1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Наказ


МІНІСТЕРСТВО ФІНАНСІВ УКРАЇНИ
МІНІСТЕРСТВО ВНУТРІШНІХ СПРАВ УКРАЇНИ
СЛУЖБА БЕЗПЕКИ УКРАЇНИ
НАКАЗ
11.03.2019 № 103/162/384
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
08 квітня 2019 р.
за № 368/33339
( Наказ втратив чинність на підставі Наказу Міністерства фінансів № 393/534/236 від 14.07.2021 )
Про затвердження Порядку надання та розгляду узагальнених матеріалів
Відповідно до Законів України "Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення", "Про Національну поліцію", "Про Службу безпеки України", "Про оперативно-розшукову діяльність", "Про організаційно-правові основи боротьби з організованою злочинністю", "Про контррозвідувальну діяльність", "Про боротьбу з тероризмом", Податкового кодексу України та Кримінального процесуального кодексу України
НАКАЗУЄМО:
1. Затвердити Порядок надання та розгляду узагальнених матеріалів, що додається.
2. Визнати таким, що втратив чинність, спільний наказ Міністерства фінансів України, Міністерства внутрішніх справ України, Міністерства доходів і зборів України, Служби безпеки України від 02 грудня 2013 року № 1026/1184/739/484 "Про затвердження Порядку надання та розгляду узагальнених матеріалів", зареєстрований у Міністерстві юстиції України 23 грудня 2013 року за № 2170/24702.
3. Департаменту податкової політики Міністерства фінансів України та Департаменту фінансових розслідувань Державної служби фінансового моніторингу України подати цей наказ в установленому порядку на державну реєстрацію до Міністерства юстиції України.
4. Керівникам відповідних структурних підрозділів Національної поліції України, Державної фіскальної служби України, Служби безпеки України та Державної служби фінансового моніторингу України забезпечити контроль за виконанням цього наказу відповідно до вимог законодавства України.
5. Національній поліції України, Державній фіскальній службі України, Службі безпеки України призначити уповноважених співробітників (працівників) для організації на постійній основі взаємодії з Державною службою фінансового моніторингу України у сфері запобігання та протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення.
6. Цей наказ набирає чинності з дня його офіційного опублікування.
Міністр фінансів України О. Маркарова
Міністр
внутрішніх справ України

А. Аваков
Голова
Служби безпеки України

В. Грицак
ПОГОДЖЕНО:

Голова Державної служби фінансового
моніторингу України

В.о. Голови Державної фіскальної
служби України



І. Черкаський


О. Власов
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства
фінансів України,
Міністерства внутрішніх
справ України,
Служби безпеки України
11 березня 2019 року
№ 103/162/384
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
08 квітня 2019 р.
за № 368/33339
ПОРЯДОК
надання та розгляду узагальнених матеріалів
I. Загальні положення
1. Цей Порядок визначає форму, структуру, зміст узагальнених матеріалів Держфінмоніторингу, а також механізми та систему:
надання Держфінмоніторингом узагальнених матеріалів Національній поліції України, Службі безпеки України, Державній фіскальній службі України (далі - правоохоронні органи), їх підрозділам;
реєстрації, отримання та розгляду узагальнених матеріалів правоохоронними органами, їх підрозділами;
отримання Держфінмоніторингом інформації/документів про перебіг опрацювання узагальнених матеріалів правоохоронними органами, їх підрозділами;
запобігання розголошенню інформації, що міститься в узагальнених матеріалах.
2. У цьому Порядку терміни вживаються у таких значеннях:
додатки до узагальнених матеріалів - копії документів щодо відомостей про фінансові операції та інша інформація, пов’язана з узагальненими матеріалами, у письмовій та/або електронній формі (за наявності);
експертна комісія - комісія Держфінмоніторингу з розгляду узагальнених матеріалів і додаткових узагальнених матеріалів, підготовлених для подання правоохоронним та розвідувальним органам, склад і повноваження якої затверджуються окремим наказом Держфінмоніторингу за погодженням з Міністерством фінансів України;
надання узагальнених матеріалів - дії посадових осіб Держфінмоніторингу, спрямовані на виконання рішення експертної комісії щодо передання, відповідно до цього Порядку, правоохоронним органам, їх підрозділам узагальнених матеріалів у письмовій та/або електронній формі;
предикатний злочин - суспільно небезпечне протиправне діяння, що передувало легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом;
реєстрація (облік) узагальнених матеріалів - присвоєння Держфінмоніторингом кожному узагальненому матеріалу реєстраційного номера, а також реєстрація, взяття на облік та фіксація в облікових журналах, книгах та Єдиному реєстрі досудових розслідувань правоохоронними органами та їх підрозділами;
розгляд узагальнених матеріалів - перевірка шляхом здійснення оперативно-розшукової, контррозвідувальної діяльності та/або розслідування у межах кримінального провадження правоохоронними органами, їх підрозділами відомостей, викладених в узагальнених матеріалах, та прийняття рішення згідно з кримінальним процесуальним законодавством або іншими законодавчими актами.
