- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Наказ
МІНІСТЕРСТВО ЮСТИЦІЇ УКРАЇНИ
НАКАЗ
22.10.2018 № 3284/5
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
22 жовтня 2018 р.
за № 1195/32647
Про затвердження Порядку проведення перевірок діяльності органів державної виконавчої служби, приватних виконавців
Відповідно до
статті 12, частини першої
статті 34 Закону України "Про органи та осіб, які здійснюють примусове виконання судових рішень і рішень інших органів" НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Порядок проведення перевірок діяльності органів державної виконавчої служби, приватних виконавців, що додається.
3. Пункт 4 Типового положення про управління державної виконавчої служби головних територіальних управлінь юстиції Міністерства юстиції України в Автономній Республіці Крим, в областях, містах Києві та Севастополі, затвердженого наказом Міністерства юстиції України від 20 квітня 2016 року № 1183/5,
зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 22 квітня 2016 року за № 617/28747, доповнити новим підпунктом 8 такого змісту:
"8) за дорученням Департаменту проводить перевірки діяльності приватних виконавців;".
У зв’язку з цим підпункти 8-14 вважати відповідно підпунктами 9-15.
5. Департаменту з питань правосуддя та національної безпеки Міністерства юстиції України (Олійник О.М.) подати цей наказ на державну реєстрацію відповідно до Указу Президента України від 03 жовтня 1992 року
№ 493 "Про державну реєстрацію нормативно-правових актів міністерств та інших органів виконавчої влади".
6. Цей наказ набирає чинності з дня його офіційного опублікування.
7. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника Міністра юстиції України з питань виконавчої служби Глущенко С.В.
Заступник Міністра з питань європейської інтеграції | С. Петухов |
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства
юстиції України
22 жовтня 2018 року № 3284/5
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
22 жовтня 2018 р.
за № 1195/32647
ПОРЯДОК
проведення перевірок діяльності органів державної виконавчої служби, приватних виконавців
( У тексті Порядку слова "Управління державної виконавчої служби" в усіх відмінках замінено словами "Управління забезпечення примусового виконання рішень" у відповідних відмінках згідно з Наказом Міністерства юстиції
№ 4224/5 від 27.12.2019 )
І. Загальні положення
1. Цей Порядок визначає механізм здійснення Міністерством юстиції України перевірок діяльності органів державної виконавчої служби, приватних виконавців, зокрема стану додержання
Конституції України, вимог законів України, указів Президента України та постанов Верховної Ради України, ухвалених відповідно до Конституції та законів України, актів Кабінету Міністрів України, наказів Міністерства юстиції України, доручень Міністра юстиції України, та організації роботи щодо їх виконання, дотримання державними і приватними виконавцями порядку та строків вчинення виконавчих дій, виконання правил діловодства.
2. Організація та проведення перевірок покладаються на структурний підрозділ Міністерства юстиції України, що забезпечує реалізацію державної політики у сфері організації примусового виконання рішень судів та інших органів (посадових осіб) (далі - структурний підрозділ Міністерства).
3. Контроль за діяльністю працівників органів державної виконавчої служби здійснюється шляхом проведення комплексних, цільових та контрольних перевірок.
Комплексною перевіркою вважається планова або позапланова перевірка, під час якої перевіряються всі напрями діяльності органу державної виконавчої служби та яка здійснюється в межах проведення Міністерством юстиції України комплексних перевірок територіальних органів юстиції.
Цільовою перевіркою вважається планова або позапланова перевірка, під час якої перевіряється один або декілька напрямів діяльності органу державної виконавчої служби.
Контрольною перевіркою вважається перевірка діяльності органу державної виконавчої служби, яка проводиться з метою визначення стану виконання органом державної виконавчої служби рекомендацій, наданих під час попередніх комплексних та цільових перевірок.
У разі проведення Міністерством юстиції України комплексної перевірки діяльності територіального органу юстиції або контрольної перевірки за її результатами структурний підрозділ Міністерства подає до структурного підрозділу Міністерства юстиції України, відповідального за організацію відповідних перевірок, пропозиції щодо складу робочої групи та плану проведення комплексної або контрольної перевірки діяльності органу державної виконавчої служби.
