- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Наказ
ФОНД ДЕРЖАВНОГО МАЙНА УКРАЇНИ
Н А К А З
Про результати перевірки виконання умов договорів купівлі-продажу
На виконання вимог чинного законодавства України щодо здійснення державними органами приватизації контролю за виконанням умов договорів купівлі-продажу державного майна (далі - договір) та наказу Фонду державного майна України (далі - Фонд) від 30 жовтня 1997 року N 1160 "Про організацію виконання постанови Кабінету Міністрів України від 12 вересня 1997 року N 1012" Фондом, його регіональними відділеннями та Фондом майна АР Крим у I кварталі 2004 року перевірено стан виконання покупцями державного майна умов укладених договорів.
Проконтрольовано виконання умов 1613 договорів (28,2 відсотків всіх договорів, які підлягають контролю протягом поточного року). Перевірками виявлено 262 договори (16,2 відсотка від кількості перевірених), умови яких не виконуються належним чином. З метою усунення допущених покупцями порушень умов договорів, органами приватизації проводиться робота щодо застосування до них штрафних санкцій.
Результати перевірок засвідчили - обсяги інвестицій, внесених у підприємства України на виконання умов договорів станом на 14.04.2004 року (накопичувальним з 1995 року підсумком) становлять 3805,6 млн. грн., 545,2 млн. дол. США та 10,82 млн. євро (у перерахунку в національну грошову одиницю загальний обсяг внесених інвестицій становить 5527,97 млн. грн.), що перевищує обсяги, передбачені на цей період умовами договорів.
У I кварталі 2004 року Фонд, його регіональні відділення та Фонд майна АР Крим забезпечили виконання вимог організаційно-розпорядчих документів Фонду щодо обсягів охоплення укладених договорів перевірками та термінів надання своїх звітів до Фонду.
Враховуючи вищевикладене,
НАКАЗУЮ:
1. Звіт про результати контролю за виконанням умов договорів купівлі-продажу об'єктів приватизації, здійсненого у першому кварталі 2004 року, затвердити (додається).
2. Начальникам регіональних відділень Фонду та Голові Фонду майна АР Крим забезпечити:
продовження роботи з контролю за виконанням покупцями об'єктів приватизації умов договорів та застосовування передбачених чинним законодавством заходів до покупців об'єктів приватизації у випадках порушення ними договірних умов;
підготовку і надання Фонду інформації про результати перевірок відповідно до вимог його організаційно-розпорядчих документів;
присутність представників підпорядкованих підрозділів на семінарі з питань реалізації умов договорів купівлі-продажу, що відбудеться в травні місяці.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника Голови Фонду Парфененка Д.М.
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Фонду державного
майна України
20.04.2004 N 792
ЗВІТ
про результати контролю за виконанням умов договорів купівлі-продажу,
здійсненого у I кварталі 2004 року
Згідно з вимогами статей
7 та
27 Закону України
"Про приватизацію державного майна" щодо контролю державними органами приватизації (далі - орган приватизації) стану виконання умов договорів купівлі-продажу державного майна (далі - договорів), постанови Кабінету Міністрів України від 12.09.97
N 1012 "Про порядок контролю за діяльністю підприємств, приватизація яких здійснюється за погодженням з Кабінетом Міністрів України" та згідно з наказом Фонду державного майна України (далі - Фонд) від 27.02.2004
N 372 у першому кварталі 2004 року проведено відповідні перевірки, результати яких свідчать про таке.
Станом на 01.04.2004 на обліку державних органів приватизації знаходилося 10054 договори. З них:
- договорів купівлі-продажу пакетів акцій акціонерних товариств - 1154;
- договорів купівлі-продажу цілісних майнових комплексів (переважно об'єктів малої приватизації) - 6069;
- договорів купівлі-продажу об'єктів незавершеного будівництва - 2831.
Із загальної кількості зазначених, органами приватизації станом на 01.04.2004 контролюється виконання умов, визначених 5729 договорами (решта 4325 договорів - це договори, умови яких уже виконані, внаслідок чого ці договори знято з контролю).
Протягом кварталу перевірено стан виконання умов за 1613 договорами, що складає 28,2 відсотків договорів із тих, що знаходяться на контролі (додаток 1). Забезпечили охоплення перевірками необхідної кількості договорів, як цього вимагають відповідні нормативні документи Фонду, майже всі його регіональні відділення та Фонд майна АР Крим. Порушення тих чи інших умов договорів (головним чином прострочення договірних термінів) виявлене за 262 договорами, що складає 16,2 відсотків від загальної кількості перевірених договорів. У кожному випадку виявлення порушення до покупців застосовані відповідні санкції, передбачені чинним законодавством та договорами. Тобто, жодне відхилення від сформульованих заходів або від визначених договором термінів їх виконання не залишається без відповідного реагування з боку органів приватизації.
Загальна сума штрафів та пені, стягнутих органами приватизації та перерахованих до відповідних бюджетів та фондів, за наростаючим підсумком склала 10,45 млн. грн. та 144,36 тис. дол. США. За звітний квартал ця сума становить 45,28 тис. грн.
Дані щодо виявлених протягом кварталу порушень умов договорів характеризуються такими цифрами.
Найбільше випадків недотримання покупцями взятих зобов'язань встановлено в частині порядку розрахунків за придбані об'єкти приватизації. Це порушення було виявлено за 68 договорами (4,2 відсотка з перевірених договорів).
Порушення покупцями умови сплати за придбані об'єкти зафіксовано 19 регіональними відділеннями. Найбільше таких випадків установлено регіональними відділеннями Фонду по Чернігівській області (13 договорів), Фондом майна АР Крим (8), по Луганській (8), Житомирській (6), Львівській (5) областях.
У встановлених випадках порушення зазначеної умови органи приватизації проводять передбачену законодавством претензійно-позовну роботу з боржниками. Так, наприклад, за претензією регіонального відділення Фонду по Луганській області в цьому кварталі за несвоєчасну сплату коштів за придбаний об'єкт малої приватизації з покупця (ТОВ "Інтерінвествугілля") було стягнуто штраф у сумі 2,12 тис. грн. У Львівській області регіональним відділенням за несвоєчасну сплату за нежитлові приміщення покупцю (ТОВ "Ресторан Беркут") нарахована пеня в сумі 5263,94 грн.
Недотримання покупцями порядку державної реєстрації нової форми власності придбаних об'єктів встановлено загалом за 38 угодами (2,3 відсотка з перевірених договорів). Найбільша кількість випадків несвоєчасного виконання цієї умови виявлена Полтавським (8 об'єктів), Херсонським (7), Чернігівським (6) регіональними відділеннями.
Факти невиконання зобов'язань щодо збереження виду діяльності приватизованих об'єктів протягом кварталу виявлено за 3 договорами (0,2 відсотка з перевірених договорів). Так, наприклад, регіональним відділення Фонду по Сумській області було встановлено невиконання покупцем - ТОВ "Фортуна" (м. Суми) умови договору щодо збереження профілю діяльності лазні-пральні. Об'єкт покупцем довгий час не використовувався, що призвело до його руйнації; прилегла територія знаходиться в неналежному санітарному стані. На відповідні неодноразові запити і попередження регіонального відділення щодо необхідності виконання умов договору покупець не надавав необхідні матеріали і документи, які могли б підтвердити виконання ним цих умов. Тому регіональним відділенням до господарського суду Сумської області 26.01.2004 року було направлено позовну заяву за N 2ЮР/156 про його розірвання та повернення об'єкта у державну власність. Відповідно до рішення суду 15.03.2004 року зазначений договір було розірвано.
Регіональним відділення по Тернопільській області встановлено невиконання покупцем - фізичною особою взятого зобов'язання щодо збереження протягом п'яти років виду діяльності об'єкта - аптеки N 25 у місті Чортків. У цьому випадку покупцю нарахований штраф у сумі 7,0 тис. грн.
Недотримання умови щодо збереження обсягів виробництва продукції (послуг) у звітному кварталі зафіксовано за одним договором регіональним відділенням Фонду по Харківській області. За результатами перевірки виконання умов договору купівлі-продажу пакета акцій ВАТ "Укргермет" встановлено порушення зазначеної умови - підприємство внаслідок бездіяльності покупця не здійснює основну роботу з металургійної переробки брухту кольорових та чорних металів у зв'язку з відсутністю ліцензії на її здійснення. Це призвело до того, що на підприємстві не збережені досягнуті на момент приватизації обсяги виробництва. Регіональним відділенням вживаються необхідні заходи щодо виправлення ситуації, яка склалася на цьому підприємстві.
Протягом кварталу органами приватизації перевірено також стан виконання покупцями зобов'язань щодо збереження існуючої на момент приватизації кількості робочих місць та створення нових. З договорів, які містять зазначені умови, проконтрольовано 136 та 36 відповідно.
Невиконання умови щодо збереження кількості робочих місць було виявлено за 1 договором регіональним відділенням по Тернопільській області. Це стосується наведеного вище прикладу - покупцем аптеки N 25 у місті Чортків не було збережено основний вид діяльності цього об'єкта. Як наслідок зазначеного порушення, покупцем не виконана також умова щодо збереження 4 робочих місць. За це порушення покупцю нарахований штраф у сумі 9,36 тис. грн.
