- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Наказ
ДЕРЖАВНА ПОДАТКОВА АДМІНІСТРАЦІЯ УКРАЇНИ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ ДПА України
27.07.2010 N 548
( Наказ втратив чинність на підставі Наказу Державної
податкової служби
N 190 від 01.04.2011 )
Методичні рекомендації
щодо складання плану-графіка проведення планових виїзних перевірок суб'єктів господарювання
1. Загальні положення
Методичні рекомендації щодо складання плану-графіка проведення планових виїзних перевірок суб'єктів господарювання (далі - Методичні рекомендації) розроблені з метою забезпечення єдиного порядку щоквартального формування плану-графіка проведення планових виїзних перевірок суб'єктів господарювання (далі - план-графік).
Формування квартального плану-графіка регіональних ДПА здійснюється відповідно до стратегічних напрямів контрольно-перевірочної роботи, визначених на наступний календарний рік, та порядку, встановленого у розділі IV цих Методичних рекомендацій.
Сформований проект плану-графіка узгоджується з територіальними органами Державної контрольно-ревізійної служби, Державної митної служби, Пенсійного фонду України та органами фондів загальнообов'язкового державного соціального страхування відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 21.07.2005
N 619 "Про затвердження Порядку координації проведення планових виїзних перевірок органами виконавчої влади, уповноваженими здійснювати контроль за нарахуванням і сплатою податків та зборів (обов'язкових платежів)".
Формування та коригування планів-графіків здійснюється засобами АІС "Облік податків і платежів".
Проекти планів-графіків на наступний квартал подаються регіональними ДПА до ДПА України на затвердження протягом п'яти робочих днів, починаючи з 20 числа останнього місяця поточного кварталу, у вигляді експортного файла з даних регіональних ДПА.
Крім того, регіональні ДПА надають департаментам податкового контролю юридичних осіб, оподаткування фізичних осіб, контролю за фінансовими установами та операціями у сфері ЗЕД у паперовому вигляді відповідний розділ проекту плану-графіка та за необхідності - обґрунтування підстав включення платника податків до плану-графіка.
При складанні планів-графіків необхідно керуватися вимогами ст.
11-1 Закону України від 4 грудня 1990 року
N 509-XII "Про державну податкову службу в Україні" із змінами та доповненнями (далі - Закон N 509): планова виїзна перевірка проводиться за сукупними показниками фінансово-господарської діяльності платника податків згідно з письмовим рішенням керівника відповідного органу державної податкової служби не частіше одного разу на календарний рік.
Не підлягають включенню до плану-графіка суб'єкти господарювання, дата акта останньої планової перевірки яких припадає на поточний рік.
Крім того, необхідно враховувати вимоги пп. 15.1.1 п. 15.1 ст.
15 Закону України від 21 грудня 2000 року
N 2181-III "Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами" із змінами та доповненнями у частині граничних термінів визначення податкового зобов'язання платника податків.
2. Визначення стратегічних напрямів контрольно-перевірочної роботи
Визначення стратегічних напрямів контрольно-перевірочної роботи щодо перевірок галузей економіки або фінансово-промислових груп (далі - ФПГ) на наступний календарний рік здійснюється Департаментом податкового контролю юридичних осіб на підставі пропозицій структурних підрозділів ДПА України.
З цією метою до 1 вересня звітного року департаменти та управління ДПА України визначають основні стратегічні галузі економіки або ФПГ та надають Департаменту податкового контролю юридичних осіб обґрунтовані пропозиції щодо необхідності включення цих галузей до плану перевірок.
Департамент податкового контролю юридичних осіб узагальнює пропозиції та з врахуванням власних розрахунків до 1 жовтня звітного року надає пропозиції керівництву ДПА України щодо стратегічних напрямів контрольно-перевірочної роботи на наступний рік з визначенням тих чи інших галузей економіки або ФПГ, які будуть перевірятись протягом кожного кварталу, та подає їх на затвердження Голові ДПА України.
