- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Рішення
ВИКОНАВЧА ДИРЕКЦІЯ ФОНДУ ГАРАНТУВАННЯ ВКЛАДІВ ФІЗИЧНИХ ОСІБ
РІШЕННЯ
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
2 серпня 2012 р.
за № 1314/21626
( Рішення втратило чинність згідно з Рішенням виконавчої дирекції Фонду гарантування вкладів фізичних осіб
№ 1158 від 18.06.2020 )
Про порядок складання звіту про вклади фізичних осіб в учасниках Фонду гарантування вкладів фізичних осіб - форма звітності № 1Ф
1. Затвердити:
форму звіту про вклади фізичних осіб в учасниках Фонду гарантування вкладів фізичних осіб - форма звітності № 1Ф (додається);
( Абзац другий пункту 1 із змінами, внесеними згідно з Рішенням Фонду гарантування вкладів фізичних осіб
№ 14 від 28.02.2013 )
Інструкцію про порядок складання звіту про вклади фізичних осіб в учасниках Фонду гарантування вкладів фізичних осіб - форма звітності № 1Ф (додається).
( Абзац третій пункту 1 із змінами, внесеними згідно з Рішенням Фонду гарантування вкладів фізичних осіб
№ 14 від 28.02.2013 )
2. Визнати такими, що втратили чинність:
3. Відділу зв’язків з громадськістю та міжнародними організаціями забезпечити розміщення цього рішення на офіційній сторінці Фонду гарантування вкладів фізичних осіб в мережі Інтернет після його державної реєстрації.
4. Відділу економічного аналізу та поточного моніторингу разом з юридичним відділом забезпечити подання цього рішення до Міністерства юстиції України для державної реєстрації.
Директор-розпорядник |
О.І. Шарова |
ЗАТВЕРДЖЕНО
Рішення виконавчої
дирекції Фонду гарантування
вкладів фізичних осіб
09.07.2012 № 5
(у редакції рішення
виконавчої дирекції
Фонду гарантування вкладів
фізичних осіб
)
ЗВІТ
про вклади фізичних осіб в учасниках Фонду гарантування вкладів фізичних осіб - форма звітності № 1Ф
станом на ____________ ____ року
_________________ (найменування банку) |
_________________ (код за ЄДРПОУ) |
__________________________ (реєстраційний номер учасника Фонду) |
______________________ (місцезнаходження банку) |
(копійки)
№ з/п |
Назва показника |
Всього |
У тому числі |
кількість вкладників |
сума вкладів |
до 10 грн |
від 10 до 100000 грн |
від 100000 до 200000 грн |
від 200000 до 500000 грн |
понад 500000 грн |
кількість |
сума |
кількість |
сума |
кількість |
сума |
кількість |
сума |
кількість |
сума |
А |
Б |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
|
Частина I |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
Вклади всього |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1.1 |
у національній валюті |
|
|
х |
|
х |
|
х |
|
х |
|
х |
|
1.2 |
в іноземній валюті (гривневий еквівалент за курсом НБУ на звітну дату) |
|
|
х |
|
х |
|
х |
|
х |
|
х |
|
|
З усіх вкладів: |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
Чисті вклади всього |
|
|
х |
|
х |
|
х |
|
х |
|
х |
|
2.1 |
у національній валюті |
|
|
х |
|
х |
|
х |
|
х |
|
х |
|
2.2 |
в іноземній валюті (гривневий еквівалент за курсом НБУ на звітну дату) |
|
|
х |
|
х |
|
х |
|
х |
|
х |
|
3 |
Ощадні сертифікати всього |
|
|
х |
|
х |
|
х |
|
х |
|
х |
|
3.1 |
у національній валюті |
|
|
х |
|
х |
|
х |
|
х |
|
х |
|
3.2 |
в іноземній валюті (гривневий еквівалент за курсом НБУ на звітну дату) |
|
|
х |
|
х |
|
х |
|
х |
|
х |
|
4 |
Нараховані витрати всього |
|
|
х |
|
х |
|
х |
|
х |
|
х |
|
4.1 |
у національній валюті |
|
|
х |
|
х |
|
х |
|
х |
|
х |
|
4.2 |
в іноземній валюті (гривневий еквівалент за курсом НБУ на звітну дату) |
|
|
х |
|
х |
|
х |
|
х |
|
х |
|
|
Частина II |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Розподіл вкладів: |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
Вклади всього у національній валюті |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
Вклади всього в іноземній валюті (гривневий еквівалент за курсом НБУ на звітну дату) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
Вклади всього в банківських металах (гривневий еквівалент за курсом НБУ на звітну дату) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Частина III |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
Кошти фізичних осіб - підприємців (ФОП) всього |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8.1 |
у національній валюті |
|
|
х |
|
х |
|
х |
|
х |
|
х |
|
8.2 |
в іноземній валюті (гривневий еквівалент за курсом НБУ на звітну дату) |
|
|
х |
|
х |
|
х |
|
х |
|
х |
|
|
З усіх вкладів ФОП: |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8.3 |
чисті вклади ФОП всього |
|
|
х |
|
х |
|
х |
|
х |
|
х |
|
8.4 |
нараховані витрати ФОП всього |
|
|
х |
|
х |
|
х |
|
х |
|
х |
|
|
Частина IV |
|
|
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
9 |
Сума можливого відшкодування усього, у тому числі: |
|
|
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
9.1 |
вклади на поточних рахунках, у тому числі: |
|
|
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
