- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Наказ
МІНІСТЕРСТВО ІНФРАСТРУКТУРИ УКРАЇНИ
НАКАЗ
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
1 серпня 2012 р.
за № 1306/21618
Про затвердження Правил видачі Сертифікатів придатності щодо шуму на місцевості цивільних повітряних суден України
1. Затвердити Правила видачі Сертифікатів придатності щодо шуму на місцевості цивільних повітряних суден України, що додаються.
2. Державній авіаційній службі України забезпечити:
2.1. Подання цього наказу на державну реєстрацію до Міністерства юстиції України в установленому порядку.
2.2. Доведення цього наказу до відома всіх зацікавлених підприємств, установ і організацій цивільної авіації України.
3. Затверджені цим наказом Правила не скасовують та не припиняють дію сертифікатів придатності щодо шуму на місцевості, виданих в установленому порядку центральним органом виконавчої влади з питань цивільної авіації до набрання чинності цим наказом.
4. Цей наказ набирає чинності з дня його офіційного опублікування.
5. Визнати таким, що втратив чинність наказ Державіаслужби від 05.10.2005
№ 740 "Про затвердження Правил видачі Сертифікатів придатності щодо шуму на місцевості цивільних повітряних суден України", зареєстрований у Міністерстві юстиції України 21.10.2005 за № 1240/11520.
6. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника Міністра Єфименка К.О.
Віце-прем’єр-міністр України - Міністр інфраструктури України |
Б. Колесніков |
ПОГОДЖЕНО: Міністр екології та природних ресурсів України Міністр економічного розвитку і торгівлі України |
М.В. Злочевський П.О. Порошенко |
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства
інфраструктури України
10.07.2012 № 401
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
1 серпня 2012 р.
за № 1306/21618
ПРАВИЛА
видачі Сертифікатів придатності щодо шуму на місцевості цивільних повітряних суден України
І. Загальні положення
1.1. Ці Правила визначають порядок видачі, заміни та втрати чинності сертифікатами придатності щодо шуму на місцевості цивільних повітряних суден України (далі - Сертифікат придатності щодо шуму на місцевості).
1.2. Ці Правила поширюються і є обов'язковими для всіх власників і експлуатантів повітряних суден (далі - ПС), які зареєстровані в Україні, незалежно від форм власності та відомчої належності.
ІІ. Визначення та скорочення
У цих Правилах терміни вживаються у такому значенні:
власник ПС - юридична або фізична особа, право власності на повітряне судно якої підтверджене відповідними документами;
державний інспектор з авіаційного нагляду - особа, яка має вищу спеціальну освіту, пройшла спеціальну підготовку і має досвід практичної роботи за відповідним напрямом не менше трьох років та повноваження проводити інспектування;
заявка на видачу Сертифіката придатності щодо шуму на місцевості (далі - Заявка) - офіційне звернення заявника у відповідній формі до центрального органу виконавчої влади з питань цивільної авіації для одержання Сертифіката придатності щодо шуму на місцевості;
заявник - власник або експлуатант ПС, який надав Заявку;
експлуатант - юридична або фізична особа, яка експлуатує чи пропонує послуги з експлуатації ПС;
максимальна маса повітряного судна - найбільші величини злітної маси ПС, що приймались при сертифікації типу ПС та зазначені у Сертифікаті типу щодо шуму на місцевості;
перелік даних Сертифіката типу щодо шуму на місцевості - невід’ємна частина Сертифіката типу ПС, яка містить інформацію про типову конструкцію зразка ПС, експлуатаційні обмеження та інші умови, що стосуються льотної придатності зразка ПС та вимог щодо охорони довкілля;
ІІІ. Загальні вимоги до Сертифіката придатності щодо шуму на місцевості
3.1. Сертифікат придатності щодо шуму на місцевості, зразок якого наведено у додатку 1 до цих Правил, видається заявнику ПС, яке внесене до Державного реєстру цивільних повітряних суден України, має чинний Сертифікат льотної придатності або дозвіл на виконання польотів, виданий центральним органом виконавчої влади з питань цивільної авіації за умови позитивного висновку зазначеного органу, а також має чинний в Україні Сертифікат типу щодо шуму на місцевості або для якого в переліку даних Сертифіката типу щодо шуму на місцевості чи в експлуатаційній документації наведено відповідні дані щодо шуму на місцевості.