Підставами для включення до стратегічних напрямів контрольно-перевірочної роботи можуть бути:
невідповідність показників макроекономічного розвитку економіки України чи окремого регіону відповідним показникам певної галузі чи сукупності підприємств у складі ФПГ;
невідповідність росту валових витрат валовим доходам підприємств галузі;
зменшення надходжень до бюджету у цілому або частині окремих податків по галузі чи ФПГ регіону, в тому числі зменшення середньогалузевого або середньогрупового рівня податкової віддачі;
збільшення кількості збиткових підприємств чи з низьким рівнем податкової віддачі серед підприємств, що належать до певної галузі економіки або ФПГ;
невиконання фінансових планів підприємствами-монополістами у частині розрахунків з бюджетом;
виплата заробітної плати нижче розміру середньомісячної заробітної плати по галузі та в регіоні (за показниками
ф. N 1ДФ) ;
наявність інформації про можливе застосування схем мінімізації сплати податків тощо.
Затверджені Головою ДПА України стратегічні напрями контрольно-перевірочної роботи на наступний календарний рік доводяться до державних податкових адміністрацій в АР Крим, областях, мм. Києві та Севастополі до 1 листопада поточного року.
Протягом року за погодженням з Головою ДПА України до стратегічних напрямів контрольно-перевірочної роботи можуть вноситись зміни.
3. Структура плану-графіка проведення планових виїзних перевірок суб'єктів господарювання
План-графік Державної податкової адміністрації України складається з трьох розділів:
Розділ I. Планові виїзні перевірки фінансово-господарської діяльності суб'єктів господарювання - юридичних осіб, у т.ч. тих, які перебувають на обліку у СДПІ
(відповідальні: підрозділи податкового контролю юридичних осіб)
Розділ поділяється на підрозділи А, Б та В:
А. Платники податків, які належать до галузей економіки або ФПГ, визначених стратегічними напрямами контрольно-перевірочної роботи, а також суб'єкти господарювання, пов'язані з ними через здійснення фінансово-господарської діяльності.
Цей підрозділ плану-графіка розподіляється на дві групи:
I група - основні підприємства, що входять до основних галузей економіки або ФПГ;
II група - найбільші контрагенти, через які здійснюються товарно-грошові операції (включаючи посередницькі структури, експортерів, імпортерів, філії, інших суб'єктів господарювання - юридичних осіб).
Б. Платники податків, які мають ризики несплати податків та плануються до перевірок за дорученням ДПА України.
Цей підрозділ плану-графіка розподіляється на дві групи:
I група - основні підприємства;
II група - найбільші контрагенти, через які здійснюються товарно-грошові операції (включаючи посередницькі структури, експортерів, імпортерів, філії, інших суб'єктів господарювання - юридичних осіб).
В. Платники податків, які відбираються на регіональному рівні за результатами аналізу основних показників діяльності, крім включених до підрозділів А та Б.
Цей підрозділ плану-графіка розподіляється на дві групи:
I група - основні підприємства;
II група - найбільші контрагенти, через які здійснюються товарно-грошові операції (включаючи посередницькі структури, експортерів, імпортерів; філії, інших суб'єктів господарювання - юридичних осіб).
У кожній із зазначених груп розподіл суб'єктів господарювання - юридичних осіб провадиться за такими категоріями:
великі підприємства;
середні;
малі.
Розподіл суб'єктів господарювання за категоріями здійснюється відповідно до ст.
63 Господарського кодексу з урахуванням особливостей визначення обсягів валових доходів від усіх видів діяльності.
При плануванні на I квартал наступного року враховуються показники за результатами діяльності підприємств за 9 місяців п.р. та розрахункові очікувані показники за IV квартал поточного року.
Розділ II. Планові виїзні перевірки фінансово-господарської діяльності банківських та інших фінансових установ, у т.ч. тих, які перебувають на обліку у СДПІ, та постійних представництв нерезидентів
(відповідальні: підрозділи контролю за фінансовими установами та операціями у сфері ЗЕД)
Розділ II поділяється на підрозділи:
I. Банківські установи.
II. Страхові установи.
III. Торговці цінними паперами.
IV. Інші фінансові установи.
V. Постійні представництва нерезидентів.
При формуванні розділу II плану-графіка одночасно з юридичними особами підлягають обов'язковому включенню всі наявні філії (незалежно від форми сплати податку на прибуток та часу реєстрації новоствореної філії).
При визначенні термінів проведення планових виїзних перевірок банківських та небанківських фінансових установ необхідно враховувати вимоги ст.