9.1.1 |
вклади на карткових рахунках |
|
|
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
9.2 |
іменні ощадні сертифікати, у тому числі зі строком погашення: |
|
|
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
9.2.1 |
на вимогу |
|
|
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
9.2.2 |
до 1 місяця |
|
|
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
9.2.3 |
від 1 до 2 місяців |
|
|
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
9.2.4 |
від 2 до 3 місяців |
|
|
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
9.2.5 |
від 3 до 4 місяців |
|
|
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
9.2.6 |
від 4 до 5 місяців |
|
|
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
9.2.7 |
від 5 до 6 місяців |
|
|
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
9.2.8 |
від 6 до 7 місяців |
|
|
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
9.2.9 |
від 7 до 8 місяців |
|
|
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
9.2.10 |
від 8 до 9 місяців |
|
|
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
9.2.11 |
від 9 до 10 місяців |
|
|
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
9.2.12 |
від 10 до 11 місяців |
|
|
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
9.2.13 |
від 11 до 12 місяців |
|
|
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
9.2.14 |
більше 12 місяців |
|
|
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
9.3 |
вклади на депозитних рахунках, у тому числі зі строком повернення: |
|
|
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
9.3.1 |
до 1 місяця |
|
|
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
9.3.2 |
від 1 до 2 місяців |
|
|
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
9.3.3 |
від 2 до 3 місяців |
|
|
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
9.3.4 |
від 3 до 4 місяців |
|
|
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
9.3.5 |
від 4 до 5 місяців |
|
|
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
9.3.6 |
від 5 до 6 місяців |
|
|
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
9.3.7 |
від 6 до 7 місяців |
|
|
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
9.3.8 |
від 7 до 8 місяців |
|
|
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
9.3.9 |
від 8 до 9 місяців |
|
|
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
9.3.10 |
від 9 до 10 місяців |
|
|
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
9.3.11 |
від 10 до 11 місяців |
|
|
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
9.3.12 |
від 11 до 12 місяців |
|
|
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
9.3.13 |
більше 12 місяців |
|
|
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
9.3.14 |
вклади на депозитних рахунках, строк дії договорів за якими закінчився і які не перераховані на поточний/картковий рахунок |
|
|
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
( Рядок 9.4 виключено на підставі Рішення Фонду гарантування вкладів фізичних осіб № 148 від 23.01.2020 ) |
Заступник начальника відділу економічного аналізу та поточного моніторингу |
О.Л. Дещеня |
ЗАТВЕРДЖЕНО
Рішення виконавчої дирекції
Фонду гарантування вкладів
фізичних осіб
09.07.2012 № 5
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
2 серпня 2012 р.
за № 1314/21626
ІНСТРУКЦІЯ
про порядок складання звіту про вклади фізичних осіб в учасниках Фонду гарантування вкладів фізичних осіб - форма звітності № 1Ф
( Назва із змінами, внесеними згідно з Рішенням Фонду гарантування вкладів фізичних осіб
№ 14 від 28.02.2013 )
І. Загальні положення
( Пункт 1.1 розділу I із змінами, внесеними згідно з Рішенням Фонду гарантування вкладів фізичних осіб
№ 14 від 28.02.2013 )
1.2. Метою складання звіту є аналіз тенденцій розвитку ринку ресурсів, залучених від вкладників учасниками Фонду гарантування вкладів фізичних осіб (далі - Фонд) з метою захисту прав і законних інтересів вкладників банків, зміцнення довіри до банківської системи України, стимулювання залучення коштів у банківську систему України, забезпечення ефективної процедури виведення неплатоспроможних банків з ринку та ліквідації банків відповідно до
Закону України "Про систему гарантування вкладів фізичних осіб".
1.3. Дія цієї Інструкції поширюється на учасників Фонду.
1.4. Учасник Фонду зобов’язаний подавати до Фонду звіт незалежно від здійснення ним вкладних операцій з фізичними особами.
ІІ. Порядок складання і подання звіту
2.1. Звіт складається у грошовій одиниці України (у копійках).
2.2. До звіту включається інформація за всіма вкладами фізичних осіб (у тому числі фізичних осіб – підприємців) в національній, іноземній валюті та окремо в рядку 7 – вклади в банківських металах. Кошти в іноземній валюті та банківських металах перераховуються в національну валюту України за офіційним курсом Національного банку України на звітну дату.