Порушення виконання умови щодо створення певної кількості робочих місць було зафіксовано за одним договором регіональним відділенням Фонду по Івано-Франківській області. Перевіркою встановлено, що покупцем цілісного майнового комплексу державного підприємства "Колєр" (м. Рогатин) не виконано умову щодо додаткового працевлаштування 120 чоловік. На час перевірки було працевлаштоване тільки 102 людини.
В обох приведених випадках органами приватизації до покупців застосовуються передбачені законодавством та договорами санкції.
Таким чином, за загальним підсумком у звітному кварталі внаслідок порушення власниками умов, про які йдеться, перевірками встановлено скорочення 4 робочих місць, які існували на момент приватизації об'єктів, та нестворення 18 нових. І хоча порушення цих умов все ж існують, слід зазначити, що в результаті здійснюваних органами приватизації регулярних перевірок, такі порушення можна назвати поодинокими.
Загальний аналіз стану виконання власниками зазначених умов свідчить і про протилежне. За 135 із 136 вказаних договорів власниками виконана умова щодо збереження робочих місць, які існували на момент приватизації. Крім того, ними на цих об'єктах створено додатково 624 робочих місця, хоча цієї умови зазначені договори не містять. За 35 із 36 перевірених договорів, що містять умову про створення нових робочих місць, крім створення (як це передбачено договором) 1067 нових робочих місць, фактично було створено 1492 робочих місця, тобто додатково ще створено нових 425 робочих місць.
Приклади створення нових робочих місць внаслідок належного виконання новими власниками взятих зобов'язань (та понад них) є такі:
- у місті Севастополі за договором купівлі-продажу цілісного майнового комплексу - орендного підприємства "Готельне господарство" покупцем збережено 52 робочих місця та додатково створено 22 нових робочих місця;
- у Львівській області покупцем складських приміщень, що не ввійшли до статутного фонду СФ ВАТ "Львівхолод" (покупець - ВАТ "Львівхолод"), на виконання умови договору щодо створення 8 робочих місць фактично створено 75 робочих місць;
- у Волинській області покупцем аптеки N 248 у смт Жовтневе покупцем збережено 19 (100%) робочих місць та додатково до умови договору купівлі-продажу створено 1 нове робоче місце. При цьому середня заробітна плата працюючих у 2003 році зросла на 27,1%, прибуток зріс на 34% у порівнянні з 2002 роком, обсяг реалізації медикаментів і товарів зріс у два рази. На ремонт та переобладнання аптеки покупцем внесено коштів у сумі більше 11,0 тис. грн.
Крім того, як вже зазначалося, органами приватизації виявлена значна кількість прикладів створення нових робочих місць на підприємствах, де договорами такі зобов'язання покупців передбачені не були. Серед них:
- покупцем (ВАТ "Полтавакондитер") об'єкта незавершеного будівництва газетного комплексу (м. Полтава) після введення його в експлуатацію було створено 215 робочих місць;
- покупцем нежитлового приміщення магазину N 24 (м. Макіївка, Донецька область) створено 12 робочих місць.
У розрізі окремих груп всіх перевірених договорів, стан виконання їх умов (накопичувальним підсумком) є таким.
Найбільша кількість порушень умов фіксується за договорами купівлі-продажу об'єктів незавершеного будівництва (додаток 5). На сьогодні невиконання їх умов органами приватизації виявлено за 336 договорами (11,9 відсотка від загальної кількості договорів цієї групи). У повному обсязі виконано умови за 681 договором (24 відсотка). Ці договори знято з контролю. З договорів, що знаходяться на контролі органів приватизації, термін виконання умов за 1649 договорами ще не закінчився. Неналежне (несвоєчасне) виконання умов договорів за цією групою об'єктів має місце у 165 випадках. Найбільш характерними порушеннями є порушення термінів державної реєстрації в органах державної влади та місцевого самоврядування (12 договорів) та порушення термінів закінчення будівництва (33 договори).
Найбільша кількість договорів - 6069 стосуються купівлі-продажу об'єктів малої приватизації (додаток 4). З них на сьогодні умови у повному обсязі виконано за 3268 договорами (53,8 відсотка від їх загальної кількості). Термін виконання умов 2563 договорів цієї групи (42,23 відсотка) ще не вичерпано. Невиконання умов виявлене за 146 договорами (2,4 відсотка). Неналежне (несвоєчасне) виконання умов має місце за 92 договорами (1,5 відсотка).
Стан виконання умов договорів купівлі-продажу пакетів акцій (додаток 2) на сьогодні є таким. На обліку органів приватизації перебуває 1154 договори купівлі-продажу пакетів акцій акціонерних товариств. За результатами здійсненої перевірки повне і своєчасне виконання умов відмічено за 835 договорами (72,4 відсотка від їх загальної кількості). Терміни дії 220 договорів цієї групи (18,6 відсотка) не закінчились. Неналежне виконання умов допущено покупцями за 8 договорами (0,7 відсотка). Невиконання тих чи інших умов зафіксоване за 91 договором - 7,9 відсотка від загальної кількості цих договорів.
Серед вищезазначеної кількості договорів купівлі-продажу пакетів акцій 299 договорів стосуються підприємств, що мають стратегічне значення для економіки та безпеки держави. З них на обліку центрального апарату Фонду знаходиться 200 договорів, регіональних відділень - 99.
Стан виконання умов цих договорів (додаток 3) такий:
- за 187 договорами, що становить 62,54%, умови виконано у повному обсязі;
- за 44 договорами (14,72%) зобов'язання знаходяться у стадії виконання (інвестиційні зобов'язання та інші зобов'язання, визначені у грошовій формі виконані, а за іншими зобов'язаннями кінцеві терміни їх виконання ще не закінчились);
- за 50 договорами (16,72%) кінцеві терміни внесення інвестицій та виконання інших зобов'язань ще не закінчились;
- за 15 договорами (5,02%) зафіксовано невиконання умов і на сьогодні органами приватизації здійснюються вичерпні заходи щодо забезпечення безумовного їх виконання, в тому числі, у разі недосягнення позитивних результатів досудового врегулювання питання безумовного виконання покупцями зобов'язань, вживаються заходи із розірвання цих договорів та повернення придбаних за ними пакетів акцій у державну власність (така робота вже здійснюється за 12 договорами);
- за 3 договорами (1,0%) виявлено виконання їх умов з простроченням термінів, у зв'язку з чим проводиться претензійно-позовна робота із стягнення з покупців передбачених законодавством та умовами договорів штрафів.
Стан виконання інвестиційних програм за цими договорами характеризується такими цифрами.
Згідно з їх умовами на розвиток стратегічно важливих підприємств у період з 1995 до 2008 рік передбачається внесення інвестицій на загальну суму 4149,717 млн. грн., 690,890 млн. дол. США та 19,26 млн. євро (додаток 6). Фактично станом на 15.04.2004 внесено інвестицій на суму 3063,667 млн. грн., 434,246 млн. дол. США та 10,82 млн. євро, що відповідає умовам договорів (за умовами договорів в цей період повинно бути внесено 2880,648 млн. грн., 377,547 млн. дол. США та 9,836 млн. євро).
Значну увагу в звітному періоді Фонд приділяв контролю за станом виконання умов 15 договорів купівлі-продажу пакетів акцій енергетичних компаній.
Згідно з умовами зазначених договорів протягом 1996-2006 років на розвиток цих компаній, на погашення їх простроченої кредиторської заборгованості та на поповнення обігових коштів передбачається внести інвестицій на загальну суму 1041 млн. грн. та 13,3 млн. дол. США.
Фактично станом на 15.04.2004 внесено інвестицій - 359,406 млн. грн. та 13,25 млн. дол. США за такими напрямками:
- на погашення кредиторської заборгованості - 136,15 млн. грн.;
- на поповнення обігових коштів - 46,03 млн. грн;
- на технічний розвиток підприємств - 176,22 млн. грн. та 12,5 млн. дол. США.;
- на здійснення екологічних заходів - 1,0 млн. грн. та 750 тис. дол. США.
Загальні відомості щодо реалізації покупцями умов цих договорів такі:
- з 9 договорів, укладених у 1998 році, умови за 8 виконано своєчасно та в повному обсязі, це стосується ВАТ "ЕК "Житомиробленерго", ВАТ "Тернопільобленерго", ДАЕК "Львівобленерго", ВАТ "Полтаваобленерго", ВАТ "ЕК "Чернігівобленерго", ВАТ "Сумиобленерго", ДАЕК "Кіровоградобленерго", ДАЕК "Прикарпаттяобленерго", а щодо ВАТ "Одесаобленерго" - зобов'язання виконуються своєчасно, але кінцевий термін їх виконання ще не настав;
- з 6 договорів, які були укладені в другому кварталі 2001 року, за 5 договорами зобов'язання, передбачені умовами договорів, виконуються вчасно. Це стосується договорів купівлі-продажу пакетів акцій ДАЕК "Житомиробленерго", ВАТ "Київобленерго", ВАТ "ЕК "Севастопольенерго", ВАТ "Ей-І-Ес "Рівнеенерго", ВАТ "Кіровоградобленерго". Невиконання умов договору, як і раніше, зафіксовано на ВАТ "ЕК "Херсонобленерго". Результати щоквартальних перевірок умов приватизації цього об'єкта щодо оплати купованої електроенергії засвідчили, що з 101312,631 тис. грн. борг за цією оплатою погашено лише в сумі 1162,085 тис. грн.