2 Закону України
"Про державну підтримку малого підприємництва" в частині непоширення дії цього закону на страхові компанії, банки, ломбарди, інші фінансово-кредитні та небанківські фінансові установи.
1. Банківські установи, відібрані до I підрозділу, групуються таким чином:
1. Юридичні особи.
2. Філії.
Група "Юридичні особи" розподіляється на I та II класи відповідно:
1.1. банківські установи I класу - із річним обсягом валових доходів не менше 200 млн. гривень;
1.2. банківські установи II класу - із річним обсягом валових доходів менше 200 млн. гривень.
При плануванні на I квартал наступного року враховуються показники за результатами діяльності підприємств за 9 місяців поточного року (більше 150 млн.грн. - для банківських установ I класу, менше 150 млн.грн. - для банківських установ II класу).
При плануванні на II, III та IV квартали використовувати інформацію про вказані вище показники станом на початок року.
2. Небанківські фінансові установи, відібрані до II, III, IV підрозділів, повинні бути згруповані таким чином:
1. Юридичні особи.
2. Філії.
Група "Юридичні особи" зазначених підрозділів, у свою чергу, розподіляється на такі категорії: великі, середні та малі підприємства.
Розділ III. Планові виїзні перевірки суб'єктів господарювання - фізичних осіб
(відповідальні: підрозділи оподаткування фізичних осіб)
Підрозділам оподаткування фізичних осіб перш за все необхідно подати до підрозділів податкового контролю юридичних осіб пропозиції щодо включення до плану-графіка проведення планових виїзних перевірок суб'єктів господарювання, які необхідно перевірити у кварталі, що планується, з питань правильності нарахування і своєчасності перерахування податку з доходів фізичних осіб та з інших питань, що належать до компетенції Департаменту оподаткування фізичних осіб.
При поданні до підрозділів податкового контролю юридичних осіб пропозицій щодо включення юридичних осіб (по доходу з фізичних осіб та з інших питань) до плану-графіка слід зазначити, що першочерговим перевіркам підлягають підприємства та організації, які мають широкі можливості виплачувати додаткові та специфічні види доходів (комерційні банки, страхові компанії, акціонерні товариства та суб'єкти господарювання, які безпосередньо пов'язані з організацією масових концертних видовищ, проводять концертну та спортивну діяльність, розіграші лотерей, призів, подарунків тощо).
На підставі аналізу форми N 15, затвердженої наказом ДПА України від 18.07.2005
N 276 "Про затвердження Інструкції про порядок ведення органами державної податкової служби оперативного обліку платежів до бюджету, контроль за справлянням яких здійснюється органами державної податкової служби України", та податкового розрахунку за формою N 1-ДФ, затвердженою наказом ДПА України від 29.09.2003
N 451 "Про затвердження форми податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податку, і сум утриманого з них податку (ф. N 1-ДФ) та Порядку заповнення та подання податковими агентами податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податку, і сум утриманого з них податку", здійснюється відбір підприємств, які протягом двох останніх років нерівномірно перераховували або не перераховували податок з доходів фізичних осіб взагалі, з використанням Автоматизованої системи роботи з податковими ризиками першого рівня (АС).
Крім цього, при плануванні виїзних перевірок фізичних осіб слід визначитися з класами платників податків, зокрема:
юридичні особи всіх форм власності (враховуючи план-графік виїзних перевірок юридичних осіб);
фізичні особи - суб'єкти господарювання залежно від валового доходу та платники єдиного податку, зареєстровані як платники ПДВ.
Критерієм розподілу платників - фізичних осіб на групи та підгрупи є дані Декларації про отримані доходи (від підприємницької діяльності, інші доходи громадян - код бюджетної класифікації 11010200), Звіту суб'єкта малого підприємництва - фізичної особи та дані податкових декларацій з податку на додану вартість за минулий рік.
Група 1. Великі платники податків (валовий дохід або обсяги реалізації з ПДВ понад 500 тис.грн.):
1. декларують нульові значення річного чистого доходу або зобов'язання з ПДВ;
2. декларують позитивні суми річного чистого доходу або зобов'язання з ПДВ.