4. Перевірки діяльності приватного виконавця здійснюються шляхом проведення планових і позапланових перевірок.
Планова перевірка діяльності приватного виконавця проводиться згідно з графіком, який складається в порядку, визначеному пунктом 1 розділу ІІІ цього Порядку, та полягає у комплексній перевірці організації роботи приватного виконавця, дотримання приватним виконавцем вимог законодавства під час вчинення виконавчих дій та виконання правил ведення діловодства.
Позапланова перевірка діяльності приватного виконавця проводиться з підстав, визначених частиною третьою
статті 34 Закону України "Про органи та осіб, які здійснюють примусове виконання судових рішень і рішень інших органів", та/або у разі надходження від Дисциплінарної комісії приватних виконавців скарги на діяльність приватного виконавця, яка була подана до цієї комісії.
ІІ. Організація та проведення цільових і контрольних перевірок діяльності органів державної виконавчої служби
1. Цільові перевірки діяльності органу державної виконавчої служби можуть бути плановими або позаплановими.
2. Планова цільова перевірка діяльності органу державної виконавчої служби проводиться один раз на два роки на підставі плану, який затверджується Міністром юстиції.
3. Підставами для проведення позапланової цільової перевірки діяльності органу державної виконавчої служби можуть бути:
письмові повідомлення органів державної влади, органів місцевого самоврядування, звернення народних депутатів, фізичних та юридичних осіб щодо порушення органом державної виконавчої служби вимог законодавства;
повідомлення в засобах масової інформації;
виявлення недостовірної інформації в поданих органами державної виконавчої служби документах;
неподання в установлений строк органом державної виконавчої служби звітності;
доручення Міністра юстиції.
4. Контрольні перевірки діяльності органів державної виконавчої служби проводяться за потреби.
5. Планова або позапланова цільова перевірка та контрольна перевірка за її результатами проводяться на підставі наказу Міністерства юстиції України, проект якого готується структурним підрозділом Міністерства.
6. Наказ про проведення перевірки має містити строк проведення перевірки, склад робочої групи з проведення перевірки (далі - робоча група), план проведення перевірки та період роботи органу державної виконавчої служби, що підлягає перевірці.
7. Структурний підрозділ Міністерства доводить наказ про проведення перевірки до відома органу державної виконавчої служби, що підлягає перевірці, не пізніше робочого дня напередодні початку проведення перевірки.
8. До складу робочої групи, крім працівників структурних підрозділів Міністерства, можуть залучатися працівники органів державної виконавчої служби, які мають високий професійний рівень та досвід роботи в органах державної виконавчої служби не менше ніж три роки.
9. До складу робочої групи не залучаються працівники, участь яких може призвести до виникнення конфлікту інтересів.
У разі виникнення конфлікту інтересів під час проведення цільової або контрольної перевірки член робочої групи невідкладно у письмовій формі повідомляє голову робочої групи, який має вжити заходів щодо усунення конфлікту інтересів, зокрема доручити такому члену робочої групи виконання інших завдань, визначених планом перевірки.
10. З прибуттям робочої групи до органу державної виконавчої служби, що підлягає перевірці, за потреби проводиться нарада за участю членів робочої групи, керівництва та відповідальних працівників органу державної виконавчої служби, який перевірятиметься, з питань організації здійснення перевірки та ознайомлення зазначених посадових осіб із планом її проведення. За потреби на нараду може бути запрошений керівник відповідного територіального органу юстиції.
11. Члени робочої групи здійснюють перевірку відповідно до своєї компетенції в установлені строки та згідно з планом перевірки.
12. Робоча група організовує свою роботу так, щоб не перешкоджати органу державної виконавчої служби, що перевіряється, у здійсненні покладених на нього повноважень та завдань.
