добудови та розбирання об'єктів. Протягом кварталу таке невиконання встановлено за 27 договорами (2,7 відсотка перевірених). Найбільшу кількість таких випадків зафіксовано регіональними відділенням Фонду по Луганській (14), Житомирській (7), Вінницькій (5) областях. Для виправлення ситуації указаними регіональними відділеннями розпочато претензійно-позовну роботу з метою застосування до покупців передбачених законодавством та договорами норм відповідальності.
Факти порушення розрахунків за придбані об'єкти приватизації встановлено за 14 договорами цієї групи (1,4 відсотка від перевірених). Такі випадки встановлено регіональними відділеннями Фонду по Житомирській (5), Луганській та Миколаївській областях (по 2 договори у кожному). Наприклад, Луганським регіональним відділенням за несвоєчасну сплату за об'єкти приватизації з ТОВ "Перевальська будівельно-індустріальна компанія" та з підприємця (фізична особа) стягнута пеня у сумі 476,0 грн. та 827,0 грн. відповідно. Недотримання термінів державної реєстрації нової форми власності придбаних покупцями об'єктів приватизації виявлено за 12 договорами (1,2 відсотка від перевірених договорів). Недисциплінованість покупців у цій частині виявлена Регіональними відділеннями ФДМУ по Харківській (4 договори) та Дніпропетровській (3 договори) областях. Поряд з недисциплінованістю покупців, однією з причин несвоєчасної реєстрації, як відзначалось і в попередні звітні періоди, є зволікання органів місцевого самоврядування з оформленням такої реєстрації.
Порушень умов договорів в частині збереження або забезпечення певного виду діяльності приватизованих об'єктів та зобов'язань щодо збереження або збільшення обсягів виробництва продукції (послуг) в ході перевірки органами приватизації не встановлено.
Результати перевірки стану виконання покупцями зобов'язань щодо збереження існуючої на момент приватизації кількості робочих місць та створення нових такі. На контролі органів приватизації знаходиться 338 договорів (10,0 відсотка від загальної кількості договорів, які контролюються органами приватизації), що містять умову щодо збереження кількості робочих місць, які існували на об'єктах на момент їх приватизації, та 129 договорів (3,8 відсотка) - щодо створення нових.
Протягом кварталу перевірено 51 договір (5,2 відсотка від загальної кількості перевірених), що містять умову щодо збереження робочих місць та 30 договорів (3,0 відсотка) щодо створення нових.
Результати перевірки показали, що існуюча на момент приватизації кількість робочих місць на підприємствах, стосовно яких укладено зазначені 51 договір з умовою збереження робочих місць, становила 5300 одиниць. На сьогодні їх кількість складає 6268 одиниць, тобто власниками у післяприватизаційний період ця умова договорів виконана і додатково створено 968 нових робочих місць.
Наприклад, у Хмельницькій області договором купівлі-продажу ЦМК Учбово-курсового комбінату від 15.07.99 N 222 передбачено збереження власником 4 робочих місць. В результаті перевірки встановлено, що ці робочі місця збережено і хоча такі зобов'язання договором не передбачалися, з моменту підписання договору купівлі-продажу покупцем створено ще 140 нових робочих місць.
На виконання зобов'язання щодо створення нових робочих місць, яке передбачено 30 договорами, власниками цих об'єктів у постприватизаційний період створено 1036 робочих місць, що на 335 одиниць більше, ніж передбачалось договорами.
Прикладом позитивного результату діяльності власника на приватизованому об'єкті є створення нових робочих місць малим приватним підприємством "Імос" у Чернігівській області, яким на приватизованому об'єкті - ВАТ "Бахмацьке бурякоприймальне підприємство" створено додатково 19 нових робочих місць.
Слід відзначити також створення нових робочих місць за договорами, де умови щодо збереження або створення нових робочих місць не передбачені. У звітному кварталі із загальної кількості перевірених такі приклади є на 21 об'єктах приватизації, де відмічено створення 568 нових робочих місць. Наприклад, у Дніпропетровській області створено 129 робочих місць на об'єктах:
- соціальної сфери база відпочинку "Версаль" (стара назва - частина турбази "Голубий залив"), придбане фізичною особою - 100 робочих місць;
- нежитлове приміщення, придбане фізичною особою, - 2 робочих місця;
- будівлі центральної компресорної станції, придбане ТОВ "Барс", - 5 робочих місць;
- група інвентарних об'єктів овочевої бази, придбане ТОВ "ЮвіТрейд", - 9 робочих місць;
- нежитлове приміщення, придбане фізичною особою, - 3 робочих місця;
- соціальної сфери база відпочинку "Хортиця", придбане фізичною особою, - 6 робочих місць;
- соціальної сфери - ЦМК "Криворізький державний навчально-курсовий комбінат", придбаний ТОВ "Криворізька автошкола", - створено 4 робочих місця.
У Закарпатській області на об'єктах:
- майновий комплекс будівель, споруд та майна паливного складу N 14 - створено 6 нових робочих місць;
- ОНБ комплексу по виробництву перлітової сировини, придбаний ЗАТ "Берегівський кар'єр" - 16 нових робочих місць.
Мають місце і інші приклади, де завдяки добросовісній діяльності власників приватизованих об'єктів та ефективному контролю з боку органів приватизації вдається досягати позитивних результатів не лише у фінансових, економічних, але і в соціальних аспектах наслідків реалізації приватизаційних завдань у регіонах.
Результати перевірок стану виконання інвестиційних зобов'язань та інших зобов'язань, виражених у грошовій формі, показали, що такі зобов'язання містять 849 договорів купівлі-продажу пакетів акцій, 338 договорів купівлі-продажу об'єктів малої приватизації і 80 договорів купівлі-продажу об'єктів незавершеного будівництва.
Загалом цими договорами передбачено інвестування підприємств (у 1995-2017 роках) на загальну суму 9 269 117,317 тис.грн., 1389674,291 тис.дол.США та 19 262,515 тис.євро. У тому числі станом на 11.10.2007 - 6 223 477,087 тис.грн., 752 724,291 тис.дол.США., 19 262,515 тис.євро. Фактично станом на 11.10.2007 українські підприємства отримали 6 411 172,191 тис.грн., 702 016,974 тис.дол.США та 72 004,59 тис.євро, що у перерахунку в національну валюту становить 9106,352 млн.грн., що перевищує загальний обсяг інвестицій, передбачений на цей період умовами договорів.
За окремими групами договорів ці цифри розподіляються так.
Договорами купівлі-продажу пакетів акцій відкритих акціонерних товариств передбачено надходження до них у період з 1995 року до 2017 року коштів на загальну суму 8 714 765,696 тис.грн., 1 388 964,291 тис.дол.США та 19 262,515 тис.євро (додаток 5). У тому числі стратегічно важливі для економіки та безпеки держави підприємства протягом вказаного періоду мають отримати 5062,99 млн.грн., 1178,24 млн.дол.США та 410,0 тис. євро (додаток 6).