Інші терміни, що вживаються у цьому Порядку, використовуються у значеннях, визначених Законом України "Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення" (далі - Закон).
II. Підготовка узагальнених матеріалів до передання правоохоронним органам
1. Інформація про фінансову операцію або сукупність пов’язаних між собою фінансових операцій, що підлягають фінансовому моніторингу, а також про клієнта, одержана Держфінмоніторингом у встановленому законодавством порядку, обробляється та аналізується щодо наявності достатніх підстав:
вважати, що операція або сукупність пов’язаних між собою операцій можуть бути пов’язані з легалізацією (відмиванням) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванням тероризму та фінансуванням розповсюдження зброї масового знищення;
підозрювати, що фінансова операція або клієнт пов’язані із вчиненням іншого суспільно небезпечного діяння, яке визначене Кримінальним кодексом України як злочин, що не стосується легалізації (відмивання) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансування тероризму та фінансування розповсюдження зброї масового знищення.
У разі встановлення вищезазначених підстав Держфінмоніторинг у встановлені цим Порядком строки надає до правоохоронних органів відповідні узагальнені матеріали.
2. Узагальнені матеріали готуються Держфінмоніторингом у письмовій та/або електронній формі.
3. У разі якщо узагальнений матеріал містить інформацію з обмеженим доступом, присвоєння йому грифа обмеження доступу, його облік, зберігання, використання і знищення (у тому числі на інших матеріальних носіях інформації) здійснюються відповідно до нормативно - правового акту Кабінету Міністрів України щодо ведення обліку, зберігання, використання і знищення документів та інших матеріальних носіїв інформації, що містять службову інформацію.
4. Структура узагальнених матеріалів:
зміст;
преамбула;
описові розділи, до яких можуть включатися:
опис фінансових операцій (для узагальненого матеріалу);
інформація щодо раніше переданого узагальненого матеріалу (для додаткового узагальненого матеріалу);
інформація про стан розгляду правоохоронними органами узагальненого матеріалу (для додаткового узагальненого матеріалу);
додаткова інформація про проведення фінансових операцій, що підлягають фінансовому моніторингу, отримана від суб’єктів первинного фінансового моніторингу (для додаткового узагальненого матеріалу);
інформація щодо зупинення фінансових операцій;
перелік документів та додатково отримана інформація від суб’єктів первинного фінансового моніторингу;
інформація щодо пов’язаних узагальнених матеріалів;
додатково отримана інформація про фінансові операції;
інформація щодо учасників фінансових операцій;
резюме;
мотивований висновок;
додатки (за наявності).