13. Під час перевірки члени робочої групи згідно з планом проведення перевірки аналізують діяльність органу державної виконавчої служби, що перевіряється, узагальнюють матеріали перевірки, формулюють висновки про ефективність функціонування органу державної виконавчої служби, готують рекомендації з удосконалення роботи, надають методичну та практичну допомогу органу державної виконавчої служби з метою усунення виявлених недоліків.
14. Перевірка проводиться з додержанням вимог законодавства щодо охорони державної таємниці, іншої інформації з обмеженим доступом, недопущення розголошення інформації з обмеженим доступом, що стала відома під час її проведення.
15. Під час перевірки члени робочої групи мають право:
вимагати припинення дій, які перешкоджають проведенню перевірки;
ознайомлюватися з потрібними документами, за потреби копіювати їх та долучати копії до матеріалів перевірки;
отримувати потрібні довідки, статистичні дані, іншу інформацію від посадових осіб органу державної виконавчої служби, що перевіряється;
отримувати відповідно до законодавства доступ до баз даних та реєстрів, зокрема й електронних, що містять інформацію, потрібну для здійснення контролю за виконанням покладених на орган державної виконавчої служби завдань;
отримувати від посадових осіб органу державної виконавчої служби, у якому проводиться перевірка, усні та письмові пояснення з питань, що стосуються перевірки, та вимагати від цих осіб невідкладного усунення виявлених порушень;
перевіряти повноту усунення недоліків та порушень, виявлених під час попередніх перевірок.
16. Керівнику органу державної виконавчої служби, у якому проводиться перевірка, надається право на усунення виявлених під час перевірки недоліків, якщо таке можливо безпосередньо під час перевірки. Такі недоліки та факт їх усунення зазначаються у довідці про результати перевірки.
17. Робоча група зобов’язана в останній день перевірки скласти та підписати довідку про результати перевірки у двох примірниках.
За погодженням із керівником структурного підрозділу Міністерства строк складання та підписання довідки може бути продовжений, але не більше ніж на п’ять робочих днів із дня закінчення перевірки.
18. Довідка ґрунтується винятково на перевірених достовірних фактах і прикладах. Під час підготовки довідки має бути дотримано об’єктивність і вичерпність в описі діяльності органу державної виконавчої служби та виявлених порушень законодавства.
19. Довідка складається зі вступної, описової та резолютивної частин.
20. У вступній частині довідки зазначаються:
дата та місце підписання довідки;
реквізити наказу про проведення перевірки;
прізвища, імена, по батькові та посади осіб, які проводили перевірку;
строк проведення перевірки;
вид перевірки;
найменування органу державної виконавчої служби, що перевірявся;
період, за який проводилася перевірка;
інформація про попередню перевірку (за потреби та якщо така проводилася).
21. В описовій частині довідки відображаються діяльність органу державної виконавчої служби щодо кожного питання, визначеного планом проведення перевірки, склад виявлених порушень із посиланням на норми законодавства, перелік документів, що не були надані під час здійснення перевірки (якщо такий факт мав місце).
Виявлені факти однотипних порушень та порушень, які повторюються, можуть групуватися в таблиці.
Якщо перевіркою не встановлено порушень вимог законодавства, в описовій частині робиться відповідний запис.
22. У резолютивній частині довідки зазначаються:
узагальнений аналіз недоліків та порушень, виявлених у діяльності органу державної виконавчої служби, та загальна оцінка діяльності органу державної виконавчої служби;
( Абзац другий пункту 22 розділу II із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства юстиції
№ 2502/5 від 09.08.2019 )
порушення, які підлягають усуненню;
дата, до якої орган державної виконавчої служби має подати структурному підрозділу Міністерства інформацію про проведену роботу з усунення виявлених порушень;
рекомендації щодо покращення діяльності, усунення виявлених порушень і недоліків у діяльності органу державної виконавчої служби.
23. Довідку підписують голова та члени робочої групи.
24. На останньому аркуші довідки зазначається кількість складених примірників довідки та ставиться відмітка про вручення одного примірника керівнику органу державної виконавчої служби, що перевірявся.
