1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Наказ


МІНІСТЕРСТВО ОХОРОНИ НАВКОЛИШНЬОГО
ПРИРОДНОГО СЕРЕДОВИЩА УКРАЇНИ
Н А К А З
26.07.2007 N 365
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
8 серпня 2007 р.
за N 911/14178
( Наказ втратив чинність на підставі Наказу Міністерства охорони навколишнього природного середовища N 195 від 14.04.2008 )
Про деякі питання спрямування і координації діяльності центральних органів виконавчої влади через Міністра охорони навколишнього природного середовища
Відповідно до абзаців п'ятого та шостого пункту 1 Порядку спрямування і координації діяльності центральних органів виконавчої влади через відповідних міністрів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 13.06.2000 N 965,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Порядок призначення на посаду та звільнення з посади керівників територіальних органів центральних органів виконавчої влади, діяльність яких спрямовується і координується Міністром охорони навколишнього природного середовища, що додається.
2. Затвердити Порядок погодження призначення на посаду та звільнення з посади керівників самостійних структурних підрозділів центральних органів виконавчої влади, діяльність яких спрямовується і координується Міністром охорони навколишнього природного середовища, що додається.
3. Юридичному департаменту (Роменський Д.В.) у встановленому порядку подати наказ на державну реєстрацію до Міністерства юстиції України.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Міністр В.Джарти
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства охорони
навколишнього природного
середовища України
26.07.2007 N 365
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
8 серпня 2007 р.
за N 911/14178
ПОРЯДОК
призначення на посаду та звільнення з посади керівників територіальних органів центральних органів виконавчої влади, діяльність яких спрямовується і координується Міністром охорони навколишнього природного середовища
1. Цей Порядок застосовується під час розгляду Міністерством охорони навколишнього природного середовища України питань призначення на посади та звільнення з посад керівників територіальних органів центральних органів виконавчої влади, діяльність яких спрямовується і координується Міністром охорони навколишнього природного середовища (далі - Міністр), відповідно до абзацу п'ятого пункту 1 Порядку спрямування і координації діяльності центральних органів виконавчої влади через відповідних міністрів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 13.06.2000 N 965.
2. Через Міністра спрямовується та координується діяльність центральних органів виконавчої влади, визначених пунктом 2 Переліку центральних органів виконавчої влади, діяльність яких спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України через відповідних міністрів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 23.02.2006 N 207.
3. Питання про призначення на посаду та звільнення з посад керівників територіальних органів центральних органів виконавчої влади розглядається за поданням відповідних керівників центральних органів виконавчої влади, діяльність яких спрямовується і координується Міністром.
4. У поданні на ім'я Міністра щодо погодження призначення претендента на відповідну посаду зазначаються: прізвище, ім'я та по батькові, дата народження претендента, громадянство, займана ним посада, а також посада, на яку він претендує, відомості про фахову і професійну підготовку, перебування у кадровому резерві, проходження стажування в центральному органі виконавчої влади, спроможність забезпечити виконання покладених на територіальний орган центрального органу виконавчої влади завдань та обов'язків, ділові та інші якості, наявність судимості або перебування під слідством.
У разі, якщо претендент не перебував у кадровому резерві на відповідну посаду, у поданні зазначається, чому не рекомендуються особи, зараховані до кадрового резерву на цю посаду.
5. До подання щодо призначення на посаду додаються такі документи:
особова картка (форма П-2ДС) з відповідними додатками;
фотокартка розміром 4 х 6 сантиметрів;
біографічна довідка, скріплена підписом керівника кадрової служби центрального органу виконавчої влади та печаткою;
копії документів про освіту, науковий ступінь, учене звання, підвищення кваліфікації, засвідчені кадровою службою центрального органу виконавчої влади;
копії першої та другої сторінок паспорта, засвідчені кадровою службою центрального органу виконавчої влади.
6. Вищезазначені документи претендента опрацьовуються кадровою службою Мінприроди разом з відповідними структурними підрозділами Мінприроди та подаються Міністрові з пропозиціями щодо погодження призначення на посаду.
У разі потреби за дорученням Міністра кадрова служба Мінприроди організовує проведення співбесіди претендента на відповідну посаду з керівництвом Мінприроди та керівниками відповідних структурних підрозділів, а саме:
на посаду керівника територіального органу Держкомлісгоспу, Держземагентства - з Департаментом біотичних ресурсів та екомережі та заступником Міністра, який відповідно до розподілу функціональних повноважень спрямовує, координує та контролює діяльність цього департаменту;
на посаду керівника територіального органу Держводгоспу - з Відділом регулювання водних ресурсів та заступником Міністра, який відповідно до розподілу функціональних повноважень спрямовує, координує та контролює діяльність цього відділу.

................
Перейти до повного тексту