Фактично у період з 1995 року підприємствами вже отримано інвестицій:
- за всіма договорами купівлі-продажу пакетів акцій у розмірі 6 093 156,765 тис.грн., 701 032,998 тис.дол.США та 72 004,587 тис.євро;
- у тому числі за договорами купівлі-продажу пакетів акцій стратегічно важливих для економіки і безпеки держави підприємств - 3851,45 млн.грн., 487,75 млн.дол.США та 859,7 тис.євро. За умовами зазначених договорів у цей період повинно бути внесено 3244,46 млн.грн., 556,144 млн.дол.США та 410,0 тис.євро.
Поряд із зазначеним, у звітному кварталі не змінилась ситуація за результатами останньої перевірки виконання умов договору купівлі-продажу пакета акцій ВАТ "Запорізький виробничий алюмінієвий комбінат" від 08.02.2001 N КПП-307, проведеної з 20 по 22 березня 2007 року, якою встановлено невиконання власником пакета акцій - компанією "Велбай Холдингс Лимитед" зобов'язання щодо рефінансування довгострокових зобов'язань ВАТ "ЗАлК" за кредитною угодою від 28.05.97 N 14/02-145, укладеною між ВАТ "ЗАлК" та ВАТ "Державним експортно-імпортним банком України" під державні гарантії.
На цей висновок власником надано заперечення, які опрацьовуються у Фонді відповідно до Порядку оскарження результатів перевірки виконання умов договору купівлі-продажу об'єкта приватизації у державному органі приватизації, затвердженого наказом Фонду від 07.04.2005
N 878 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 26 квітня 2005 року N 436/10716. Остаточний висновок щодо стану виконання зазначеного зобов'язання буде зроблено за результатами засідання комісії Фонду.
У третьому кварталі 2007 року Фондом здійснена перевірка стану виконання умов договору купівлі-продажу пакета акцій ВАТ "Криворіжсталь" від 28.10.2005 N КПП-497. За результатами перевірки встановлено, що покупцем ("Міттал Стіл Німеччина ГмбХ") не виконуються зобов'язання, передбачені умовами договору в частині, яка стосується виконання заходів щодо охорони навколишнього середовища. Згідно з законодавством, Фондом забезпечується відповідне реагування за встановленими фактами.
Договорами купівлі-продажу об'єктів незавершеного будівництва заплановано надходження інвестицій у період з 1995 року до липня 2017 року - 424 481,187 тис.грн. і 10,0 тис.дол.США, а станом на 11.10.2007 - 108 364,126 тис.грн., 10,000 тис.дол.США. Фактично станом на 11.10.2007 внесено 185 373,205 тис.грн. і 27,756 тис.дол.США (додаток 7).
Договорами купівлі-продажу об'єктів малої приватизації передбачено у період до 2017 року внесення інвестицій на загальну суму 129 870,434 тис.грн. і 700,000 тис.дол.США., а станом на 11.10.2007 - 115 895,175 тис.грн. та 700,000 тис.дол.США. Фактично станом на 11.10.2007 надійшло 132 642,221 тис.грн. і 956,220 тис.дол.США (додаток 8).
Перевищення фактичних інвестиційних надходжень у підприємства в порівнянні з плановими досягнуто за рахунок випередження покупцями термінів виконання інвестиційних зобов'язань (та перевиконання їх обсягів) за рядом договорів та завдяки своєчасному контролю за процесом інвестування з боку органів приватизації.
Зацікавленість інвесторів, як свідчать результати тривалих спостережень, викликають підприємства базових галузей економіки, а саме: чорної та кольорової металургії (обсяг внесених інвестицій склав 2 401 158,297 тис.грн. та 399 269,334 тис.дол.США), машинобудування та металообробки (99 393,22 тис.грн. та 36 240,23 тис.дол.США), енергетичної та паливної промисловості (833 475,727 тис.грн., 57 919,432 тис.дол.США та 71 144,887 тис.євро).
Аналіз напрямків залучення інвестицій свідчить, що більша їх частина направляється на технічне переозброєння та реконструкцію виробництва (3 409 086 тис.грн. та 370 796,365 тис.дол.США), що є необхідним для розвитку виробничої бази підприємств для випуску конкурентоспроможної продукції.
Наступними напрямками залучення інвестицій за кількісними показниками є погашення кредиторської заборгованості підприємств по платежах до бюджету всіх рівнів та перед Пенсійним фондом (93 802,488 тис.грн., 42 326,2 тис.дол.США).
Серед інших Фонд контролює стан виконання умов за 15 договорами купівлі-продажу пакетів акцій енергетичних компаній. Стан виконання їх умов такий.
Протягом 1996-2006 років на розвиток цих компаній, погашення простроченої кредиторської заборгованості та поповнення обігових коштів передбачалося внести інвестицій на загальну суму 1,041 млрд.грн. та 13,25 млн.дол.США. На даний час по 14 договорах умови виконано своєчасно та в повному обсязі. Внесено інвестицій - 650,75 млн.грн. та 13,25 млн.дол.США (фактичне невиконання за обсягами надходжень коштів в порівнянні із запланованими обсягами пояснюється заборгованістю з інвестування за договором купівлі-продажу ВАТ "Херсонобленерго", як це було зазначено вище).
Поряд з тим, як і в попередні періоди, поточною перевіркою зафіксовано заборгованість із внесення інвестицій у запланованих договором обсягах на визначену дату за договором купівлі-продажу пакета акцій ВАТ "ЕК "Херсонобленерго" щодо погашення заборгованості. За інформацією, наданою ДП "Енергоринок", між ВАТ "ЕК "Херсонобленерго" та ДП "Енергоринок" укладено договір про реструктуризацію заборгованості від 17.04.2001 N 430/02, який передбачав обов'язок ВАТ "ЕК "Херсонобленерго" сплатити на користь ДП "Енергоринок" дванадцятьма квартальними платежами в період з 28.05.2003 до 28.05.2006 кошти у сумі 400 769 388,13 грн. У період дії договору заборгованість зменшилась до 367 314 784,58 грн. Протягом наступного кварталу буде проводитись чергова перевірка стану виконання умов договору купівлі-продажу пакета акцій ВАТ "ЕК "Херсонобленерго".
4. Заходи, вжиті державними органами приватизації з метою усунення фактів порушень умов продажу об'єктів приватизації
У всіх виявлених випадках порушення покупцями взятих зобов'язань органами приватизації здійснювалась необхідна претензійно-позовна робота. Зокрема, крім заходів із стягнення штрафів, пені і неустойок (загальна сума за наростаючим підсумком за всі роки контролю склала 11 968,009 тис.грн. та 104,6 тис.дол.США), після використання всіх можливостей досудового врегулювання спорів в напрямку забезпечення реалізації цих умов здійснювались дії щодо розірвання (визнання недійсними) договорів та повернення відчужених за ними об'єктів у державну власність.