5. Узагальнені матеріали мають містити такі відомості:
1) обов’язково:
реєстраційний номер, дату, умовне найменування, підпис уповноваженої особи Держфінмоніторингу;
опис суті фінансової операції або сукупності пов’язаних між собою фінансових операцій, які можуть бути пов’язані з легалізацією (відмиванням) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванням тероризму та фінансуванням розповсюдження зброї масового знищення, з відображенням дати та суми, на яку проведено фінансові операції, місця та обставин їх здійснення, взаємовідносин, а також зв’язків між особами, які їх вчинили, або:
опис суті фінансової операції або сукупності пов’язаних між собою фінансових операцій, які можуть бути пов’язані з предикатним злочином, з відображенням дати та суми, на яку проведено фінансові операції, місця та обставин їх здійснення, взаємовідносин, а також зв’язків між особами, які їх вчинили;
опис суті фінансової операції або сукупності пов’язаних між собою фінансових операцій, які дають можливість підозрювати, що фінансова операція або клієнт пов’язані із вчиненням іншого суспільно небезпечного діяння, яке визначене Кримінальним кодексом України як злочин, що не стосується легалізації (відмивання) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансування тероризму та фінансування розповсюдження зброї масового знищення, з відображенням дати та суми, на яку проведено фінансові операції, місця та обставин їх здійснення, взаємовідносин, а також зв’язків між особами, які їх вчинили;
опис достатніх підстав, які дають можливість вважати, що фінансові операції або сукупність пов’язаних між собою фінансових операцій можуть бути пов’язані з легалізацією (відмиванням) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванням тероризму та фінансуванням розповсюдження зброї масового знищення, або:
опис достатніх підстав, які дають можливість вважати, що фінансові операції або сукупність пов’язаних між собою фінансових операцій можуть бути пов’язані з предикатним злочином;
опис достатніх підстав, які дають можливість підозрювати, що фінансова операція або клієнт пов’язані із вчиненням іншого суспільно небезпечного діяння, яке визначене Кримінальним кодексом України як злочин, що не стосується легалізації (відмивання) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансування тероризму та фінансування розповсюдження зброї масового знищення;
вмотивований висновок про те, що фінансові операції можуть здійснюватися з метою легалізації (відмивання) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансування тероризму та фінансування розповсюдження зброї масового знищення або з метою вчинення іншого суспільно небезпечного діяння, яке визначене Кримінальним кодексом України як злочин, що не стосується легалізації (відмивання) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансування тероризму та фінансування розповсюдження зброї масового знищення;
2) за наявності:
опис ознак, за якими суб’єкт фінансового моніторингу виявив фінансові операції, що підлягали фінансовому моніторингу;
код банку (МФО - BIC), найменування банку та номери рахунків, через які здійснювалися фінансові операції;
інформацію щодо ідентифікації та вивчення резидентів:
для фізичної особи - прізвище, ім’я, по батькові, дату народження, номер (за наявності - серію) паспорта громадянина України (або іншого документа, що посвідчує особу та відповідно до законодавства України може бути використаним на території України для укладення правочинів), дату видачі та орган, що його видав, місце проживання або місцеперебування фізичної особи, реєстраційний номер облікової картки платника податків України (або ідентифікаційний номер згідно з Державним реєстром фізичних осіб - платників податків та інших обов’язкових платежів) або номер (за наявності - серію) паспорта громадянина України, в якому проставлено відмітку про відмову від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків України, чи номер паспорта із записом про відмову від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків України в електронному безконтактному носії;
для фізичної особи - підприємця - прізвище, ім’я, по батькові, дату народження, номер (за наявності - серію) паспорта громадянина України (або іншого документа, що посвідчує особу та відповідно до законодавства України може бути використаним на території України для укладення правочинів), дату видачі та орган, що його видав, місце проживання або місцеперебування фізичної особи- підприємця, реєстраційний номер облікової картки платника податків (або ідентифікаційний номер згідно з Державним реєстром фізичних осіб - платників податків та інших обов’язкових платежів) або номер (за наявності - серію) паспорта громадянина України, в якому проставлено відмітку про відмову від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків України, чи номер паспорта із записом про відмову від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків України в електронному безконтактному носії, дату та номер запису в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців про проведення державної реєстрації, реквізити банку, в якому відкрито рахунок, і номер поточного рахунку (за наявності);
для юридичної особи - повне найменування, місцезнаходження, дату та номер запису в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців про проведення державної реєстрації, відомості про виконавчий орган, ідентифікаційні дані осіб, які мають право розпоряджатися рахунками та/або майном, дані, що дають змогу встановити кінцевих бенефіціарних власників (контролерів), ідентифікаційний код згідно з Єдиним державним реєстром підприємств та організацій України, реквізити банку, в якому відкрито рахунок, і номер поточного рахунку;
