- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Наказ
МІНІСТЕРСТВО ВНУТРІШНІХ СПРАВ УКРАЇНИ
НАКАЗ
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
28 липня 2016 р.
за № 1055/29185
Про затвердження Положення про єдину цифрову відомчу електронну комунікаційну мережу МВС
Відповідно до підпункту 44 пункту 4 Положення про Міністерство внутрішніх справ України, затвердженого
постановою Кабінету Міністрів України від 28 жовтня 2015 року № 878, ураховуючи загальнодержавні пріоритети в реалізації проектів взаємодії органів державної влади для об’єднання інформаційних ресурсів, з метою визначення порядку функціонування єдиної цифрової відомчої телекомунікаційної мережі МВС та регламенту взаємодії МВС, Національної гвардії України, центральних органів виконавчої влади, діяльність яких спрямовує та координує Міністр внутрішніх справ України, в організації доступу до ресурсів та сервісів єдиної цифрової відомчої електронної комунікаційної мережі МВС НАКАЗУЮ:
( Преамбула із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства внутрішніх справ
№ 544 від 05.08.2024 )
1. Затвердити Положення про єдину цифрову відомчу електронну комунікаційну мережу МВС, що додається.
( Пункт 1 із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства внутрішніх справ
№ 544 від 05.08.2024 )
2. Установити, що видатки, пов’язані з реалізацією цього наказу, здійснюються в межах асигнувань, передбачених кошторисом для утримання апарату МВС.
3. Департаменту державного майна та ресурсів Міністерства внутрішніх справ України (Шалієвська Л.І.) забезпечити подання цього наказу на державну реєстрацію до Міністерства юстиції України.
5. Цей наказ набирає чинності з дня його офіційного опублікування.
6. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника Міністра - керівника апарату.
ПОГОДЖЕНО: Голова Державної служби спеціального зв'язку та захисту інформації України генерал-майор Держспецзв'язку |
Л.О. Євдоченко |
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства
внутрішніх справ України
04 липня 2016 року № 596
(у редакції наказу
Міністерства внутрішніх
справ України
)
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
28 липня 2016 р.
за № 1055/29185
( Гриф затвердження із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства внутрішніх справ
№ 544 від 05.08.2024 )
ПОЛОЖЕННЯ
про єдину цифрову відомчу електронну комунікаційну мережу МВС
( Заголовок із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства внутрішніх справ
№ 544 від 05.08.2024 )
( У тексті цього Положення: слова "єдина цифрова відомча телекомунікаційна мережа" у всіх відмінках замінено словами "єдина цифрова відомча електронна комунікаційна мережа" у відповідних відмінках; слово "ЄЦВТМ" замінено словом "ЄЦВЕКМ"; слова "оператор телекомунікацій" у всіх відмінках і числах замінено словами "постачальник електронних комунікаційних мереж та/або послуг"; слова "управління телекомунікацій та зв’язку Департаменту інформатизації МВС" замінено словами "Департамент інформатизації МВС"; слова "телефонний зв’язок" у всіх відмінках замінено словами "фіксований голосовий зв’язок" у відповідних відмінках; слово "відеоспостереження" у всіх відмінках замінено словами "відомче відеоспостереження" у відповідних відмінках; слова "телекомунікація", "електрозв’язок" у всіх відмінках і числах замінено словами "електронна комунікація" у відповідних відмінках і числах згідно з Наказом Міністерства внутрішніх справ
№ 544 від 05.08.2024 )
І. Загальні положення
1. Це Положення визначає структуру, порядок функціонування єдиної цифрової відомчої електронної комунікаційної мережі МВС (далі - ЄЦВЕКМ), складові ЄЦВЕКМ та їх призначення, установлює порядок підключення/відключення до/від сервісних послуг ЄЦВЕКМ споживачів сервісних послуг ЄЦВЕКМ або збільшення (зменшення) їх переліку, права, обов’язки і механізм взаємодії споживачів сервісних послуг ЄЦВЕКМ та адміністраторів центру оперативно-технічного управління ЄЦВЕКМ, адміністраторів сегментів ЄЦВЕКМ, закріплених за певним сегментом ЄЦВЕКМ.