Станом на 15.10.2007 у власність держави повернуто 247 (за накопичувальним підсумком) об'єкти приватизації (з яких 81 - пакети акцій, 44 - цілісні майнові комплекси і 122 - об'єкти незавершеного будівництва). У третьому кварталі 2007 року повернуто 14 об'єктів. За 157 договорами продовжується претензійно-позовна робота щодо їх розірвання (визнання недійсними) і повернення відчужених за ними об'єктів у державну власність (з них 20 пакетів акцій, 21 цілісний майновий комплекс та 116 об'єктів незавершеного будівництва).
З числа повернутих у державну власність об'єктів приватизації повторно продано 146 об'єктів. У їх числі:
- 47 пакетів акцій;
- 71 об'єкт незавершеного будівництва;
- 28 цілісних майнових комплексів.
Загальна сума коштів, отриманих від продажу повернутих державі об'єктів за рішеннями судів, за накопичувальним підсумком становить 94,489 млн.грн., що вдвічі перевищує суму, отриману державою від першого продажу цих об'єктів.
5. Приклади позитивних результатів роботи органів приватизації та діяльності власників приватизованого майна в процесі реалізації умов договорів
Перевірками фіксуються конкретні приклади поліпшення виробничого та фінансового стану приватизованих підприємств унаслідок успішної реалізації власниками взятих зобов'язань. Крім уже наведених, це:
- у Миколаївській області:
- на виконання умов договору від 18.09.2000 N 40-Д покупцем ВАТ "Автотранспортне підприємство N 14854" добудовано об'єкт незавершеного будівництва "Профілакторій для автотранспорту" (м. Миколаїв), внесені інвестиції на добудову об'єкта склали 322,9 тис.грн.;
- покупцем ТОВ фірма "База відпочинку "Автомобіліст" на базі відпочинку "Автомобіліст", договір купівлі-продажу від 26.02.99 N 12-р проведені роботи по ремонту та підготовці до оздоровчого сезону бази відпочинку та внесено грошових коштів на суму 780 тис.грн.
- покупцем ВАТ "Дамен Шипярдс Океан" на базі відпочинку "Золотий пляж", договір купівлі-продажу від 30.05.2003 N 2-Ж, проведено поточний ремонт та внесено грошових коштів на суму 107,2 тис.грн.;
- покупцем ТОВ "Аква-Тур" на базі відпочинку "Прикарпаття", договір купівлі-продажу від 27.11.2002 N 5-Ж, проведено поточний ремонт та внесено грошових коштів на суму 100,0 тис.грн.
- у Тернопільській області:
За результатами перевірок, здійснених Регіональним відділенням по Тернопільській області, зафіксовано внесення покупцями інвестицій на загальну суму 7508,935 тис.грн. у об'єкти приватизації, умовами договорів купівлі-продажу яких внесення інвестицій не передбачалось. Наприклад:
- власником (фізична особа) об'єкта за договором від 06.09.2005 N 2616 купівлі-продажу нежитлової будівлі, кінотеатру та допоміжних приміщень у м. Почаїв інвестовано у цей об'єкт 40,0 тис.грн. на добудову допоміжних приміщень;
- власником (фізична скоба) об'єкта за договором від 21.07.2005 N 4130 купівлі-продажу нежитлового приміщення в гуртожитку у м. Бучач, Кременецького р-ну у об'єкт вкладено коштів у сумі 50,0 тис.грн., здійснено ремонт;
- покупцем (фізична особа), яким придбано приміщення Ридомильського сільського будинку культури у с. Ридомиль, здійснюється реконструкція раніше недіючого приміщення під магазин, перукарню та розважальний комплекс, внесено інвестицій в сумі 50,0 тис.грн.;
- покупцем ОНБ - ПП "ТерМЖК", яким придбано незавершене будівництво тридцятиквартирного житлового будинку в смт Шумськ (договір від 05.09.2000 N 1393), здійснено реконструкцію та завершено будівництво 18-квартирного житлового будинку, затрачено на добудову і реконструкцію ОНБ 2154,877 тис.грн.;
- покупцем ОНБ - ВАТ "ТерА", яким придбано незавершене будівництво дитсадку-ясел в с. В.Гаї, завершено будівництво 25- квартирного житлового будинку, внесено на будівництво 2234,220 тис.грн.;
- покупцем ОНБ - фізичною особою, яким придбано незавершене будівництво 29-квартирного житлового будинку в м. Теребовля, затрачено на будівельно-монтажні роботи 2188,610 тис.грн.
- у Львівській областіза договором купівлі-продажу від 08.08.2002 N 57/02 ТзОВ "Спортивно-оздоровчий клуб "Євроспорт" приватизувало Львівський обласний палац спирту (недіючий). На даний час діє сучасний спортивно-оздоровчий комплекс, проведено капітальний ремонт будівлі. Працюють сучасні басейн, тренажерний зал, ігровий зал, два зали фітнесу, душові, роздягальні, тенісні корти. Створено 34 робочих місць при умові договору створити 10.
- у Полтавській області
- покупцем (фізична особа) придбано приміщення магазину N 57 в с. Бутенки Кобеляцького р-ну, ним вкладено коштів на ремонт приміщення магазину в сумі 18,0 тис.грн., збережено первісне призначення об'єкта, створено 2 нових робочих місця продавців;
- покупцем ПП "Торговий дім "Оржиця" придбане вбудоване нежитлове приміщення під пункт харчування в смт Новооржицьке, було здійснено реконструкцію під кафе, внесено коштів на суму 40,0 тис.грн., збережено первісне призначення об'єкта, створено 2 робочих місця;
- покупцем (фізичною особою) придбано ЦМК "Кафе станція Полтава" в частині нежитлових будівель в м. Полтава, проведено ремонт будівель, підведено газопостачання, водопостачання, електропостачання, каналізацію, вкладено коштів на проведення вищезазначених робіт в сумі 60,0 тис.грн., створено 3 робочих місця - майстрів по ремонту побутової техніки;
- покупцем (фізична особа) придбана нежитлова будівля в м. Гребінка, ним проведено реконструкцію об'єкта, на це внесено інвестицій на суму 200,0 тис.грн., збережено первісне призначення об'єкта (лазня) та відкрито кафе, створено 7 робочих місць;
- покупцем ТзОВ "Виробничо-комерційне підприємство "Котлогаз" придбана нежитлова будівля в м. Кременчук, ним вкладемо коштів у сумі 45,989 тис.грн., із них заміна підходящих до будівлі електромереж на суму 16,667 тис.грн., благоустрій прилеглої території (замощення плиткою) на суму 29,322 тис.грн.