Разом з тим, покупець у своїх поясненнях зазначає, що така ситуація зумовлена невиконанням з боку держави зобов'язань, визначених розпорядженням Кабінету Міністрів України від 07.04.2001
N 133-р. При цьому головною перешкодою виконанню цих умов вважає невирішеність питання щодо проведення розрахунків з надання пільг та субсидій (п. 3 вказаного розпорядження).
Зі свого боку, Фонд при розгляді 18.05.2003 на засіданні Кабінету Міністрів України питання щодо виконання умов договорів купівлі-продажу, порушував питання стосовно стану реалізації завдань, викладених у розпорядженні
N 133-р. За результатами його розгляду Урядом було доручено відповідним міністерствам та відомствам проаналізувати стан виконання вищезгаданих завдань (п. 2 протоколу N 15 засідання КМУ від 28.05.2003). А на виконання доручення Кабінету Міністрів України від 29.11.2003 N 71604, Фонд розглянув лист Державного підприємства "Енергоринок" до Кабінету Міністрів України про незадовільний стан оплати ВАТ "ЕК "Херсонобленерго" купованої електроенергії, погашення заборгованості за договором реструктуризації та, з метою прийняття виважених та юридично обгрунтованих рішень щодо застосування до покупців пакета акцій ВАТ "ЕК "Херсонобленерго" передбачених законодавством заходів впливу, звернувся з проханням до Кабінету Міністрів України доручити Міністерству юстиції України здійснити експертизу нормативно-правових актів, спрямованих на врегулювання питань обмеження відключення споживачів від енергопостачання. В разі, якщо зазначені документи мають юридичну силу, доручити Міністерству палива та енергетики України здійснити дії, передбачені пунктом 5 розпорядження Кабінету Міністрів України від 18.10.2000
N 405-р щодо скасування таких актів.
У процесі перевірок питанням реалізації покупцями об'єктів приватизації взятих інвестиційних зобов'язань приділяється особлива увага.
Такі зобов'язання містять 821 договір купівлі-продажу державного майна (пакетів акцій). Крім 299 договорів купівлі-продажу пакетів акцій стратегічних підприємств, про які йшлося вище, інвестиційні зобов'язання містять 106 договорів купівлі-продажу пакетів акцій, 372 договори купівлі-продажу об'єктів малої приватизації і 44 договори купівлі-продажу об'єктів незавершеного будівництва.
Зазначеними договорами передбачено внесення до підприємств (об'єктів) протягом 1995 - 2008 років інвестицій та інших коштів на загальну суму 5228,3 млн. грн., 810,65 млн. дол. США і 19,26 млн. євро. Фактично вже, навіть раніше передбачених термінів, внесено 3805,6 млн. грн., 545,2 млн. дол. США та 10,8 млн. євро.
Слід зазначити, що з укладених органами приватизації договорів, 93 відсотка від загального обсягу всіх інвестиційних інших, виражених у грошовій формі зобов'язань, стосуються договорів купівлі-продажу пакетів акцій акціонерних товариств (у тому числі і стратегічно важливих). Ними загалом передбачено надходження до акціонерних товариств у період з 1995 до 2008 року коштів на суму 4867,6 млн. грн., 804,6 млн. дол. США та 19,26 млн. євро (додаток 7). За даними результатів здійснюваного контролю в акціонерні товариства вже внесено 3694,56 млн. грн., 542,9 млн. дол. США та 10, 82 млн. євро (додаток 8).
Договорами купівлі-продажу об'єктів незавершеного будівництва передбачено виконання їх покупцями інвестиційних зобов'язань на загальну суму 244,4 млн. грн. та 5,01 млн. дол. США. За даними перевірок вже внесено 28,29 млн. грн. і 1,02 млн. дол. США (додаток 9).
За договорами купівлі-продажу об'єктів малої приватизації (цілісних майнових комплексів) аналогічними зобов'язаннями покупців передбачено виконання заходів на загальну суму 116,32 млн. грн. і 1,02 млн. дол. США. Фактично за вищевказаний період надійшло 82,75 млн. грн. і 1,28 млн. дол. США (додаток 10).
Про ефективність заходів Фонду щодо залучення інвестицій в процесі приватизації свідчать позитивні тенденції до поліпшення стану підприємств, на яких новими власниками сумлінно виконуються взяті в процесі їх приватизації зобов'язання. Так, на ВАТ ППКІ "Металургавтоматика" покупцем двох пакетів акцій згідно з умовами договорів на розвиток підприємства внесено 204,9 тис. грн. інвестицій, з яких використано 19,8 тис. грн. - на погашення заборгованості із заробітної плати, 175,1 тис. грн. - на придбання сучасного обладнання, 10,0 тис. грн. - на здійснення ремонту будівлі та системи водопостачання. Як результат інвестування, обсяги виробництва тут збільшились з 531,3 тис. грн. за 2002 рік до 873,2 тис. грн. за 2003 рік, тобто на 64%, або в 1,64 раза. Зросла середня заробітна плата з 435 грн. на місяць у 2002 році до 568 грн. у 2003 році, тобто на 31%, або у 1,31 раза. Профіль діяльності та номенклатура виробництва збережені.
Як свідчать результати контролю, на ВАТ "Дніпродзержинський дослідний завод" інвестиції внесені у повному обсязі у сумі 126,932 тис. грн. ще у 2000 році та використані за передбаченим договором напрямком - на поповнення обігових коштів. На підприємстві збережено профіль діяльності та номенклатуру основних видів продукції. Обсяги виробництва збільшились з 481,7 тис. грн. у 2002 році до 714 тис. грн. за 2003 рік, тобто на 48,2%, або в 1,48 раза. Чистий прибуток підприємства збільшився з 14,2 тис. грн. за 2002 рік до 65,2 тис. грн. за 2003 рік, тобто на 359%, або 4,59 раза.
У 2003 році новим власником пакета акцій ВАТ "Миколаївська малотоннажна верф" на виконання умов договору внесені інвестиції на здійснення програми технічної реконструкції виробництва на суму 1168 тис. грн., що в 11,6 раза більше, ніж передбачалось договором. Обсяги виробництва за підсумками 2003 року у порівнянні з 2002 роком зросли у 3,3 рази та перевищили обсяги, передбачені договором у 2,2 раза. Крім того, створено додатково 3 робочих місця, середня заробітна плата у 2003 році зросла у 1,4 раза.
Продаж 40-відсоткового пакета акцій ВАТ "Смілянський цукровий комбінат", обтяженого інвестиційними зобов'язаннями, закритому акціонерному товариству "Техінком" (м. Черкаси) дозволив підприємству зберегти обсяги виробництва цукру, наростити обсяги виробництва лимонної кислоти, покращити її якість, зберегти та розширити ринки збуту. Договором купівлі продажу було передбачено інвестування у підприємство 6,2 млн. грн. Інвестиційні зобов'язання виконані покупцем достроково. За рахунок інвестицій погашено кредиторську заборгованість на суму 3,5 млн. грн., на 1,3 млн. грн. придбано основних засобів для реконструкції цукрового заводу та заводу лимонної кислоти, на 1,4 млн. грн. придбано сировини та матеріалів. Завдяки реконструкції заводу лимонної кислоти його потужність зросла з 4 тисяч до 5,3 тисяч тонн на рік, значно покращилась якість кислоти. Збільшився обсяг виробництва товарної продукції у діючих оптових цінах: до приватизації у 1998 році - 21915,8 тис. грн., у 2003 році - 34751,4 тис. грн. Протягом 2002-2003 років проводилась реконструкція підприємства, впродовж якої було ліквідовано застарілі і не потрібні робочі місця на цукровому заводі, натомість створені додаткові робочі місця на заводі лимонної кислоти. Внаслідок цього кількість робочих місць зросла на 2 одиниці. На підприємстві працює їдальня, утримуються інші об'єкти соціально-побутової сфери: житлово-комунальний відділ, гуртожиток, медичний заклад, клуб, сауна, спортивно-оздоровчий комплекс, дитячий садок, база відпочинку "Сокирна", магазин та школа.
Аналогічні тенденції до позитивних результатів спостерігаються і на інших підприємствах, де органами приватизації контролюється виконання умов договорів.
Поряд з цим, у звітному кварталі перевірками встановлено 3 випадки невиконання покупцями взятих на себе інвестиційних зобов'язань. Так, покупець пакета акцій ВАТ ОКБ "Південь" (ВАТ НВП "Каскад") не виконав інвестиційні зобов'язання - 238,0 тис.грн. до ВАТ не перераховано. Власник не сплачує нараховану раніше пеню в сумі 43,2 тис. грн. Регіональним відділенням по місту Києву розпочато претензійно-позовну роботу з розірвання договору та повернення пакета акцій у державну власність.
Таким чином, за договорами, що містять інвестиційні зобов'язання, де перевірками зафіксовано внесення інвестицій несвоєчасно або у обсягах, менших від встановлених договорами, після застосування всіх можливих заходів досудового спонукання власників до безумовного виконання взятих зобов'язань, органами приватизації у звітному кварталі розпочата претензійно-позовна робота щодо розірвання із власниками договорів і повернення об'єктів у державну власність. Так у судовому порядку було розірвано 3 договори - договір купівлі-продажу цілісного майнового комплексу та 2 договори купівлі-продажу об'єктів незавершеного будівництва.