інформацію щодо ідентифікації та вивчення нерезидентів:
схему фінансових операцій;
для фізичної особи - прізвище, ім’я, по батькові (за наявності), дату народження, номер (за наявності - серію) паспорта (або іншого документа, що посвідчує особу та відповідно до законодавства України може бути використаний на території України для укладення правочинів), дату видачі та орган, що його видав, місце проживання або місцеперебування фізичної особи, громадянство;
для юридичної особи - повне найменування, місцезнаходження, реквізити банку, в якому відкрито рахунок, номер банківського рахунку, відомості про органи управління, ідентифікаційні дані осіб, які мають право розпоряджатися рахунками та/або майном, дані, що дають змогу встановити кінцевих бенефіціарних власників (контролерів). Суб’єкту первинного фінансового моніторингу надається також копія легалізованого витягу з торгового, банківського чи судового реєстру або нотаріально засвідчене реєстраційне посвідчення уповноваженого органу іноземної держави про реєстрацію відповідної юридичної особи;
інформацію про стан учасника фінансових операцій (діючий, відновлення платоспроможності, банкрут, ліквідований тощо);
копії первинних документів, на підставі яких проведені фінансові операції, що стали об’єктом фінансового моніторингу, у тому числі таких, що містять інформацію з обмеженим доступом;
копії заяв та інших документів, на підставі яких відкриті рахунки, через які здійснювалися фінансові операції;
копії паспорта особи, карток із зразками підписів та довіреності, на підставі якої цей учасник брав участь у проведенні фінансової операції, що стала об’єктом фінансового моніторингу;
копії установчих документів юридичних осіб, задіяних у здійсненні фінансових операцій;
відомості та копії документів щодо відстеження (моніторингу) обігу активів, що можуть бути пов’язані з легалізацією (відмиванням) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванням тероризму та фінансуванням розповсюдження зброї масового знищення;
інформацію, одержану від правоохоронних та інших державних органів;
інформацію, одержану від підрозділів фінансових розвідок інших держав (за наявності дозволу підрозділів фінансових розвідок інших держав на передання такої інформації до правоохоронних органів та/або розвідувальних органів);
відомості, одержані з відкритих джерел (засобів масової інформації тощо);
інформацію про раніше передані узагальнені матеріали, пов’язані з цим матеріалом;
інформацію щодо зупинення фінансових операцій;
схеми засновницьких зв’язків;
3) за наявності двох і більше ознак фінансових операцій клієнтів їх опис формується як узагальнення (загальна кількість операцій, загальна сума, найбільш суттєвий характер операцій та основні контрагенти). Детальніша інформація додається в табличній електронній формі, що є невід’ємним додатком до узагальнених матеріалів.
6. Під час формування узагальнених матеріалів для здійснення аналізу фінансових операцій та/або за необхідності отримання інформації від підрозділу фінансової розвідки іншої держави або надання такої інформації Держфінмоніторингом використовується інформація, надана правоохоронними або іншими державними органами (їх підрозділами), про фінансові операції, стосовно яких є підозра, що вони пов’язані з легалізацією (відмиванням) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванням тероризму та фінансуванням розповсюдження зброї масового знищення та/або з особами, щодо яких застосовано міжнародні санкції.
Підрозділи правоохоронних органів надають таку інформацію безпосередньо Держфінмоніторингу або через відповідні підрозділи центральних апаратів правоохоронних органів.
Інформація, яка надається відповідно до цього пункту, має містити відомості та реквізити осіб, перелік яких визначено в додатку 1 до цього Порядку.
За відсутності в інформації правоохоронного органу відомостей та реквізитів осіб така інформація не розглядається.
Надання інформації Держфінмоніторингу здійснюється правоохоронними органами з дотриманням вимог законодавства щодо розголошення відомостей досудового розслідування та вимог законодавства у сфері охорони інформації з обмеженим доступом.
Держфінмоніторинг за необхідності звернення (запиту) до підрозділу фінансової розвідки іншої держави використовує інформацію, надану правоохоронними органами, їх підрозділами, щодо фінансових операцій, стану розгляду узагальнених матеріалів, кримінальних проваджень, у тому числі з обмеженим доступом, якщо наявний дозвіл правоохоронного органу, його підрозділу.
За відсутності такого дозволу інформація правоохоронного органу не може бути використана під час звернення (запиту) до підрозділу фінансової розвідки іншої держави.
За наявності в узагальненому матеріалі інформації підрозділу фінансової розвідки іншої держави, яким надано дозвіл на передання цієї інформації конкретному правоохоронному органу, такі узагальнені матеріали передаються в інший правоохоронний орган за наявності відповідного дозволу підрозділу фінансової розвідки іншої держави.
7. За наявності у Держфінмоніторингу додаткової інформації, що стосується раніше направлених правоохоронним органам, їх підрозділам узагальнених матеріалів, Держфінмоніторинг формує та надає відповідному правоохоронному органу, його підрозділу додаткові узагальнені матеріали.
