- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Постанова
ПРАВЛІННЯ НАЦІОНАЛЬНОГО БАНКУ УКРАЇНИ
ПОСТАНОВА
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
28 листопада 2013 р.
за № 2039/24571
Про затвердження нормативно-правового акта з питань здійснення закупівель товарів і послуг
З метою координації процесу планування, удосконалення організації та здійснення Національним банком України закупівель товарів, робіт і послуг, пов’язаних із розробленням дизайну, виготовленням захищеного паперу, банкнот, монет і державних нагород України, їх зберіганням, транспортуванням та обліком, а також відповідно до
статті 2 Закону України "Про здійснення державних закупівель" Правління Національного банку України
ПОСТАНОВЛЯЄ:
1. Затвердити Положення про здійснення Національним банком України закупівель товарів і послуг, пов'язаних із розробленням дизайну, виготовленням захищеного паперу, банкнот, монет і державних нагород України, їх зберіганням, транспортуванням та обліком, що додається.
2. Генеральному департаменту регулювання грошового обігу (Нестеренко В.М.) після державної реєстрації в Міністерстві юстиції України довести зміст цієї постанови до відома структурних підрозділів центрального апарату, територіальних управлінь, структурних підрозділів та одиниць Національного банку України для використання в роботі.
3. Контроль за виконанням цієї постанови покласти на заступника Голови Національного банку України Ричаківську В.І.
4. Постанова набирає чинності з дня її офіційного опублікування.
ЗАТВЕРДЖЕНО
Постанова Правління
Національного банку України
07.11.2013 № 440
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
28 листопада 2013 р.
за № 2039/24571
ПОЛОЖЕННЯ
про здійснення Національним банком України закупівель товарів і послуг, пов'язаних із розробленням дизайну, виготовленням захищеного паперу, банкнот, монет і державних нагород України, їх зберіганням, транспортуванням та обліком
( Назва в редакції Постанови Національного банку
№ 381 від 06.09.2016 )
( У тексті Положення та додатках до нього слова "Генеральний департамент регулювання грошового обігу" і "Фінансовий департамент" у всіх відмінках замінено відповідно словами "Департамент грошового обігу" і "Департамент фінансового контролінгу" у відповідних відмінках згідно з Постановою Національного банку
№ 58 від 29.01.2015 )
( У тексті Положення слова "розпорядчі документи", "нормативно-правові акти та розпорядчі документи" у всіх відмінках та числах замінено відповідно словами "розпорядчі акти", "нормативно-правові та розпорядчі акти" у відповідних відмінках та числах згідно з Постановою Національного банку
№ 337 від 03.06.2016 )
( У тексті Положення та додатках до нього слова ", робіт" та ", виконання робіт" виключено згідно з Постановою Національного банку
№ 381 від 06.09.2016 )
( У тексті Положення слова та цифри ", а робіт - 1 млн. 500 тис.грн., або еквівалентну суму в іноземній валюті" виключено згідно з Постановою Національного банку
№ 381 від 06.09.2016 )
( У тексті Положення слова "програмний комплекс "Договори" та "Конкурсна комісія з питань розроблення ескізів (дизайну) монет та сувенірної продукції" в усіх відмінках замінено відповідно словами "ПК "Договори" та "Конкурсна комісія з дизайну", крім абзацу першого пункту 1 розділу VI згідно з Постановою Національного банку
№ 381 від 06.09.2016 )
( У тексті Положення, крім абзацу четвертого пункту 3 розділу I, літери та слово "ПК Договори" замінено літерами та словом "ПК Договори/САП НБУ".згідно з Постановою Національного банку
№ 58 від 29.05.2018 )
I. Загальні положення
( Пункт 1 розділу I із змінами, внесеними згідно зПостановою Національного банку
№ 381 від 06.09.2016 )
2. Це Положення визначає порядок створення конкурсних комісій та Центральної конкурсної комісії Національного банку України, загальні організаційні та процедурні засади їх діяльності, здійснення закупівель товарів і послуг, пов’язаних із розробленням дизайну, виготовленням захищеного паперу, банкнот, монет і державних нагород України, їх зберіганням, транспортуванням та обліком за кошти Національного банку України (далі - Національний банк).
3. У цьому Положенні наведені нижче терміни вживаються в таких значеннях:
виконавець - резидент чи нерезидент, який згідно з укладеним договором здійснює поставку товару (товарів), надання послуги (послуг) відповідальному замовнику;
відповідальна особа Банкнотно-монетного двору - визначені керівником Банкнотно-монетного двору Національного банку (далі - БМД) особи (підрозділи, служби), відповідальні за проведення аналізу ринкових цін на товари і послуги, уведення інформації щодо запланованих та проведених закупівель товарів і послуг у програмний комплекс "Договори", підготовку заявок на проведення процедур закупівель;
( Пункт 3 розділу I доповнено новим абзацом третім згідно з Постановою Національного банку
№ 119 від 13.11.2018 )
відповідальний замовник - БМД та/або Департамент грошового обігу Національного банку (далі - ДГО);
відповідальний підрозділ - відділ, цех Монетного двору, Банкнотної фабрики, Фабрики банкнотного паперу, служби головного енергетика і служби головного механіка БМД;
( Пункт 3 розділу I доповнено новим абзацом п’ятим згідно з Постановою Національного банку
№ 119 від 13.11.2018 )
довідник "Перелік товарів і послуг" - автоматизоване робоче місце (далі - АРМ) у програмному комплексі "Договори" (далі - ПК "Договори"), довідник у єдиній системі автоматизації фінансово-господарських операцій Національного банку (далі - САП НБУ), на підставі якого здійснюється визначення конкретної назви товарів чи послуг відповідальним замовником та який уключає всі товари і послуги, що закуповуються відповідальними замовниками для забезпечення розроблення дизайну, виготовлення захищеного паперу, банкнот, монет, державних нагород України, забезпечення їх зберігання, транспортування і обліку;
додаткова (нагальна) потреба - необхідність у закупівлі товарів чи послуг, яка виникла внаслідок непередбачуваних обставин, у тому числі у зв’язку зі збільшенням обсягів виробництва чи інших, крім Національного банку, замовлень на виготовлення продукції, пов’язаної з розробленням дизайну, виготовленням захищеного паперу, банкнот, монет, державних нагород України, забезпечення їх зберігання, транспортування і обліку;
( Абзац сьомий пункту 3 розділу I із змінами, внесеними згідно з Постановою Національного банку
№ 119 від 13.11.2018 )
допорогова закупівля - закупівля товарів і послуг, очікувана вартість яких становить менше ніж 200 тис. грн;
( Пункт 3 розділу I доповнено новим абзацом восьмим згідно з Постановою Національного банку
№ 119 від 13.11.2018 )
Експертна рада з питань дизайну пам’ятних монет України - дорадчий орган з питань дизайну пам’ятних монет України, що створений у встановленому порядку при Національному банку з метою отримання високохудожніх, кваліфіковано виконаних ескізів (дизайну) інвестиційних, пам’ятних, ювілейних і сувенірних монет;
забезпечення виконання договору про закупівлю - надання виконавцем відповідальному замовнику гарантій виконання ним вимог договору про закупівлю, уключаючи такі способи забезпечення, як перерахування коштів на рахунок замовника, банківська гарантія, порука тощо;
забезпечення конкурсної пропозиції - надання учасником конкурсу відповідальному замовнику гарантій виконання своїх зобов’язань у зв’язку з поданням конкурсної пропозиції, у тому числі такі види забезпечення, як перерахування коштів на рахунок замовника, банківська гарантія, порука тощо;
запит (конкурсна документація) - документація, що розробляється і затверджується конкурсною комісією БМД та безоплатно подається учасникам конкурсу (фізичним/юридичним особам) для підготовки ними конкурсних пропозицій;