За результатами здійсненої органами приватизації на виконання пункту 7 наказу Фонду від 11.03.2003 N 390 щодо надання у звітах окремим розділом прикладів позитивних результатів приватизації та обов'язкового вжиття заходів у разі невиконання умов продажу державного майна, наводимо вибірково таку інформацію.
В Одеській області на ВАТ "Південгідроспецбуд" (покупець - ТОВ "Тартус") збільшено обсяги виробництва:
- на дату укладання договору - 42,012 тис. грн.;
- за 2002 рік - 6340,8 тис. грн.;
- за 2003 рік - 11614,2 тис. грн.
Також на цьому підприємстві було створено додаткових робочих місць:
- на дату укладання договору - 88 одиниць;
- на 01.01.2003 - 98 одиниць;
- на 01.01.2004 - 143 одиниці.
У Закарпатській області за період володіння покупцем (ЗАТ "Укренергозбут") корпоративними правами ВАТ "Затисянський хімічний завод" на підприємстві запущено в дію дільницю з виготовлення "Санімаксу" потужністю 1500 тонн на рік. Проведено реконструкцію лінії з виготовлення бентонітової крихти потужністю 6000 тонн на рік. За 2003 рік зріс попит на продукцію як на внутрішньому, так і на зовнішньому ринку, особливо це стосується бентонітової крихти та "Санімаксу". Обсяги виробництва в порівнянні з 2002 роком зросли на 155,0 тис. грн. або на 109,9%. При збитковості 441,0 тис. грн. у 2002 році, за підсумками діяльності в 2003 році товариством отримано прибуток. В 2003 році між ВАТ "Затисянський хімічний завод" і власником пакета акцій укладено терміном на 5 років інвестиційний безвідсотковий договір на суму 200,0 тис. грн. Метою надання інвестиції є стабілізація фінансового стану підприємства та виконання технічної реконструкції ВАТ. Протягом 2003 року працівниками підприємства разом із науковцями розроблено та виготовлено експериментальну партію ветеринарних препаратів для тваринництва, яка проходить випробування. В поточному році заплановано доукомплектувати дану дільницю устаткуванням для оформлення технологічного ланцюга, що надасть можливість забезпечити випуск продукції на 400,0 тис. грн. на рік.
У Донецькій області покупцем об'єкта незавершеного будівництва "Маріупольський хлібозавод" після введення його в експлуатацію було створено 97 нових робочих місць.
У Тернопільській області покупцем об'єкта незавершеного будівництва - дитячого садка, внаслідок рішення регіонального відділення про можливість зміни профілю об'єкта, власником створено деревообробний цех, придбано деревообробні станки. З цією метою ним вкладено у об'єкт інвестиції на загальну суму 60,0 тис. грн.
Одним з результатів здійснених органами приватизації перевірок є те, що у державну власність, з метою перепродажу їх ефективним власникам, повернулося 127 фактично приватизованих об'єктів. За результатами претензійно-позовної роботи, що проводиться органами приватизації ще за 170 такими об'єктами, з метою їх повернення у державну власність, 67 об'єктів вже повернуто в державну власність і вони готуються для подальшого продажу.
З числа раніше повернутих у власність держави об'єктів органами приватизації повторно було продано 61 об'єкт, з яких - 33 пакети акцій, 12 цілісних майнових комплексів і 16 об'єктів незавершеного будівництва. Загальна сума, одержана від повторного продажу цих об'єктів, склала 55,9 млн. грн. проти 21,0 млн. грн. при першому продажу.
За невиконання та неналежне виконання умов договорів купівлі-продажу протягом першого кварталу 2004 року порушниками у відповідні бюджети та фонди сплачено пені та штрафів на суму 45,3 тис. грн.
У багатьох випадках, де це зумовлено достатньо аргументованою необхідністю, органами приватизації з метою запобігання розриву договірних відносин з власниками, вносяться зміни та доповнення до договорів шляхом укладення сторонами договору відповідної додаткової угоди. Кількість таких угод, укладених у I кварталі 2004 року, складає 57.
За цей же період органами приватизації погоджено 16 договорів подальшого відчуження власниками приватизованих ними об'єктів, як це передбачено вимогами Закону України
"Про приватизацію державного майна".
Департаментом реалізації та контролю за виконанням умов договорів купівлі-продажу (далі - департамент) протягом I кварталу 2004 року продовжувала здійснюватись робота з врегулювання проблемних питань, які виникають при здійсненні органами приватизації контролю за виконанням покупцями умов договорів, в тому числі шляхом удосконалення законодавчої, нормативно-правової бази з цього питання. Так, департамент, в межах своєї компетенції, приймає активну участь у:
- підготовці законопроектів "Про повернення приватизованого майна у державну та комунальну власність", "Про порядок примусового відчуження об'єктів права приватної власності у власність держави (націоналізації)", "Про державний нагляд за діяльністю приватизованих підприємств" та інших;
- формуванні проекту нової редакції Положення про порядок проведення конкурсів з продажу пакетів акцій відкритих акціонерних товариств, створених у процесі приватизації, затвердженого спільним наказом Фонду, Антимонопольного комітету та Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку від 13.09.2000
N 1908/11/271 і зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 28.09.2000 за N 665/4886;
- підготовці проекту постанови Кабінету Міністрів України "Про внесення змін до пункту 7 Порядку повернення у державну власність об'єктів приватизації у разі розірвання або визнання недійсними договорів купівлі-продажу таких об'єктів". Цим проектом передбачено визначення, з урахуванням вимог нової, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 10.12.2003
N 1891 Методики оцінки майна, дати проведення інвентаризації та оцінки майна, що за рішенням суду повертається у державну власність, а саме - його інвентаризація і оцінка має бути здійснена на день набрання чинності рішенням суду про повернення приватизованого об'єкта у власність держави.
У звітному кварталі до Фонду продовжували надходити листи регіональних відділень з проханням надати консультаційну допомогу з питань, що належать до компетенції департаменту, Юридичного департаменту та інших структурних підрозділів Фонду, до функціональних обов'язків яких належать, крім іншого, питання, які перетинаються з питаннями здійснення контролю та його результатів. Але, у порівнянні з минулими періодами кількість таких звернень значно зменшилась, що свідчить про ефективність підготовленого і проведеного департаментом у листопаді минулого року семінару з вказаної тематики.
Слід зазначити, що підвищенню ефективності цього семінару сприяло не тільки ознайомлення слухачів із законодавчою, нормативно-розпорядчою документацією з питань реалізації та контролю за виконанням умов договорів та надання їх консультаційної допомоги, але й те, що, враховуючи набутий спеціалістами органів приватизації на практиці досвід роботи з питань контролю договорів, на семінарі були розглянуті заздалегідь підготовлені фахівцями регіональних відділень та Фонду майна АР Крим пропозиції з питання внесення змін до Порядку здійснення державними органами приватизації контролю за виконанням умов договорів купівлі-продажу державного майна, затвердженого наказом Фонду від 19.08.98
N 1649. Більшість з пропозицій відділень при підготовці нової редакції зазначеного наказу була Фондом врахована.
Слід відзначити і те, що негативно вплинув на результати проведеного семінару незначний термін, наданий департаменту для його проведення, адже питання, які належать до компетенції департаменту і відповідних структурних підрозділів у інших органах приватизації і напрямки здійснюваної ними роботи значні, об'ємні, нові для держави в цілому. Тому відчувався нестаток часу для викладення лекторами необхідного матеріалу, внаслідок чого лекції були розраховані на підготовлених слухачів. При цьому поза увагою залишились нові працівники органів приватизації. Тому, департаментом прийнято рішення про те, що у травні 2004 року ним буде підготовлено семінар саме для них.
Пропонуємо регіональним відділенням та Фонду майна АР Крим направити на вказаний семінар спеціалістів з урахуванням вищезазначеного.
