1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Наказ


НАЦІОНАЛЬНЕ АГЕНТСТВО З ПИТАНЬ ЗАПОБІГАННЯ КОРУПЦІЇ
НАКАЗ
23.07.2021 № 448/21
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
29 липня 2021 р.
за № 986/36608
Про затвердження Порядку формування, ведення та оприлюднення (надання) інформації Єдиного державного реєстру декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування
( Із змінами, внесеними згідно з Наказами Національного агентства з питань запобігання корупції № 257/22 від 11.11.2022 № 282/23 від 06.12.2023 № 255/24 від 23.08.2024 )
Відповідно до пункту 9 частини першої статті 11, пункту 5 частини першої статті 12 Закону України "Про запобігання корупції" НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Порядок формування, ведення та оприлюднення (надання) інформації Єдиного державного реєстру декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, що додається.
2. Визнати таким, що втратило чинність, рішення Національного агентства з питань запобігання корупції від 10 червня 2016 року № 3 "Про функціонування Єдиного державного реєстру декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування", зареєстроване в Міністерстві юстиції України 15 липня 2016 року за № 959/29089 (зі змінами).
3. Управлінню проведення обов’язкових повних перевірок подати цей наказ на державну реєстрацію до Міністерства юстиції України.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника Голови Національного агентства з питань запобігання корупції Романа СУХОСТАВЦЯ.
5. Цей наказ набирає чинності з 01 грудня 2021 року, але не раніше дня його офіційного опублікування.

Голова
Національного агентства
з питань запобігання корупції



О. Новіков

ПОГОДЖЕНО:

Перший заступник
Міністра цифрової трансформації України




О. Вискуб
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Національного агентства
з питань запобігання корупції
23 липня 2021 року № 448/21
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
29 липня 2021 р.
за № 986/36608
ПОРЯДОК
формування, ведення та оприлюднення (надання) інформації Єдиного державного реєстру декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування
I. Загальні положення
1. Цей Порядок визначає процедуру формування, ведення та оприлюднення (надання) інформації Єдиного державного реєстру декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування (далі - Реєстр).
2. У цьому Порядку терміни вживаються у таких значеннях:
автентифікація - електронна процедура, яка дає можливість підтвердити електронну ідентифікацію фізичної особи та/або походження і цілісність електронних даних;
декларація - декларація особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, передбачена Законом України "Про запобігання корупції" (далі - Закон);
електронна ідентифікація - процедура використання ідентифікаційних даних особи в електронній формі, які однозначно визначають фізичну особу;
контроль щодо правильності заповнення - встановлення відповідності та співвідношення відомостей, зазначених в електронних документах суб’єкта декларування;
конфіденційна інформація - інформація Реєстру, доступ до якої обмежено відповідно до закону;
офіційний вебсайт Національного агентства з питань запобігання корупції (далі - офіційний вебсайт Національного агентства) - сукупність програмних засобів, розміщених за унікальними адресами в обчислювальній мережі, у тому числі в мережі Інтернет, разом з інформаційними ресурсами Національного агентства з питань запобігання корупції (далі - Національне агентство), через які здійснюються формування, ведення та оприлюднення Реєстру;
персональний електронний кабінет - індивідуальна персоніфікована вебсторінка суб’єкта декларування у Реєстрі, за допомогою якої здійснюються подання електронних документів, обмін повідомленнями тощо;
повні дані Реєстру - всі дані, внесені до Реєстру відповідно до законодавства його користувачами;
публічна частина Реєстру - частина даних Реєстру, розміщена на офіційному вебсайті Національного агентства, яка складається з декларацій та повідомлень про суттєві зміни в майновому стані суб’єктів декларування з вилученою з них конфіденційною інформацією.
Інші терміни вживаються у значеннях, наведених у Законах України "Про електронні документи та електронний документообіг", "Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги", "Про захист інформації в інформаційно-комунікаційних системах", "Про запобігання корупції", інших законах та прийнятих відповідно до них нормативно-правових актах.
( Абзац одинадцятий пункту 2 розділу I із змінами, внесеними згідно з Наказами Національного агентства з питань запобігання корупції № 257/22 від 11.11.2022, № 255/24 від 23.08.2024 )
3. Ведення Реєстру здійснює Національне агентство.
Програмне забезпечення Реєстру, база даних Реєстру є власністю держави в особі Національного агентства, яке є держателем Реєстру.
Адміністратор Реєстру, визначений Національним агентством відповідно до вимог законодавства України, забезпечує програмно-технічне супроводження Реєстру, збереження та захист даних Реєстру, відповідає за його функціонування, надання доступу до нього та обмін даними з іншими інформаційними системами.
4. Реєстр ведеться в електронній формі українською мовою.
5. Користувачами Реєстру є:
суб’єкти декларування, які зареєструвалися в Реєстрі через мережу Інтернет відповідно до цього Порядку;
працівники Національного агентства, уповноважені мати доступ до повних даних Реєстру для реалізації Національним агентством повноважень та прав, передбачених Законом, та надсилати повідомлення суб’єктам декларування;
адміністратори системи Реєстру, що здійснюють керування обліковими записами працівників Національного агентства, налаштування параметрів роботи Реєстру;
уповноважені службові особи інших державних органів, яким відповідно до законодавства надано доступ до Реєстру;
( Абзац п'ятий пункту 5 розділу I із змінами, внесеними згідно з Наказом Національного агентства з питань запобігання корупції № 255/24 від 23.08.2024 )
фізичні та юридичні особи, які мають вільний доступ через мережу Інтернет до публічної частини Реєстру та можуть здійснювати пошук, перегляд та збереження електронних копій документів Реєстру, у тому числі у формі відкритих даних, відповідно до Закону України "Про доступ до публічної інформації".
6. Функціональні можливості Реєстру забезпечують:
створення, збереження, подання та перегляд електронних документів суб’єктів декларування;
пошук за ключовими словами;
моніторинг відвідувань та дій з даними Реєстру його користувачами, крім осіб, які здійснюють доступ до публічної частини Реєстру;
захист даних (у тому числі персональних даних) від несанкціонованого доступу, знищення, зміни та блокування доступу до них шляхом здійснення організаційних і технічних заходів, впровадження засобів та методів технічного захисту інформації;
розмежування та контроль доступу до даних Реєстру згідно з повноваженнями користувачів;
наявність зручних інтерфейсів та сервісів, що за ініціативою зареєстрованого у Реєстрі суб’єкта декларування дають йому змогу безоплатно отримувати відомості стосовно себе та членів своєї сім’ї з інформаційно-комунікаційних і довідкових систем, реєстрів, банків даних, у тому числі тих, що містять інформацію з обмеженим доступом, держателем (адміністратором) яких є державні органи або органи місцевого самоврядування, до яких Національне агентство має автоматизований доступ, з метою заповнення декларацій. За ініціативою суб’єкта декларування відомості про членів його сім’ї надаються (за наявності) після підтвердження такими особами належності їх до членів сім’ї суб’єкта декларування, погодження ними збору та передачі суб’єкту декларування таких відомостей, що реалізується за допомогою програмних засобів Реєстру та інших інформаційно-комунікаційних систем, у тому числі засобами Єдиного державного вебпорталу електронних послуг (далі - Портал Дія), зокрема з використанням мобільного додатка Порталу Дія (Дія);
( Абзац сьомий пункту 6 розділу I в редакції Наказів Національного агентства з питань запобігання корупції № 257/22 від 11.11.2022; № 282/23 від 06.12.2023 )
електронну ідентифікацію користувачів, крім користувачів публічної частини Реєстру;
відповідність електронних документів визначеним правилам;
інтеграцію та обмін даними з інформаційно-комунікаційними і довідковими системами, реєстрами, банками даних, у тому числі тими, що містять інформацію з обмеженим доступом, держателем (адміністратором) яких є державні органи або органи місцевого самоврядування;
( Абзац десятий пункту 6 розділу I із змінами, внесеними згідно з Наказом Національного агентства з питань запобігання корупції № 257/22 від 11.11.2022 )
можливість формування статистичних даних Реєстру.
7. Захист інформації Реєстру забезпечується із застосуванням комплексної системи захисту інформації з підтвердженою відповідністю. Підтвердження відповідності здійснюється за результатами державної експертизи в установленому законодавством порядку.
8. Технічне обслуговування Реєстру в робочий час не повинно тривати більше 3 годин у період подання щорічних декларацій, визначений Законом, та більше 6 годин в інший час, аварійно-відновлювальні роботи проводяться невідкладно.

................
Перейти до повного тексту