Група 2. Середні платники податків (валовий дохід або обсяги реалізації з ПДВ від 50 до 500 тис.грн.):
1. декларують нульові значення річного чистого доходу;
2. сума річного чистого доходу яких складає 50 тис.грн. і більше;
3. сума річного чистого доходу яких складає менше 50 тис. гривень;
4. платники єдиного податку, зареєстровані як платники ПДВ, не включені до групи 1.
Група 3. Малі платники податків (валовий дохід або обсяги реалізації з ПДВ до 50 тис.грн.):
1. декларують нульові значення річного чистого доходу;
2. сума річного чистого доходу яких складає 10 тис.грн. і більше;
3. сума річного чистого доходу яких складає менше 10 тис. гривень;
4. платники єдиного податку, зареєстровані як платники ПДВ, не включені до груп 1, 2.
4. Відбір суб'єктів господарювання для перевірки
4.1. Порядок відбору до плану-графіка суб'єктів господарювання - юридичних осіб
До плану-графіка включаються підприємства, які ведуть фінансово-господарську діяльність, повинні сплачувати податки та за реєстраційними даними мають ознаки "0" - "основний платник, "4" - "порушено впровадження у справі про банкрутство", "30" - у стані переходу до іншої ДПІ, "36" - "основний платник до кінця року" та мають хоча б один із критеріїв ризиків ухилення від оподаткування високого ступеня або не менше двох - середнього ступенів ризику. Ризики незначної категорії при плануванні є додатковими.
Відбір підприємств до підрозділу А, які належать до стратегічних напрямів контрольно-перевірочної роботи та мають обсяги валових доходів (у тому числі доходи від операцій з цінними паперами) більше 5 млн.грн. (у розрахунку на рік), здійснюється щоквартально на рівні ДПА України за даними останньої податкової звітності, яка завантажена на сервер ДПА України.
Також відбираються їх основні контрагенти (загальний податковий кредит чи податкове зобов'язання основного підприємства з контрагентом за попередні 4 квартали складає понад 100 тис.грн.).
Структурні підрозділи ДПА України надають до 5 числа другого місяця поточного кварталу пропозиції щодо врахування при формуванні плану перевірок ризикових платників податків визначених галузей економіки або ФПГ з обґрунтуванням необхідності їх включення, а також переліки інших ризикових платників податків.
Сформований перелік платників податків не пізніше 10 числа другого місяця поточного кварталу направляється до ДПА в Автономній Республіці Крим, областях, мм. Києві та Севастополі для використання при формуванні плану-графіка на наступний квартал.
На рівні регіональних ДПА та районних ДПІ за даними інформаційних ресурсів органів ДПС та з інших джерел визначаються ризикові контрагенти, через які здійснюються товарно-грошові операції (включаючи посередницькі структури, експортерів та імпортерів, інших суб'єктів господарювання - юридичні особи), у тому числі і ті, які знаходяться на обліку в інших органах державної податкової служби.
При цьому, по основних підприємствах галузі та їх контрагентах, які спільно з основним підприємством перебувають на податковому обліку у межах однієї регіональної ДПА, визначаються критерії ризиків згідно з п. 4.2 цього розділу, у т.ч за даними автоматизованої системи "Відбір платників податків - юридичних осіб та визначення першочерговості для включення до плану-графіка".
При відборі підприємств до підрозділу А державним податковим інспекціям необхідно встановити наявність структурних підрозділів, дочірніх підприємств, що входять до інфраструктури платників податків - головних підприємств, та направити їх переліки до державних податкових інспекцій, на обліку яких знаходяться вказані підрозділи, для організації контрольно-перевірочних заходів, у т.ч. шляхом включення їх до плану-графіка у періоди, на які заплановані перевірки головних підприємств.
Відповідальність за повноту охоплення перевірками філій та структурних підрозділів платника податків, який консолідовано сплачує податок на прибуток, покладається на регіональну ДПА, на обліку якої перебуває основний платник.
Сформовані переліки підприємств галузей економіки або ФПГ та їх контрагенти до 1 числа останнього місяця поточного кварталу направляються регіональними ДПА до ДПА України.
На рівні ДПА України здійснюється аналіз наявності ризиків несплати податків по цих підприємствах та обґрунтувань щодо невключення основних підприємств до плану-графіка.
Після цього уточнені переліки підприємств підрозділу А не пізніше 10 числа останнього місяця поточного кварталу направляються до регіональних ДПА для включення до проекту плану-графіка.