( Абзац дванадцятий пункту 3 розділу I із змінами, внесеними згідно з Постановою Національного банку
№ 119 від 13.11.2018 )
заявка - заявка на закупівлю товарів і послуг, сформована відповідальною особою БМД засобами програмного комплексу "Договори" за встановленою формою;
( Пункт 3 розділу I доповнено новим абзацом тринадцятим згідно з Постановою Національного банку
№ 119 від 13.11.2018 )
конкурс - здійснення конкурентного відбору учасників з метою визначення переможця згідно з процедурами, установленими цим Положенням;
конкурс з творчого мистецтва - здійснення відбору учасника з метою отримання високохудожніх, кваліфіковано виконаних ескізів пам'ятних та інвестиційних монет України, сувенірної продукції;
( Пункт 3 розділу I доповнено новим абзацом згідно зПостановою Національного банку
№ 381 від 06.09.2016 )
конкурсна комісія БМД (далі - конкурсна комісія) - група спеціалістів БМД, створена для організації та проведення процедур закупівель товарів і послуг, пов’язаних із розробленням дизайну, виготовленням захищеного паперу, банкнот, монет і державних нагород України, їх зберіганням, транспортуванням та обліком, згідно з цим Положенням;
( Абзац шістнадцятий пункту 3 розділу I в редакції Постанови Національного банку
№ 119 від 13.11.2018 )
конкурсна комісія з дизайну - група фахівців Національного банку, створена з метою організації та проведення закупівель послуг із розроблення ескізів (дизайну) пам’ятних монет та сувенірної продукції, з проведення експертної оцінки ескізів (дизайну) пам’ятних монет, з поширення продукції Національного банку за межами України згідно із цим Положенням;
обрання переможця - прийняття конкурсною комісією пропозиції учасника, яку визнано найкращою за результатами оцінки, та надання згоди на укладення договору;
ПК Договори/САП НБУ - програмний комплекс для ведення закупівельної діяльності щодо закупівель товарів і послуг, які здійснюються Банкнотно-монетним двором Національного банку [уведення інформації щодо створення плану закупівель, унесення змін до плану закупівель, створення заявок на закупівлю, (візування) погодження заявок];
( Пункт 3 розділу I доповнено новим абзацом згідно зПостановою Національного банку
№ 58 від 29.05.2018 )
послуги - будь-який предмет закупівлі (крім товарів), уключаючи діяльність з переробки давальницької сировини та послуги виробничого характеру сторонніх організацій з утримання та експлуатації виробничого устаткування та обладнання, що використовується в технологічному процесі з розроблення дизайну, виготовлення захищеного паперу, банкнот, монет і державних нагород України, їх зберігання, транспортування та обліку, науково-дослідна чи консультативна діяльність, уключаючи нові технології, системи захисту, експертизи, оцінки, підготовки висновків, а також навчання працівників тощо;
( Абзац двадцятий пункту 3 розділу I із змінами, внесеними згідно з Постановою Національного банку
№ 119 від 13.11.2018 )
потреба - необхідність у закупівлі товарів чи послуг, що обумовлена виробничою діяльністю, умовами експлуатації устаткування та обладнання, технологічними процесами тощо та пов’язана із забезпеченням виконання завдань і функцій Національного банку та його структурних підрозділів;
предмет закупівлі - товари чи послуги, які закуповуються в межах визначеної відповідальним замовником потреби залежно від планів виробництва, призначення, технічних та якісних характеристик, розрахованих обсягів та кількості, способу використання тощо;
( Абзац пункту 3 розділу I із змінами, внесеними згідно зПостановою Національного банку
№ 381 від 06.09.2016 )
презентаційний виріб - монетоподібний або паперовий виріб, що не є засобом платежу та відображає технічні можливості Банкнотно-монетного двору щодо виготовлення таких виробів, тенденції у виробництві грошових знаків та сучасного рівня розвитку захисних технологій, які виготовляються із застосуванням сировини, матеріалів, обладнання і технологій, що використовуються для виготовлення банкнот і монет;
( Пункт 3 розділу I доповнено новим абзацом згідно з Постановою Національного банку
№ 36 від 05.05.2017 )
пропозиція (конкурсна пропозиція) - пропозиція щодо предмета закупівлі, яка готується та подається учасником відповідальному замовнику відповідно до вимог запиту (конкурсної документації);
пов’язана особа - уживається в значенні, наведеному в Законі України
"Про публічні закупівлі" у частині, що стосується цього Положення;
( Абзацпункту 3 розділу I із змінами, внесеними згідно зПостановою Національного банку
№ 381 від 06.09.2016 )
( Абзац двадцятий пункту 3 розділу I виключено на підставіПостанови Національного банку
№ 381 від 06.09.2016 )
САП НБУ - система автоматизації фінансово-господарських операцій для ведення закупівельної діяльності щодо закупівель товарів і послуг, які здійснюються структурними підрозділами центрального апарату Національного банку [уведення інформації щодо створення плану закупівель, унесення змін до плану закупівель, створення заявок на закупівлю, погодження (деблокування) заявок];
( Пункт 3 розділу I доповнено новим абзацом згідно зПостановою Національного банку
№ 58 від 29.05.2018 )
сувенірний виріб - монетоподібний або банкнотоподібний виріб, що не є засобом платежу, випускається спеціальним тиражем до визначних подій та ювілейних дат, святкування яких відзначається на державному рівні;
( Пункт 3 розділу I доповнено новим абзацом згідно з Постановою Національного банку
№ 36 від 05.05.2017 )
товари - продукція будь-якого виду виробничого та загальновиробничого призначення, пов’язана з розробленням дизайну, виготовленням захищеного паперу, банкнот, монет (у тому числі презентаційних та сувенірних виробів) і державних нагород України, їх зберіганням, транспортуванням та обліком, виробниче, інструментальне, технологічне, лабораторне устаткування, обладнання, у тому числі автоматизовані системи контролю за якістю захищеного паперу, банкнот, монет і державних нагород України в процесі виробництва, механізми, пристрої тощо, що використовуються в технологічному процесі, а також супутні товари та послуги, пов’язані з поставкою товарів, їх монтажем, пусконалагоджуванням тощо, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих товарів;
уповноважена особа - генеральний директор БМД та заступник генерального директора БМД, яким згідно з довіреністю та/або розпорядчим актом Національного банку щодо делегування повноважень доручено підписувати договори, рахунки або інші документи;
( Пункт 3 розділу I доповнено новим абзацом двадцять дев’ятим згідно з Постановою Національного банку
№ 119 від 13.11.2018 )
управління матеріально-технічного забезпечення БМД (далі - служба матеріально-технічного забезпечення) - підрозділ, відповідальний за проведення процедур закупівель, який здійснює аналіз ринкових цін на товари, послуги, уведення інформації щодо запланованих закупівель у ПК "Договори", який організовує та проводить процедури закупівель, складає звітність за результатами закупівель;
( Пункт 3 розділу I доповнено новим абзацом тридцятим згідно з Постановою Національного банку
№ 119 від 13.11.2018 )
учасник процедури закупівлі (далі - учасник) - будь-яка фізична чи юридична особа (резидент або нерезидент), яка підтвердила намір узяти участь у процедурі закупівлі шляхом подання конкурсної пропозиції щодо поставки товару чи надання послуг або пропозиції на переговорах у разі застосування процедури закупівлі в одного учасника;
Центральна конкурсна комісія Національного банку України (далі - Центральна конкурсна комісія) - група службових (посадових) та інших осіб БМД та центрального апарату Національного банку, створена для розгляду і погодження відповідних етапів процедур закупівель, що проводяться конкурсними комісіями, згідно з цим Положенням.