6. Загальні питання роботи органів приватизації із забезпечення реалізації умов продажу державного майна
У 3 кварталі 2007 року органами приватизації забезпечено виконання вимог відповідних організаційно-розпорядчих актів щодо обсягів охоплення укладених договорів перевірками виконання їх умов та термінів передачі звітів до Фонду. Кращими регіональними відділеннями в частині якості організації та здійснення контролю, звітності, відпрацювання пропозицій щодо його подальшого нормативного та методологічного забезпечення є Регіональні відділення Фонду по Львівській, Дніпропетровській, Миколаївській, Одеській, Черкаській та Херсонській областях.
У звітному кварталі, як і в попередні, значна увага органів приватизації приділялася практичним проблемним питанням. Вони були висвітлені і на двох семінарах, проведених у рамках Консультаційного проекту Уряду Німеччини з питань приватизації, підготовлених департаментом разом з фахівцями Юридичного департаменту, Департаменту оцінки майна та оціночної діяльності, Департаменту продажу цілісних майнових комплексів та, за запрошенням Фонду, Державне агентство земельних ресурсів України для працівників усіх регіональних відділень Фонду. Найбільш актуальними з цих питань є - приватизація земельних ділянок, оцінка майна та земельних ділянок, юридичні аспекти відносин суб'єктів приватизації, розірвання договорів та повернення об'єктів приватизації у державну власність та інші питання, вирішення яких потребує удосконалення відповідних законодавчо-нормативних документів.
У звітному періоді, на виконання Протоколу розширеної наради Фонду від 14.06.2007, департамент та органи приватизації у регіонах підготували інформацію щодо проблемних питань відділень, які мають бути розглянуті департаментом та на черговій робочій нараді з начальниками регіональних відділень за участю Голови Фонду.
У звітному кварталі продовжується робота спеціалістів департаменту у комісіях з приватизації об'єктів з метою відстеження правильності формулювання умов договорів - для запобігання подвійного тлумачення норм, визначення конкретних термінів та обсягів їх виконання.
Продовжувалась і робота, спрямована на врегулювання проблемних питань, які виникли у договірних відносинах між Фондом та власниками пакетів акцій ВАТ "Запорізький виробничий алюмінієвий комбінат", ВАТ "Міттал Стіл Кривий Ріг", ВАТ "Херсонський бавовняний комбінат", ВАТ "Чорноморський суднобудівний завод", а також інформування населення про результати своєї діяльності через засоби масової інформації, у тому числі шляхом її розміщення на сайті Фонду.
В.о. директора Департаменту | В.Кульбачний |
Додаток 1
ЗАГАЛЬНІ ДАНІ
про результати перевірки виконання умов договорів купівлі-продажу, здійсненої органами приватизації у 3-му кварталі 2007 року
N п/п |
Регіональні відділення Фонду |
База договорів купівлі- продажу, що підлягає перевірці |
План на квартал |
Фактично перевірено |
Порушення |
Кількість |
в %% до бази |
Кількість |
% виконання плану |
в %% до бази |
к-сть договорів |
в %% до факту |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
|
По області: |
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
Вінницькій |
132 |
32 |
25,0 |
56 |
175,0 |
42,0 |
6 |
11,0 |
2 |
Волинській |
44 |
17 |
40,9 |
18 |
105,9 |
40,9 |
0 |
0,0 |
3 |
Дніпропетровській |
235 |
48 |
20,4 |
61 |
127,0 |
26,0 |
8 |
13,1 |
4 |
Донецькій |
539 |
136 |
25,0 |
136 |
136,0 |
25,0 |
0 |
0,0 |
5 |
Житомирській |
236 |
59 |
25,0 |
68 |
115,3 |
28,8 |
13 |
19,1 |
6 |
Закарпатській |
35 |
9 |
25,7 |
9 |
100,0 |
25,7 |
0 |
0,0 |
7 |
Запорізькій |
77 |
28 |
36,4 |
31 |
110,7 |
40,3 |
6 |
19,4 |
8 |
Ів.-Франківській |
40 |
10 |
25,0 |
10 |
100,0 |
25,0 |
1 |
10,0 |
9 |
Київській |
102 |
12 |
11,8 |
12 |
12,2 |
11,8 |
0 |
0,0 |
10 |
Кіровоградській |
33 |
8 |
8,0 |
8 |
100,0 |
24,2 |
1 |
12,5 |
11 |
Луганській |
149 |
38 |
25,0 |
38 |
100,0 |
25,0 |
16 |
42,1 |
12 |
Львівській |
261 |
70 |
26,8 |
72 |
102,9 |
27,6 |
2 |
2,8 |
13 |
Миколаївській |
106 |
31 |
29,0 |
33 |
106,0 |
31,0 |
2 |
6,0 |
14 |
Одеській |
99 |
29 |
29,3 |
32 |
110,3 |
32,3 |
6 |
18,8 |
15 |
Полтавській |
177 |
52 |
29,4 |
52 |
100,0 |
29,0 |
0 |
0,0 |
16 |
Рівненській |
166 |
45 |
27,1 |
45 |
100,0 |
27,1 |
0 |
0,0 |
17 |
Сумській |
43 |
12 |
27,9 |
12 |
100,0 |
27,9 |
0 |
0,0 |
18 |
Тернопільській |
75 |
31 |
41,3 |
31 |
100,0 |
41,3 |
2 |
6,5 |
19 |
Харківській |
168 |
42 |
25,0 |
43 |
102,4 |
25,6 |
4 |
9,3 |
20 |
Херсонській |
54 |
17 |
31,5 |
19 |
111,8 |
35,2 |
2 |
10,5 |
21 |
Хмельницькій |
21 |
8 |
38,1 |
8 |
100,0 |
38,1 |
1 |
12,5 |
22 |
Черкаській |
76 |
19 |
25,0 |
19 |
100,0 |
25,0 |
