1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Наказ


МІНІСТЕРСТВО ЮСТИЦІЇ УКРАЇНИ
НАКАЗ
28.07.2011 № 1904/5
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
28 липня 2011 р.
за № 925/19663
Про затвердження Порядку внесення Міністерством юстиції України, територіальними органами Міністерства юстиції або Нотаріальною палатою України подання про анулювання свідоцтва про право на зайняття нотаріальною діяльністю та його розгляд Вищою кваліфікаційною комісією нотаріату
( Заголовок в редакції Наказів Міністерства юстиції № 3291/5 від 22.11.2016, № 700/5 від 27.02.2020 )
( Із змінами, внесеними згідно з Наказами Міністерства юстиції № 1923/5 від 24.12.2012 № 3291/5 від 22.11.2016 № 700/5 від 27.02.2020 № 4198/5 від 23.11.2021 № 3199/5 від 01.08.2022 № 3316/5 від 18.09.2023 )
Відповідно до статті 10 Закону України "Про нотаріат" та з метою удосконалення процесу розгляду Вищою кваліфікаційною комісією нотаріату подання про анулювання свідоцтва про право на зайняття нотаріальною діяльністю НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Порядок внесення Міністерством юстиції України,територіальними органами Міністерства юстиціїабо Нотаріальною палатою України подання про анулювання свідоцтва про право на зайняття нотаріальною діяльністю та його розгляд Вищою кваліфікаційною комісією нотаріату, що додається.
( Пункт 1 в редакції Наказів Міністерства юстиції № 1923/5 від 24.12.2012, № 3291/5 від 22.11.2016; із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства юстиції № 700/5 від 27.02.2020 )
2. Визнати таким, що втратив чинність, наказ Міністерства юстиції України від 19.11.98 № 63/5 "Про затвердження Положення про Комісію з розгляду питань щодо анулювання свідоцтв про право на зайняття нотаріальною діяльністю", зареєстрований у Міністерстві юстиції України 24.11.98 за № 750/3190 (із змінами).
3. Департаменту нотаріату, банкрутства та функціонування центрального засвідчувального органу (Чижмарь К.І.):
3.1. Подати цей наказ на державну реєстрацію відповідно до Указу Президента України від 03.10.92 № 493 "Про державну реєстрацію нормативно-правових актів міністерств та інших органів виконавчої влади" (із змінами).
3.2. Довести цей наказ до відома начальників Головного управління юстиції Міністерства юстиції України в Автономній Республіці Крим, головних управлінь юстиції в областях, містах Києві та Севастополі.
4. Департаменту нотаріату, банкрутства та функціонування центрального засвідчувального органу (Чижмарь К.І.), Головному управлінню юстиції Міністерства юстиції України в Автономній Республіці Крим, головним управлінням юстиції в областях, містах Києві та Севастополі забезпечити належне виконання цього наказу.
5. Цей наказ набирає чинності з 1 січня 2012 року.