Додаткові узагальнені матеріали (за наявності) надаються правоохоронному органу, його підрозділу, на розгляді якого перебувають узагальнені матеріали.
Додаткові узагальнені матеріали є невід’ємною частиною узагальнених матеріалів.
8. За наявності у Держфінмоніторингу додаткової інформації, що стосується раніше направлених правоохоронним органам, їх підрозділам узагальнених матеріалів, за результатами розгляду яких оперативно-розшукові, контррозвідувальні справи закриті або досудове розслідування закінчено, Держфінмоніторинг може формувати узагальнені матеріали, які подаються на розгляд до експертної комісії, для прийняття рішення щодо їх направлення до правоохоронних органів, їх підрозділів.
Якщо за результатами розгляду раніше наданого узагальненого матеріалу розпочато кримінальне провадження або узагальнений матеріал розглядається (використовується) під час досудового розслідування, додаткові узагальнені матеріали надаються безпосередньо підрозділу правоохоронного органу, що здійснює кримінальне провадження, якщо інше не визначено цим підрозділом.
III. Надання Держфінмоніторингом узагальнених матеріалів
1. Рішення про наявність достатніх підстав для передання узагальнених матеріалів до правоохоронних органів приймається експертною комісією.
2. До участі в засіданнях експертної комісії можуть запрошуватися представники підрозділів правоохоронних органів, завданням яких є запобігання та протидія легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення, склад яких затверджується окремим розпорядчим документом відповідного підрозділу правоохоронного органу.
Представники підрозділів правоохоронних органів, які залучаються до участі в засіданнях експертної комісії, наділені консультативно-дорадчими функціями та мають право:
ознайомлюватися зі стислими описами проектів узагальнених матеріалів (у табличній формі) та схемами фінансових операцій;
вносити пропозиції щодо наявності або відсутності достатніх підстав для передання узагальнених матеріалів до правоохоронного органу, його підрозділу, обсягу і терміну доопрацювання узагальнених матеріалів, визначення правоохоронного органу, його підрозділу, до якого рекомендується передати узагальнені матеріали;
інформувати про стан розгляду раніше переданих до правоохоронних органів узагальнених матеріалів;
вносити пропозиції щодо надання копій узагальнених матеріалів, доцільності інформування правоохоронного органу щодо направлення узагальнених матеріалів до іншого правоохоронного органу, його підрозділу тощо.
3. За наявності достатніх підстав вважати, що фінансова операція може бути пов’язана з фінансуванням тероризму, узагальнений матеріал негайно передається Службі безпеки України.
4. За наявності інформації про те, що підрозділом правоохоронного органу розпочато кримінальне провадження за ознаками предикатного злочину, та/або легалізації (відмивання) доходів, одержаних злочинним шляхом, та/або фінансування тероризму, та/або фінансування розповсюдження зброї масового знищення, експертна комісія може прийняти рішення про надання узагальненого матеріалу, пов’язаного з таким провадженням, безпосередньо до цього підрозділу.
5. За наявності інформації про те, що підрозділом правоохоронного органу проводиться оперативно-розшукова або контррозвідувальна діяльність у межах оперативно-розшукової або контррозвідувальної справи відповідно до Законів України "Про оперативно-розшукову діяльність", "Про контррозвідувальну діяльність", експертна комісія може прийняти рішення про надання узагальненого матеріалу, пов’язаного з такою справою, безпосередньо до цього підрозділу.
6. За наявності інформації про те, що фінансові операції, які відображені в узагальненому матеріалі, здійснюються або здійснювалися у конкретній адміністративно-територіальній одиниці, експертна комісія може прийняти рішення щодо направлення такого узагальненого матеріалу безпосередньо до підрозділу правоохоронного органу цієї адміністративно-територіальної одиниці.
7. За наявності інформації про те, що підрозділу правоохоронного органу відповідно до доручення слідчого, прокурора, слідчого судді або у складі слідчої групи необхідно здійснити низку слідчих (розшукових) дій чи негласних слідчих (розшукових) дій у межах кримінального провадження, розпочатого за ознаками предикатного злочину, та/або легалізації (відмивання) доходів, та/або фінансування тероризму, експертна комісія може прийняти рішення щодо направлення узагальненого матеріалу безпосередньо до такого підрозділу правоохоронного органу.
8. До правоохоронного органу, його підрозділу направляється лише один примірник узагальненого матеріалу.