25. До довідки за потреби долучаються копії документів, що підтверджують факт допущених порушень, пояснення та заперечення щодо встановлених порушень (за наявності).
26. Керівник органу державної виконавчої служби, що перевірявся, візує довідку та за потреби викладає письмово пропозиції й обґрунтовані пояснення та спростування щодо наведених у довідці фактів і висновків, з яких виникли розбіжності.
Якщо керівник органу державної виконавчої служби, що перевірявся, відмовився завізувати та/або отримати довідку, про це ставиться відмітка на останньому аркуші довідки. У такому разі один примірник довідки надсилається до органу державної виконавчої служби, що перевірявся, не пізніше ніж протягом трьох робочих днів із дня її підписання.
27. За результатами перевірки за потреби проводиться нарада за участю членів робочої групи та працівників органу державної виконавчої служби, що перевірявся, на яку може бути запрошений керівник відповідного міжрегіонального управління Міністерства юстиції України.
28. Керівник органу державної виконавчої служби, що перевірявся, протягом трьох робочих днів із дня ознайомлення з довідкою про результати перевірки затверджує план заходів щодо усунення порушень, виявлених під час перевірки, який спрямовує структурному підрозділу Міністерства, та в установлені у плані заходів строки інформує структурний підрозділ Міністерства про проведену роботу та вжиті заходи.
29. Довідка та інші матеріали за результатами перевірок органів державної виконавчої служби зберігаються в структурному підрозділі Міністерства.
30. Структурний підрозділ Міністерства за результатами перевірки діяльності органу державної виконавчої служби проводить оцінку виявлених порушень, розглядає наявність підстав для притягнення до дисциплінарної відповідальності посадових осіб органу державної виконавчої служби, що перевірявся, та надає пропозиції щодо притягнення їх до дисциплінарної відповідальності.
31. Контроль за усуненням недоліків, виявлених під час проведення перевірок діяльності органів державної виконавчої служби, здійснює структурний підрозділ Міністерства.
ІІІ. Порядок організації та проведення перевірок діяльності приватних виконавців
1. Планові перевірки діяльності приватних виконавців проводяться згідно з графіком проведення планових перевірок діяльності приватних виконавців, який затверджує керівник структурного підрозділу Міністерства.
Графік проведення планових перевірок діяльності приватних виконавців складається на рік та розміщується на офіційному веб-сайті Міністерства юстиції України не пізніше ніж 01 лютого року, в якому проводитимуться планові перевірки.
За потреби до графіка проведення планових перевірок діяльності приватних виконавців можуть вноситися зміни, які затверджуються керівником структурного підрозділу Міністерства та розміщуються на офіційному веб-сайті Міністерства юстиції України протягом п’яти робочих днів із дня затвердження.
Графік проведення перевірок діяльності приватних виконавців на рік, у якому припинено або скасовано воєнний стан, складається структурним підрозділом Міністерства у разі доцільності проведення у такому році планових перевірок діяльності приватних виконавців та розміщується на офіційному вебсайті Міністерства юстиції України не пізніше 01 числа місяця, наступного за місяцем, у якому його складено.
2. Перша планова перевірка діяльності приватного виконавця проводиться не раніше ніж через рік із дня внесення інформації про приватного виконавця до Єдиного реєстру приватних виконавців України (не враховуючи строк зупинення діяльності приватного виконавця).
Наступні планові перевірки проводяться не частіше ніж один раз на два роки з дати початку проведення попередньої планової перевірки.
Під час визначення періодичності здійснення планової перевірки враховуються результати попередньої планової перевірки, навантаження приватного виконавця (кількість виконавчих документів, які перебували на виконанні у приватного виконавця), наявність (відсутність) обґрунтованих скарг на діяльність приватного виконавця протягом строку, що підлягає перевірці.
Міністерство юстиції України у строки, передбачені частиною другою
статті 34 Закону України "Про органи та осіб, які здійснюють примусове виконання судових рішень і рішень інших органів", повідомляє приватного виконавця про проведення планової перевірки діяльності приватного виконавця.
