1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Наказ


МІНІСТЕРСТВО ТРАНСПОРТУ УКРАЇНИ
Н А К А З
N 711 від 15.12.2000


Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
10 січня 2001 р.
за N 5/5196
( Наказ втратив чинність на підставі Наказу Міністерства інфраструктури N 239 від 10.06.2014 )
Про внесення змін і доповнень до Зборів і плат за послуги, що надаються суднам у морських торговельних портах України
( Щодо змін див. Наказ Міністерства транспорту N 10 від 09.01.2003 )
Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 25 грудня 1996 р. N 1548 "Про встановлення повноважень органів виконавчої влади та виконавчих органів міських рад щодо регулювання цін (тарифів)"
НАКАЗУЮ:
1. Внести зміни і доповнення до Зборів і плат за послуги, що надаються суднам у морських торговельних портах України, затверджених наказом Міністерства транспорту України від 27 червня 1996 р. N 214 і зареєстрованих у Міністерстві юстиції України 24 липня 1996 р. за N 374/1399, із змінами і доповненнями, внесеними наказом Міністерства транспорту України від 7 грудня 1998 р. N 487, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 30 грудня 1998 року за N 846/3286, виклавши ці Збори і плати в новій редакції, що додається.
Встановити, що рівень цих зборів і плат є граничним, а знижки до них надаються Міністерством транспорту.
Збори і плати за послуги, що надаються суднам у морських торговельних портах України, в редакції наказу Міністерства транспорту від 27.06.96 N 214, зареєстрованого в Міністерстві юстиці 24 липня 1996 р. за N 374/1399 (із змінами і доповненнями, внесеними наказом Міністерства транспорту від 7 грудня 1998 р. N 487, зареєстрованим у Міністерстві юстиції 30 грудня 1998 року за N 846/3286), визнати такими, що втратили чинність.
2. Департаменту транспортної політики (Легенький Г.М.) разом з Департаментом нормативно-правового забезпечення (Логінова Л.М.) в установленому порядку зареєструвати цей наказ у Міністерстві юстиції України.
3. Контроль за виконання цього наказу покласти на заступника Міністра Севрюкова В.В.
Міністр Л.М.Костюченко
Затверджено
Наказ Міністерства транспорту
України
27.06.96 N 214
(у редакції наказу Міністерства
транспорту України)
15.12.2000 N 711
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
10 січня 2001 р.
за N 5/5196
Збори і плата за послуги, що надаються суднам у морських портах України
Загальні умови
1. Збори та плата (лоцманський збір, збір за користування послугами служби регулювання рухом суден, швартовний збір, плата за роботу буксирів при швартовних операціях, плата за користування плавзасобами, плата за агентські послуги, супервайзерська винагорода) справляються у морських портах із суден зазначених груп і плавучих споруд, що плавають під Державним прапором України та іноземним прапором:
вантажні судна, що заходять у порти для виконання група А
вантажних операцій, та плавучі споруди
пасажирські судна, включаючи швидкісні судна на група Б
підводних крилах та пороми, що заходять у порт для
виконання вантажопасажирських операцій, криголами, які
не належать порту та не орендовані ним
ліхтери, буксири, буксири-штовхачі, штовхачі, група В
баржі (самохідні та несамохідні), річкові самохідні
судна, включаючи судна типу "ріка - море," пароплавств,
які є членами Братиславської угоди, що заходять у порти
на р.Дунаї, а також річкові самохідні судна, що
заходять в інші порти для подальшого перевантаження
вантажів на морські судна та навпаки
несамохідні судна (крім барж) група Г
судна, що заходять у порт вимушено, для група Д
постачання, карантинних потреб, а також судна, що
прямують на ремонт на судноремонтні підприємства (бази)
України
службові та військові судна група Д
навчальні, навчально-виробничі судна при виконанні група Д
ними рейсів за навчальними планами навчальних закладів,
на борту яких перебуває не менше ніж 50 курсантів,
навчально-тренажерні судна
наукові, дослідні судна та швидкісні судна на група Д
підводних крилах, що виконують регулярні пасажирські
рейси за розкладом у каботажному плаванні (крім
прогулянкових і круїзних рейсів)
судна судноремонтного заводу (СРЗ), група Е
аварійно-рятувальні підводно-технічні (АРПТ), технічні,
госпітальні, гідрографічні, судна місцевого портового
флоту, криголами, які належать порту та орендовані ним,
спортивні судна, приватні яхти, парусні судна, судна,
які проходять ходові випробування, риболовецькі судна,
що заходять у порти без виконання вантажних операцій,
та інші
Примітки:
1. Під терміном "вимушено" треба розуміти заходження судна в порт у зв'язку із загрозою безпеці продовження плавання, життю або здоров'ю членів команди та пасажирів.
2. Судна груп В (буксири та баржі), Д та Е, що виконують комерційні вантажні рейси, належать до групи А.
3. Судна груп Д та Е, що виконують комерційні вантажопасажирські рейси, належать до групи Б.
4. Ці збори та плати поширюється на суб'єктів підприємницької діяльності всіх форм власності, які виконують роботи та надають послуги у морських портах та на причалах судноремонтних заводів України незалежно від підпорядкованості цих портів (причалів).