Направлення декількох примірників одного і того самого узагальненого матеріалу або його копії підрозділам одного правоохоронного органу чи декільком правоохоронним органам, їх підрозділам не допускається.
Слідчим підрозділам правоохоронних органів у разі здійснення кримінального провадження за ознаками предикатного злочину, та/або легалізації (відмивання) доходів, та/або фінансування тероризму, та/або фінансування розповсюдження зброї масового знищення за фінансовими операціями, які безпосередньо або опосередковано пов’язані з операціями, відображеними в узагальненому матеріалі, наданому іншому правоохоронному органу, його підрозділу, за наявності їх згоди надається копія такого узагальненого матеріалу відповідно до рішення експертної комісії.
Копії узагальнених матеріалів надаються без згоди іншого правоохоронного органу, його підрозділу у разі закриття кримінального провадження, наявності рішення суду або закриття оперативно-розшукової чи контррозвідувальної справи за реабілітуючими підставами відповідно до рішення експертної комісії.
Надання іншому правоохоронному органу копії узагальненого матеріалу, який містить інформацію підрозділу фінансової розвідки іншої держави, що надала дозвіл на передання інформації конкретному правоохоронному органу, не допускається без згоди підрозділу фінансової розвідки іншої держави.
Документ на отримання копії узагальненого матеріалу має бути:
викладений на офіційному бланку відповідного правоохоронного органу встановленої форми;
наданий за підписом керівника слідчого підрозділу правоохоронного органу (чи його заступника), скріпленим гербовою печаткою.
9. Строк передання узагальнених матеріалів до правоохоронних органів, їх підрозділів не має перевищувати п’яти робочих днів з дня прийняття експертною комісією рішення.
У разі прийняття Держфінмоніторингом рішення щодо подальшого зупинення фінансової операції відповідно до частини другої статті 17 Закону та/або зупинення видаткових операцій відповідно до частини третьої статті 17 Закону передання узагальнених матеріалів до правоохоронних органів здійснюється у строки, встановлені у пункті 3 розділу VII цього Порядку.
10. Узагальнені матеріали, додаткові узагальнені матеріали (за наявності) та додатки до них (за наявності) надаються правоохоронним органам, їх підрозділам на паперових, та/або магнітних, та/або інших матеріальних носіях інформації разом з відповідним супровідним листом за підписом Голови Держфінмоніторингу або його заступника.
11. У супровідному листі зазначаються скорочене умовне найменування узагальненого матеріалу, підозри щодо відмивання доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансування тероризму та фінансування розповсюдження зброї масового знищення, його реєстраційний номер, наявність додатків, а також інформація про день закінчення строку зупинення фінансової та/або видаткової операції у разі, якщо таке рішення прийнято Держфінмоніторингом відповідно до частин другої, третьої статті 17 Закону, а також інформація щодо раніше направлених узагальнених матеріалів.
12. Копії документів, які надійшли до Держфінмоніторингу після надання узагальненого матеріалу до правоохоронного органу, його підрозділу та не містять відомостей щодо проведення нових фінансових операцій, можуть надаватися правоохоронному органу, його підрозділу окремим супровідним листом як додатки до узагальненого матеріалу або до додаткового узагальненого матеріалу.
Додатки (за наявності) до узагальненого матеріалу або до додаткового узагальненого матеріалу є його невід’ємними частинами.
13. Примірник (копія) супровідного листа про направлення узагальнених матеріалів або додаткових узагальнених матеріалів до підрозділу правоохоронного органу обов’язково надається відповідному підрозділу правоохоронного органу.
IV. Реєстрація (облік) узагальнених матеріалів
1. Реєстрація узагальнених матеріалів і додаткових узагальнених матеріалів, отриманих від Держфінмоніторингу, здійснюється правоохоронним органом, його підрозділом відповідно до законодавства України, зокрема, що регламентує порядок використання інформації з обмеженим доступом.
2. Правоохоронний орган, його підрозділ, який отримав узагальнений матеріал або додатковий узагальнений матеріал, не пізніше ніж протягом п’яти робочих днів з моменту його реєстрації (обліку) надає Держфінмоніторингу відомості щодо дати і номера його реєстрації, у тому числі в Єдиному реєстрі досудових розслідувань (дата внесення інформації, номер кримінального провадження та попередня правова кваліфікація кримінального правопорушення із зазначенням статті (частини статті) Кримінального кодексу України).

................
Перейти до повного тексту