- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Рішення
НАЦІОНАЛЬНЕ АГЕНТСТВО З ПИТАНЬ ЗАПОБІГАННЯ КОРУПЦІЇ
РІШЕННЯ
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
15 липня 2016 р.
за № 959/29089
( Рішення втратило чинність на підставі Наказу Національного агентства з питань запобігання корупції
№ 448/21 від 23.07.2021 )
Про функціонування Єдиного державного реєстру декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування
Відповідно до пункту 9 частини першої
статті 11, пункту 5 частини першої
статті 12, частини першої
статті 45,
статті 46 та частин другої, третьої
статті 52 Закону України "Про запобігання корупції", з метою забезпечення функціонування Єдиного державного реєстру декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, Національне агентство з питань запобігання корупції ВИРІШИЛО:
1. Затвердити такі, що додаються:
1) Порядок формування, ведення та оприлюднення (надання) інформації Єдиного державного реєстру декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування;
2. Департаменту фінансового контролю та моніторингу способу життя разом із відділом правового забезпечення подати це рішення на державну реєстрацію до Міністерства юстиції України.
3. Це рішення набирає чинності з дня його офіційного опублікування.
4. Контроль за виконанням цього рішення покласти на заступника Голови Національного агентства з питань запобігання корупції Радецького Р.
ЗАТВЕРДЖЕНО
Рішення Національного агентства
з питань запобігання корупції
10.06.2016 № 3
(у редакції наказу
Національного агентства
з питань запобігання корупції
)
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
15 липня 2016 р.
за № 959/29089
ПОРЯДОК
формування, ведення та оприлюднення (надання) інформації Єдиного державного реєстру декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування
I. Загальні положення
1. Цей Порядок визначає процедуру формування, ведення та оприлюднення (надання) інформації Єдиного державного реєстру декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування (далі - Реєстр).
2. Терміни, використані у цьому Порядку, вживаються у таких значеннях:
автентифікація - електронна процедура, яка дає можливість підтвердити електронну ідентифікацію фізичної особи та/або походження і цілісність електронних даних;
декларація - декларація особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, передбачена
Законом України "Про запобігання корупції" (далі - Закон);
електронна ідентифікація - процедура використання ідентифікаційних даних особи в електронній формі, які однозначно визначають фізичну особу;
електронна печатка - електронні дані, які додаються створювачем електронної печатки до інших електронних даних або логічно з ними пов’язуються і використовуються для визначення походження та перевірки цілісності пов’язаних електронних даних;
контроль щодо правильності та повноти заповнення - встановлення відповідності, повноти та співвідношення відомостей, зазначених в електронних документах суб’єкта декларування;
конфіденційна інформація - інформація Реєстру, доступ до якої обмежено відповідно до абзацу четвертого частини першої
статті 47 Закону та
статей 60,
61 Закону України "Про банки і банківську діяльність";
офіційний вебсайт Національного агентства з питань запобігання корупції (далі - офіційний веб-сайт Національного агентства) - сукупність програмних засобів, розміщених за унікальними адресами в обчислювальній мережі, у тому числі в мережі Інтернет, разом з інформаційними ресурсами Національного агентства з питань запобігання корупції (далі - Національне агентство), через які здійснюється формування, ведення та оприлюднення Реєстру;
персональний електронний кабінет - індивідуальна персоніфікована вебсторінка суб’єкта декларування у Реєстрі, за допомогою якої здійснюється подання електронних документів, обмін повідомленнями тощо;
повні дані Реєстру - всі дані, внесені до Реєстру відповідно до законодавства його користувачами;
публічна частина Реєстру - частина даних Реєстру, розміщена на офіційному вебсайті Національного агентства, яка складається з декларацій та повідомлень про суттєві зміни в майновому стані суб’єктів декларування з вилученою з них конфіденційною інформацією.
3. Ведення Реєстру здійснює Національне агентство.
Програмне забезпечення Реєстру, база даних Реєстру є власністю держави в особі Національного агентства, яке є держателем Реєстру.
