- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Наказ
МІНІСТЕРСТВО ЮСТИЦІЇ УКРАЇНИ
Н А К А З
N 63/5 від 19.11.98 м.Київ | Зареєстровано в Міністерстві юстиції України 24 листопада 1998 р. за N 750/3190 |
( Наказ втратив чинність на підставі Наказу
Міністерства юстиції
N 1904/5 від 28.07.2011 )
Про затвердження Положення про Комісію з розгляду питань щодо анулювання свідоцтв про право на заняття нотаріальною діяльністю
( Із змінами, внесеними згідно з Наказами
Міністерства юстиції
N 36/5 від 05.04.2006
N 349/5 від 06.03.2008 )
( У тексті Наказу та Положення слова "обласні, Київське
та Севастопольське міські управління юстиції" в усіх
відмінках замінено словами "головні управління
юстиції в областях, містах Києві та Севастополі" у
відповідному відмінку згідно з Наказом Міністерства
юстиції
N 349/5 від 06.03.2008 )
На виконання ст.
12 Закону України
"Про нотаріат" та відповідно до п.11 Положення про порядок видачі свідоцтва про право на заняття нотаріальною діяльністю, затвердженого наказом Міністерства юстиції України від 20 січня 1994 року
N 3/5 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 18 лютого 1994 року за N 21/236,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Положення про Комісію з розгляду питань щодо анулювання свідоцтв про право на заняття нотаріальною діяльністю, що додається.
( Пункт 1 в редакції Наказу Міністерства юстиції
N 36/5 від 05.04.2006 )
2. Управлінню нотаріату та ліцензування юридичної практики Міністерства юстиції (Круковес Н.В.):
2.1. Подати цей наказ на державну реєстрацію відповідно до Указу Президента України від 3 жовтня 1992 року N 493/92 "Про державну реєстрацію нормативно-правових актів міністерств та інших органів державної виконавчої влади" зі змінами, внесеними Указом Президента України від 21 травня 1998 року N 493/98.
2.2. Довести зазначене Положення до відома начальників Головного управління юстиції в Автономній Республіці Крим, головних управлінь юстиції в областях, містах Києві та Севастополі та забезпечити належне застосування його в роботі.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника Міністра юстиції Б.С.Стичинського.
Затверджено
Наказ Міністерства юстиції
України 19.11.98 N 63/5
Положення про Комісію з розгляду питань щодо анулювання свідоцтв про право на заняття нотаріальною діяльністю
( Назва Положення в редакції Наказу Міністерства юстиції
N 36/5 від 05.04.2006 )
1. Це Положення відповідно до Закону України
"Про нотаріат" та Положення про порядок видачі свідоцтва про право на заняття нотаріальною діяльністю, затвердженого наказом Міністерства юстиції України від 20 січня 1994 року за
N 3/5, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 18 лютого 1994 року за N 21/236, визначає завдання, функції та порядок діяльності Комісії з розгляду питань щодо анулювання свідоцтв про право на заняття нотаріальною діяльністю (далі - Комісія).
( Пункт 1 із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства юстиції
N 36/5 від 05.04.2006 )
2. Комісія утворюється при Міністерстві юстиції України. Термін повноважень Комісії становить п'ять років, починаючи з дня першого її засідання.
3. У своїй діяльності Комісія керується
Конституцією і законами України, постановами Верховної Ради України, указами і розпорядженнями Президента України, декретами, постановами та розпорядженнями Кабінету Міністрів України та цим Положенням, а також наказами Міністерства юстиції України.
4. Склад Комісії затверджується наказом Міністерства юстиції України, чисельність Комісії - 9 осіб.
( Пункт 4 із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства юстиції
N 349/5 від 06.03.2008 )
................Перейти до повного тексту