Директор департаменту | Ю.Нікітін |
Додаток 1
ЗАГАЛЬНІ ДАНІ
про результати перевірки виконання умов договорів купівлі-продажу, здійсненої органами приватизації у I кварталі 2004 року
NN п/п |
Регіональні відділення Фонду |
База дого- ворів купів- лі- прода- жу, що підля- гає пере- вірці |
План на квартал |
Фактично перевірено |
Порушення |
Сума нара- хован. штра- фів |
Сума спла- чених штра- фів |
Сума сплач. за попер. період |
к- сть |
в %% до бази |
к- сть |
% вико- нання плану |
в %% до бази |
к-сть дого- во рів |
в %% до фак- ту |
тис. грн. |
тис. грн. |
тис. грн. |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
|
По області: |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
Вінницькій |
176 |
44 |
25,0 |
66 |
150,0 |
37,5 |
4 |
6,1 |
19,20 |
2,688 |
0,00 |
2 |
Волинській |
80 |
19 |
24,0 |
24 |
126,3 |
30,0 |
4 |
16,7 |
0,00 |
0,000 |
0,00 |
3 |
Дніпропетровській |
245 |
50 |
20,4 |
51 |
102,0 |
20,8 |
16 |
31,3 |
54,67 |
14,64 |
0,00 |
4 |
Донецькій |
752 |
188 |
25,0 |
188 |
100,0 |
25,0 |
4 |
2,1 |
0,968 |
0,968 |
0,00 |
5 |
Житомирській |
313 |
78 |
24,9 |
81 |
103,8 |
25,9 |
46 |
56,8 |
2,300 |
0,00 |
0,00 |
6 |
Закарпатській |
128 |
32 |
25,0 |
32 |
100,0 |
25,0 |
1 |
3,1 |
13,800 |
1,72 |
0,00 |
7 |
Запорізькій |
303 |
88 |
29,0 |
106 |
120,5 |
35,0 |
17 |
16,0 |
13,566 |
4,391 |
1,64 |
8 |
Ів.-Франківській |
34 |
8 |
23,5 |
9 |
112,5 |
26,5 |
4 |
44,4 |
0,08 |
0,055 |
32,99 |
9 |
Київській |
214 |
55 |
25,7 |
59 |
107,3 |
27,6 |
1 |
1,7 |
1,06 |
1,06 |
0,00 |
10 |
Кіровоградській |
97 |
24 |
24,7 |
24 |
100,0 |
24,7 |
5 |
20,8 |
6,34 |
0,277 |
0,28 |
11 |
Луганській |
177 |
46 |
26,0 |
46 |
100,0 |
26,0 |
20 |
43,5 |
2,48 |
2,480 |
0,00 |
12 |
Львівській |
398 |
103 |
25,9 |
109 |
105,8 |
27,4 |
5 |
4,6 |
5,96 |
0,082 |
0,000 |
13 |
Миколаївській |
144 |
37 |
26,0 |
37 |
10,0 |
26,0 |
1 |
3,0 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
14 |
Одеській |
217 |
84 |
38,7 |
89 |
106,0 |
41,0 |
29 |
32,6 |
166,42 |
1,42 |
0,00 |
15 |
Полтавській |
172 |
66 |
38,4 |
71 |
107,6 |
41,3 |
9 |
12,7 |
0,52 |
1,22 |
0,70 |
16 |
Рівненській |
136 |
39 |
28,7 |
39 |
100.0 |
28,7 |
1 |
2,6 |
2,25 |
7,93 |
7,44 |
17 |
Сумській |
103 |
25 |
24,3 |
27 |
108,0 |
26,2 |
3 |
11,1 |
0,008 |
0,008 |
0,00 |
18 |
Тернопільській |
141 |
29 |
20,6 |
29 |
100,0 |
20,6 |
4 |
13,8 |
21,20 |
2,30 |
2,30 |
19 |
Харківській |
232 |
58 |
25,0 |
58 |
100,0 |
25,0 |
15 |
25,9 |
1,85 |
18,40 |
16,83 |
20 |
Херсонській |
63 |
22 |
34,9 |
28 |
127,3 |
44,4 |
8 |
29,6 |
9,91 |
5,1 |
0 |
21 |
Хмельницькій |
64 |
25 |
39,0 |
25 |
100,0 |
39,1 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
22 |
Черкаській |
175 |
44 |
25,1 |
45 |
102,2 |
25,7 |
2 |
4,4 |
28,7 |
28,72 |
0 |
23 |
Чернівецькій |
53 |
19 |
36,0 |
20 |
105,3 |
37,7 |
4 |
20,0 |
0,00 |
3,96 |
3,96 |
24 |
Чернігівській |
166 |
42 |
25,0 |
42 |
100,0 |
25,0 |
20 |
48,0 |
8,8 |
5,2 |
0,8 |
25 |
м. Києву |
235 |
59 |
25,1 |
69 |
117,0 |
29,4 |
5 |
7,2 |
22,30 |
430,68 |
3,59 |
26 |
м. Севастополю |
50 |
16 |
32,0 |
16 |
100,0 |
32,0 |
0 |
0,0 |
0 |
0 |
0 |
27 |
ФМ АР Крим |
668 |
167 |
25,0 |
168 |
100,6 |
25,2 |
31 |
18,4 |
129,30 |
13,00 |
0 |
28 |
ЦА Фонду |
193 |
53 |
27,5 |
55 |
103,8 |
28,4 |
3 |
5,46 |
2,098 |
2,098 |
0,00 |
Всього: |
5729 |
1520 |
26,5 |
1613 |
106,1 |
28,2 |
262 |
16,2 |
513,80 |
548,4 |
70,66 |
Додаток 2
СТАН ВИКОНАННЯ
договорів купівлі-продажу пакетів акцій підприємств по регіонах України станом на 13.04.2004
N |
Регіон |
Кількість укладених договорів купівлі - продажу |
Центральним апаратом |
Регіональним відділенням |
По Україні |
Всьо- го |
ви- ко- на- ні |
не ви- ко- на- ні |
тер- мін не нас- тав |
не- на- леж- не ви- кон. |
Всьо- го |
ви- ко- на- ні |
не ви- ко- на- ні |
тер- мін не нас- тав |
не- на- леж- не ви- кон. |
Всьо- го |
ви- ко- на- ні |
не ви- ко- на- ні |
тер- мін не нас- тав |
не- на- леж- не ви- кон. |
1 |
ВІННИЦЬКА ОБЛАСТЬ |
3 |
1 |
0 |
2 |
0 |
8 |
7 |
0 |
1 |
0 |
11 |
8 |
0 |
3 |
0 |
2 |
ВОЛИНСЬКА ОБЛАСТЬ |
8 |
6 |
0 |
2 |
0 |
2 |
2 |
0 |
0 |
0 |
10 |
8 |
0 |
2 |
0 |
3 |
ЛУГАНСЬКА ОБЛАСТЬ |
17 |
5 |
0 |
11 |
1 |
12 |
10 |
1 |
1 |
0 |
29 |
15 |
1 |
12 |
1 |
4 |
ДНІПРОПЕТРОВСЬ- КА ОБЛАСТЬ |
57 |
36 |
4 |
17 |
0 |
72 |
56 |
11 |
4 |
1 |
129 |
92 |
15 |
21 |
1 |
5 |
ДОНЕЦЬКА ОБЛАСТЬ |
31 |
16 |
0 |
15 |
0 |
130 |
101 |
27 |
2 |
0 |
161 |
117 |
27 |
17 |
0 |
6 |
ЖИТОМИРСЬКА ОБЛАСТЬ |
3 |
2 |
0 |
1 |
0 |
29 |
23 |
2 |
4 |
0 |
32 |
25 |
2 |
5 |
0 |
7 |
ЗАКАРПАТСЬКА ОБЛАСТЬ |
7 |
3 |
0 |
4 |
0 |
43 |
35 |
2 |
6 |
0 |
50 |
38 |
2 |
10 |
0 |
8 |
ЗАПОРІЗЬКА ОБЛАСТЬ |
26 |
17 |
2 |
7 |
0 |
59 |
48 |
5 |
6 |
0 |
85 |
65 |
7 |
13 |
0 |
9 |
ІВАНО-ФРАН- КІВСЬКА ОБЛАСТЬ |
3 |
2 |
0 |
1 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
3 |
2 |
0 |
1 |
0 |
10 |
М. КИЇВ |
53 |
32 |
0 |
21 |
0 |
116 |
94 |
4 |
18 |
0 |
169 |
126 |
4 |
39 |
0 |
11 |
КИЇВСЬКА ОБЛАСТЬ |
20 |
8 |
2 |
9 |
1 |
19 |
18 |
1 |
0 |
0 |
39 |
26 |
3 |
9 |
1 |
12 |
КІРОВОГРАДСЬКА ОБЛАСТЬ |
5 |
1 |
1 |
3 |
0 |
2 |
1 |
0 |
1 |
0 |
7 |
2 |
1 |
4 |
0 |
13 |
М. СЕВАСТОПОЛЬ |
2 |
0 |
0 |
1 |
1 |
6 |
6 |
0 |
0 |
0 |
8 |
6 |
0 |
1 |
1 |
14 |
АР КРИМ |
12 |
6 |
0 |
6 |
0 |
33 |
16 |
1 |
15 |
1 |
45 |
22 |
1 |
21 |
1 |
15 |
ЛЬВІВСЬКА ОБЛАСТЬ |
15 |
9 |
2 |
4 |
0 |
80 |
69 |
5 |
6 |
0 |
95 |
78 |
7 |
10 |
0 |
16 |
МИКОЛАЇВСЬКА ОБЛАСТЬ |
6 |
2 |
2 |
2 |
0 |
14 |
12 |
0 |
2 |
0 |
20 |
14 |
2 |
4 |
0 |
17 |
ОДЕСЬКА ОБЛАСТЬ |
22 |
15 |
0 |
7 |
0 |
17 |
13 |
0 |
4 |
0 |
39 |
28 |
0 |
11 |
0 |
18 |
ПОЛТАВСЬКА ОБЛАСТЬ |
19 |
13 |
1 |
5 |
0 |
8 |
6 |
1 |
1 |
0 |
27 |
19 |
2 |
6 |
0 |
19 |
РІВНЕНСЬКА ОБЛАСТЬ |
3 |
1 |
0 |
2 |
0 |
6 |
3 |
0 |
3 |
0 |
9 |
4 |
0 |
5 |
0 |
20 |
СУМСЬКА ОБЛАСТЬ |
6 |
4 |
0 |
2 |
0 |
6 |
6 |
0 |
0 |
0 |
12 |
10 |
0 |
2 |
0 |
21 |
ТЕРНОПІЛЬСЬКА ОБЛАСТЬ |
4 |
3 |
0 |
1 |
0 |
23 |
17 |
4 |
2 |
0 |
27 |
20 |
4 |
3 |
0 |
22 |
ХАРКІВСЬКА ОБЛАСТЬ |
13 |
9 |
0 |
1 |
3 |
21 |
17 |
2 |
2 |
0 |
34 |
26 |
2 |
3 |
3 |
23 |
ХЕРСОНСЬКА ОБЛАСТЬ |
4 |
2 |
1 |
1 |
0 |
5 |
4 |
1 |
0 |
0 |
9 |
6 |
2 |
1 |
0 |
24 |
ХМЕЛЬНИЦЬКА ОБЛАСТЬ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
9 |
7 |
0 |
2 |
0 |
9 |
7 |
0 |
2 |
0 |
25 |
ЧЕРКАСЬКА ОБЛАСТЬ |
18 |
15 |
1 |
2 |
0 |
54 |
39 |
7 |
8 |
0 |
72 |
54 |
8 |
10 |
0 |
26 |
ЧЕРНІГІВСЬКА ОБЛАСТЬ |
7 |
6 |
0 |
1 |
0 |
9 |
7 |
1 |
1 |
0 |
16 |
13 |
1 |
2 |
0 |
27 |
ЧЕРНІВЕЦЬКА ОБЛАСТЬ |
2 |
1 |
0 |
1 |
0 |
5 |
3 |
0 |
2 |
0 |
7 |
4 |
0 |
3 |
0 |
|
ВСЬОГО |
366 |
215 |
16 |
129 |
6 |
788 |
620 |
75 |
91 |
2 |
1154 |
835 |
91 |
220 |
8 |
Додаток 3
СТАН ВИКОНАННЯ