3. Терміни, використані в цьому Положенні, вжито в таких значеннях:
автоматизоване робоче місце (далі - АРМ) - робоче місце споживача сервісних послуг ЄЦВЕКМ, обладнане персональним комп’ютером з установленим програмним забезпеченням та підключене до ЄЦВЕКМ;
адміністратор сегмента ЄЦВЕКМ - уповноважена особа підрозділу суб’єкта ЄЦВЕКМ, на який покладено функції, завдання із забезпечення та підтримки технічних засобів електронних комунікацій відповідного сегмента ЄЦВЕКМ, що відповідає за налаштування та роботу телекомунікаційного обладнання сегмента ЄЦВЕКМ;
адміністратор центру оперативно-технічного управління ЄЦВЕКМ - уповноважена посадова особа державного підприємства, що належить до сфери управління Міністерства внутрішніх справ, до функцій і завдань якого належить забезпечення функціонування, управління і розвитку ЄЦВЕКМ, розроблення її технічних регламентів (далі - Державне підприємство);
відомча телекомунікаційна мережа - телекомунікаційна мережа суб’єкта ЄЦВЕКМ;
вузол ЄЦВЕКМ - сукупність технічних засобів електронних комунікацій, які забезпечують доступ до ЄЦВЕКМ;
локальна телекомунікаційна мережа (далі - підмережа) - комплекс технічних засобів електронних комунікацій та споруд, призначених для маршрутизації, комутації, передавання та/або приймання знаків, сигналів, письмового тексту, зображень і звуків або повідомлень будь-якого виду по радіо, дротовими, оптичними чи іншими електромагнітними системами між кінцевим обладнанням у межах будинку або комплексу будинків суб’єкта ЄЦВЕКМ;
мережевий шлюз - апаратний комутатор з функцією маршрутизатора або програмне забезпечення для сполучення електронних комунікаційних мереж, що використовують різні протоколи міжмережевої взаємодії;
( Абзац восьмий пункту 3 розділу I в редакції Наказу Міністерства внутрішніх справ
№ 544 від 05.08.2024 )
оператор центру оперативно-технічного управління ЄЦВЕКМ - уповноважена посадова особа центру оперативно-технічного управління ЄЦВЕКМ, до функціональних обов’язків якої входить моніторинг роботи ЄЦВЕКМ, оперативне реагування на збої в роботі обладнання ЄЦВЕКМ;
сегмент ЄЦВЕКМ - логічно чи фізично відокремлена частина ЄЦВЕКМ. Розподілення ЄЦВЕКМ на сегменти здійснюється для оптимізації мережевого трафіка та/або підвищення інформаційної безпеки ЄЦВЕКМ;
сервісні послуги ЄЦВЕКМ - сукупність телекомунікаційних послуг, які надаються за допомогою ЄЦВЕКМ;
сервер центру оперативно-технічного управління ЄЦВЕКМ - програмно-апаратний комплекс, призначений для обробки інформації, необхідної для забезпечення функціонування ЄЦВЕКМ;
споживач сервісних послуг ЄЦВЕКМ (далі - споживач) - уповноважена посадова особа суб’єкта ЄЦВЕКМ або єдиної інформаційної системи Міністерства внутрішніх справ (далі - ЄІС), якій у встановленому порядку надано право доступу до сервісних послуг ЄЦВЕКМ;
( Абзац тринадцятий пункту 3 розділу I в редакції Наказу Міністерства внутрішніх справ
№ 544 від 05.08.2024 )
суб’єкти ЄЦВЕКМ - апарат МВС та його територіальні органи з надання сервісних послуг МВС, Національна гвардія, заклади, установи і підприємства, що належать до сфери управління МВС (далі - система МВС), центральні органи виконавчої влади, діяльність яких спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України через Міністра внутрішніх справ (далі - ЦОВВ), які використовують ЄЦВЕКМ для реалізації своїх повноважень;
центр оперативно-технічного управління ЄЦВЕКМ (далі - ЦОТУ) - структурний підрозділ Державного підприємства, який забезпечує функціонування ЄЦВЕКМ.