( Абзац тридцять другий пункту 3 розділу I із змінами, внесеними згідно з Постановою Національного банку
№ 119 від 13.11.2018 )
( Абзац двадцять третій пункту 3 розділу I виключено на підставіПостанови Національного банку
№ 381 від 06.09.2016 )
4. Відповідальні замовники створюють конкурсні комісії з метою організації та здійснення процедур закупівель товарів і послуг, пов’язаних із розробленням дизайну, виготовленням захищеного паперу, банкнот, монет і державних нагород України, їх зберіганням, транспортуванням та обліком.
5. Конкурсна комісія здійснює організацію і проведення процедур закупівель товарів і послуг, пов’язаних із розробленням дизайну, виготовленням захищеного паперу, банкнот, монет і державних нагород України, їх зберіганням, транспортуванням та обліком, за умови, що очікувана вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тис. грн, або еквівалентну суму в іноземній валюті.
6. Під час проведення закупівлі товару (товарів), послуги (послуг), очікувана вартість яких перевищує 200 тис., або еквівалентну суму в іноземній валюті, запит (конкурсна документація), а також рішення конкурсної комісії щодо обрання переможця погоджуються з Центральною конкурсною комісією.
7. Рішення конкурсної комісії щодо застосування процедури закупівлі в одного учасника на закупівлю товару (товарів) чи послуги (послуг), очікувана вартість яких перевищує 200 тис. грн., або еквівалентну суму в іноземній валюті, потребує погодження з Центральною конкурсною комісією.
8. Закупівлі товарів та послуг проводяться БМД без застосування процедур, передбачених цим Положенням (шляхом укладення договору або оплати рахунку) у разі:
1) проведення допорогових закупівель (очікувана вартість яких становить менше ніж 200 тис. грн);
2) закупівлі товарів і послуг, які здійснюються в підприємств, установ та організацій, що здійснюють свою діяльність відповідно до Закону України
"Про природні монополії";
3) закупівлі за рішенням Центральної конкурсної комісії послуг, пов’язаних із перевезенням, страхуванням, зберіганням в аеропортах, на тимчасових та ліцензійних складах, навантаженням, розвантаженням, митним оформленням готової продукції, вартість яких відшкодовується згідно з укладеними договорами (рахунками) з іншими, крім Національного банку, замовниками;
4) здійснення інших закупівель за рішенням Центральної конкурсної комісії.
II. Принципи проведення закупівлі. Планування закупівель
1. Закупівля товарів і послуг, пов’язаних із розробленням дизайну, виготовленням захищеного паперу, банкнот, монет і державних нагород України, їх зберіганням, транспортуванням та обліком, має здійснюватися з урахуванням таких принципів:
добросовісна конкуренція серед учасників;
раціональне використання коштів, передбачених на закупівлю товарів і послуг;
недискримінація учасників;
об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій учасників;
забезпечення конфіденційності інформації щодо проведених процедур закупівель;
запобігання корупційним діям і зловживанням.
2. Підставою для здійснення закупівель товарів і послуг, пов’язаних із розробленням дизайну, виготовленням захищеного паперу, банкнот, монет і державних нагород України, їх зберіганням, транспортуванням та обліком, є план закупівель БМД з додатком (далі - план закупівель з додатком), форма якого зазначена в додатку 1 до цього Положення.
( Абзац перший пункту 2 розділу II із змінами, внесеними згідно з Постановою Національного банку
№ 119 від 13.11.2018 )
План закупівель з додатком складається відповідно до визначених відповідальним замовником потреб у закупівлі товарів і послуг, згідно з вимогами рішень Правління Національного банку і наказів Національного банку, з урахуванням замовлень інших замовників, крім Національного банку, у межах затверджених і доведених центру кошторисної відповідальності показників кошторисних документів [кошторису адміністративних витрат (тимчасового кошторису адміністративних витрат), кошторису інвестицій (тимчасового кошторису інвестицій) центрального апарату Національного банку, фінансового плану (тимчасового фінансового плану), плану витрат за економічними елементами (тимчасового плану витрат за економічними елементами), кошторису інвестицій (тимчасового кошторису інвестицій) БМД], або на підставі укладених договорів на виконання замовлень для інших замовників, крім Національного банку.
До плану закупівель уключаються всі товари чи послуги, що мають бути поставлені, виконані, надані для забезпечення виконання завдань і функцій Національного банку його структурних та відокремленого підрозділів, за умови, що очікувана вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тис.грн., або еквівалентну суму в іноземній валюті.
До додатка до плану закупівель уключаються всі товари чи послуги, що мають бути поставлені, виконані, надані для забезпечення виконання завдань і функцій Національного банку, його структурних та відокремленого підрозділів, за умови, що очікувана вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) менше 200 тис. грн, або еквівалентна сумі в іноземній валюті.
( Пункт 2 розділу II доповнено новим абзацом четвертим згідно з Постановою Національного банку
№ 119 від 13.11.2018 )
Банкнотно-монетний двір на підставі укладених договорів для забезпечення виконання замовлень інших, крім Національного банку, замовників має право включати до плану закупівель або додатка до плану закупівель всі товари чи послуги, необхідні для виконання таких замовлень, протягом 30 календарних днів після укладення договору.
Виникнення додаткової (нагальної) потреби в проведенні закупівлі товарів чи послуг є підставою для внесення змін щодо включення такої закупівлі товару (товарів) або послуги (послуг) до плану закупівель чи додатка до плану закупівель.
Інформація про товари та послуги, яку необхідно включити до плану закупівель, у встановленому порядку вноситься до АРМ "Планування закупівель" ПК Договори - для закупівель, що проводяться БМД, або до САП НБУ - для закупівель, що проводяться ДГО.
Забороняється здійснення закупівель, не включених до плану або додатка до плану закупівельь та/або не внесених до АРМ "Планування закупівель" ПК Договори/САП НБУ.
( Пункт 2 розділу II доповнено новим абзацом згідно з Постановою Національного банку
№ 125 від 01.03.2016; із змінами, внесеними згідно з Постановою Національного банку
№ 119 від 13.11.2018 )
( Абзац дев’ятий пункту 2 розділу II виключено на підставі Постанови Національного банку
№ 119 від 13.11.2018 )
Закупівлі Банкнотно-монетним двором послуг, пов'язаних із перевезенням, страхуванням, зберіганням в аеропортах, на тимчасових та ліцензійних складах, навантаженням, розвантаженням, митним оформленням готової продукції тощо, вартість яких відшкодовується згідно з укладеними договорами (рахунками) з іншими, крім Національного банку, замовниками, проводяться без застосування процедур закупівель незалежно від очікуваної вартості предмета закупівлі.