0 |
0,0 |
23 |
Чернівецькій |
37 |
18 |
48,6 |
18 |
100,0 |
48,6 |
2 |
11,1 |
24 |
Чернігівській |
91 |
22 |
24,0 |
29 |
132,0 |
32,0 |
2 |
6,9 |
25 |
м. Києву |
90 |
38 |
42,0 |
38 |
100,0 |
42,0 |
2 |
5,0 |
26 |
м. Севастополю |
39 |
11 |
28,2 |
11 |
100,0 |
28,2 |
0 |
0,0 |
27 |
ФМ АР Крим |
102 |
29 |
28,4 |
29 |
100,0 |
28,4 |
1 |
3,5 |
28 |
ЦА Фонду |
156 |
45 |
28,9 |
45 |
100,0 |
28,85 |
2 |
4,5 |
Всього: |
3383 |
916 |
27,1 |
983 |
107,3 |
29,1 |
79 |
8,0 |
Додаток 2
Критерії відбору:
Статус ДКП: діючі та зняті
з контролю
СТАН
виконання договорів купівлі-продажу об'єктів незавершеного будівництва по регіонах України станом на 11.10.2007
N |
Регіон |
Кількість укладених договорів купівлі-продажу |
Центральним апаратом |
Регіональним відділенням |
По Україні |
Всього |
ви- кона- ні |
не вико- нані |
тер- мін не нас- тав |
нена- лежне викон. |
Всього |
ви- кона- ні |
не вико- нані |
тер- мін не нас- тав |
нена- лежне викон. |
Всього |
вико- нані |
не вико- нані |
тер- мін не нас- тав |
нена- лежне викон. |
1 |
ВІННИЦЬКА ОБЛАСТЬ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
176 |
102 |
15 |
59 |
0 |
176 |
102 |
15 |
59 |
0 |
2 |
ВОЛИНСЬКА ОБЛАСТЬ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
81 |
49 |
2 |
30 |
0 |
81 |
49 |
2 |
30 |
0 |
3 |
ЛУГАНСЬКА ОБЛАСТЬ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
183 |
59 |
22 |
99 |
3 |
183 |
59 |
22 |
99 |
3 |
4 |
ДНІПРОПЕТРОВСЬКА ОБЛАСТЬ |
16 |
1 |
1 |
14 |
0 |
113 |
68 |
9 |
35 |
1 |
129 |
69 |
10 |
49 |
1 |
5 |
ДОНЕЦЬКА ОБЛАСТЬ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
267 |
138 |
40 |
85 |
4 |
267 |
138 |
40 |
85 |
4 |
6 |
ЖИТОМИРСЬКА ОБЛАСТЬ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
441 |
298 |
31 |
88 |
24 |
441 |
298 |
31 |
88 |
24 |
7 |
ЗАКАРПАТСЬКА ОБЛАСТЬ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
26 |
12 |
0 |
14 |
0 |
26 |
12 |
0 |
14 |
0 |
8 |
ЗАПОРІЗЬКА ОБЛАСТЬ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
123 |
72 |
28 |
23 |
0 |
123 |
72 |
28 |
23 |
0 |
9 |
ІВАНО- ФРАНКІВСЬКА ОБЛАСТЬ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
34 |
16 |
10 |
8 |
0 |
34 |
16 |
10 |
8 |
0 |
10 |
М. КИЇВ |
9 |
3 |
1 |
5 |
0 |
59 |
31 |
17 |
11 |
0 |
68 |
34 |
18 |
16 |
0 |
11 |
КИЇВСЬКА ОБЛАСТЬ |
6 |
3 |
1 |
2 |
0 |
147 |
54 |
4 |
89 |
0 |
153 |
57 |
5 |
91 |
0 |
12 |
КІРОВОГРАДСЬКА ОБЛАСТЬ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
57 |
40 |
2 |
13 |
2 |
57 |
40 |
2 |
13 |
2 |
13 |
М. СЕВАСТОПОЛЬ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
18 |
2 |
5 |
10 |
1 |
18 |
2 |
5 |
10 |
1 |
14 |
АР КРИМ |
5 |
3 |
0 |
2 |
0 |
37 |
9 |
5 |
23 |
0 |
42 |
12 |
5 |
25 |
0 |
15 |
ЛЬВІВСЬКА ОБЛАСТЬ |
1 |
1 |
0 |
0 |
0 |
269 |
130 |
48 |
86 |
5 |
270 |
131 |
48 |
86 |
5 |
16 |
МИКОЛАЇВСЬКА ОБЛАСТЬ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
166 |
122 |
0 |
44 |
0 |
166 |
122 |
0 |
44 |
0 |
17 |
ОДЕСЬКА ОБЛАСТЬ |
1 |
0 |
0 |
1 |
0 |
113 |
76 |
10 |
24 |
3 |
114 |
76 |
10 |
25 |
3 |
18 |
ПОЛТАВСЬКА ОБЛАСТЬ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
54 |
29 |
2 |
22 |
1 |
54 |
29 |
2 |
22 |
1 |
19 |
РІВНЕНСЬКА ОБЛАСТЬ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
104 |
46 |
0 |
58 |
0 |
104 |
46 |
0 |
58 |
0 |
20 |
СУМСЬКА ОБЛАСТЬ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
91 |
63 |
4 |
23 |
1 |
91 |
63 |
4 |
23 |
1 |
21 |
ТЕРНОПІЛЬСЬКА ОБЛАСТЬ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
89 |
60 |
8 |
20 |
1 |
89 |
60 |
8 |
20 |
1 |
22 |
ХАРКІВСЬКА ОБЛАСТЬ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
216 |
82 |
42 |
92 |
0 |
216 |
82 |
42 |
92 |
0 |
23 |
ХЕРСОНСЬКА ОБЛАСТЬ |
3 |
2 |
0 |
1 |
0 |
68 |
35 |
8 |
25 |
0 |
71 |
37 |
8 |
26 |
0 |
24 |
ХМЕЛЬНИЦЬКА ОБЛАСТЬ |
1 |
1 |
0 |
0 |
0 |
64 |
53 |
1 |
10 |
0 |
65 |
54 |
1 |
10 |
0 |
25 |
ЧЕРКАСЬКА ОБЛАСТЬ |
1 |
0 |
0 |
1 |
0 |
112 |
76 |
2 |
34 |
0 |
113 |
76 |
2 |
35 |
0 |
26 |
ЧЕРНІГІВСЬКА ОБЛАСТЬ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
119 |
66 |
17 |
36 |
0 |
119 |
66 |
17 |
36 |
0 |
27 |
ЧЕРНІВЕЦЬКА ОБЛАСТЬ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
59 |
32 |
2 |
25 |
0 |
59 |
32 |
2 |
25 |
0 |
|
ВСЬОГО |
43 |
14 |
3 |
26 |
0 |
3286 |
1820 |
334 |
1086 |
46 |
3329 |
1834 |
337 |
1112 |
46 |
Додаток 3
Критерії відбору:
Статус ДКП: діючі та зняті
з контролю
СТАН
виконання договорів купівлі-продажу об'єктів малої приватизації по регіонах України станом на 11.10.2007
N |
Регіон |
Кількість укладених договорів купівлі-продажу |
Центральним апаратом |
Регіональним відділенням |
По Україні |
Всього |
ви- кона- ні |
не вико- нані |
тер- мін не нас- тав |
нена- лежне викон. |