договорів купівлі-продажу пакетів акцій підприємств, що мають стратегічне значення для економіки та безпеки держави, по регіонах України станом на 13.04.2004
N |
Регіон |
Кількість укладених договорів купівлі - продажу |
Центральним апаратом |
Регіональним відділенням |
По Україні |
Всьо- го |
ви- ко- на- ні |
не ви- ко- на- ні |
тер- мін не нас- тав |
не- на- леж- не ви- кон. |
Всьо- го |
ви- ко- на- ні |
не ви- ко- на- ні |
тер- мін не нас- тав |
не- на- леж- не ви- кон. |
Всьо- го |
ви- ко- на- ні |
не ви- ко- на- ні |
тер- мін не нас- тав |
не- на- леж- не ви- кон. |
1 |
ВІННИЦЬКА ОБЛАСТЬ |
3 |
1 |
0 |
2 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
3 |
1 |
0 |
2 |
0 |
2 |
ВОЛИНСЬКА ОБЛАСТЬ |
1 |
1 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
1 |
1 |
0 |
0 |
0 |
3 |
ЛУГАНСЬКА ОБЛАСТЬ |
12 |
3 |
0 |
9 |
0 |
3 |
2 |
0 |
1 |
0 |
15 |
5 |
0 |
10 |
0 |
4 |
ДНІПРОПЕТРОВСЬКА ОБЛАСТЬ |
42 |
26 |
2 |
14 |
0 |
18 |
11 |
4 |
3 |
0 |
60 |
37 |
6 |
17 |
0 |
5 |
ДОНЕЦЬКА ОБЛАСТЬ |
21 |
14 |
0 |
7 |
0 |
30 |
29 |
0 |
1 |
0 |
51 |
43 |
0 |
8 |
0 |
6 |
ЖИТОМИРСЬКА ОБЛАСТЬ |
3 |
2 |
0 |
1 |
0 |
1 |
1 |
0 |
0 |
0 |
4 |
3 |
0 |
1 |
0 |
7 |
ЗАКАРПАТСЬКА ОБЛАСТЬ |
1 |
0 |
0 |
1 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
1 |
0 |
0 |
1 |
0 |
8 |
ЗАПОРІЗЬКА ОБЛАСТЬ |
18 |
14 |
0 |
4 |
0 |
7 |
4 |
0 |
3 |
0 |
25 |
18 |
0 |
7 |
0 |
9 |
ІВАНО-ФРАНКІВСЬКА ОБЛАСТЬ |
3 |
2 |
0 |
1 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
3 |
2 |
0 |
1 |
0 |
10 |
М. КИЇВ |
17 |
7 |
0 |
10 |
0 |
13 |
8 |
0 |
5 |
0 |
30 |
15 |
0 |
15 |
0 |
11 |
КИЇВСЬКА ОБЛАСТЬ |
7 |
2 |
2 |
3 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
7 |
2 |
2 |
3 |
0 |
12 |
КІРОВОГРАДСЬКА ОБЛАСТЬ |
3 |
1 |
0 |
2 |
0 |
1 |
0 |
0 |
1 |
0 |
4 |
1 |
0 |
3 |
0 |
13 |
М. СЕВАСТОПОЛЬ |
1 |
0 |
0 |
1 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
1 |
0 |
0 |
1 |
0 |
14 |
АР КРИМ |
3 |
1 |
0 |
2 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
3 |
1 |
0 |
2 |
0 |
15 |
ЛЬВІВСЬКА ОБЛАСТЬ |
10 |
6 |
1 |
3 |
0 |
4 |
3 |
0 |
1 |
0 |
14 |
9 |
1 |
4 |
0 |
16 |
МИКОЛАЇВСЬКА ОБЛАСТЬ |
1 |
0 |
1 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
1 |
0 |
1 |
0 |
0 |
17 |
ОДЕСЬКА ОБЛАСТЬ |
12 |
7 |
0 |
5 |
0 |
3 |
1 |
0 |
2 |
0 |
15 |
8 |
0 |
7 |
0 |
18 |
ПОЛТАВСЬКА ОБЛАСТЬ |
8 |
5 |
1 |
2 |
0 |
3 |
3 |
0 |
0 |
0 |
11 |
8 |
1 |
2 |
0 |
19 |
РІВНЕНСЬКА ОБЛАСТЬ |
2 |
0 |
0 |
2 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
2 |
0 |
0 |
2 |
0 |
20 |
СУМСЬКА ОБЛАСТЬ |
5 |
3 |
0 |
2 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
5 |
3 |
0 |
2 |
0 |
21 |
ТЕРНОПІЛЬСЬКА ОБЛАСТЬ |
3 |
2 |
0 |
1 |
0 |
1 |
1 |
0 |
0 |
0 |
4 |
3 |
0 |
1 |
0 |
22 |
ХАРКІВСЬКА ОБЛАСТЬ |
8 |
4 |
0 |
1 |
3 |
1 |
0 |
0 |
1 |
0 |
9 |
4 |
0 |
2 |
3 |
23 |
ХЕРСОНСЬКА ОБЛАСТЬ |
3 |
2 |
1 |
0 |
0 |
1 |
1 |
0 |
0 |
0 |
4 |
3 |
1 |
0 |
0 |
24 |
ХМЕЛЬНИЦЬКА ОБЛАСТЬ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
3 |
1 |
0 |
2 |
0 |
3 |
1 |
0 |
2 |
0 |
25 |
ЧЕРКАСЬКА ОБЛАСТЬ |
11 |
10 |
0 |
1 |
0 |
7 |
5 |
1 |
1 |
0 |
18 |
15 |
1 |
2 |
0 |
26 |
ЧЕРНІГІВСЬКА ОБЛАСТЬ |
2 |
2 |
0 |
0 |
0 |
3 |
2 |
0 |
1 |
0 |
5 |
4 |
0 |
1 |
0 |
27 |
ЧЕРНІВЕЦЬКА ОБЛАСТЬ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
|
ВСЬОГО |
200 |
115 |
8 |
74 |
3 |
99 |
72 |
5 |
22 |
0 |
299 |
187 |
13 |
96 |
3 |
Додаток 4
СТАН
виконання договорів купівлі-продажу об'єктів малої приватизації по регіонах України станом на 13.04.2004
N |
Регіон |
Кількість укладених договорів купівлі- продажу |
Центральним апаратом |
Регіональним відділенням |
По Україні |
Всьо- го |
ви- ко- на- ні |
не ви- ко- на- ні |
тер- мін не нас- тав |
не- на- леж- не ви- кон. |
Всьо- го |
ви- ко- на- ні |
не ви- ко- на- ні |
тер- мін не нас- тав |
не- на- леж- не ви- кон. |
Всьо- го |
ви- ко- на- ні |
не ви- ко- на- ні |
тер- мін не нас- тав |
не- на- леж- не ви- кон. |
1 |
ВІННИЦЬКА ОБЛАСТЬ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
234 |
150 |
4 |
78 |
2 |
234 |
150 |
4 |
78 |
2 |
2 |
ВОЛИНСЬКА ОБЛАСТЬ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
194 |
185 |
0 |
8 |
1 |
194 |
185 |
0 |
8 |
1 |
3 |
ЛУГАНСЬКА ОБЛАСТЬ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
221 |
200 |
3 |
17 |
1 |
221 |
200 |
3 |
17 |
1 |
4 |
ДНІПРОПЕТРОВСЬ- КА ОБЛАСТЬ |
1 |
0 |
0 |
1 |
0 |
249 |
84 |
3 |
157 |
5 |
250 |
84 |
3 |
158 |
5 |
5 |
ДОНЕЦЬКА ОБЛАСТЬ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
448 |
47 |
4 |
379 |
18 |
448 |
47 |
4 |
379 |
18 |
6 |
ЖИТОМИРСЬКА ОБЛАСТЬ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
99 |
72 |
0 |
25 |
2 |
99 |
72 |
0 |
25 |
2 |
7 |
ЗАКАРПАТСЬКА ОБЛАСТЬ |
1 |
0 |
0 |
1 |
0 |
96 |
37 |
1 |
57 |
1 |
97 |
37 |
1 |
58 |
1 |
8 |
ЗАПОРІЗЬКА ОБЛАСТЬ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
522 |
327 |
14 |
177 |
4 |
522 |
327 |
14 |
177 |
4 |
9 |
ІВАНО-ФРАН- КІВСЬКА ОБЛАСТЬ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
29 |
8 |
5 |
15 |
1 |
29 |
8 |
5 |
15 |
1 |
10 |
М. КИЇВ |
3 |
3 |
0 |
0 |
0 |
73 |
51 |
3 |
19 |
0 |
76 |
54 |
3 |
19 |
0 |
11 |
КИЇВСЬКА ОБЛАСТЬ |
2 |
0 |
0 |
2 |
0 |
165 |
58 |
2 |
102 |
3 |
167 |
58 |
2 |
104 |
3 |
12 |
КІРОВОГРАДСЬКА ОБЛАСТЬ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
90 |
59 |
1 |
25 |
5 |
90 |
59 |
1 |
25 |
5 |
13 |
М. СЕВАСТОПОЛЬ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
105 |
62 |
3 |
38 |
2 |
105 |
62 |
3 |
38 |
2 |
14 |
АР КРИМ |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
15 |
ЛЬВІВСЬКА ОБЛАСТЬ |
3 |
3 |
0 |
0 |
0 |
499 |
290 |
4 |
199 |
6 |
502 |
293 |
4 |
199 |
6 |
16 |
МИКОЛАЇВСЬКА ОБЛАСТЬ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
188 |
119 |
1 |
68 |
0 |
188 |
119 |
1 |
68 |
0 |
17 |
ОДЕСЬКА ОБЛАСТЬ |
1 |
0 |
0 |
1 |
0 |
255 |
129 |
3 |
109 |
14 |
256 |
129 |
3 |
110 |
14 |
18 |
ПОЛТАВСЬКА ОБЛАСТЬ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
241 |
104 |
1 |
134 |
2 |
241 |
104 |
1 |
134 |
2 |
19 |
РІВНЕНСЬКА ОБЛАСТЬ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
149 |
70 |
0 |
78 |
1 |
149 |
70 |
0 |
78 |
1 |
20 |
СУМСЬКА ОБЛАСТЬ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
135 |
87 |
6 |
41 |
1 |
135 |
87 |
6 |
41 |
1 |
21 |
ТЕРНОПІЛЬСЬКА ОБЛАСТЬ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
145 |
53 |
2 |
89 |
1 |
145 |
53 |
2 |
89 |
1 |
22 |
ХАРКІВСЬКА ОБЛАСТЬ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
242 |
183 |
4 |
53 |
2 |
242 |
183 |
4 |
53 |
2 |
23 |
ХЕРСОНСЬКА ОБЛАСТЬ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
86 |
73 |
0 |
12 |
1 |
86 |
73 |
0 |
12 |
1 |
24 |
ХМЕЛЬНИЦЬКА ОБЛАСТЬ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
16 |
4 |
2 |
10 |
0 |
16 |
4 |