Адміністратор Реєстру, визначений Національним агентством відповідно до вимог законодавства України, забезпечує супроводження програмного забезпечення Реєстру, збереження та захист даних Реєстру, відповідає за його функціонування, надання доступу до нього та обмін даними з іншими інформаційними системами.
4. Реєстр ведеться в електронній формі українською мовою.
5. Користувачами Реєстру є:
суб’єкти декларування, які зареєструвалися в Реєстрі через мережу Інтернет відповідно до цього Порядку;
працівники Національного агентства, уповноважені мати доступ до повних даних Реєстру для реалізації Національним агентством повноважень та прав, передбачених
Законом, надсилати повідомлення суб’єктам декларування;
адміністратори системи Реєстру, що здійснюють керування обліковими записами працівників Національного агентства, налаштування параметрів роботи Реєстру;
уповноважені службові особи інших державних органів, яким відповідно до закону надано доступ до Реєстру;
фізичні та юридичні особи, які мають вільний доступ через мережу Інтернет до публічної частини Реєстру та можуть здійснювати пошук, перегляд та збереження електронних копій документів Реєстру, у тому числі у формі відкритих даних, відповідно до
Закону України "Про доступ до публічної інформації".
6. Функціональні можливості Реєстру забезпечують:
створення, збереження, подання та перегляд електронних документів суб’єктів декларування;
пошук за ключовими словами;
моніторинг відвідувань та дій з даними Реєстру його користувачами, крім осіб, які здійснюють доступ до публічної частини Реєстру;
захист даних (у тому числі персональних даних) від несанкціонованого доступу, знищення, зміни та блокування доступу до них шляхом здійснення організаційних і технічних заходів, впровадження засобів та методів технічного захисту інформації;
розмежування та контроль доступу до даних Реєстру згідно з повноваженнями користувачів;
наявність зручних для користувачів інтерфейсів та сервісів;
електронну ідентифікацію користувачів, крім користувачів публічної частини Реєстру;
відповідність електронних документів визначеним правилам;
інтеграцію та обмін даними з інформаційно-телекомунікаційними і довідковими системами, реєстрами, банками даних, у тому числі тими, що містять інформацію з обмеженим доступом, держателем (адміністратором) яких є державні органи або органи місцевого самоврядування;
контроль строків зберігання документів;
можливість формування статистичних даних Реєстру.
7. Захист інформації Реєстру забезпечується із застосуванням комплексної системи захисту інформації з підтвердженою відповідністю. Підтвердження відповідності здійснюється за результатами державної експертизи в установленому законодавством порядку.
8. Технічне обслуговування Реєстру в робочий час не повинно тривати більше 3 годин у період подання щорічних декларацій, визначений
Законом, та більше 6 годин в інший час, аварійно-відновлювальні роботи проводяться невідкладно.
Інформація про стан функціонування Реєстру (в тому числі щодо проведення технічного обслуговування або аварійно-відновлювальних робіт) розміщується на офіційному вебсайті Національного агентства.
II. Формування та ведення Реєстру
1. До Реєстру включаються такі електронні документи (далі - документи):
декларації, що подаються відповідно до
статті 45 Закону;
повідомлення про суттєві зміни в майновому стані суб’єкта декларування, передбачені частиною другою
статті 52 Закону;
виправлені декларації, що подаються відповідно до частини четвертої
статті 45 Закону.
2. Суб’єкти декларування подають до Реєстру зазначені в пункті 1 цього розділу документи шляхом заповнення електронних форм відповідних документів.
Суб’єкти декларування подають зазначені документи через мережу Інтернет з використанням програмних засобів Реєстру у власному персональному електронному кабінеті після реєстрації в Реєстрі.
3. Суб’єкт декларування повинен зареєструватися у Реєстрі з використанням особистого ключа та кваліфікованого сертифіката відкритого ключа.
Під час реєстрації у Реєстрі суб’єкт декларування повинен зазначити адресу особистої електронної пошти, що використовуватиметься для надсилання йому повідомлень.
................Перейти до повного тексту