( Пункт 2 розділу II доповнено новим абзацом згідно з Постановою Національного банку
№ 36 від 05.05.2017 )
3. Визначення предмета закупівлі товарів і послуг здійснюється відповідальним замовником із довідника "Перелік товарів і послуг" ПК Договори/САП НБУ за типом предмета закупівлі (другий знак), видом предмета закупівлі за функціональним призначенням (п'ятий знак) та предметом закупівлі (дев'ятий знак) із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги.
( Абзац перший пункту 3 розділу II в редакції Постанови Національного банку
№ 125 від 01.03.2016; із змінами, внесеними згідно з Постановою Національного банку
№ 381 від 06.09.2016 )
( Абзац другий пункту 3 розділу II виключено на підставі Постанови Національного банку
№ 381 від 06.09.2016 )
( Абзац третій пункту 3 розділу II виключено на підставі Постанови Національного банку
№ 381 від 06.09.2016 )
( Абзац другий пункту 3 розділу II виключено на підставі Постанови Національного банк
№ 119 від 13.11.2018 )
( Абзац третій пункту 3 розділу II виключено на підставі Постанови Національного банку
№ 381 від 06.09.2016 )
4. Інформація щодо запланованих закупівель товарів і послуг узагальнюється за показником дев'ятого знака з довідника "Перелік товарів і послуг" ПК Договори/САП НБУ.
5. Служба матеріально-технічного забезпечення здійснює інформаційне супроводження та вносить/коригує інформацію в довіднику "Перелік товарів і послуг" ПК Договори з урахуванням технологічних операцій та функціонального і технологічного призначення відповідних товарів і послуг.
Пропозиції відповідальних підрозділів щодо включення позицій до довідника "Перелік товарів і послуг" ПК "Договори" подаються до служби матеріально-технічного забезпечення.
6. Служба матеріально-технічного забезпечення для формування плану закупівель з додатком на плановий рік забезпечує збір, консолідацію та аналіз потреб у закупівлях на підставі отриманої інформації від відповідальних підрозділів.
Служба матеріально-технічного забезпечення подає на розгляд конкурсної комісії проект плану закупівель з додатком, створений на підставі узагальненої інформації щодо запланованих закупівель та пояснень щодо необхідності проведення закупівель.
План закупівель з додатком (зміни до них) розглядаються та погоджуються конкурсною комісією. Погоджений план закупівель з додатком (зміни до них) подається на затвердження до Центральної конкурсної комісії.
План закупівель з додатком повинен бути розроблений протягом 30 календарних днів із дати доведення центру кошторисної відповідальності показників кошторисних документів [кошторису адміністративних витрат (тимчасового кошторису адміністративних витрат), фінансового плану (тимчасового фінансового плану), плану витрат за економічними елементами (тимчасового плану витрат за економічними елементами), кошторису інвестицій (тимчасового кошторису інвестицій) БМД], згідно з додатком 1 до цього Положення.
Необхідність унесення змін до плану закупівель або додатка до нього зазначається відповідальним підрозділом у службовому листі службі матеріально-технічного забезпечення із зазначенням обґрунтування щодо їх необхідності.
БМД на підставі укладених договорів для забезпечення виконання замовлень інших, крім Національного банку, замовників має право включати до плану закупівель або додатка до нього всі товари чи послуги, необхідні для виконання таких замовлень, протягом 30 календарних днів після укладення договору.
Зміст плану закупівель з додатком (змін до них) після затвердження Центральною конкурсною комісією доводиться секретарем Центральної конкурсної комісії до відома відповідальних підрозділів.
Планування закупівель слід проводити з максимально можливим рівномірним їх розподілом за місяцями, але з урахуванням потреб щодо строків та обсягів виробництва для забезпечення належного функціонування та обслуговування технологічного та іншого обладнання, машин, автоматизованих систем.
Планування закупівель із багаторічними зобов’язаннями допускається за наявності розпорядчих актів Національного банку про затвердження обсягів виготовлення захищеного паперу, банкнот і монет, договорів для виконання інших замовлень, крім замовлень Національного банку.
7. Очікувана вартість предмета закупівель визначається на підставі проведеного аналізу та порівняння цін на ринках відповідних товарів і послуг і має бути в межах показників кошторисних документів [кошторису адміністративних витрат (тимчасового кошторису адміністративних витрат), кошторису інвестицій (тимчасового кошторису інвестицій) центрального апарату Національного банку, фінансового плану (тимчасового фінансового плану), плану витрат за економічними елементами (тимчасового плану витрат за економічними елементами), кошторису інвестицій (тимчасового кошторису інвестицій) Банкнотно-монетного двору Національного банку, а в разі закупівель основних компонентів виготовлення захищеного паперу, банкнот і заготованок для виготовлення монет - проектів планів витрат за економічними елементами на плановий період].
8. Аналіз ринкових цін на товари і послуги повинен проводитися БМД на всі товари і послуги незалежно від очікуваної вартості предмета закупівлі на підставі визначення, збирання, накопичування та оброблення інформації щодо поточного стану ринків товарів і послуг, ринкової кон’юнктури, динаміки цін з метою максимально правильного визначення очікуваної вартості закупівлі. Зазначений аналіз має бути оформлений у вигляді аналітичної інформації, що складається на підставі інформації, отриманої з:
листів-пропозицій, що надходили до БМД від підприємств-виробників, їх офіційних представників або інших підприємств;
офіційних інтернет-ресурсів;
рекламної інформації підприємств (організацій) тощо;
аналітичних і фінансових звітів, статей комерційних і державних установ тощо;
довідників (електронних баз даних) підприємств;
спеціалізованих комерційних видань;
презентацій, семінарів, виставок, конференцій тощо.
9. Закупівлі без застосування процедур, передбачених цим Положенням, здійснюються службою матеріально-технічного забезпечення на підставі проведеного аналізу та порівняння цін на ринку відповідних товарів і послуг за критерієм оптимальності ціни та якості з визначенням постачальника товарів і послуг. У цьому разі договір (рахунок) на закупівлю товарів, робіт, послуг оформляється відповідно до вимог розпорядчих актів Національного банку з питань організації процесу договірної роботи БМД.
Рішення про визначення переможця закупівлі, яка проводиться без застосування процедур, передбачених цим Положенням, затверджується протоколом засідання конкурсної комісії.
III. Процедури здійснення закупівель
1. Закупівлі товарів і послуг, пов’язаних із розробленням дизайну, виготовленням захищеного паперу, банкнот, монет і державних нагород України, їх зберіганням, транспортуванням та обліком, можуть здійснюватися шляхом застосування однієї з таких процедур:
конкурс з обмеженою участю;
двоступеневий конкурс;
конкурс з творчого мистецтва;
( Пункт 1 розділу III доповнено новим абзацом четвертим згідно з Постановою Національного банку
№ 381 від 06.09.2016 )
закупівля в одного учасника.
Конкурс з обмеженою участю є основною процедурою закупівлі.
Закупівлі товарів і послуг, які здійснюються в підприємств та організацій, що здійснюють свою діяльність відповідно до
Закону України "Про природні монополії", проводяться без застосування процедур, передбачених цим Положенням.