2 |
10 |
0 |
25 |
ЧЕРКАСЬКА ОБЛАСТЬ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
314 |
178 |
1 |
130 |
5 |
314 |
178 |
1 |
130 |
5 |
26 |
ЧЕРНІГІВСЬКА ОБЛАСТЬ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
140 |
52 |
34 |
54 |
0 |
140 |
52 |
34 |
54 |
0 |
27 |
ЧЕРНІВЕЦЬКА ОБЛАСТЬ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
69 |
56 |
4 |
5 |
4 |
69 |
56 |
4 |
5 |
4 |
|
ВСЬОГО |
11 |
6 |
0 |
5 |
0 |
6058 |
3262 |
146 |
2558 |
92 |
6069 |
3268 |
146 |
2563 |
92 |
Додаток 5
СТАН ВИКОНАННЯ
договорів купівлі-продажу об'єктів незавершеного будівництва по регіонах України станом на 13.04.2004
N |
Регіон |
Кількість укладених договорів купівлі - продажу |
Центральним апаратом |
Регіональним відділенням |
По Україні |
Всьо- го |
ви- ко- на- ні |
не ви- ко- на- ні |
тер- мін не нас- тав |
не- на- леж- не ви- кон. |
Всьо- го |
ви- ко- на- ні |
не ви- ко- на- ні |
тер- мін не нас- тав |
не- на- леж- не ви- кон. |
Всьо- го |
ви- ко- на- ні |
не ви- ко- на- ні |
тер- мін не нас- тав |
не- на- леж- не ви- кон. |
1 |
ВІННИЦЬКА ОБЛАСТЬ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
134 |
47 |
0 |
87 |
0 |
134 |
47 |
0 |
87 |
0 |
2 |
ВОЛИНСЬКА ОБЛАСТЬ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
79 |
23 |
6 |
50 |
0 |
79 |
23 |
6 |
50 |
0 |
3 |
ЛУГАНСЬКА ОБЛАСТЬ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
162 |
16 |
60 |
83 |
3 |
162 |
16 |
60 |
83 |
3 |
4 |
ДНІПРОПЕТРОВСЬКА ОБЛАСТЬ |
12 |
0 |
0 |
12 |
0 |
114 |
44 |
31 |
36 |
3 |
126 |
44 |
31 |
48 |
3 |
5 |
ДОНЕЦЬКА ОБЛАСТЬ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
177 |
49 |
27 |
74 |
27 |
177 |
49 |
27 |
74 |
27 |
6 |
ЖИТОМИРСЬКА ОБЛАСТЬ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
322 |
79 |
6 |
160 |
77 |
322 |
79 |
6 |
160 |
77 |
7 |
ЗАКАРПАТСЬКА ОБЛАСТЬ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
20 |
8 |
0 |
12 |
0 |
20 |
8 |
0 |
12 |
0 |
8 |
ЗАПОРІЗЬКА ОБЛАСТЬ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
116 |
21 |
6 |
89 |
0 |
116 |
21 |
6 |
89 |
0 |
9 |
ІВАНО-ФРАНКІВСЬКА ОБЛАСТЬ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
28 |
4 |
19 |
5 |
0 |
28 |
4 |
19 |
5 |
0 |
10 |
М. КИЇВ |
9 |
1 |
0 |
8 |
0 |
71 |
31 |
6 |
34 |
0 |
80 |
32 |
6 |
42 |
0 |
11 |
КИЇВСЬКА ОБЛАСТЬ |
3 |
1 |
0 |
0 |
2 |
97 |
5 |
0 |
92 |
0 |
100 |
6 |
0 |
92 |
2 |
12 |
КІРОВОГРАДСЬКА ОБЛАСТЬ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
65 |
9 |
19 |
32 |
5 |
65 |
9 |
19 |
32 |
5 |
13 |
М. СЕВАСТОПОЛЬ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
16 |
2 |
6 |
8 |
0 |
16 |
2 |
6 |
8 |
0 |
14 |
АР КРИМ |
5 |
0 |
0 |
5 |
0 |
147 |
25 |
39 |
79 |
4 |
152 |
25 |
39 |
84 |
4 |
15 |
ЛЬВІВСЬКА ОБЛАСТЬ |
1 |
1 |
0 |
0 |
0 |
193 |
20 |
4 |
160 |
9 |
194 |
21 |
4 |
160 |
9 |
16 |
МИКОЛАЇВСЬКА ОБЛАСТЬ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
114 |
54 |
7 |
53 |
0 |
114 |
54 |
7 |
53 |
0 |
17 |
ОДЕСЬКА ОБЛАСТЬ |
1 |
0 |
0 |
1 |
0 |
106 |
32 |
2 |
53 |
1 9 |
107 |
32 |
2 |
54 |
19 |
18 |
ПОЛТАВСЬКА ОБЛАСТЬ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
39 |
15 |
0 |
23 |
1 |
39 |
15 |
0 |
23 |
1 |
19 |
РІВНЕНСЬКА ОБЛАСТЬ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
94 |
24 |
0 |
69 |
1 |
94 |
24 |
0 |
69 |
1 |
20 |
СУМСЬКА ОБЛАСТЬ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
71 |
17 |
21 |
29 |
4 |
71 |
17 |
21 |
29 |
4 |
21 |
ТЕРНОПІЛЬСЬКА ОБЛАСТЬ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
75 |
25 |
6 |
44 |
0 |
75 |
25 |
6 |
44 |
0 |
22 |
ХАРКІВСЬКА ОБЛАСТЬ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
203 |
40 |
45 |
115 |
3 |
203 |
40 |
45 |
115 |
3 |
23 |
ХЕРСОНСЬКА ОБЛАСТЬ |
2 |
1 |
0 |
1 |
0 |
48 |
9 |
1 |
35 |
3 |
50 |
10 |
1 |
36 |
3 |
24 |
ХМЕЛЬНИЦЬКА ОБЛАСТЬ |
1 |
0 |
0 |
1 |
0 |
60 |
2 |
0 |
58 |
0 |
61 |
2 |
0 |
59 |
0 |
25 |
ЧЕРКАСЬКА ОБЛАСТЬ |
1 |
0 |
1 |
0 |
0 |
103 |
38 |
10 |
53 |
2 |
104 |
38 |
11 |
53 |
2 |
26 |
ЧЕРНІГІВСЬКА ОБЛАСТЬ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
81 |
15 |
11 |
55 |
0 |
81 |
15 |
11 |
55 |
0 |
27 |
ЧЕРНІВЕЦЬКА ОБЛАСТЬ |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
61 |
23 |
3 |
33 |
2 |
61 |
23 |
3 |
33 |
2 |
|
ВСЬОГО |
35 |
4 |
1 |
28 |
2 |
2796 |
677 |
335 |
1621 |
163 |
2831 |
681 |
336 |
1649 |
165 |
Додаток 6
НАДХОДЖЕННЯ ІНВЕСТИЦІЙ
на підприємства України, що мають стратегічне значення для економіки та безпеки держави, по регіонах станом на 13.04.2010
N |
Регіон |
Валюта |
Надходження інвестицій |
Центральний апарат |
Регіональне відділення |
Всього |
За договором |
Фактично |
За договором |
Фактично |
За договором |
Фактично |
1 |
ВІННИЦЬКА ОБЛАСТЬ |
тис. грн. |
20000,000 |
14826,56 |
0,000 |
0,000 |
20000,000 |
14826,560 |
тис. USD |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
тис. DM |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
тис. EUR |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
2 |
ВОЛИНСЬКА ОБЛАСТЬ |
тис. грн. |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
тис. USD |
3500,000 |
3500,000 |
0,000 |
0,000 |
3500,000 |
3500,000 |
тис. DM |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
тис. EUR |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
3 |
ЛУГАНСЬКА ОБЛАСТЬ |
тис. грн. |
244809,700 |
225409,200 |
150,000 |
150,000 |
244959,700 |
225559,200 |
тис. USD |
17200,000 |
17200,000 |
1000,000 |
1000,000 |
18200,000 |
18200,000 |
тис. DM |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
тис. EUR |
18852,520 |
9960,830 |
410,000 |
859,700 |
19262,520 |
10820,530 |
4 |
ДНІПРОПЕТРОВСЬКА ОБЛАСТЬ |
тис. грн. |
225684,500 |
100180,624 |
30495,932 |
39273,224 |
256180,432 |
139453,848 |
тис. USD |
30366,000 |
30400,966 |
17800,000 |
16630,871 |
48166,000 |
47031,837 |
тис. DM |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
тис. EUR |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
5 |
ДОНЕЦЬКА ОБЛАСТЬ |
тис. грн. |
1279786,650 |
1094582,450 |
9484,500 |
9916,927 |
1289271,150 |
1104499,377 |
тис. USD |
4000,000 |
4000,000 |
56500,062 |
60795,885 |
60500,062 |
64795,885 |
тис. DM |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
тис. EUR |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
6 |
ЖИТОМИРСЬКА ОБЛАСТЬ |
тис. грн. |
76170,689 |
32731,023 |
28,600 |
28,600 |
76199,289 |
32759,623 |
тис. USD |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
тис. DM |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
тис. EUR |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
7 |
ЗАКАРПАТСЬКА ОБЛАСТЬ |
тис. грн. |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
тис. USD |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