( Абзац шістнадцятий пункту 3 розділу I із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства внутрішніх справ
№ 544 від 05.08.2024 )
4. ЄЦВЕКМ є логічно цілісною мультисервісною багаторівневою електронною комунікаційною мережею МВС, що здійснює взаємодію з Національною телекомунікаційною мережею, Національною системою конфіденційного зв’язку, електронною комунікаційною мережею загального користування та забезпечує передавання інформації, яка належить до державних інформаційних ресурсів, з метою задоволення потреб споживачів у сервісних послугах ЄЦВЕКМ як у мирний, так і у воєнний час.
( Абзац перший пункту 4 розділу I в редакції Наказу Міністерства внутрішніх справ
№ 544 від 05.08.2024 )
Відомчі телекомунікаційні мережі суб’єктів ЄЦВЕКМ не входять до складу ЄЦВЕКМ.
Сполучення відомчих телекомунікаційних мереж суб’єктів ЄЦВЕКМ з ЄЦВЕКМ здійснюється шляхом їх підключення до мережевого шлюзу, у тому числі з використанням власних ресурсів, ресурсів Національної телекомунікаційної мережі, Національної системи конфіденційного зв’язку, телекомунікаційної мережі загального користування.
ЄЦВЕКМ забезпечує функціонування єдиного інтегрованого телекомунікаційного простору МВС, доставку інформації, яка циркулює в ЄЦВЕКМ, управління, взаємодію між підрозділами суб’єктів ЄЦВЕКМ, інтеграцію функціонуючих розрізнених телекомунікаційних мереж окремих суб’єктів ЄЦВЕКМ, заощадження коштів на телекомунікаційних послугах, які надаються постачальниками електронних комунікаційних мереж та/або послуг.
5. Власником і розпорядником ЄЦВЕКМ є держава в особі МВС.
6. Контроль доступу до ЄЦВЕКМ та моніторинг ефективності використання ресурсів ЄЦВЕКМ здійснюються Департаментом інформатизації МВС.
Департамент інформатизації МВС розробляє та погоджує відповідно до компетенції документи з питань роботи ЄЦВЕКМ, опрацьовує заявки на підключення/відключення підрозділу (споживача) до/від ЄЦВЕКМ (додаток 1), заявки на підвищення (зміну) швидкості каналу передачі даних підрозділу (споживача) до ЄЦВЕКМ (додаток 2), після їх опрацювання готує і подає заявки на підключення/відключення підрозділу (споживача) до/від ЄЦВЕКМ (додаток 3), заявки на підвищення (зміну) швидкості каналу передачі даних підрозділу (споживача) до ЄЦВЕКМ (додаток 4) до Державного підприємства для подальшого виконання, готує пропозиції щодо формування потреби в коштах для забезпечення розрахунків суб’єктів ЄЦВЕКМ або установ, створених для забезпечення їх діяльності, за спожиті сервісні послуги ЄЦВЕКМ, які надаються Державним підприємством, контролює проведення регламентних робіт для ефективного надання сервісних послуг ЄЦВЕКМ споживачам. Результати опрацювання заявок повідомляються адміністратору сегмента суб’єкта ЄЦВЕКМ, який їх надіслав.
7. Державне підприємство забезпечує функціонування, управління і розвиток ЄЦВЕКМ, розроблення її технічних регламентів, цілодобове надання сервісних послуг ЄЦВЕКМ, їх облік та оплату, супроводжує ведення та укладення договорів з постачальниками електронних комунікаційних мереж та/або послуг, суб’єктами ЄЦВЕКМ або установами, створеними для забезпечення їх діяльності, в інтересах яких надаються сервісні послуги ЄЦВЕКМ, а також здійснює матеріально-технічне забезпечення ЄЦВЕКМ.