Повідомлення про проведення планової перевірки діяльності приватного виконавця містить інформацію про строк та місце проведення перевірки, перелік питань, що перевірятимуться під час проведення перевірки, та надсилається рекомендованим поштовим відправленням або може бути вручено приватному виконавцю особисто.
Докази повідомлення про проведення планової перевірки діяльності приватного виконавця є невід’ємною частиною матеріалів перевірки.
3. Планова перевірка діяльності приватного виконавця проводиться на підставі наказу Міністерства юстиції України, проект якого готується структурним підрозділом Міністерства.
Наказ про проведення планової перевірки діяльності приватного виконавця має містити строк проведення перевірки, склад робочої групи з проведення планової перевірки та план проведення планової перевірки.
4. Строк проведення планової перевірки діяльності приватного виконавця не може перевищувати п’яти робочих днів.
Строк проведення перевірки визначається з урахуванням необхідності всебічного, повного вивчення матеріалів, документів та підготовки об’єктивного висновку.
Строк перевірки, визначений менше ніж п’ять робочих днів, може бути продовжений на підставі доповідної записки керівника робочої групи з проведення планової перевірки.
5. До складу робочої групи з проведення планової перевірки діяльності приватного виконавця можуть залучатися працівники структурного підрозділу Міністерства, інших структурних підрозділів Міністерства юстиції України та/або працівники територіальних органів Міністерства юстиції України.
До складу робочої групи з проведення планової перевірки не залучаються працівники, участь яких може призвести до виникнення конфлікту інтересів.
У разі виникнення конфлікту інтересів під час проведення планової перевірки діяльності приватного виконавця член робочої групи невідкладно у письмовій формі повідомляє голову робочої групи з проведення планової перевірки, який має вжити заходів щодо усунення конфлікту інтересів, зокрема доручити такому члену робочої групи виконання інших завдань, визначених планом перевірки.
6. До плану проведення планової перевірки діяльності приватного виконавця вносяться питання, що стосуються організації діяльності приватного виконавця, дотримання приватним виконавцем вимог законодавства під час вчинення виконавчих дій та виконання ним правил ведення діловодства.
План проведення планової перевірки діяльності приватного виконавця обов’язково має містити такі питання:
відповідність офісу приватного виконавця вимогам законодавства;
забезпечення виконання приватним виконавцем вимог законодавства щодо страхування відповідальності (наявність договору(ів) страхування його відповідальності за весь період, що підлягає перевірці, відповідність страхової суми встановленому
Законом України "Про органи та осіб, які здійснюють примусове виконання судових рішень і рішень інших органів" розміру);
( Абзац четвертий пункту 6 розділу III із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства юстиції
№ 3940/5 від 14.11.2023 )
стан ведення рахунків з обліку депозитних сум та авансових внесків стягувачів;
ведення статистичної звітності, достовірність наданих статистичних даних;
стан ведення виконавчих проваджень в автоматизованій системі виконавчого провадження, достовірність, правильність та своєчасність внесення даних;
дотримання приватним виконавцем вимог законодавства щодо заміщення приватного виконавця;
дотримання приватним виконавцем вимог законодавства під час вчинення виконавчих дій;
дотримання вимог законодавства під час розгляду звернень учасників виконавчого провадження, фізичних та юридичних осіб стосовно діяльності приватного виконавця;
виконання приватним виконавцем встановлених законодавством правил ведення діловодства та архіву.
7. У визначений строк проведення перевірки приватний виконавець зобов’язаний перебувати на робочому місці з 10 по 18 годину та створити умови для проведення перевірки.
8. Строки проведення планової перевірки діяльності приватного виконавця можуть бути перенесені. Про перенесення строків проведення планової перевірки Міністерство юстиції України видає наказ та повідомляє приватного виконавця у порядку, визначеному абзацами четвертим, п’ятим пункту 2 цього розділу.
