- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Наказ
МІНІСТЕРСТВО ТРАНСПОРТУ УКРАЇНИ
Н А К А З
N 487 від 07.12.98 м.Київ | Зареєстровано в Міністерстві юстиції України 30 грудня 1998 р. за N 846/3286 |
( Наказ втратив чинність на підставі Наказу Мінтрансу
N 711 від 15.12.2000 )
Про внесення змін і доповнень до Зборів і плат за послуги, що надаються суднам у морських торговельних портах України
Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 25 грудня 1996 року
N 1548 "Про встановлення повноважень органів виконавчої влади та виконавчих органів міських рад щодо регулювання цін (тарифів)"
НАКАЗУЮ:
1. Внести до Зборів і плат за послуги, що надаються суднам у морських торговельних портах України, затверджених наказом Міністерства транспорту України від 27 червня 1996 року
N 214 і зареєстрованих у Міністерстві юстиції України 24 липня 1996 р. за N 374/1399, зміни і доповнення, що додаються.
2. Першому заступнику Голови Державного департаменту морського і річкового транспорту України (Л.П.Сушкін) забезпечити опублікування зазначених змін і доповнень у засобах масової інформації.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника Міністра - Голову Державного департаменту морського і річкового транспорту України Севрюкова В.В.
Затверджено
Наказ Міністерства
транспорту України
07.12.98 N 487
Зміни і доповнення до Зборів і плат за послуги, що надаються суднам у морських торговельних портах України ( z0374-96 )
1. Пункти 1-3 викласти в такій редакції:
"1. Збори та плати (лоцманський збір, збір за користування послугами служби регулювання рухом суден, швартовний збір, плата за роботу буксирів при швартовних операціях, плата за користування плавзасобами, плата за комплексне обслуговування ліхтерів, плата за агентські послуги, супервайзерська винагорода) стягуються в морських портах стосовно суден нижчезазначених груп і плавучих споруд, що плавають під Державним прапором України та іноземним прапором:
вантажні судна, що заходять у порт для виконання вантажних операцій, та плавучі споруди пасажирські судна та пороми, що заходять у порт для виконання вантажопасажирських операцій, криголами, які не належать порту та не орендовані ним ліхтери, буксири, буксири-штовхачі, штовхачі, баржі (самохідні та несамохідні), річкові самохідні судна, включаючи судна типу ріка-море пароплавств, які є членами Братиславської Угоди, що заходять у порти р.Дунай, а також річкові самохідні судна, що заходять у інші порти для подальшого перевантаження вантажів на морські судна та навпаки несамохідні судна (крім барж) судна, що заходять у порт вимушено, для постачання, карантинних та інших потреб, а також судна, які прямують на ремонт службові та військові судна навчальні, навчально-виробничі судна при виконанні ними рейсів згідно з навчальними планами навчальних закладів, на борту яких перебуває не менше ніж 50 курсантів, навчально-тренажерні судна наукові та дослідні судна інші судна (судна судноремонтного заводу (СРЗ), аварійно-рятівні підводно-технічні (АРПТ), технічні, госпітальні, гідрографічні, судна місцевого портового флоту, криголами, які належать порту та орендовані ним, спортивні судна, приватні яхти, парусні судна, судна, які проходять ходові випробування) |
група А група Б група В група Г група Д група Д група Д група Д група Е |
Примітка. Судна груп В (буксири та баржі), Д та Е, які виконують комерційні вантажні рейси, належать до групи А.
Судна груп Д та Е, які виконують комерційні вантажопасажирські рейси, належать до групи Б.
Порядок обчислення і застосування зборів та плат поширюється на суб'єкти підприємницької діяльності всіх форм власності, які здійснюють роботи та надають послуги в морських портах та на причалах судноремонтних заводів України незалежно від відомчої підпорядкованості цих портів (причалів).
2. Сплата зборів і плат за транзитний прохід суден Керч-Єнікальським каналом (КЄК) та каналом Прорва здійснюється шляхом попередньої оплати, а в разі її відсутності здійснюється безпосередньо на вході в КЄК та канал Прорва.
3. Нарахування зборів і плат за послуги, що надаються суднам у морських торговельних портах України, здійснюється з умовного об'єму судна, який обчислюється в кубічних метрах і дорівнює добутку трьох величин (довжина судна, ширина судна й висота борту судна), визначених в обмірному свідоцтві (Головні розмірення) або документі, що його замінює.
Для морських суден, що перевозять вантажі на верхній палубі чи мають дві або більше палуб, висота борту, яка використовується під час обчислення об'єму судна повинна становити половину ширини судна.
Умовний об'єм баржо-буксирних складів, караванів та інших складених плавучих споруд для нарахування всіх видів зборів і плат дорівнює сумі об'ємів окремих елементів.
Для розрахунку всіх видів зборів і плат умовний об'єм суден РО-РО, РО-ФЛОУ, ОБО, контейнеровозів, худобовозів, ліхтеровозів, автомобілевозів застосовується з коефіцієнтом 0,7. Тип судна та його спеціалізація визначаються судновими документами".
2. Пункт 6 доповнити:
після слова "Ставки" словом "портового", після слова "лоцманського" словами "та швартовного зборів"
слово "збору" виключити
після слів "в суботні, недільні і святкові дні" словами "за календарем"
абзацом такого змісту:
"Ставки портового лоцманського збору не підвищуються, якщо судно вимушено стоїть у нічний час, що пов'язано з одержанням дозволу входу судна в канал".
3. Пункт 8 доповнити абзацом такого змісту:
"У порту Ялта застосовується знижка в розмірі 20 відсотків від ставок зборів і плат за послуги, що надаються суднам у морських торговельних портах України для круїзних пасажирських суден закордонного плавання групи Б (за винятком таких, що виконують вантажо-пасажирські операції)".
4. Пункт 13 викласти в такій редакції:
"13. Сплата портових зборів здійснюється відповідно до Декрету Кабінету Міністрів України "Про систему валютного регулювання і валютного контролю".
5. У пункті 18 літеру "Е" виключити.
6. У таблиці 1 "Ставки лоцманського збору" для портів Дніпро-Бузький, Миколаїв та Октябрський:
для суден у закордонному плаванні цифри:
замінити цифрами |
0,0059 0,0036 |
0,0052 0,0032 |
0,0038 0,0020 |
0,0011 0,0005 |
0,0065 0,0058 |
................Перейти до повного тексту