Отримання сервісних послуг ЄЦВЕКМ суб’єктами ЄЦВЕКМ здійснюється на підставі договорів, укладених Державним підприємством із суб’єктами ЄЦВЕКМ або установами, створеними для забезпечення їх діяльності.
II. Рівні, структура, завдання та сервісні послуги ЄЦВЕКМ
1. ЄЦВЕКМ розподіляється на три рівні:
І - апарати МВС та ЦОВВ;
II - територіальні органи ЦОВВ, у тому числі міжрегіональні підрозділи в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі;
III - територіальні органи та підрозділи ЦОВВ в районах, містах, районах у містах.
2. До структури ЄЦВЕКМ входять:
1) сегменти:
передачі даних системи МВС (далі - центральний сегмент);
передачі даних ЦОВВ;
фіксованого голосового зв’язку;
відомчого відеоконференц-зв’язку;
( Абзац п'ятий підпункту 1 пункту 2 розділу II із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства внутрішніх справ № 544 від 05.08.2024 )
відомче відеоспостереження;
2) вузли ЄЦВЕКМ 6 типів:
апарату МВС (далі - центральний вузол);
суб’єктів ЄЦВЕКМ в Автономній Республіці Крим, містах Києві та Севастополі, областях;
міських суб’єктів ЄЦВЕКМ;
районних суб’єктів ЄЦВЕКМ, у тому числі районних у містах;
відокремлених суб’єктів ЄЦВЕКМ;
польових (мобільних);
3) програмно-апаратний комплекс ЦОТУ;
4) канали електронних комунікацій.
3. Завдання ЄЦВЕКМ:
1) забезпечення функціонування єдиної цифрової телекомунікаційної мережі;
2) забезпечення суб’єктів ЄЦВЕКМ:
усіма видами наявного відомчого фіксованого голосового зв’язку з доступом до електронних комунікаційних мереж загального користування та системи міжвідомчого фіксованого голосового зв’язку;
( Абзац другий підпункту 2 пункту 3 розділу II в редакції Наказу Міністерства внутрішніх справ
№ 544 від 05.08.2024 )
високошвидкісною передачею даних з доступом до інформаційних баз даних суб’єктів ЄЦВЕКМ та можливістю доступу до інформаційних ресурсів інших органів державної влади;
3) надання сервісних послуг ЄЦВЕКМ, визначених у пункті 4 цього розділу;
4) забезпечення уніфікації засобів електронних комунікацій ЄЦВЕКМ;
( Підпункт 4 пункту 3 розділу II в редакції Наказу Міністерства внутрішніх справ
№ 544 від 05.08.2024 )
5) забезпечення резервування двох міжміських магістральних каналів електронних комунікацій для організації зв’язку із суб’єктами ЄЦВЕКМ в Автономній Республіці Крим, областях та резервування зонових і місцевих каналів електронних комунікацій;
6) забезпечення комплексу заходів із захисту інформації в ЄЦВЕКМ;
7) забезпечення взаємодії із суб’єктами кібербезпеки.
4. Сервісні послуги ЄЦВЕКМ:
1) забезпечення організації та функціонування фіксованого голосового зв’язку (відомчого та міжвідомчого);
( Підпункт 1 пункту 4 розділу II в редакції Наказу Міністерства внутрішніх справ
№ 544 від 05.08.2024 )
2) забезпечення доступу до інформаційних баз даних суб’єктів ЄЦВЕКМ, зокрема до єдиної інформаційної системи МВС, здійснення приймання та передавання різних видів інформації;
3) організація каналів електронних комунікацій ЄЦВЕКМ та забезпечення ними:
систем аудіоселекторного та відеоселекторного зв’язку;
службової багатоканальної кабельної телемережі;
систем відомчого відеоспостереження;
інформаційних систем суб’єктів ЄЦВЕКМ (апаратно-програмних комплексів споживачів, реєстраторів інформації, цифрових систем радіозв’язку, електронних засобів контролю тощо);
( Абзац п'ятий підпункту 3 пункту 4 розділу II в редакції Наказу Міністерства внутрішніх справ
№ 544 від 05.08.2024 )
4) забезпечення захисту інформації, яка обробляється в ЄЦВЕКМ, відповідно до вимог законодавства.