( Пункт 1 розділу III доповнено новим абзацом згідно з Постановою Національного банку
№ 125 від 01.03.2016 )
Початком проведення процедури закупівлі є:
у разі проведення конкурсу з обмеженою участю та двоступеневого конкурсу - дата прийняття конкурсною комісією рішення про затвердження запиту (конкурсної документації);
у разі проведення конкурсу з творчого мистецтва - дата затвердження конкурсною комісією з дизайну плану-графіка розроблення ескізів (дизайну) пам'ятних монет та сувенірної продукції;
( Пункт 1 розділу III доповнено новим абзацом десятим згідно з Постановою Національного банку
№ 381 від 06.09.2016 )
під час застосування процедури закупівлі в одного учасника - дата прийняття конкурсною комісією рішення про застосування процедури закупівлі в одного учасника.
( Абзац одинадцятий пункту 1 розділу III із змінами, внесеними згідно з Постановою Національного банку
№ 381 від 06.09.2016 )
2. Рішення про застосування відповідної процедури закупівлі приймається конкурсною комісією.
3. Відповідальна особа БМД для організації проведення конкурсною комісією процедур закупівель (конкурсу з обмеженою участю, двоступеневого конкурсу або закупівлі в одного учасника) готує заявку з додатками за встановленою формою в АРМ "Заявка" ПК Договори (додаток 2).
У разі проведення процедури закупівлі в одного учасника до заявки додаються (скануються та завантажуються в АРМ "Заявка" ПК Договори) такі документи:
обґрунтування потреби закупівлі з посиланням на нормативно-правові та розпорядчі акти, що визначають предмет та обсяг закупівлі (наприклад, розпорядчі акти Національного банку щодо закупівлі товарів і послуг, копії затвердженого технічного завдання, технічного рішення, дефектної відомості, дефектного акта тощо), підписане керівником або заступником керівника відповідальної особи;
( Абзац третій пункту 3 розділу III із змінами, внесеними згідно з Постановою Національного банку
№ 381 від 06.09.2016 )
обґрунтування застосування процедури закупівлі в одного учасника, що може бути підтверджене експертними висновками незалежних організацій, нормативними, технічними та іншими документами виробника (уключаючи технічну інформацію і технологічні регламенти) за рішенням конкурсної комісії, підписане керівником або заступником керівника відповідальної особи;
( Абзац четвертий пункту 3 розділу III із змінами, внесеними згідно з Постановою Національного банку
№ 381 від 06.09.2016 )
проект договору про закупівлю або основні умови, які обов’язково включатимуться до договору;
копія протоколу переговорів щодо узгодження з виконавцем (виробником) вартості товару, послуг і термінів постачання (виконання), крім виконавців (виробників), які надають послуги (постачають товари) відповідно до тарифів, що встановлюються та регулюються відповідними державними органами;
підтвердні документи від виробника стосовно офіційного статусу продавця (виконавця) у разі потреби.
У разі проведення закупівлі за процедурою конкурсу з обмеженою участю або двоступеневого конкурсу до заявки додаються (скануються та завантажуються в АРМ "Заявка" ПК Договори) такі документи:
обґрунтування потреби закупівлі з посиланням на нормативно-правові та розпорядчі акти, що визначають предмет та обсяг закупівлі (наприклад, розпорядчі акти Національного банку щодо закупівлі товарів і послуг, копії затвердженого технічного завдання, технічного рішення, дефектної відомості, дефектного акта тощо), підписане керівником або заступником керівника відповідальної особи;
( Абзац дев'ятий пункту 3 розділу III із змінами, внесеними згідно з Постановою Національного банку
№ 381 від 06.09.2016 )
проект запиту (конкурсної документації);
аналітична інформація за результатами проведеного аналізу та порівняння цін на ринках відповідних товарів (послуг) щодо формування очікуваної вартості закупівлі;
перелік потенційних учасників (не менше двох), яким пропонується надіслати запит (конкурсну документацію) (найменування/П.І.Б., місцезнаходження/місце проживання, номери телефону та факсу).
Для підготовки заявки з додатками керівник БМД призначає підрозділ (управління, відділ, сектор тощо) та відповідальну особу.
( Абзац тринадцятий пункту 3 розділу III із змінами, внесеними згідно з Постановою Національного банку
№ 119 від 13.11.2018 )
БМД у разі потреби має право звертатися до інших структурних підрозділів у межах їх компетенції за інформацією, необхідною для підготовки заявки.
( Абзац чотирнадцятий пункту 3 розділу III із змінами, внесеними згідно з Постановою Національного банку
№ 119 від 13.11.2018 )
Заявка, створена в АРМ "Заявка" ПК Договори, надсилається на перевірку секретарю конкурсної комісії та візується ним в АРМ "Конкурсна комісія" ПК Договори.
Усі етапи погодження заявки шляхом візування відбуваються в ПК Договори (крім погодження із Департаментом безпеки, яке відбувається засобами корпоративної електронної пошти або через систему електронного документообігу АСКОД).
4. Заявка з додатками закупівель, які проводяться БМД, має бути погоджена Департаментом безпеки, юридичною службою БМД, фінансовою службою БМД, Департаментом фінансового контролінгу, службою матеріально-технічного забезпечення.
5. Департамент безпеки погоджує заявку з додатками в частині переліку потенційних учасників конкурсів з метою перевірки таких учасників на наявність негативної інформації стосовно них, яку необхідно врахувати для визначення доцільності співпраці з такими учасниками (кримінальні провадження, ознаки фіктивності, шахрайства). Департамент безпеки має право надавати аргументовані пропозиції щодо необхідності виключення учасника з переліку потенційних учасників.
Інформація щодо розгляду таких питань та аргументовані пропозиції можуть надаватися засобами корпоративної електронної пошти або через систему електронного документообігу АСКОД.
6. Юридична служба БМД погоджує заявку з додатками на проведення процедури закупівлі в частині відповідності проекту договору або основних умов договору вимогам законодавства України.
7. Фінансова служба БМД погоджує заявку з додатками на проведення процедури закупівлі в частині фінансової можливості здійснення закупівлі та наявності відповідних лімітів кошторису інвестицій (тимчасового кошторису інвестицій), фінансового плану (тимчасового фінансового плану), плану витрат за економічними елементами (тимчасового плану витрат за економічними елементами).
8. Департамент фінансового контролінгу погоджує заявку з додатками на проведення процедури закупівлі, очікувана вартість якої дорівнює або перевищує 2 млн грн, або еквівалентну суму в іноземній валюті.
Департамент фінансового контролінгу:
1) здійснює аналіз достатності обґрунтування потреби закупівлі;
2) перевіряє наявність та обґрунтованість проведеного аналізу ринкових цін на товари та послуги;
3) перевіряє коректність розрахунків, наданих відповідальним замовником;
4) здійснює порівняльний аналіз з витратами минулих періодів;
5) здійснює контроль за наявністю погодження заявки уповноваженою особою;
6) перевіряє заявку з додатками в частині фінансової можливості здійснення витрат за результатами проведеної закупівлі на повну суму очікуваної вартості з урахуванням закупівель у поточному році та в наступних роках у разі здійснення закупівлі на період, який перевищує плановий рік.
9. Строк погодження заявки кожним структурним підрозділом становить не більше ніж п’ять робочих днів із дати її отримання.
( Абзац другий пункту розділу III виключено на підставі Постанови Національного банку
№ 381 від 06.09.2016 )
10. Заявка з додатками, погоджена відповідно до вимог пунктів 4 - 8 розділу III цього Положення, роздруковується відповідальною особою БМД з ПК "Договори" для формування пакета документів і подається на розгляд та затвердження конкурсної комісії.