3.2. Оригінал Сертифіката придатності щодо шуму на місцевості повинен знаходитися під час польоту на борту ПС. Заміна оригінала на копію забороняється.
IV. Умови видачі Сертифіката придатності щодо шуму на місцевості
4.1. Розгляд Заявки, зразок якої наведено у додатку 2 до цих Правил, здійснюється центральним органом виконавчої влади з питань цивільної авіації.
4.2. Заявка з незаповненими позиціями та з виправленнями не приймається.
4.3. Заявка та документи, що подаються до центрального органу виконавчої влади з питань цивільної авіації, повинні бути виконані державною мовою. Допускається подання заявок шляхом завірених в установленому порядку копій. Посилання на реквізити документів виконуються мовою оригіналу документа.
4.4. Заявка надсилається на офіційному бланку заявника (для юридичних осіб), без наявності бланка за формою, визначеною додатком 2 до цих Правил (для фізичних осіб), за місцезнаходженням центрального органу виконавчої влади з питань цивільної авіації і повинна включати:
для нового ПС:
а) номер Сертифіката типу щодо шуму на місцевості, що підтверджує відповідність ПС схваленій типовій конструкції ПС, або дозвіл на виконання польотів, виданий центральним органом виконавчої влади з питань цивільної авіації за умови позитивного висновку зазначеного органу;
б) інформацію щодо шуму на місцевості, яка вказана:
у Сертифікаті типу ПС, або
у Керівництві з льотної експлуатації (далі - КЛЕ), або
у документах EASA, FAA та інших документах стосовно шуму на місцевості;
в) якщо в КЛЕ ПС є розділ характеристик щодо шуму на місцевості, то заявник повинен додати до Заявки копію цих сторінок;
для ПС, що було в експлуатації:
а) номер Сертифіката типу авіаційної техніки, що підтверджує відповідність ПС схваленій типовій конструкції, або дозвіл на виконання польотів, виданий центральним органом виконавчої влади з питань цивільної авіації за умови позитивного висновку зазначеного органу;
б) інформацію щодо шуму на місцевості, яка вказана:
у Сертифікаті типу ПС, або
у КЛЕ, або
у чинному в Україні Сертифікаті типу щодо шуму на місцевості, або
у документах EASA, FAA та інших документах стосовно шуму на місцевості;
в) якщо в КЛЕ ПС є розділ характеристик щодо шуму на місцевості, то заявник повинен додати до Заявки копію цих сторінок;
г) записи про ПС, що стосуються встановлених стандартів технічного обслуговування, виробництва, модифікацій.
Строк надання Заявки та матеріалів для нового ПС, що зазначені в цьому пункті, не повинен перевищувати 60 днів до пред’явлення ПС центральному органу виконавчої влади з питань цивільної авіації.
4.5. Заявка повинна бути підписана заявником або уповноваженою ним особою. Підписи повинні бути завірені печаткою (для юридичних осіб). У всіх випадках зазначаються посада та прізвище особи, яка підписала документ, та дата підписання.
4.6. Заявка розглядається протягом 20 днів з дня її одержання. Центральний орган виконавчої влади з питань цивільної авіації має право вимагати додаткові документи для визначення технічного стану ПС. Строк розгляду Заявки в такому разі може бути продовжений, але не більше ніж на 30 днів.
4.7. У разі невиконання вимог цих Правил центральний орган виконавчої влади з питань цивільної авіації повинен у двадцятиденний строк повідомити заявника про відмову у розгляді Заявки.
4.8. У разі позитивного результату розгляду Заявки центральний орган виконавчої влади з питань цивільної авіації повинен у двадцятиденний строк видати заявнику Сертифікат придатності щодо шуму на місцевості.
................Перейти до повного тексту