Всього |
ви- кона- ні |
не вико- нані |
тер- мін не нас- тав |
нена- лежне викон. |
Всього |
ви- кона- ні |
не вико- нані |
тер- мін не нас- тав |
нена- лежне викон. |
1 |
ВІННИЦЬКА ОБЛАСТЬ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
386 |
344 |
0 |
41 |
1 |
386 |
344 |
0 |
41 |
1 |
2 |
ВОЛИНСЬКА ОБЛАСТЬ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
271 |
265 |
0 |
5 |
1 |
271 |
265 |
0 |
5 |
1 |
3 |
ЛУГАНСЬКА ОБЛАСТЬ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
344 |
284 |
4 |
56 |
0 |
344 |
284 |
4 |
56 |
0 |
4 |
ДНІПРОПЕТРОВСЬКА ОБЛАСТЬ |
8 |
3 |
0 |
5 |
0 |
338 |
217 |
10 |
109 |
2 |
346 |
220 |
10 |
114 |
2 |
5 |
ДОНЕЦЬКА ОБЛАСТЬ |
2 |
1 |
0 |
1 |
0 |
718 |
338 |
7 |
362 |
11 |
720 |
339 |
7 |
363 |
11 |
6 |
ЖИТОМИРСЬКА ОБЛАСТЬ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
163 |
143 |
0 |
18 |
2 |
163 |
143 |
0 |
18 |
2 |
7 |
ЗАКАРПАТСЬКА ОБЛАСТЬ |
1 |
1 |
0 |
0 |
0 |
141 |
126 |
2 |
13 |
0 |
142 |
127 |
2 |
13 |
0 |
8 |
ЗАПОРІЗЬКА ОБЛАСТЬ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
608 |
556 |
7 |
43 |
2 |
608 |
556 |
7 |
43 |
2 |
9 |
ІВАНО- ФРАНКІВСЬКА ОБЛАСТЬ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
58 |
31 |
1 |
26 |
0 |
58 |
31 |
1 |
26 |
0 |
10 |
М. КИЇВ |
19 |
13 |
0 |
6 |
0 |
82 |
62 |
4 |
16 |
0 |
101 |
75 |
4 |
22 |
0 |
11 |
КИЇВСЬКА ОБЛАСТЬ |
9 |
5 |
0 |
4 |
0 |
218 |
156 |
2 |
58 |
2 |
227 |
161 |
2 |
62 |
2 |
12 |
КІРОВОГРАДСЬКА ОБЛАСТЬ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
118 |
104 |
3 |
8 |
3 |
118 |
104 |
3 |
8 |
3 |
13 |
М. СЕВАСТОПОЛЬ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
114 |
85 |
2 |
25 |
2 |
114 |
85 |
2 |
25 |
2 |
14 |
АР КРИМ |
4 |
3 |
0 |
1 |
0 |
187 |
112 |
2 |
72 |
1 |
191 |
115 |
2 |
73 |
1 |
15 |
ЛЬВІВСЬКА ОБЛАСТЬ |
3 |
3 |
0 |
0 |
0 |
776 |
681 |
6 |
87 |
2 |
779 |
684 |
6 |
87 |
2 |
16 |
МИКОЛАЇВСЬКА ОБЛАСТЬ |
1 |
0 |
0 |
1 |
0 |
268 |
205 |
0 |
63 |
0 |
269 |
205 |
0 |
64 |
0 |
17 |
ОДЕСЬКА ОБЛАСТЬ |
3 |
2 |
0 |
1 |
0 |
362 |
288 |
6 |
55 |
13 |
365 |
290 |
6 |
56 |
13 |
18 |
ПОЛТАВСЬКА ОБЛАСТЬ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
305 |
167 |
3 |
135 |
0 |
305 |
167 |
3 |
135 |
0 |
19 |
РІВНЕНСЬКА ОБЛАСТЬ |
1 |
1 |
0 |
0 |
0 |
283 |
197 |
0 |
86 |
0 |
284 |
198 |
0 |
86 |
0 |
20 |
СУМСЬКА ОБЛАСТЬ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
180 |
164 |
1 |
14 |
1 |
180 |
164 |
1 |
14 |
1 |
21 |
ТЕРНОПІЛЬСЬКА ОБЛАСТЬ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
171 |
140 |
2 |
29 |
0 |
171 |
140 |
2 |
29 |
0 |
22 |
ХАРКІВСЬКА ОБЛАСТЬ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
394 |
330 |
8 |
55 |
1 |
394 |
330 |
8 |
55 |
1 |
23 |
ХЕРСОНСЬКА ОБЛАСТЬ |
3 |
0 |
0 |
3 |
0 |
169 |
145 |
1 |
20 |
3 |
172 |
145 |
1 |
23 |
3 |
24 |
ХМЕЛЬНИЦЬКА ОБЛАСТЬ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
19 |
14 |
1 |
4 |
0 |
19 |
14 |
1 |
4 |
0 |
25 |
ЧЕРКАСЬКА ОБЛАСТЬ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
468 |
431 |
2 |
35 |
0 |
468 |
431 |
2 |
35 |
0 |
26 |
ЧЕРНІГІВСЬКА ОБЛАСТЬ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
204 |
167 |
1 |
36 |
0 |
204 |
167 |
1 |
36 |
0 |
27 |
ЧЕРНІВЕЦЬКА ОБЛАСТЬ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
85 |
76 |
2 |
7 |
0 |
85 |
76 |
2 |
7 |
0 |
|
ВСЬОГО |
54 |
32 |
0 |
22 |
0 |
7430 |
5828 |
77 |
1478 |
47 |
7484 |
5860 |
77 |
1500 |
47 |
Додаток 4
Критерії відбору:
Статус ДКП: діючі та зняті
з контролю
СТАН
виконання договорів купівлі-продажу пакетів акцій підприємств по регіонах України станом на 11.10.2007
N |
Регіон |
Кількість укладених договорів купівлі |
продажу |
Центральним апаратом |
Регіональним відділенням |
По Україні |
Всього |
ви- кона- ні |
не вико- нані |
тер- мін не нас- тав |
нена- лежне викон. |
Всього |
ви- кона- ні |
не вико- нані |
тер- мін не нас- тав |
нена- лежне викон. |
Всього |
вико- нані |
не вико- нані |
тер- мін не нас- тав |
нена- лежне викон. |
1 |
ВІННИЦЬКА ОБЛАСТЬ |
2 |
0 |
0 |
2 |
0 |
6 |
6 |
0 |
0 |
0 |
8 |
6 |
0 |
2 |
0 |
2 |
ВОЛИНСЬКА ОБЛАСТЬ |
7 |
6 |
0 |
1 |
0 |
3 |
3 |
0 |
0 |
0 |
10 |
9 |
0 |
1 |
0 |
3 |
ЛУГАНСЬКА ОБЛАСТЬ |
19 |
12 |
1 |
6 |
0 |
11 |
10 |
0 |
1 |
0 |
30 |
22 |
1 |
7 |
0 |
4 |
ДНІПРОПЕТРОВСЬКА ОБЛАСТЬ |
59 |
39 |
3 |
16 |
1 |
69 |
63 |
2 |
2 |
2 |
128 |
102 |
5 |
18 |
3 |
5 |
ДОНЕЦЬКА ОБЛАСТЬ |
31 |
24 |
1 |
6 |
0 |
126 |
109 |
14 |
3 |
0 |
157 |
133 |
15 |
9 |
0 |
6 |
ЖИТОМИРСЬКА ОБЛАСТЬ |
3 |
3 |
0 |
0 |
0 |
32 |
28 |
2 |
2 |
0 |
35 |
31 |
2 |
2 |
0 |
7 |
ЗАКАРПАТСЬКА ОБЛАСТЬ |
6 |
5 |
0 |
1 |
0 |
41 |
38 |
2 |
1 |
0 |
47 |
43 |
2 |
2 |
0 |
8 |
ЗАПОРІЗЬКА ОБЛАСТЬ |
27 |
21 |
2 |
3 |
1 |
59 |
54 |
5 |
0 |
0 |
86 |
