- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Наказ
МІНІСТЕРСТВО ЮСТИЦІЇ УКРАЇНИ
НАКАЗ
13.10.2010 № 2501/5
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
15 жовтня 2010 р.
за № 926/18221
Про затвердження Порядку ведення Єдиного реєстру нотаріусів
1. Затвердити Порядок ведення Єдиного реєстру нотаріусів, що додається.
4. Державному підприємству "Інформаційний центр" Міністерства юстиції України (Добжанський В.Б.) забезпечити впровадження відповідного веб-сайту для забезпечення доступу до відомостей Єдиного реєстру нотаріусів.
5. Департаменту нотаріату, фінансового моніторингу юридичних послуг та реєстрації адвокатських об'єднань Міністерства юстиції України (Чижмарь К.І.), державному підприємству "Інформаційний центр" Міністерства юстиції України (Добжанський В.Б.):
5.1. Подати цей наказ на державну реєстрацію відповідно до Указу Президента України від 03.10.92
№ 493 "Про державну реєстрацію нормативно-правових актів міністерств та інших органів виконавчої влади" (із змінами).
5.2. Довести цей наказ до відома Головного управління юстиції Міністерства юстиції України в Автономній Республіці Крим, головних управлінь юстиції в областях, містах Києві та Севастополі, регіональних філій державного підприємства "Інформаційний центр" Міністерства юстиції України та забезпечити його застосування в роботі.
6. Начальникам Головного управління юстиції Міністерства юстиції України в Автономній Республіці Крим, головних управлінь юстиції в областях, містах Києві та Севастополі довести цей наказ до відома нотаріусів та забезпечити його належне виконання.
7. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника Міністра Єфіменка Л.В.
8. Цей наказ набирає чинності з дня його офіційного опублікування.
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства
юстиції України
13.10.2010 № 2501/5
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
15 жовтня 2010 р.
за № 926/18221
ПОРЯДОК
ведення Єдиного реєстру нотаріусів
( У тексті Порядку слова "головне управління юстиції" у всіх відмінках та числах замінено словами "головне територіальне управління юстиції" у відповідних відмінках та числах згідно з Наказом Міністерства юстиції
№ 1059/5 від 25.06.2015 )
( У тексті Порядку слова "Головні територіальні управління юстиції" в усіх відмінках і числах замінено словами "територіальний орган Міністерства юстиції" у відповідних відмінках і числах згідно з Наказом Міністерства юстиції
№ 109/5 від 13.01.2020 )
( У тексті Порядку: слово "веб-сайт" в усіх відмінках замінено словом "вебсайт" у відповідних відмінках; слова "по батькові" замінено словами "по батькові (за наявності)"; слово "зайняття" замінено словом "заняття" згідно з Наказом Міністерства юстиції
№ 5609/5 від 13.12.2022 )
I. Загальні положення
1.1. Єдиний реєстр нотаріусів - це комп'ютерна база даних, в якій містяться відомості про державні нотаріальні контори, державні нотаріальні архіви та нотаріусів України.
1.2. Держатель Єдиного реєстру нотаріусів - Міністерство юстиції України, що розробляє організаційні, методологічні принципи ведення Єдиного реєстру нотаріусів та забезпечує його функціонування.
1.3. Адміністратор Єдиного реєстру нотаріусів (далі - Адміністратор) - державне підприємство "Національні інформаційні системи", що здійснює заходи зі створення та супроводження програмного забезпечення Єдиного реєстру нотаріусів (далі - Єдиний реєстр), у тому числі з впровадження та підтримки вебсайту для доступу до відомостей Єдиного реєстру, організацію доступу до Єдиного реєстру, забезпечує збереження та захист даних, що містяться в Єдиному реєстрі, уносить до Єдиного реєстру отримані від територіальних органів Міністерства юстиції відомості, надає інформацію з Єдиного реєстру, а також виконує інші функції, передбачені цим Порядком.
1.4. Ведення Єдиного реєстру здійснюється українською мовою.
1.5. Інформація, яка міститься у Єдиному реєстрі, є відкритою.
II. Порядок подання та внесення відомостей до Єдиного реєстру
2.1. Підставою для внесення відомостей до Єдиного реєстру є повідомлення територіальних органів Міністерства юстиції про:
призначення на посаду до державної нотаріальної контори, державного нотаріального архіву нотаріуса;
реєстрацію приватної нотаріальної діяльності;
перебування нотаріуса державної нотаріальної контори, державного нотаріального архіву у відпустці у зв'язку з вагітністю та пологами, для догляду за дитиною тощо, а також закінчення або переривання такої відпустки;
звільнення нотаріуса з державної нотаріальної контори, державного нотаріального архіву;
зупинення або припинення нотаріальної діяльності приватного нотаріуса;
переведення державного нотаріуса на іншу посаду в межах області (міста), у тому числі переведення державного нотаріуса до іншої державної нотаріальної контори;
переведення державного нотаріуса на нову посаду в межах державної нотаріальної контори;
реєстрацію державної нотаріальної контори;
зміну місцезнаходження, номера робочого телефону державної нотаріальної контори або адреси електронної пошти;
( Абзац десятий пункту 2.1 розділу II із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства юстиції
№ 5609/5 від 13.12.2022 )
зміну нотаріального округу державної нотаріальної контори;
ліквідацію державної нотаріальної контори;
поновлення нотаріальної діяльності нотаріуса, який займається приватною нотаріальною діяльністю;
зміну номера робочого телефону, адреси електронної пошти, адреси розташування робочого місця (в межах одного нотаріального округу) нотаріуса, який займається приватною нотаріальною діяльністю;
( Абзац чотирнадцятий пункту 2.1 розділу II із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства юстиції
№ 5609/5 від 13.12.2022 )
зміну нотаріального округу в межах області нотаріуса, який займається приватною нотаріальною діяльністю;
зміну прізвища, імені, по батькові (за наявності) нотаріуса.
2.2. Територіальні органи Міністерства юстиції при виникненні підстав для внесення відповідних відомостей до Єдиного реєстру, визначених у пункті 2.1 цього розділу не пізніше наступного робочого дня, надсилають Адміністратору повідомлення в електронній формі з використанням кваліфікованого електронного підпису із застосуванням засобів кваліфікованого електронного підпису, які мають вбудовані апаратно-програмні засоби, що забезпечують захист записаних на них даних від несанкціонованого доступу, від безпосереднього ознайомлення із значенням параметрів особистих ключів та їх копіювання (далі - Повідомлення) для внесення таких відомостей до Єдиного реєстру за формою, встановленою у додатках1-3 до цього Порядку.
2.3. Адміністратор вносить до Єдиного реєстру відомості на підставі отриманого від територіальних органів Міністерства юстиції Повідомлення не пізніше наступного робочого дня після його отримання.
У разі якщо в Повідомленні зазначена дата, яка припадає на вихідний або святковий день, внесення відомостей до Єдиного реєстру здійснюється наступного робочого дня.
III. Порядок доступу до інформації Єдиного реєстру
3.1. Органи державної влади, органи місцевого самоврядування, державні підприємства, установи, організації та інші юридичні і фізичні особи отримують доступ до відомостей Єдиного реєстру через вебсайт, який ведеться Адміністратором, шляхом пошуку та перегляду інформації про:
................Перейти до повного тексту