Конкурсна комісія розглядає заявку з додатками, у разі потреби вносить до неї зміни, затверджує заявку та в разі проведення конкурсу з обмеженою участю або двоступеневого конкурсу, затверджує проект запиту (конкурсної документації).
На титульному аркуші запиту (конкурсної документації), що засвідчується підписом голови (заступника голови) конкурсної комісії, зазначаються номер протоколу, дата засідання конкурсної комісії, на якому його затверджено.
( Абзац третій пункту 10 розділу III із змінами, внесеними згідно з Постановою Національного банку
№ 119 від 13.11.2018 )
( Пункт розділу III іззмінами, внесеними згідно з Постановою Національного банку
№ 58 від 29.05.2018 )
IV. Конкурсна комісія
1. Конкурсна комісія створюється за наказом (розпорядженням) генерального директора БМД з метою організації проведення процедур закупівель товарів і послуг та представляє БМД під час здійснення цих закупівель.
У наказі (розпорядженні) може зазначатися персональний і кількісний склад конкурсної комісії з визначенням заступника (заступників) голови, секретаря та членів конкурсної комісії.
Голова конкурсної комісії в разі потреби може призначати заступника (заступників) голови, секретаря та визначати функції кожного члена конкурсної комісії, якщо в розпорядчому акті про створення конкурсної комісії немає інформації про таке призначення. Рішення голови конкурсної комісії з цих питань уносяться до протоколу засідання конкурсної комісії.
Не може бути призначений секретарем конкурсної комісії працівник юридичної служби, до функціональних обов’язків якого належить надання роз’яснень правового характеру та перевірка відповідності проекту договору законодавству України.
2. Кількість членів конкурсної комісії становить не менше ніж п’ять осіб.
3. Головою конкурсної комісії є керівник або заступник керівника БМД.
( Абзац перший пункту 3 розділу IV із змінами, внесеними згідно з Постановою Національного банку
№ 119 від 13.11.2018 )
Голова конкурсної комісії:
організовує роботу конкурсної комісії та здійснює контроль за виконанням покладених на конкурсну комісію функцій;
приймає рішення щодо проведення засідань конкурсної комісії;
визначає дату і місце проведення засідань конкурсної комісії;
пропонує порядок денний засідань конкурсної комісії;
веде засідання конкурсної комісії;
уносить пропозиції щодо змін у складі конкурсної комісії.
У разі відсутності голови конкурсної комісії його обов’язки виконує заступник голови конкурсної комісії.
4. Секретар конкурсної комісії:
забезпечує ведення та оформлення протоколів засідань конкурсної комісії, протоколів про розкриття пропозицій;
перевіряє правильність визначення предмета закупівлі;
перевіряє правильність оформлення заявки на проведення закупівлі та відповідність її вимогам цього Положення;
перевіряє наявність та правильність уведених позицій (товарів і послуг, що пропонуються для закупівлі) до ПК Договори;
( Абзац п’ятий пункту 4 розділу IV із змінами, внесеними згідно з Постановою Національного банку
№ 119 від 13.11.2018 )
забезпечує оперативне інформування членів конкурсної комісії стосовно організаційних питань її діяльності;
за дорученням голови конкурсної комісії виконує іншу організаційну роботу, а також забезпечує зберігання документів щодо здійснення закупівель, дотримання вимог з питань діловодства під час роботи з документами, здійснює інші повноваження відповідно до вимог законодавства України, нормативно-правових, розпорядчих актів Національного банку та цього Положення.
У разі відсутності секретаря конкурсної комісії його обов’язки виконує інший член конкурсної комісії, призначений головою конкурсної комісії.
5. Члени конкурсної комісії зобов’язані:
організовувати та проводити процедури закупівель;
брати участь у засіданнях конкурсної комісії особисто;
забезпечувати рівні умови для всіх учасників процедур закупівель, об’єктивний вибір переможця;
об’єктивно та неупереджено розглядати конкурсні пропозиції учасників процедур закупівель;
у встановленому порядку обирати переможців процедур закупівель, конкурсні пропозиції яких за результатами оцінки визнані найбільш економічно вигідними;
брати участь в обговоренні та прийнятті рішень щодо планування здійснення закупівель, розробленні плану закупівель з додатком (змін до них), вибору та проведення процедур закупівель, результатів розгляду, оцінки та порівняння конкурсних пропозицій, обрання переможців процедур закупівель;
забезпечувати збереження конфіденційності інформації, що стосується діяльності конкурсної комісії, та інформації, наданої учасниками процедур закупівель;
дотримуватися вимог законодавства України, нормативно-правових, розпорядчих актів Національного банку та цього Положення.
6. Члени конкурсної комісії мають право:
уносити питання на розгляд конкурсної комісії;
ознайомлюватися з усіма матеріалами щодо розгляду, порівняння та оцінки конкурсних пропозицій учасників конкурсу;
одержувати від структурних підрозділів інформацію, необхідну для організації та здійснення процедур закупівель;
зазначати свою думку в протоколах засідань конкурсної комісії.
7. У своїй діяльності конкурсна комісія керується законодавством України, цим Положенням, іншими нормативно-правовими та розпорядчими актами Національного банку, а також рішеннями, що приймаються Центральною конкурсною комісією, самою конкурсною комісією з питань, що належать до її компетенції.
Формою роботи конкурсної комісії є засідання, які скликаються головою конкурсної комісії або в разі його відсутності заступником голови.
Перелік питань, що підлягають розгляду на засіданні конкурсної комісії, та порядок денний доводяться до відома членів конкурсної комісії не пізніше ніж за один день до засідання.
8. Конкурсна комісія має право:
одержувати в службах БМД необхідну для проведення конкурсу інформацію;
( Абзац другий пункту 8 розіду IV із змінами, внесеними згідно з Постановою Національного банку
№ 119 від 13.11.2018 )
залучати до роботи конкурсної комісії в разі необхідності інших працівників Національного банку;
ініціювати залучення на договірних засадах відповідних експертних організацій чи окремих експертів.
9. Конкурсна комісія зобов’язана:
організовувати проведення конкурсу, процедури закупівлі в одного учасника відповідно до вимог цього Положення, забезпечувати рівні умови для всіх учасників конкурсу, обґрунтований вибір переможця;
приймати рішення щодо вибору та проведення процедури закупівель, результатів розгляду, оцінки та порівняння конкурсних пропозицій, обрання переможців процедур закупівель тощо;
забезпечувати збереження конфіденційності інформації, що стосується діяльності конкурсної комісії, та інформації, наданої учасниками процедур закупівель.