У разі невключення окремих підприємств з переліку до плану-графіка надається письмове пояснення причин невключення за підписом голови регіональної ДПА.
При виявленні у ході перевірок нових контрагентів підприємств підрозділу А регіональними ДПА здійснюються заходи щодо організації їх перевірок шляхом проведення коригування плану-графіка, позапланових перевірок за наявності підстав, визначених статтею
11-1 Закону
N 509-XII, або включення до плану перевірок на наступний квартал.
Формування переліку суб'єктів господарювання - юридичних осіб для відбору до підрозділу В плану-графіка проводиться на рівні ДПІ не менш як за місяць до початку наступного кварталу за критеріями ризиків згідно з п. 4.2 цих Методичних рекомендацій, у т.ч. за даними автоматизованої системи "Відбір платників податків - юридичних осіб та визначення першочерговості для включення до плану-графіка".
За відсутності критеріїв ризиків несплати податків, визначених у п. 4.2 цих Методичних рекомендацій, не підлягають включенню до плану-графіка сумлінні платники податку на прибуток, які відносяться до I категорії відповідно до наказу ДПА України від 24.12.2009
N 726 "Про внесення змін до Примірного порядку проведення камеральної перевірки та здійснення контролю за справлянням податку на прибуток". Переліки таких сумлінних платників податків надаються Департаментом адміністрування податку на прибуток та інших податків і зборів (обов'язкових платежів) не пізніше 5 числа другого місяця поточного кварталу.
4.2. Критерії відбору суб'єктів господарювання - юридичних осіб
4.2.1. високого ступеня ризиків:
1) рівень зростання податків не відповідає рівню зростання валових доходів або рівень сплати податків не відповідає рівню сплати податків по відповідній галузі, або рівень податкової віддачі менше 1 відсотка, якщо середній рівень податкової віддачі по галузі перевищує 1 відсоток;
Податкова віддача з податку на прибуток визначається за формулою:
р. 10.а
ПВ ПП = --------- х 100%,
р. 3.а
р. 3.а - показник колонки А р. 3 декларації з податку на прибуток.
Податкова віддача по податку на додану вартість визначається за формулою:
(р. 9.б - р. 6.б) + (р. 2.1.а + р. 2.2.а) * 20% - р. 17.б х 100
ПВ ПДВ = ---------------------------------------------------------------,
(р. 9.б - р. 6.б) * 5 + (р. 2.1.а + р. 2.2.а))
де р. 9.б - показник колонки Б р. 9
декларації з ПДВ "Усього податкових зобов'язань";
р. 6.б - показник колонки Б р. 6
декларації з ПДВ "Імпорт товарів протягом звітного періоду, сплату ПДВ за які було відстрочено шляхом оформлення податкового векселя;
р. 2.2.а - показник колонки А р. 2.2
декларації з ПДВ "Інші операції, що оподатковуються за нульовою ставкою";
р. 17.б - показник колонки Б р. 17
декларації з ПДВ "Усього податкового кредиту."
При цьому, при плануванні на I квартал наступного року враховуються показники за результатами діяльності підприємств за 9 місяців поточного року, на II та III квартали - за рік, на IV квартал - за I півріччя поточного року.