III. Завдання та функції ЦОТУ
1. Завдання ЦОТУ:
1) забезпечення управління, моніторингу, контролю якості функціонування та доступу до ЄЦВЕКМ, завантаження обладнання вузлів маршрутизації і комутації ЄЦВЕКМ та каналів електронних комунікацій ЄЦВЕКМ;
( Підпункт 1 пункту 1 розділу III в редакції Наказу Міністерства внутрішніх справ
№ 544 від 05.08.2024 )
2) забезпечення оперативного усунення пошкоджень ЄЦВЕКМ;
3) забезпечення інформаційної безпеки ЄЦВЕКМ;
( Підпункт 4 пункту 1 розділу III виключено на підставі Наказу Міністерства внутрішніх справ
№ 544 від 05.08.2024 )
2. Функції ЦОТУ:
1) централізоване управління ЄЦВЕКМ;
2) цілодобовий моніторинг функціонування обладнання та каналів електронних комунікацій ЄЦВЕКМ у режимі реального часу;
( Підпункт 2 пункту 2 розділу III в редакції Наказу Міністерства внутрішніх справ
№ 544 від 05.08.2024 )
3) контроль ефективності функціонування ЄЦВЕКМ та якості обслуговування споживачів;
4) автентифікація та контроль доступу до ЄЦВЕКМ;
5) визначення та локалізація несправностей у роботі технічних засобів електронних комунікацій ЄЦВЕКМ;
6) інвентаризація обладнання ЄЦВЕКМ та технічних засобів електронних комунікаційій ЄЦВЕКМ;
7) формування звітності щодо роботи ЄЦВЕКМ;
8) супроводження відповідності переліку та обсягу отриманих МВС послуг за договорами надання телекомунікаційних послуг ЄЦВЕКМ та зв’язку ЄЦВЕКМ з постачальниками електронних комунікаційних мереж та/або послуг.
( Підпункт 8 пункту 2 розділу III із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства внутрішніх справ
№ 544 від 05.08.2024 )
IV. Функції та права оператора й адміністратора ЦОТУ
1. Оператор ЦОТУ цілодобово здійснює моніторинг працездатності технічних засобів електронних комунікацій ЄЦВЕКМ, обладнання вузлів ЄЦВЕКМ та каналів електронних комунікацій ЄЦВЕКМ.
У разі виникнення аварійної ситуації, несправності чи збою в роботі обладнання ЄЦВЕКМ оператор ЦОТУ повідомляє про це адміністраторів ЦОТУ й сегмента ЄЦВЕКМ, де виникли несправності чи збої, та за потреби - керівництво Департаменту інформатизації МВС, а також уживає невідкладних заходів щодо негайного усунення аварії чи неполадок у роботі ЄЦВЕКМ, фіксує та веде облік аварій і збоїв.