10. Конкурсна комісія забезпечує виконання таких функцій:
прийняття рішення про визначення переможця закупівлі, яка проводиться без застосування процедур, передбачених цим Положенням;
( Пункт 10 розділу IV доповнено новим абзацом другим згідно з Постановою Національного банку
№ 119 від 13.11.2018 )
( Абзац другий пункту 10 розділу IV виключено на підставі Постанови Національного банку
№ 381 від 06.09.2016 )
розгляд та подання на затвердження до Центральної конкурсної комісії плану закупівель з додатком (змін до них);
обрання процедури закупівлі;
розгляд та затвердження проекту запиту (конкурсної документації), надання його Центральній конкурсній комісії для погодження та надання його учасникам;
( Абзац п’ятий пункту 10 розділу IV із змінами, внесеними згідно з Постановою Національного банку
№ 119 від 13.11.2018 )
надання роз’яснення учасникам щодо змісту запиту (конкурсної документації);
приймання, зберігання, розкриття пропозицій, їх розгляд, забезпечення їх перевірки, оцінки та порівняння;
прийняття рішення про результати конкурсу, подання необхідних документів Центральній конкурсній комісії для погодження рішення про вибір переможця;
( Абзац восьмий пункту 10 розділу IV із змінами, внесеними згідно з Постановою Національного банку
№ 119 від 13.11.2018 )
прийняття рішення про застосування процедури закупівлі в одного учасника, подання необхідних документів для його погодження з Центральною конкурсною комісією.
( Абзац дев’ятий пункту 10 розділу IV із змінами, внесеними згідно з Постановою Національного банку
№ 119 від 13.11.2018 )
11. Рішення з питань, що розглядаються на засіданнях конкурсної комісії, приймаються простою більшістю голосів у присутності не менше двох третин членів конкурсної комісії. У разі рівного розподілу голосів голос голови конкурсної комісії є вирішальним.
Рішення конкурсної комісії оформляється протоколом, у якому зазначаються результати поіменного голосування членів комісії, присутніх на засіданні, з кожного питання. Протокол підписується всіма членами конкурсної комісії, присутніми на засіданні.
V. Центральна конкурсна комісія
1. Центральна конкурсна комісія створюється за наказом Голови Національного банку, до складу якої входять представники Департаменту фінансового контролінгу, Юридичного департаменту, Департаменту грошового обігу, управління закупівель Департаменту забезпечення діяльності Національного банку, Департаменту безпеки та БМД.
До функцій Центральної конкурсної комісії належать:
розгляд та затвердження плану закупівель з додатком (змін до них);
( Пункт 1 розділу V доповнено новим абзацом третім згідно з Постановою Національного банку
№ 119 від 13.11.2018 )
надання рекомендацій у частині організації та проведення процедур закупівель відповідно до вимог цього Положення;
розгляд та погодження запиту (конкурсної документації);
( Абзац п’ятий пункту 1 розділу V із змінами, внесеними згідно з Постановою Національного банку
№ 119 від 13.11.2018 )
розгляд та погодження рішення про обрання переможця конкурсу;
( Абзац шостий пункту 1 розділу V із змінами, внесеними згідно з Постановою Національного банку
№ 119 від 13.11.2018 )
розгляд та погодження рішення про застосування процедури закупівлі в одного учасника.
( Абзац сьомий пункту 1 розділу V із змінами, внесеними згідно з Постановою Національного банку
№ 119 від 13.11.2018 )
2. Головою Центральної конкурсної комісії є заступник Голови Національного банку, який здійснює загальне керівництво та контролює діяльність БМД.
Голова Центральної конкурсної комісії:
організовує роботу Центральної конкурсної комісії і здійснює контроль за виконанням покладених на цю комісію функцій;
у разі необхідності може призначати заступника голови, секретаря та визначати функції кожного члена Центральної конкурсної комісії, якщо в наказі про створення Центральної конкурсної комісії немає інформації про таке призначення. Рішення голови Центральної конкурсної комісії з цих питань уносяться до протоколу засідання Центральної конкурсної комісії;
приймає рішення щодо проведення засідань Центральної конкурсної комісії;
визначає дату і місце проведення засідань Центральної конкурсної комісії;
пропонує порядок денний засідань Центральної конкурсної комісії;
веде засідання Центральної конкурсної комісії;
уносить пропозиції щодо змін у складі Центральної конкурсної комісії.
У разі відсутності голови Центральної конкурсної комісії його обов’язки виконує заступник голови Центральної конкурсної комісії.
3. Секретар Центральної конкурсної комісії:
забезпечує ведення та оформлення протоколів засідань Центральної конкурсної комісії;
забезпечує оперативне інформування засобами корпоративної електронної пошти або системою електронного документообігу АСКОД членів Центральної конкурсної комісії стосовно організаційних питань її діяльності;
( Абзац третій пункту 3 розділу V із змінами, внесеними згідно з Постановою Національного банку
№ 119 від 13.11.2018 )
за дорученням голови Центральної конкурсної комісії виконує іншу організаційну роботу, а також забезпечує зберігання документів щодо здійснення закупівель, дотримання вимог з питань діловодства під час роботи з документами, здійснює інші повноваження відповідно до вимог законодавства України, цього Положення, інших нормативно-правових та розпорядчих актів Національного банку.
У разі відсутності секретаря Центральної конкурсної комісії його обов’язки виконує інший член Центральної конкурсної комісії, призначений головою Центральної конкурсної комісії.
4. Члени Центральної конкурсної комісії зобов’язані:
брати участь у засіданнях Центральної конкурсної комісії особисто;
забезпечувати об’єктивний та неупереджений розгляд матеріалів, наданих конкурсними комісіями;
брати участь в обговоренні та прийнятті рішень з питань, що належать до компетенції Центральної конкурсної комісії;
забезпечувати збереження конфіденційності інформації, що стосується діяльності Центральної конкурсної комісії;
дотримуватися вимог законодавства України, цього Положення, інших нормативно-правових та розпорядчих актів Національного банку.
У разі відсутності члена Центральної конкурсної комісії (відпустка, хвороба, відрядження) його обов’язки з правом голосування та підписання протоколу засідання має право виконувати особа, на яку згідно з положенням про структурний підрозділ покладено виконання його обов’язків.
5. Члени Центральної конкурсної комісії мають право:
уносити питання на розгляд Центральної конкурсної комісії;
ознайомлюватися з усіма матеріалами щодо процедур закупівель;
зазначати свою думку в протоколах засідань Центральної конкурсної комісії.
6. У своїй діяльності Центральна конкурсна комісія керується законодавством України, цим Положенням, нормативно-правовими та розпорядчими актами Національного банку, а також рішеннями, що приймаються Центральною конкурсною комісією з питань, що належать до її компетенції.
Формою роботи Центральної конкурсної комісії є засідання, які скликаються її головою або в разі його відсутності заступником голови.
Голова (заступник голови Центральної конкурсної комісії) має право приймати рішення щодо розгляду окремих питань без проведення засідання в робочому порядку або шляхом проведення відеоконференції.
Інформація щодо розгляду таких питань направляється засобами корпоративної електронної пошти або системою електронного документообігу АСКОД.
Погодження тексту протоколу Центральної конкурсної комісії (у разі потреби) здійснюється засобами корпоративної електронної пошти.
( Пункт 6 розділу V доповнено новим абзацом згідно з Постановою Національного банку
№ 58 від 29.05.2018 )
Інформація про перелік питань, що підлягають розгляду на засіданні Центральної конкурсної комісії, та порядок денний доводяться до відома членів Центральної конкурсної комісії не пізніше ніж за один день до засідання.
Рішення з питань, що розглядаються на засіданнях Центральної конкурсної комісії, приймаються простою більшістю голосів у присутності не менше двох третин членів Центральної конкурсної комісії. У разі рівного розподілу голосів голос голови Центральної конкурсної комісії є вирішальним.
Рішення Центральної конкурсної комісії оформляється протоколом, у якому зазначаються результати поіменного голосування членів комісії, присутніх на засіданні, з кожного питання. Протокол підписується всіма членами Центральної конкурсної комісії, присутніми на засіданні.