Перший заступник Міністра

І.І. Ємельянова
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства
юстиції України
28.07.2011 № 1904/5
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
28 липня 2011 р.
за № 925/19663
ПОРЯДОК
внесення Міністерством юстиції України, територіальними органами Міністерства юстиції або Нотаріальною палатою України подання про анулювання свідоцтва про право на зайняття нотаріальною діяльністю та його розгляд Вищою кваліфікаційною комісією нотаріату
( Заголовок в редакції Наказів Міністерства юстиції № 1923/5 від 24.12.2012, № 3291/5 від 22.11.2016 )
( У заголовку і тексті Порядку слова "головні територіальні управління юстиції Міністерства юстиції України в Автономній Республіці Крим, в областях, містах Києві та Севастополі", "головні територіальні управління юстиції Міністерства юстиції України в Автономній Республіці Крим, в областях, містах Києві та Севастополі (далі - управління юстиції)" та "управління юстиції" в усіх відмінках і числах замінено словами "територіальні органи Міністерства юстиції" у відповідних відмінках і числах.згідно з Наказом Міністерства юстиції № 700/5 від 27.02.2020 )
( У тексті Порядку слова "Департамент державної реєстрації та нотаріату" в усіх відмінках замінено словами "визначений департамент" у відповідних відмінках згідно з Наказом Міністерства юстиції № 700/5 від 27.02.2020 )
( У тексті Порядку слова "територіальний уповноважений" в усіх відмінках і числах замінено словами "делегований представник" у відповідних відмінках і числах згідно з Наказом Міністерства юстиції № 4198/5 від 23.11.2021 )
1. Цей Порядок розроблений відповідно до статті 10 Закону України "Про нотаріат" (далі - Закон) з метою удосконалення процесу внесення Міністерством юстиції України (Мін’юст), територіальними органами Міністерства юстиції або Нотаріальною палатою України подання про анулювання свідоцтва про право на зайняття нотаріальною діяльністю та його розгляду Вищою кваліфікаційною комісією нотаріату.
( Пункт 1 в редакції Наказу Міністерства юстиції № 1923/5 від 24.12.2012; із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства юстиції № 3291/5 від 22.11.2016 )
2. Подання Мін’юсту, територіальних органів Міністерства юстиції або Нотаріальної палати України про анулювання свідоцтва про право на зайняття нотаріальною діяльністю (далі - Подання) вноситься до Вищої кваліфікаційної комісії нотаріату (далі - Комісія) не пізніше сорока п’яти днів з дня встановлення підстав для анулювання свідоцтва про право на зайняття нотаріальною діяльністю, якщо інший строк не передбачено законом.
( Абзац перший пункту 2 із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства юстиції № 4198/5 від 23.11.2021 )
( Абзац другий пункту 2 виключено на підставі Наказу Міністерства юстиції № 4198/5 від 23.11.2021 )
Особа, щодо якої внесено Подання, може ознайомитися з ним та доданими до нього матеріалами у визначеному департаменті Мін’юсту, територіальному органі Міністерства юстиції, Нотаріальній палаті України, які внесли таке Подання, з правом робити виписки та копії.
( Абзац пункту 2 із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства юстиції № 700/5 від 27.02.2020; в редакції Наказу Міністерства юстиції № 4198/5 від 23.11.2021 )
Подання розглядається Комісією не більше шести місяців з дня його надходження та з урахуванням строку, передбаченого пунктом 8 частини першої статті 29-1 Закону, крім випадків, встановлених цим пунктом.
( Абзац третій пункту 2 із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства юстиції № 3316/5 від 18.09.2023 )
Цей строк може бути продовжений за обґрунтованим рішенням Комісії.
( Пункт 2 доповнено новим абзацом згідно з Наказом Міністерства юстиції № 4198/5 від 23.11.2021 )
Строки, встановлені цим пунктом щодо внесення Подання Мін’юстом, територіальними органами Міністерства юстиції або Нотаріальною палатою України до Комісії та/або розгляду Комісією Подань, які закінчилися під час дії воєнного чи надзвичайного стану, можуть бути продовжені за рішенням Комісії.
( Пункт 2 доповнено абзацом п’ятим згідно з Наказом Міністерства юстиції № 3199/5 від 01.08.2022; із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства юстиції № 3316/5 від 18.09.2023 )
Оскарження Подання в судовому порядку не перешкоджає його розгляду Комісією.
( Пункт 2 доповнено новим абзацом згідно з Наказом Міністерства юстиції № 4198/5 від 23.11.2021 )
У разі надходження ухвали суду про забезпечення позову шляхом заборони розгляду Комісією Подання (далі - ухвала суду) строк розгляду Подання зупиняється до набрання законної сили рішенням суду у справі або надходження ухвали суду про скасування заходів забезпечення позову.
( Пункт 2 доповнено новим абзацом згідно з Наказом Міністерства юстиції № 3316/5 від 18.09.2023 )
Якщо на момент надходження ухвали суду строк, який залишився до завершення строку розгляду Подання, складає менше трьох місяців, такий строк продовжується до трьох місяців та відраховується з дня набрання законної сили рішенням суду у справі або надходження ухвали суду про скасування заходів забезпечення позову.
( Пункт 2 доповнено новим абзацом згідно з Наказом Міністерства юстиції № 3316/5 від 18.09.2023 )
( Пункт 2 в редакції Наказів Міністерства юстиції № 1923/5 від 24.12.2012, № 3291/5 від 22.11.2016 )
3. Подання Мін’юсту, територіального органу Міністерства юстиції повинно містити:
( Абзац перший пункту 3 в редакції Наказів Міністерства юстиції № 1923/5 від 24.12.2012, № 3291/5 від 22.11.2016 )
прізвище, ім’я та по батькові (за наявності) особи, щодо якої внесено Подання, відомості про зміну прізвища, імені, по батькові (за наявності), назву нотаріального округу, номер та дату видачі свідоцтва про право на зайняття нотаріальною діяльністю, поштову адресу та адресу електронної пошти, номер телефону;
( Пункт 3 доповнено абзацом другим згідно з Наказом Міністерства юстиції № 4198/5 від 23.11.2021 )
інформацію про наявність підстав, визначених пунктом 2 частини першої статті 12 Закону;
зазначення конкретних порушень, які були допущені нотаріусом;
пропозиції щодо анулювання свідоцтва про право на зайняття нотаріальною діяльністю.
4. До Подання Мін’юсту, територіального органу Міністерства юстиції додаються:
( Абзац перший пункту 4 із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства юстиції № 3291/5 від 22.11.2016 )
засвідчені в установленому законодавством порядку копії документів, на підставі яких внесено Подання;
довідка про результати перевірки роботи нотаріуса (у разі проведення такої перевірки);
( Абзац третій пункту 4 в редакції Наказу Міністерства юстиції № 4198/5 від 23.11.2021 )
пояснення особи, щодо якої внесено Подання, на предмет обставин, викладених у Поданні (у разі наявності);
( Абзац четвертий пункту 4 із змінами, внесеними згідно з Наказами Міністерства юстиції № 3291/5 від 22.11.2016, № 4198/5 від 23.11.2021 )
копії документів про зупинення нотаріальної діяльності (щодо приватного нотаріуса);
( Абзац п’ятий пункту 4 із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства юстиції № 3291/5 від 22.11.2016 )
копії документів, що свідчать про виявлені в діяльності нотаріуса порушення;

................
Перейти до повного тексту