2. Адміністратор ЦОТУ виконує такі функції:
1) проводить моніторинг працездатності технічних засобів електронних комунікацій ЄЦВЕКМ, здійснює оперативний контроль та забезпечує безперебійне, надійне та якісне функціонування обладнання вузлів ЄЦВЕКМ та каналів електронних комунікацій ЄЦВЕКМ;
2) у разі виникнення аварії, несправності чи збою в роботі ЄЦВЕКМ виявляє місце локалізації, з’ясовує причину їх виникнення та за потреби разом з адміністратором відповідного сегмента ЄЦВЕКМ уживає заходів щодо їх усунення;
3) забезпечує підключення підмереж суб’єктів ЄЦВЕКМ до центрального вузла та надає право доступу до сервісних послуг ЄЦВЕКМ відповідно до вимог цього Положення;
4) закріплює за споживачами ІР-адреси або діапазони ІР-адрес та за потреби встановлює паролі для роботи із сервісними послугами ЄЦВЕКМ, а також змінює і видаляє зазначені ІР-адреси або діапазони ІР-адрес та паролі;
5) контролює та координує роботу адміністраторів сегментів ЄЦВЕКМ;
6) розробляє та затверджує графік регламентних робіт з обслуговування центрального вузла з повідомленням адміністраторів сегментів ЄЦВЕКМ;
7) забезпечує збереження інформації, необхідної для відновлення працездатності обладнання ЄЦВЕКМ;
8) розробляє та оновлює карту підключень до ЄЦВЕКМ у вигляді схеми розташування вузлів ЄЦВЕКМ, де відображено, зокрема, канали електронних комунікацій, що з’єднують адміністративні будівлі суб’єктів ЄЦВЕКМ із розміщеними в них споживачами, та зазначено інформацію про адміністраторів сегментів ЄЦВЕКМ (номери службових телефонів та кабінетів);
9) розробляє та веде журнал кабельних з’єднань центрального вузла ЄЦВЕКМ у вигляді електронної таблиці, що відображає поточний стан підключень;
10) контролює дотримання споживачами вимог цього Положення, інформує в разі порушення споживачами вимог цього Положення самих споживачів та адміністраторів відповідних сегментів ЄЦВЕКМ, а також за рішенням керівництва Департаменту інформатизації МВС уживає відповідних заходів щодо припинення порушення вимог цього Положення;
11) забезпечує вжиття заходів із захисту інформації, яка обробляється в ЄЦВЕКМ, відповідно до вимог законодавства;
12) бере участь у заходах із побудови комплексної системи захисту інформації ЄЦВЕКМ;
13) здійснює інші функції відповідно до цього Положення.
3. Адміністратор ЦОТУ має право:
1) отримувати від оператора ЦОТУ або адміністратора будь-якого сегмента ЄЦВЕКМ інформацію щодо стану роботи обладнання ЄЦВЕКМ, каналів електронних комунікацій;
2) блокувати доступ до ЄЦВЕКМ АРМ споживачів у разі виникнення загрози безпеці роботи ЄЦВЕКМ за погодженням з адміністратором відповідного сегмента ЄЦВЕКМ;
3) у порядку, встановленому законодавством, залучати суб’єктів господарювання для виконання технічних заходів з обслуговування центрального вузла із забезпеченням заходів із захисту інформації, яка обробляється в ЄЦВЕКМ;
4) інші права відповідно до цього Положення.
V. Функції та права адміністраторів сегментів ЄЦВЕКМ
1. Адміністратор сегмента ЄЦВЕКМ виконує такі функції:
1) контролює безперебійне, надійне та якісне функціонування обладнання ЄЦВЕКМ, каналів електронних комунікацій сегмента ЄЦВЕКМ;
2) забезпечує технічне обслуговування обладнання ЄЦВЕКМ сегмента ЄЦВЕКМ;
3) фіксує та веде облік аварій і збоїв у роботі сегмента та вжитих заходів щодо їх усунення;
4) забезпечує підключення до ЄЦВЕКМ АРМ та підмереж відповідного сегмента ЄЦВЕКМ у порядку, визначеному розділом VI цього Положення;
5) розробляє графік регламентних робіт з обслуговування закріпленого сегмента ЄЦВЕКМ, який затверджується керівником підрозділу суб’єкта ЄЦВЕКМ, до функцій якого належить забезпечення електронними комунікаціями та зв’язком, з наступним інформуванням адміністратора ЦОТУ;
6) розробляє та оновлює схему підключення до ЄЦВЕКМ закріпленого сегмента ЄЦВЕКМ;
7) у вигляді електронної таблиці веде облік кабельних з’єднань закріпленого сегмента ЄЦВЕКМ, який відображає поточний стан підключень;
8) здійснює контроль за дотриманням споживачами закріпленого сегмента ЄЦВЕКМ вимог цього Положення та в разі виявлення порушень уживає необхідних заходів для їх припинення, інформує про такі випадки керівника відповідного підрозділу суб’єкта ЄЦВЕКМ;
9) здійснює заходи щодо захисту інформації, яка обробляється в ЄЦВЕКМ, відповідно до вимог законодавства;
10) здійснює інші функції відповідно до вимог цього Положення.