Діяльність Центральної конкурсної комісії забезпечує БМД.
VI. Конкурсна комісія з дизайну
1. З метою забезпечення виконання
статті 33 Закону України "Про Національний банк України" щодо організації готівкового грошового обігу в частині організації випуску пам’ятних та інвестиційних монет України, сувенірної продукції в Департаменті грошового обігу створюється конкурсна комісія з питань розроблення ескізів (дизайну) монет та сувенірної продукції (далі - конкурсна комісія з дизайну).
( Абзац перший пункту 1 розділу VI із змінами, внесеними згідно з Постановою Національного банку
№ 381 від 06.09.2016 )
Конкурсна комісія з дизайну створюється за наказом (розпорядженням) Голови Національного банку (заступника Голови Національного банку, який згідно з розподілом функціональних обов’язків здійснює керівництво ДГО), до складу якої входять представники Департаменту грошового обігу та Монетного двору.
( Абзац другий пункту 1 розділу VI із змінами, внесеними згідно з Постановою Національного банку
№ 119 від 13.11.2018 )
У наказі (розпорядженні) може зазначатися персональний і кількісний склад конкурсної комісії з визначенням заступника голови, секретаря та членів конкурсної комісії.
2. Головою конкурсної комісії з дизайну є директор ДГО.
( Абзац перший пункту 2 розділу VI із змінами, внесеними згідно з Постановою Національного банку
№ 119 від 13.11.2018 )
Голова конкурсної комісії з дизайну:
організовує роботу конкурсної комісії з дизайну та здійснює контроль за виконанням покладених на конкурсну комісію функцій;
( Абзац третій пункту 2 розділу VI із змінами, внесеними згідно з Постановою Національного банку
№ 119 від 13.11.2018 )
за необхідності може призначати заступника (заступників) голови, секретаря та визначати функції кожного члена конкурсної комісії з дизайну, якщо в розпорядчому акті про створення конкурсної комісії немає інформації про це. Рішення голови конкурсної комісії з цих питань уносяться до протоколу засідання конкурсної комісії;
( Абзац четвертий пункту 2 розділу VI із змінами, внесеними згідно з Постановою Національного банку
№ 119 від 13.11.2018 )
приймає рішення щодо проведення засідань конкурсної комісії з дизайну;
( Абзац п’ятий пункту 2 розділу VI із змінами, внесеними згідно з Постановою Національного банку
№ 119 від 13.11.2018 )
визначає дату і місце проведення засідань конкурсної комісії з дизайну;
( Абзац шостий пункту 2 розділу VI із змінами, внесеними згідно з Постановою Національного банку
№ 119 від 13.11.2018 )
пропонує порядок денний засідань конкурсної комісії з дизайну;
( Абзац сьомий пункту 2 розділу VI із змінами, внесеними згідно з Постановою Національного банку
№ 119 від 13.11.2018 )
веде засідання конкурсної комісії з дизайну;
( Абзац восьмий пункту 2 розділу VI із змінами, внесеними згідно з Постановою Національного банку
№ 119 від 13.11.2018 )
уносить пропозиції щодо змін у складі конкурсної комісії з дизайну.
( Абзац дев’ятий пункту 2 розділу VI із змінами, внесеними згідно з Постановою Національного банку
№ 119 від 13.11.2018 )
У разі відсутності голови конкурсної комісії з дизайну його обов’язки виконує заступник голови конкурсної комісії.
3. Конкурсна комісія з питань дизайну планує свою діяльність на підставі плану випуску пам’ятних та інвестиційних монет України, сувенірної продукції на відповідний рік, затвердженого постановою Правління Національного банку.
Порядок планування випуску монет та сувенірної продукції визначений відповідним нормативно-правовим актом Національного банку з питань організації виготовлення, випуску в обіг і реалізації пам’ятних монет України та сувенірної продукції.
4. До функцій конкурсної комісії з дизайну належать:
складання та затвердження плану закупівель та змін до нього;
( Пункт 4 розділу VI доповнено новим абзацом згідно з Постановою Національного банку
№ 381 від 06.09.2016 )
організація та проведення конкурсів з творчого мистецтва;
( Пункт 4 розділу VI доповнено новим абзацом згідно з Постановою Національного банку
№ 381 від 06.09.2016 )
розгляд ескізів (дизайну) пам'ятних монет України та сувенірної продукції з урахуванням рекомендацій, наданих Експертною радою з питань дизайну пам'ятних монет України, та прийняття рішення про обрання переможця (переможців) конкурсу з творчого мистецтва або про направлення ескізів (дизайну) пам'ятних монет України на доопрацювання художникам;
( Абзац четвертий пункту 4 розділу VI в редакції Постанови Національного банку
№ 58 від 29.05.2018 )
організація та проведення закупівель послуг, пов’язаних з участю Національного банку в міжнародних виставках (ярмарках) нумізматичної продукції та грошей.
( Пункт 4 розділу VI доповнено новим абзацом згідно з Постановою Національного банку
№ 119 від 13.11.2018 )
( Абзац п'ятий пункту 4 розділу VI виключено на підставі Постанови Національного банку
№ 58 від 29.05.2018 )
5. У своїй діяльності конкурсна комісія з дизайну керується законодавством України, цим Положенням, нормативно-правовими та розпорядчими актами Національного банку, а також рішеннями, що приймаються цією конкурсною комісією з питань, що належать до її компетенції.
( Абзац перший пункту 5 розділу VI із змінами, внесеними згідно з Постановою Національного банку
№ 381 від 06.09.2016 )
Формою роботи конкурсної комісії з дизайну є засідання, які скликаються її головою або в разі його відсутності заступником голови.
Інформація про перелік питань, що підлягають розгляду на засіданні конкурсної комісії з дизайну, та порядок денний доводяться до відома членів конкурсної комісії не пізніше ніж за два дні до засідання.
Рішення з питань, що розглядаються на засіданнях конкурсної комісії з дизайну, приймаються простою більшістю голосів у присутності не менше двох третин членів конкурсної комісії з дизайну. У разі рівного розподілу голосів голос голови конкурсної комісії з дизайну є вирішальним.
( Абзац четвертий пункту 5 розділу VI із змінами, внесеними згідно з Постановою Національного банку
№ 119 від 13.11.2018 )
Рішення конкурсної комісії з дизайну оформляється протоколом, який підписується всіма членами, які брали участь у засіданні.
6. Закупівлі послуг із розроблення ескізів (дизайну) монет та сувенірної продукції проводяться із застосуванням конкурсу з творчого мистецтва.
До плану закупівель уключаються такі предмети закупівель: послуги з розроблення ескізів (дизайну) пам'ятних монет та сувенірної продукції, з проведення експертної оцінки ескізів (дизайну) пам'ятних монет, з поширення продукції Національного банку за межами України незалежно від очікуваної вартості предмета закупівлі.
( Абзац другий пункту 6 розділу VI із змінами, внесеними згідно з Постановою Національного банку
№ 119 від 13.11.2018 )
Закупівлі послуг, пов’язаних з поширенням продукції Національного банку за межами України [участь у міжнародних виставках (ярмарках) нумізматичної продукції та грошей], незалежно від очікуваної вартості предмета закупівлі, проводяться без застосування процедур закупівель шляхом укладення договору (оплати рахунку).
................Перейти до повного тексту