тис. DM |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
тис. EUR |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
8 |
ЗАПОРІЗЬКА ОБЛАСТЬ |
тис. грн. |
369429,960 |
384130,09 |
1410,000 |
1418,800 |
370839,960 |
385548,809 |
тис. USD |
321450,000 |
40964,315 |
105,000 |
105,000 |
321555,000 |
41069,315 |
тис. DM |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
тис. EUR |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
9 |
ІВАНО-ФРАНКІВСЬКА ОБЛАСТЬ |
тис. грн. |
5000,000 |
5000,000 |
0,000 |
0,000 |
5000,000 |
5000,000 |
тис. USD |
13250,000 |
13250,000 |
0,000 |
0,000 |
13250,000 |
13250,000 |
тис. DM |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
тис. EUR |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
10 |
М. КИЇВ |
тис. грн. |
179088,056 |
72921,891 |
8113,500 |
5005,900 |
187201,556 |
77927,791 |
тис. USD |
2100,000 |
2223,000 |
0,000 |
0,000 |
2100,000 |
2223,000 |
тис. DM |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
тис. EUR |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
11 |
КИЇВСЬКА ОБЛАСТЬ |
тис. грн. |
9648,860 |
9649,099 |
0,000 |
0,000 |
9648,860 |
9649,099 |
тис. USD |
3250,000 |
1313,264 |
0,000 |
0,000 |
3250,000 |
1313,264 |
тис. DM |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
тис. EUR |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
12 |
КІРОВОГРАДСЬКА ОБЛАСТЬ |
тис. грн. |
109023,460 |
43755,864 |
579,900 |
2582,817 |
109603,360 |
46338,681 |
тис. USD |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
тис. DM |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
тис. EUR |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
13 |
М. СЕВАСТОПОЛЬ |
тис. грн. |
63538,166 |
15884,541 |
0,000 |
0,000 |
63538,166 |
15884,541 |
тис. USD |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
тис. DM |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
тис. EUR |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
14 |
АР КРИМ |
тис. грн. |
34500,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
34500,000 |
0,000 |
тис. USD |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
тис. DM |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
тис. EUR |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
15 |
ЛЬВІВСЬКА ОБЛАСТЬ |
тис. грн. |
78764,352 |
83981,514 |
3380,560 |
3531,791 |
82144,912 |
87513,305 |
тис. USD |
4000,000 |
4517,866 |
1250,000 |
1280,300 |
5250,000 |
5798,166 |
тис. DM |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
тис. EUR |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
16 |
МИКОЛАЇВСЬКА ОБЛАСТЬ |
тис. грн. |
7000,000 |
7000,000 |
0,000 |
0,000 |
7000,000 |
7000,000 |
тис. USD |
30000,000 |
31826,200 |
0,000 |
0,000 |
30000,000 |
31826,200 |
тис. DM |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
тис. EUR |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
17 |
ОДЕСЬКА ОБЛАСТЬ |
тис. грн. |
72426,770 |
64846,461 |
612,000 |
612,000 |
73038,770 |
65458,461 |
тис. USD |
28000,000 |
44669,432 |
0,000 |
0,000 |
28000,000 |
44669,432 |
тис. DM |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
тис. EUR |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
18 |
ПОЛТАВСЬКА ОБЛАСТЬ |
тис. грн. |
283310,374 |
283325,050 |
0,000 |
0,000 |
283310,374 |
283325,050 |
тис. USD |
69516,000 |
70294,351 |
10000,000 |
10000,000 |
79516,000 |
80294,351 |
тис. DM |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
тис. EUR |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
19 |
РІВНЕНСЬКА ОБЛАСТЬ |
тис. грн. |
178028,709 |
106021,959 |
0,000 |
0,000 |
178028,709 |
106021,959 |
тис. USD |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
тис. DM |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
тис. EUR |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
20 |
СУМСЬКА ОБЛАСТЬ |
тис. грн. |
362197,100 |
363908,117 |
0,000 |
0,000 |
362197,100 |
363908,117 |
тис. USD |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
тис. DM |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
тис. EUR |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
21 |
ТЕРНОПІЛЬСЬКА ОБЛАСТЬ |
тис. грн. |
8576,000 |
8902,213 |
1500,000 |
1533,000 |
10076,000 |
10435,213 |
тис. USD |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
тис. DM |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
тис. EUR |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
22 |
ХАРКІВСЬКА ОБЛАСТЬ |
тис. грн. |
590,000 |
596,676 |
6281,349 |
6281,349 |
6871,349 |
6878,025 |
тис. USD |
6953,450 |
9611,679 |
0,000 |
0,000 |
6953,450 |
9611,679 |
тис. DM |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
тис. EUR |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
23 |
ХЕРСОНСЬКА ОБЛАСТЬ |
тис. грн. |
405250,525 |
1162,085 |
898,000 |
2791,000 |
406148,525 |
3953,085 |
тис. USD |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
тис. DM |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
тис. EUR |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
24 |
ХМЕЛЬНИЦЬКА ОБЛАСТЬ |
тис. грн. |
0,000 |
0,000 |
1146,450 |
233,650 |
1146,450 |
233,650 |
тис. USD |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
тис. DM |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
тис. EUR |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
25 |
ЧЕРКАСЬКА ОБЛАСТЬ |
тис. грн. |
39120,000 |
41354,700 |
5453,000 |
82,200 |
44573,000 |
41436,900 |
тис. USD |
70000,000 |
70000,000 |
650,000 |
663,306 |
70650,000 |
70663,306 |
тис. DM |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
тис. EUR |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
26 |
ЧЕРНІГІВСЬКА ОБЛАСТЬ |
тис. грн. |
27760,001 |
28748,282 |
480,000 |
1308,000 |
28240,000 |
30056,282 |
тис. USD |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
тис. DM |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
тис. EUR |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
27 |
ЧЕРНІВЕЦЬКА ОБЛАСТЬ |
тис. грн. |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
тис. USD |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
тис. DM |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
тис. EUR |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
|
ВСЬОГО |
тис. грн. |
4079703,870 |
2988918,319 |
70013,791 |
74749,258 |
4149717,661 |
3063667,577 |
тис. USD |
603585,450 |
343771,073 |
87305,062 |
90475,362 |
690890,512 |
434246,435 |
тис. DM |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
тис. EUR |
18852,520 |
9960,830 |
410,000 |
859,700 |
19262,520 |
10820,530 |
................Перейти до повного тексту