75 |
7 |
3 |
1 |
9 |
ІВАНО- ФРАНКІВСЬКА ОБЛАСТЬ |
2 |
2 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
2 |
2 |
0 |
0 |
0 |
10 |
М. КИЇВ |
57 |
46 |
1 |
10 |
0 |
107 |
89 |
3 |
15 |
0 |
164 |
135 |
4 |
25 |
0 |
11 |
КИЇВСЬКА ОБЛАСТЬ |
13 |
10 |
1 |
2 |
0 |
19 |
18 |
1 |
0 |
0 |
32 |
28 |
2 |
2 |
0 |
12 |
КІРОВОГРАДСЬКА ОБЛАСТЬ |
5 |
2 |
1 |
2 |
0 |
2 |
2 |
0 |
0 |
0 |
7 |
4 |
1 |
2 |
0 |
13 |
М. СЕВАСТОПОЛЬ |
3 |
1 |
0 |
2 |
0 |
6 |
6 |
0 |
0 |
0 |
9 |
7 |
0 |
2 |
0 |
14 |
АР КРИМ |
12 |
7 |
1 |
4 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
12 |
7 |
1 |
4 |
0 |
15 |
ЛЬВІВСЬКА ОБЛАСТЬ |
12 |
9 |
1 |
2 |
0 |
77 |
66 |
5 |
6 |
0 |
89 |
75 |
6 |
8 |
0 |
16 |
МИКОЛАЇВСЬКА ОБЛАСТЬ |
7 |
4 |
1 |
2 |
0 |
12 |
10 |
0 |
2 |
0 |
19 |
14 |
1 |
4 |
0 |
17 |
ОДЕСЬКА ОБЛАСТЬ |
22 |
19 |
0 |
3 |
0 |
13 |
12 |
0 |
1 |
0 |
35 |
31 |
0 |
4 |
0 |
18 |
ПОЛТАВСЬКА ОБЛАСТЬ |
19 |
19 |
0 |
0 |
0 |
7 |
7 |
0 |
0 |
0 |
26 |
26 |
0 |
0 |
0 |
19 |
РІВНЕНСЬКА ОБЛАСТЬ |
3 |
2 |
0 |
1 |
0 |
6 |
4 |
0 |
2 |
0 |
9 |
6 |
0 |
3 |
0 |
20 |
СУМСЬКА ОБЛАСТЬ |
6 |
5 |
0 |
1 |
0 |
6 |
6 |
0 |
0 |
0 |
12 |
11 |
0 |
1 |
0 |
21 |
ТЕРНОПІЛЬСЬКА ОБЛАСТЬ |
3 |
3 |
0 |
0 |
0 |
21 |
15 |
3 |
3 |
0 |
24 |
18 |
3 |
3 |
0 |
22 |
ХАРКІВСЬКА ОБЛАСТЬ |
15 |
9 |
0 |
3 |
3 |
18 |
14 |
2 |
2 |
0 |
33 |
23 |
2 |
5 |
2 |
23 |
ХЕРСОНСЬКА ОБЛАСТЬ |
7 |
3 |
1 |
2 |
1 |
5 |
4 |
1 |
0 |
0 |
12 |
7 |
2 |
2 |
1 |
24 |
ХМЕЛЬНИЦЬКА ОБЛАСТЬ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
9 |
7 |
0 |
2 |
0 |
9 |
7 |
0 |
2 |
0 |
25 |
ЧЕРКАСЬКА ОБЛАСТЬ |
17 |
14 |
1 |
2 |
0 |
38 |
31 |
5 |
2 |
0 |
55 |
45 |
6 |
4 |
0 |
26 |
ЧЕРНІГІВСЬКА ОБЛАСТЬ |
6 |
6 |
0 |
0 |
0 |
8 |
6 |
0 |
2 |
0 |
14 |
12 |
0 |
2 |
0 |
27 |
ЧЕРНІВЕЦЬКА ОБЛАСТЬ |
3 |
2 |
0 |
1 |
0 |
6 |
5 |
0 |
1 |
0 |
9 |
7 |
0 |
2 |
0 |
|
ВСЬОГО |
366 |
273 |
15 |
72 |
6 |
707 |
613 |
45 |
47 |
2 |
1073 |
886 |
60 |
119 |
8 |
Додаток 5
Критерії відбору:
Статус ДКП: діючі та зняті
з контролю
Надходження інвестицій на підприємства України по регіонах станом на 11.10.2017
N |
Регіон |
Валюта |
Надходження інвестицій |
Центральний апарат |
Регіональне відділення |
Всього |
За договором |
Фактично |
За договором |
Фактично |
За договором |
Фактично |
1 |
ВІННИЦЬКА ОБЛАСТЬ |
тис. грн. |
20000,000 |
14826,560 |
6720,902 |
7036,220 |
26720,902 |
21862,780 |
тис. USD |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
тис. EUR |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
2 |
ВОЛИНСЬКА ОБЛАСТЬ |
тис. грн. |
4627,200 |
4627,200 |
150,000 |
238,700 |
4777,200 |
4865,900 |
тис. USD |
22700,000 |
24457,500 |
0,000 |
0,000 |
22700,000 |
24457,500 |
тис. EUR |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
3 |
ЛУГАНСЬКА ОБЛАСТЬ |
тис. грн. |
1572474,519 |
627248,135 |
17002,832 |
17304,430 |
1589477,351 |
644552,565 |
тис. USD |
25200,000 |
25215,800 |
1000,000 |
1000,000 |
26200,000 |
26215,800 |
тис. EUR |
18852,515 |
71144,887 |
410,000 |
859,700 |
19262,515 |
72004,587 |
4 |
ДНІПРОПЕТ- РОВСЬКА ОБЛАСТЬ |
тис. грн. |
2200372,900 |
1098446,684 |
41463,327 |
47485,975 |
2241836,227 |
1145932,659 |
тис. USD |
530466,000 |
30474,85 |
22967,524 |
19917,351 |
553433,524 |
50392,207 |
тис. EUR |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
5 |
ДОНЕЦЬКА ОБЛАСТЬ |
тис. грн. |
1388288,943 |
1555161,413 |
25144,508 |
25076,578 |
1413433,451 |
1580237,991 |
тис. USD |
4000,000 |
4000,000 |
57220,062 |
61515,885 |
61220,062 |
65515,885 |
тис. EUR |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
6 |
ЖИТОМИРСЬКА ОБЛАСТЬ |
тис. грн. |
76170,689 |
79130,813 |
12399,500 |
11307,952 |
88570,189 |
90438,765 |
тис. USD |
0,000 |
0,000 |
280,000 |
252,500 |
280,000 |
252,500 |
тис. EUR |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
7 |
ЗАКАРПАТСЬКА ОБЛАСТЬ |
тис. грн. |
1509,400 |
1608,253 |
2594,833 |
2384,928 |
4104,233 |
3993,181 |
тис. USD |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
тис. EUR |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
8 |
ЗАПОРІЗЬКА ОБЛАСТЬ |
тис. грн. |
622176,648 |
500829,050 |
36360,754 |
43330,425 |
658537,402 |
544159,475 |
тис. USD |
277150,000 |
126638,622 |
105,000 |
1547,680 |
277255,000 |
128186,302 |
тис. EUR |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
9 |
ІВАНО- ФРАНКІВСЬКА ОБЛАСТЬ |
тис. грн. |
5000,000 |
5000,000 |
0,000 |
0,000 |
5000,000 |
5000,000 |
тис. USD |
13250,000 |
13250,000 |
0,000 |
0,000 |
13250,000 |
13250,000 |
тис. EUR |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
10 |
М. КИЇВ |
тис. грн. |
206263,796 |
214751,211 |
120419,230 |
150699,351 |
326683,026 |
365450,562 |
тис. USD |
9120,000 |
9264,100 |
