1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Наказ


МІНІСТЕРСТВО ЮСТИЦІЇ УКРАЇНИ
Н А К А З
22.06.2009 N 1107/5
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
24 червня 2009 р.
за N 565/16581
( Наказ втратив чинність на підставі Наказу Міністерства юстиції N 1043/5 від 11.07.2012 )
Про затвердження Порядку видачі свідоцтва про право на зайняття нотаріальною діяльністю
( Із змінами, внесеними згідно з Наказами Міністерства юстиції N 1334/5 від 24.07.2009 N 1412/5 від 24.05.2011 )
Відповідно до статті 11 Закону України "Про нотаріат" та з метою удосконалення процесу видачі свідоцтв про право на зайняття нотаріальною діяльністю
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Порядок видачі свідоцтва про право на зайняття нотаріальною діяльністю, що додається.
2. Визнати таким, що втратив чинність, наказ Міністерства юстиції України від 20.01.94 N 3/5 "Про затвердження Положення про порядок видачі свідоцтва про право на заняття нотаріальною діяльністю", зареєстрований у Міністерстві юстиції України 18.02.94 за N 27/236 (зі змінами).
3. Департаменту нотаріату та реєстрації адвокатських об'єднань (Ященко Н.В.):
3.1. Забезпечити подання на державну реєстрацію цього наказу відповідно до Указу Президента України від 03.10.92 N 493 "Про державну реєстрацію нормативно-правових актів міністерств та інших органів виконавчої влади" (зі змінами).
3.2. Довести цей наказ до відома начальника Головного управління юстиції Міністерства юстиції України в Автономній Республіці Крим, начальників головних управлінь юстиції в областях, містах Києві та Севастополі.
3.3. Забезпечити належне виконання цього наказу.
4. Цей наказ набирає чинності з дня його офіційного опублікування.
5. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника Міністра Єфіменка Л.В.
Міністр М.Оніщук
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства юстиції
України
22.06.2009 N 1107/5
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
24 червня 2009 р.
за N 565/16581
ПОРЯДОК
видачі свідоцтва про право на зайняття нотаріальною діяльністю
1. Свідоцтво про право на зайняття нотаріальною діяльністю (далі - свідоцтво) може бути видане громадянину України, який має повну вищу юридичну освіту, володіє державною мовою, має стаж роботи у сфері права не менше трьох років, пройшов стажування протягом одного року в державній нотаріальній конторі або у приватного нотаріуса та склав кваліфікаційний іспит.
2. Свідоцтво є підставою для призначення на посаду державного нотаріуса або для реєстрації приватної нотаріальної діяльності.
3. Свідоцтво видається Міністерством юстиції України на підставі подання Головного управління юстиції Міністерства юстиції України в Автономній Республіці Крим, головних управлінь юстиції в областях, містах Києві та Севастополі (далі - управління юстиції), а у випадку успішного складання особою іспиту Вищій кваліфікаційній комісії нотаріату при Міністерстві юстиції України (далі - Вища кваліфікаційна комісія нотаріату) - на підставі її рішення.
4. Для одержання свідоцтва до Міністерства юстиції України подаються такі документи:
подання управління юстиції про видачу свідоцтва (у разі складання іспиту кваліфікаційній комісії нотаріату при управлінні юстиції);
заява про видачу свідоцтва з відміткою уповноваженої особи управління юстиції або Міністерства юстиції України щодо встановлення особи заявника;
витяг з протоколу засідання кваліфікаційної комісії нотаріату при управлінні юстиції або рішення Вищої кваліфікаційної комісії нотаріату (долучається до документів Управлінням нотаріату та фінансового моніторингу юридичних послуг Департаменту нотаріату, банкрутства та функціонування центрального засвідчувального органу (далі - Управління);
( Абзац четвертий пункту 4 в редакції Наказу Міністерства юстиції N 1412/5 від 24.05.2011 )
документ про внесення плати за видачу свідоцтва (квитанція, видана банком, або платіжне доручення з відміткою банку);
копія довідки про відсутність судимості;
( Абзац шостий пункту 4 в редакції Наказу Міністерства юстиції N 1334/5 від 24.07.2009 )
копія диплома про повну вищу юридичну освіту;
копія трудової книжки;
фотокопія відповідних сторінок паспорта, які містять відомості про прізвище, ім'я, по батькові, місце проживання.
( Абзац дев'ятий пункту 4 із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства юстиції N 1412/5 від 24.05.2011 )
5. Копії документів повинні бути засвідчені уповноваженою особою управління юстиції або Міністерства юстиції України або в іншому порядку, встановленому чинним законодавством України.
( Пункт 5 в редакції Наказів Міністерства юстиції N 1334/5 від 24.07.2009, N 1412/5 від 24.05.2011 )
6. Документи, зазначені у пункті 4, подаються управлінням юстиції до Міністерства юстиції України в дводенний строк з моменту їх надходження до управління юстиції.
У разі складання особою іспиту Вищій кваліфікаційній комісії нотаріату документи подаються особисто або надсилаються до Міністерства юстиції України.
( Абзац другий пункту 6 із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства юстиції N 1412/5 від 24.05.2011 )( Пункт 6 в редакції Наказу Міністерства юстиції N 1334/5 від 24.07.2009 )
7. Документи щодо видачі свідоцтва розглядаються протягом п'ятнадцяти днів з дня їх надходження.
( Пункт 7 із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства юстиції N 1334/5 від 24.07.2009 )
8. За результатами розгляду документів приймається рішення:
про видачу свідоцтва;
про залишення документів без розгляду;
про відмову у видачі свідоцтва.
( Пункт 8 із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства юстиції N 1334/5 від 24.07.2009 )
9. Подання управління юстиції або заява (у разі складання іспиту Вищій кваліфікаційній комісії нотаріату) про видачу свідоцтва залишаються без розгляду, якщо вони подані без документів, передбачених пунктом 4 цього Порядку, про що Мін'юст повідомляє відповідне управління юстиції або заявника.
10. У разі надання повного комплекта документів, передбачених пунктом 4 цього Порядку, та відповідності їх законодавству готується висновок про видачу свідоцтва, який є підставою для підготовки проекту наказу про видачу такого свідоцтва.
Висновок підписується виконавцем, начальником відповідного відділу або особою, яка виконує його обов'язки, погоджується заступником директора департаменту - начальником Управління і затверджується директором Департаменту нотаріату, банкрутства та функціонування центрального засвідчувального органу (далі - Департамент).
( Абзац другий пункту 10 в редакції Наказу Міністерства юстиції N 1412/5 від 24.05.2011 )

................
Перейти до повного тексту