2.3. Учасники Фонду складають звіт щоденно, щодекадно (станом на 01, 11 і 21 числа звітного місяця), щомісячно (станом на 01 число місяця, наступного за звітним), а саме:
учасники Фонду, віднесені до категорії проблемних, складають звіт щоденно, щодекадно та щомісячно;
учасники Фонду, віднесені до категорії неплатоспроможних, складають звіт щодекади, щомісяця станом на дату прийняття рішення (постанови) про віднесення їх до категорії неплатоспроможних, станом на дату початку процедури виведення Фондом банку з ринку та станом на наступну звітну дату;
( Абзац третій пункту 2.3 розділу ІІ в редакції Рішення Фонду гарантування вкладів фізичних осіб
№ 5113 від 21.11.2017 )
інші учасники Фонду складають звіт щодекадно та щомісячно.
До звіту включаються дані, що склалися на кінець дня, що передує звітній даті.
Першою звітною датою для щоденних звітів є дата прийняття рішення (постанови) про віднесення банку до категорії проблемних.
У разі коли звітна дата щодекадного звіту (1, 11 або 21 число звітного місяця) припадає на дату щоденного звіту, банк має право подавати один звіт.
2.4. Щомісячний звіт подається до Фонду електронною поштою Національного банку України з використанням засобів захисту Національного банку України у термін не пізніше 16 години 00 хвилин 15 числа місяця, наступного за звітним.
Щоденні та щодекадні звіти подаються учасниками Фонду електронною поштою Національного банку України з використанням засобів захисту Національного банку України у термін не пізніше 16 години 00 хвилин першого робочого дня після звітної дати.
Щоденні звіти проблемний банк починає подавати до Фонду не пізніше двох робочих днів після дати отримання ним рішення (постанови) про віднесення банку до категорії проблемних.
Звіти станом на дату прийняття рішення (постанови) про віднесення банку до категорії неплатоспроможних, станом на дату початку процедури виведення Фондом банку з ринку та станом на наступну звітну дату неплатоспроможний банк подає не пізніше чотирьох робочих днів після дати отримання ним відповідного рішення (постанови).
2.5. Датою подання звіту вважаються час та дата його фактичного надсилання учасником до Фонду електронною поштою Національного банку України (дата та час отримання у Фонді конверта з файлом звіту, які фіксуються в журналі статистики електронної пошти).
( Пункт 2.5 розділу II в редакції Рішення Фонду гарантування вкладів фізичних осіб
№ 14 від 28.02.2013 )
2.6. Якщо кінцевий термін подання звіту припадає на вихідний, святковий або інший неробочий день, термін подання звіту переноситься на перший після нього робочий день.
Якщо звітна дата щодекадного звіту (01, 11 або 21 число звітного місяця) припадає на вихідний, святковий або інший неробочий день, кінцевий термін подання такого звіту переноситься на другий після нього робочий день.
( Пункт 2.6 розділу II доповнено новим абзацом згідно з Рішенням Фонду гарантування вкладів фізичних осіб
№ 654 від 20.02.2017 )
2.7. У разі виявлення Фондом або учасником Фонду помилок у поданому звіті учасник Фонду зобов’язаний внести зміни до звіту шляхом подання виправленого звіту протягом:
одного робочого дня після встановленого терміну подання звіту – для щоденної та декадної форм звіту;
( Абзац другий пункту 2.7 розділу II із змінами, внесеними згідно з Рішенням Фонду гарантування вкладів фізичних осіб
№ 2647 від 27.09.2018 )
двох робочих днів після встановленого терміну подання звіту – для місячної форми звіту.
( Пункт 2.7 розділу II в редакції Рішення Фонду гарантування вкладів фізичних осіб
№ 654 від 20.02.2017 )
ІІІ. Порядок заповнення звіту
3.1. Для розрахунку використовуються суми залишків за балансовими рахунками, на яких обліковуються кошти фізичних осіб (у тому числі фізичних осіб – підприємців) відповідно до Плану рахунків бухгалтерського обліку банків України та Інструкції про застосування Плану рахунків бухгалтерського обліку банків України, затверджених постановою Правління Національного банку України від 11 вересня 2017 року
№ 89.
3.2. Для складання форми звітності використовуються дані балансів, аналітичних рахунків бухгалтерського обліку з урахуванням даних аналітичного обліку.
Для складання щомісячної звітності учасники Фонду використовують дані файла 02X "Дані про обороти та залишки на рахунках".
( Абзац другий пункту 3.2 розділу III в редакції Рішення Фонду гарантування вкладів фізичних осіб
№ 2387 від 19.09.2019 )
Для складання щоденної, декадної звітності та звітності на окрему дату учасники Фонду використовують дані файла 01X "Дані про залишки на рахунках".
( Абзац третій пункту 3.2 розділу III в редакції Рішення Фонду гарантування вкладів фізичних осіб
№ 2387 від 19.09.2019 )
................Перейти до повного тексту