240,000 |
319,900 |
9360,000 |
9584,000 |
тис. EUR |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
11 |
КИЇВСЬКА ОБЛАСТЬ |
тис. грн. |
11310,510 |
11237,742 |
2895,700 |
2257,900 |
14206,210 |
13495,642 |
тис. USD |
2000,000 |
2000,410 |
8929,154 |
8933,321 |
10929,154 |
10933,731 |
тис. EUR |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
12 |
КІРОВОГРАДСЬКА ОБЛАСТЬ |
тис. грн. |
109249,460 |
109112,361 |
758,820 |
2764,577 |
110008,280 |
111876,938 |
тис. USD |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
тис. EUR |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
13 |
М. СЕВАСТОПОЛЬ |
тис. грн. |
69138,166 |
69142,167 |
941,000 |
954,332 |
70079,166 |
70096,499 |
тис. USD |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
тис. EUR |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
14 |
АР КРИМ |
тис. грн. |
94811,579 |
75627,433 |
0,000 |
0,000 |
94811,579 |
75627,433 |
тис. USD |
19500,000 |
677,913 |
0,000 |
0,000 |
19500,000 |
677,913 |
тис. EUR |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
15 |
ЛЬВІВСЬКА ОБЛАСТЬ |
тис. грн. |
80107,352 |
85343,180 |
37902,629 |
37123,204 |
118009,981 |
122466,384 |
тис. USD |
11000,000 |
11558,490 |
1305,100 |
1344,239 |
12305,100 |
12902,729 |
тис. EUR |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
16 |
МИКОЛАЇВСЬКА ОБЛАСТЬ |
тис. грн. |
113045,798 |
84639,878 |
2939,580 |
1755,049 |
115985,378 |
86394,927 |
тис. USD |
152100,000 |
109107,776 |
0,000 |
0,000 |
152100,000 |
109107,776 |
тис. EUR |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
17 |
ОДЕСЬКА ОБЛАСТЬ |
тис. грн. |
74479,760 |
92538,996 |
11047,000 |
13210,844 |
85526,760 |
105749,840 |
тис. USD |
28000,000 |
44669,432 |
0,000 |
0,000 |
28000,000 |
44669,432 |
тис. EUR |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
18 |
ПОЛТАВСЬКА ОБЛАСТЬ |
тис. грн. |
339712,074 |
344804,150 |
5515,000 |
2055,000 |
345227,074 |
346859,150 |
тис. USD |
69516,000 |
70294,351 |
10000,000 |
10000,000 |
79516,000 |
80294,351 |
тис. EUR |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
19 |
РІВНЕНСЬКА ОБЛАСТЬ |
тис. грн. |
178028,709 |
178125,689 |
0,000 |
0,000 |
178028,709 |
178125,689 |
тис. USD |
0,000 |
0,000 |
807,300 |
809,666 |
807,300 |
809,666 |
тис. EUR |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
20 |
СУМСЬКА ОБЛАСТЬ |
тис. грн. |
362197,100 |
363908,117 |
1760,000 |
2101,300 |
363957,100 |
366009,417 |
тис. USD |
23300,000 |
25908,400 |
0,000 |
0,000 |
23300,000 |
25908,400 |
тис. EUR |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
21 |
ТЕРНОПІЛЬСЬКА ОБЛАСТЬ |
тис. грн. |
7463,000 |
7789,213 |
5761,786 |
5783,731 |
13224,786 |
13572,944 |
тис. USD |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
тис. EUR |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
22 |
ХАРКІВСЬКА ОБЛАСТЬ |
тис. грн. |
2340,000 |
2346,816 |
8513,444 |
8568,051 |
10853,444 |
10914,867 |
тис. USD |
6953,450 |
9611,679 |
5500,000 |
5937,500 |
12453,450 |
15549,179 |
тис. EUR |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
23 |
ХЕРСОНСЬКА ОБЛАСТЬ |
тис. грн. |
669616,015 |
53534,692 |
61587,000 |
9530,368 |
731203,015 |
63065,060 |
тис. USD |
2107,201 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
2107,201 |
0,000 |
тис. EUR |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
24 |
ХМЕЛЬНИЦЬКА ОБЛАСТЬ |
тис. грн. |
0,000 |
0,000 |
2092,450 |
4186,199 |
2092,450 |
4186,199 |
тис. USD |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
тис. EUR |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
25 |
ЧЕРКАСЬКА ОБЛАСТЬ |
тис. грн. |
50603,000 |
48748,776 |
22309,483 |
38153,917 |
72912,433 |
86902,693 |
тис. USD |
70050,000 |
70003,120 |
2230,000 |
2243,306 |
72280,000 |
72246,426 |
тис. EUR |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
26 |
ЧЕРНІГІВСЬКА ОБЛАСТЬ |
тис. грн. |
27960,000 |
28948,282 |
780,000 |
1609,110 |
28740,000 |
30557,392 |
тис. USD |
8799,000 |
8858,200 |
3168,500 |
1221,000 |
11967,500 |
10079,200 |
тис. EUR |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
27 |
ЧЕРНІВЕЦЬКА ОБЛАСТЬ |
тис. грн. |
423,000 |
425,512 |
336,300 |
336,300 |
759,300 |
761,812 |
тис. USD |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
тис. EUR |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
|
ВСЬОГО |
тис. грн. |
8287369,617 |
5657902,323 |
427396,079 |
435254,441 |
8714765,696 |
6093156,765 |
тис. USD |
1275211,651 |
585990,650 |
113752,640 |
115042,348 |
1388964,291 |
701032,998 |
тис. EUR |
18852,515 |
71144,887 |
410,000 |
859,700 |
19262,515 |
72004,587 |
................Перейти до повного тексту