Якщо до визначеного строку проведення планової перевірки діяльності приватного виконавця або під час її проведення до структурного підрозділу Міністерства надійшло повідомлення про тимчасову непрацездатність приватного виконавця з наданням підтверджуючих документів, планова перевірка діяльності приватного виконавця зупиняється.
Якщо повідомлення про тимчасову непрацездатність приватного виконавця надійшло робочій групі з проведення перевірки, голова робочої групи невідкладно повідомляє про це структурний підрозділ Міністерства.
Якщо повідомлення про тимчасову непрацездатність приватного виконавця надійшло в останній день проведення перевірки, питання щодо необхідності зупинення планової перевірки вирішується головою робочої групи з проведення планової перевірки. Про необхідність зупинення планової перевірки голова робочої групи невідкладно повідомляє структурний підрозділ Міністерства.
Планова перевірка діяльності приватного виконавця (крім випадку, визначеного абзацом другим цього пункту) може бути зупинена у разі надходження до структурного підрозділу Міністерства повідомлення приватного виконавця з наданням підтверджуючих документів про неможливість з об’єктивних підстав у визначені строки проведення планової перевірки перебувати в офісі, в якому він здійснює діяльність.
Повідомлення, передбачені абзацами другим, п’ятим, десятим та п’ятнадцятим цього пункту надсилаються приватним виконавцем на електронну адресу структурного підрозділу Міністерства, зазначену у повідомленні про проведення планової перевірки діяльності приватного виконавця.
Структурний підрозділ Міністерства не пізніше наступного робочого дня з дня отримання відповідного повідомлення надсилає приватному виконавцю повідомлення про зупинення планової перевірки його діяльності або повідомлення про відсутність підстав для зупинення планової перевірки.
У разі зупинення планової перевірки з підстав, передбачених абзацом п’ятим цього пункту, у повідомленні про зупинення планової перевірки зазначається строк, на який зупиняється планова перевірка, та дата відновлення цієї перевірки.
Інформація про діяльність приватного виконавця, отримана до зупинення планової перевірки, зберігається головою робочої групи з проведення перевірки.
У разі зупинення планової перевірки з підстав, передбачених абзацом другим цього пункту, приватний виконавець зобов’язаний у день відновлення працездатності повідомити про це структурний підрозділ Міністерства.
Структурний підрозділ Міністерства визначає дату відновлення планової перевірки та організовує її проведення. Планова перевірка має бути відновлена не пізніше ніж на 15 робочий день з дня отримання повідомлення приватного виконавця про відновлення працездатності.
У разі необхідності внесення змін до складу робочої групи з проведення перевірки діяльності приватного виконавця Міністерство юстиції України видає відповідний наказ.
Про дату, з якої відновлюється проведення планової перевірки діяльності приватного виконавця, структурний підрозділ Міністерства повідомляє приватного виконавця не пізніше робочого дня, що передує дню відновлення перевірки.
У разі зупинення планової перевірки визначені наказом про проведення планової перевірки діяльності приватного виконавця строки проведення перевірки зупиняються.
Якщо після визначення дати відновлення планової перевірки або у період її проведення після відновлення надійшло повідомлення про тимчасову непрацездатність приватного виконавця (неможливість приватного виконавця перебувати в офісі у строки проведення планової перевірки), планова перевірка діяльності приватного виконавця не зупиняється. Перевірка проводиться на підставі відомостей автоматизованої системи виконавчого провадження, баз даних та реєстрів, що містять інформацію, потрібну для здійснення контролю за діяльністю приватного виконавця, а також інформації, отриманої від приватного виконавця під час проведення перевірки.
У період зупинення планової перевірки діяльності приватного виконавця структурний підрозділ Міністерства за допомогою автоматизованої системи виконавчого провадження здійснює перевірку вчинення приватним виконавцем виконавчих дій у період непрацездатності.
Встановлення факту вчинення приватним виконавцем виконавчих дій у період зупинення планової перевірки, а також неповідомлення або несвоєчасне повідомлення приватним виконавцем про відновлення працездатності є підставою для складання структурним підрозділом Міністерства акта про ухилення приватного виконавця від проведення планової перевірки.