2) декларування від'ємного значення об'єкта оподаткування податком на прибуток протягом 2 податкових періодів;
3) декларування залишку від'ємного значення, який після бюджетного відшкодування включається до складу податкового кредиту наступного податкового періоду (рядок 26
декларації з ПДВ) , у сумі понад 100 тис.грн.;
4) наявність розбіжностей у платника податків згідно із Системою автоматизованого співставлення податкового зобов'язання та податкового кредиту у розрізі контрагентів на рівні ДПА України (заниження податкового зобов'язання/завищення податкового кредиту) у сумі понад 100 тис. гривень;
5) наявність відносин з контрагентами, які знаходяться у розшуку, не звітують, збанкрутували тощо, у яких обсяги взаємооперацій більше 500 тис. гривень;
6) наявність інформації правоохоронних органів, підрозділів податкової міліції, юридичних підрозділів органів державної податкової служби щодо взаємовідносин із суб'єктами господарювання:
які мають ознаки фіктивності;
є учасниками конвертаційних центрів;
реєстрацію яких скасовано у судовому порядку;
щодо яких порушено кримінальну справу;
щодо яких заведено оперативно-розшукову справу;
7) декларування платником податків значних оборотів (понад 100 млн.грн. - сума значень показників будь-яких рядків 1.1, 1.2, 2.1, 2.2, 3.1, 3.2, 4.1, 4.2, 5.1, 5.2, 6.1, 7.1, 7.2
додатка К3) з одночасним декларуванням від'ємного значення фінансового результату попереднього року та/або збитку від операцій з цінними паперами та/або без фактичного отримання позитивного фінансового результату з метою оподаткування на загальних підставах (або отримання позитивного фінансового результату у розмірах, що не відповідають рівню доходів по операціях з цінними паперами). Показник відповідності визначається за формулою:
ПзоЦП
ПВ = ---------- х 100%,
Д
де (ПВ) розраховується як співвідношення прибутку від операцій з цінними паперами - (ПзоЦП) (ряд. 01.4 додатка К3) до доходу звітного періоду (Д) (рядки 1.1, 2.1, 3.1, 4.1, 5.1, 6.1 та 7.1
додатка К3) .
Рівень показника відповідності менше 1 відсотка свідчить про діяльність платника податку, направлену на мінімізацію податкових платежів.
4.2.2. середнього ступеня ризиків:
1) сума інших витрат перевищує 10 відсотків суми скоригованих валових витрат;
2) обсяги операцій із пов'язаними особами або неплатниками податку на прибуток перевищують 10 відсотків суми скоригованих валових витрат;
3) обсяг податкових пільг з податку на прибуток перевищує 1 млн. гривень;
4) подання платником податків уточнюючих розрахунків податкової звітності з податку на прибуток та ПДВ у бік зменшення податкових зобов'язань;
5) сума відшкодованих з бюджету сум ПДВ перевищує сплату податку на прибуток;
6) одноразове декларування сум ПДВ до відшкодування у значних обсягах (більше ніж 100 тис.грн.);
7) коригування платником податків податкової звітності з податку на додатку вартість в обсягах 10 або більше відсотків податкових зобов'язань та/або податкового кредиту;
8) зарахування від'ємного значення різниці поточного звітного (податкового) періоду у зменшення суми податкового боргу з податку на додану вартість попереднього періоду (рядок 22.1
декларації з ПДВ) у сумі понад 100 тис. гривень;
9) здійснення експортних операцій товарів, нетипових основному виду діяльності підприємства (нетиповий експорт);
11) відхилення понад 10 відс. між задекларованими у декларації з ПДВ обсягами операцій на митній території України та задекларованими у деклараціях з податку на прибуток доходами від продажу товарів (робіт, послуг);
12) наявність взаємовідносин з суб'єктами господарювання, які знаходяться на спрощеній системі оподаткування та є керівниками, засновниками або співробітниками даного підприємства;
13) наявність інформації підрозділів податкової міліції про ухилення суб'єкта господарювання від оподаткування та (або) своєчасного погашення податкового боргу;
14) наявність інформації підрозділів боротьби з відмиванням доходів, одержаних злочинним шляхом, про надходження узагальнених матеріалів від Держфінмоніторингу України;
15) наявність інформації підрозділів оподаткування юридичних осіб про встановлення порушень порядку погашення векселів, авальованих банком (податкових розписок), які видаються до отримання спирту етилового;
16) наявність систематичних порушень вимог Законів України від 4 грудня 1990 року
N 509-XII "Про державну податкову службу в Україні", від 6 липня 1995 року
N 265/95-ВР "Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг", від 23 березня 1996 року
N 98/96-ВР "Про патентування деяких видів підприємницької діяльності", від 1 червня 2000 року
N 1775-III "Про ліцензування певних видів господарської діяльності", від 19 грудня 1995 року
N 481/95-ВР "Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів", Положення про ведення касових операцій у національній валюті України, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року
N 637;
17) наявність у податкових органів інформації про відсутність у суб'єктів господарювання торгових патентів і ліцензій.
4.2.3. незначного ступеня ризиків:
1) сума сумнівної (безнадійної) заборгованості перевищує 10 відсотків суми скоригованих валових витрат;
2) несвоєчасне нарахування та сплата податку на додану вартість;
................Перейти до повного тексту