2. Адміністратор сегмента ЄЦВЕКМ має право:
1) надавати адміністраторові ЦОТУ пропозиції щодо ефективності функціонування сегмента ЄЦВЕКМ, проведення регламентних робіт або модернізації ЄЦВЕКМ;
2) блокувати доступ до ЄЦВЕКМ АРМ споживачів сегмента ЄЦВЕКМ у разі виникнення загрози безпеці роботи ЄЦВЕКМ з інформуванням про це відповідного споживача та адміністратора ЦОТУ.
VI. Порядок підключення споживачів до ЄЦВЕКМ та забезпечення їх сервісними послугами ЄЦВЕКМ, права і обов’язки споживачів
1. Потреба в технічних засобах електронних комунікацій ЄЦВЕКМ у конкретному підрозділі / будівлі суб’єкта ЄЦВЕКМ визначається в технічному завданні на забезпечення сервісними послугами ЄЦВЕКМ, яке розробляється адміністратором сегмента ЄЦВЕКМ згідно з Вимогами до технічного завдання на забезпечення сервісними послугами ЄЦВЕКМ (додаток 5).
2. Для підключення необхідних для роботи сервісних послуг ЄЦВЕКМ, зміни їх кількості чи обсягу, а також за необхідності відключення діючих сервісних послуг ЄЦВЕКМ до Департаменту інформатизації МВС подається заявка на підключення/відключення підрозділу (споживача) до/від ЄЦВЕКМ та/або заявка на підвищення (зміну) швидкості каналу передачі даних підрозділу (споживача) до ЄЦВЕКМ за підписом керівника або уповноваженої посадової особи відповідного суб’єкта ЄЦВЕКМ. Подані заявки опрацьовуються Департаментом інформатизації МВС. У разі їх погодження Департамент інформатизації МВС подає заявки на підключення/відключення підрозділу (споживача) до/від ЄЦВЕКМ та заявки на підвищення (зміну) швидкості каналу передачі даних підрозділу (споживача) до ЄЦВЕКМ для подальшого виконання до Державного підприємства. Результати опрацювання поданих заявок повідомляються адміністратору сегмента суб’єкта ЄЦВЕКМ, який їх надіслав.
3. Споживач має право звертатися за консультацією та технічною допомогою до адміністратора сегмента ЄЦВЕКМ або адміністратора ЦОТУ, які надають необхідну довідкову інформацію щодо переліку та обсягу сервісних послуг ЄЦВЕКМ у межах установленого адміністратором сегмента ЄЦВЕКМ доступу до них.
4. Закріплення ІР-адрес або діапазон ІР-адрес, які використовуються під час підключення до ЄЦВЕКМ, здійснює адміністратор ЦОТУ.
5. Для зв’язку споживачів сервісних послуг ЄЦВЕКМ у межах однієї або різних географічних зон використовуються визначені коди (додаток 6).
6. Споживач зобов’язаний:
1) дотримуватися вимог цього Положення;
2) використовувати сервісні послуги ЄЦВЕКМ виключно для виконання посадових обов’язків;
3) своєчасно повідомляти чергового оператора ЦОТУ, адміністратора ЦОТУ та/або адміністратора сегмента ЄЦВЕКМ про виявлену несправність обладнання ЄЦВЕКМ чи припинення отримання сервісних послуг ЄЦВЕКМ;
4) надавати доступ до свого АРМ адміністратору сегмента ЄЦВЕКМ та/або оператору ЦОТУ, адміністратору ЦОТУ з метою усунення пошкодження чи проведення необхідних налаштувань обладнання ЄЦВЕКМ.
7. Споживачу забороняється:
................Перейти до повного тексту