9. У визначений строк проведення планової перевірки приватний виконавець зобов’язаний перебувати в офісі, в якому він здійснює діяльність, відповідно до свого графіка роботи, створити умови для проведення перевірки, надати робочій групі всі потрібні документи та відомості, а також за потреби надати усні та письмові пояснення з питань, що стосуються плану перевірки.
За відсутності приватного виконавця, виконання обов’язків якого здійснюється іншим приватним виконавцем на підставі договору про заміщення, проведення планової перевірки не переноситься. Довідку про результати планової перевірки підписує приватний виконавець, який здійснює заміщення.
10. У разі ухилення приватного виконавця від планової перевірки складається акт про ухилення приватного виконавця від проведення планової перевірки, в якому зазначаються обставини, визначені пунктом 11 цього розділу.
Акт про ухилення приватного виконавця від проведення планової перевірки з підстав, передбачених абзацами другим - четвертим пункту 11 цього розділу, складається у двох примірниках, які підписують всі члени робочої групи з проведення перевірки.
Акт про ухилення приватного виконавця від проведення планової перевірки з підстав, передбачених абзацами п’ятим та шостим пункту 11 цього розділу, складається та підписується керівником та одним з працівників управління, яке входить до складу структурного підрозділу Міністерства та до повноважень якого належить забезпечення контролю за діяльністю приватних виконавців (далі - Управління контролю), у двох примірниках.
( Пункт 10 розділу III доповнено новим абзацом третім згідно з Наказом Міністерства юстиції
№ 1277/5 від 07.04.2021 )
Один примірник акта про ухилення приватного виконавця від проведення планової перевірки вручається приватному виконавцю або у разі його відсутності не пізніше наступного робочого дня надсилається приватному виконавцю рекомендованим поштовим відправленням, другий примірник зберігається в матеріалах планової перевірки.
( Пункт 10 розділу III доповнено новим абзацом четвертим згідно з Наказом Міністерства юстиції
№ 1277/5 від 07.04.2021 )
Акт про ухилення приватного виконавця від проведення планової перевірки може бути складено у будь-який день в межах строку проведення перевірки.
У разі складання акта про ухилення приватного виконавця від проведення планової перевірки строки проведення відповідної планової перевірки діяльності приватного виконавця переносяться в порядку, визначеному пунктом 8 цього розділу.
11. Ухиленнями приватного виконавця від проведення планової перевірки вважаються:
відсутність приватного виконавця в офісі у визначений строк проведення планової перевірки;
ненадання або надання не в повному обсязі без обґрунтованих пояснень документів, які стосуються плану перевірки;
відмова приватного виконавця в доступі робочої групи до офісу приватного виконавця, його робочого кабінету або приміщення архіву;
вчинення приватним виконавцем виконавчих дій у період зупинення планової перевірки у зв’язку із непрацездатністю приватного виконавця;
( Пункт 11 розділу III доповнено новим абзацом п'ятим згідно з Наказом Міністерства юстиції
№ 1277/5 від 07.04.2021 )
неповідомлення або несвоєчасне повідомлення приватним виконавцем про відновлення працездатності у період зупинення планової перевірки.
( Пункт 11 розділу III доповнено новим абзацом шостим згідно з Наказом Міністерства юстиції
№ 1277/5 від 07.04.2021 )
12. Акт про ухилення приватного виконавця від проведення планової перевірки є підставою для внесення структурним підрозділом Міністерства подання до Дисциплінарної комісії приватних виконавців про притягнення приватного виконавця до дисциплінарної відповідальності.
13. Під час планової перевірки діяльності приватного виконавця члени робочої групи аналізують діяльність приватного виконавця, що перевіряється, узагальнюють матеріали перевірки, формулюють висновки про ефективність діяльності приватного виконавця, готують рекомендації з удосконалення роботи, надають методичну та практичну допомогу приватному виконавцю з метою усунення виявлених недоліків.
................Перейти до повного тексту