2. Сплата зборів і плати за транзитний прохід суден Керч-Єнікальським каналом (КЄК) та каналом Прорва здійснюється шляхом попередньої оплати або безпосередньо на вході в КЄК та канал Прорва.
3. Нарахування зборів і плати за послуги, що надаються суднам у морських портах України, здійснюється з умовного об'єму судна, який обчислюється в кубічних метрах і дорівнює добутку трьох величин (довжина судна, ширина судна і висота борту судна), зазначених в обмірному свідоцтві (головні розміри) або документі, що його замінює.
Для морських суден, що перевозять вантажі на верхній палубі чи мають дві або більше палуб, крім твіндечних суден, висота борту, яка використовується для обчислення об'єму судна, повинна становити не менше половини ширини судна.
Для суден групи Б, що мають дві або більше палуб, висота борту, яка використовується для обчислення об'єму судна, повинна становити половину ширини судна.
Умовний об'єм баржо-буксирних складів, караванів та інших складених плавучих споруд для нарахування всіх видів зборів і плат дорівнює сумі об'ємів окремих елементів.
Для розрахунку всіх видів зборів і плати умовний об'єм суден РО-РО, РО-ФЛОУ, ОБО, ЛО-РО, контейнеровозів, худобовозів, ліхтеровозів, автомобілевозів застосовується з коефіцієнтом 0,7 за умови використання зазначених суден відповідно до їх спеціалізації. Тип судна та його спеціалізація визначаються за судновими документами.
Збори і плата за послуги, які надаються морською державною адміністрацією Дніпро-Бузького порту суднам, що заходять у цей порт, сплачуються безпосередньо морській державній адміністрації Дніпро-Бузького порту.
4. Судна, що обслуговуються на рейді, сплачують за найм роз'їздних катерів або буксирів додатково, окремо за кожний найм катера або буксира.
5. Для ліхтеровозів, що виконують вантажні операції з ліхтерами на зовнішньому або внутрішньому рейді, портові збори нараховуються з об'єму ліхтерів, зданих ліхтеровозом по прибутті до порту і прийнятих ним при виході з нього.
6. Ставки лоцманського та швартовного зборів, плати за роботу буксирів при швартовних операціях і плати за користування самохідними плавзасобами, плати за послуги, які надаються агентом, підвищуються для всіх суден.
У робочі дні з 22.00 до 6.00 - на 25%;
в суботні, недільні й святкові дні за календарем та згідно з чинним законодавством:
з 6.00 до 22.00 - на 50%,
з 22.00 до 6.00 - на 100%.
Ці надбавки застосовуються тільки в тій частині вартості послуги, яка відповідає фактичній тривалості послуги в позаурочний час.
На річкові судна (несамохідні баржі), а також круїзні пасажирські судна, які заходять у порт Ялта, ці надбавки не поширюються.
У рахунках, що виставляються судновласникам, робиться обов'язковий детальний розрахунок вартості наданих послуг з визначенням ставок, надбавок, які застосовуються, і розрахунок часу, як робочого, так і позаурочного.
Ставки лоцманського збору не підвищуються, якщо судно вимушено стоїть у нічний час, що пов'язано з одержанням дозволу на вхід судна в канал.
7. Основними ознаками лінії закордонного плавання є:
установлення обов'язкових і факультативних іноземних та українських портів заходження;
закріплення для роботи на лінії типів суден;
установлення періодичності заходження закріплених суден в українські порти;
реєстрація лінії Державним департаментом морського і річкового транспорту, за поданням адміністрації порту (морського порту).
8. Для суден, що заходять у порт Южний під навантаження-розвантаження генеральних та навалочних вантажів, порт може застосовувати знижку усіх видів зборів і плати у розмірі 50 відсотків.
У порту Ялта для круїзних пасажирських суден закордонного плавання групи Б (за винятком тих, що виконують вантажопасажирські рейси) застосовується знижка у розмірі 20 відсотків від ставок зборів і плати.
9. Якщо на судно поширюється застосування кількох надбавок зборів і плати, кожна з них застосовується щодо базової ставки.
10. Якщо на судно поширюється застосування кількох знижок, застосовується тільки найбільша щодо базової ставки.
11. При нарахуванні зборів і плати час округлюється до 0,5 години. При цьому час менше ніж 30 хвилин приймається за 0,5 години, а час більше ніж 30 хвилин - за 1 годину.
При нарахуванні зборів і плат подобово час округлюється до 0,5 доби. При цьому час до 0,5 доби приймається за 0,5 доби, а час більше ніж 0,5 доби - за 1 добу.
12. Державна належність судна і відповідно наданий йому статус під час справляння зборів і плати визначається за прапором, під яким це судно плаває, незалежно від того, хто є його власником і хто його використовує.
13. Сплата зборів і плати здійснюється відповідно до Декрету Кабінету Міністрів України від 19 лютого 1993 р. N 15 "Про систему валютного регулювання і валютного контролю".
14. Із сум зборів і плати, що справляються у валюті України, податок на додану вартість сплачується відповідно до законодавства. При цьому якщо в порту надаються послуги суднам каботажного плавання, сума зборів, визначена відповідно до цих Зборів і плати, збільшується на суму податку на додану вартість, а в інших випадках - сума податку на додану вартість, що підлягає сплаті до бюджету, обчислюється із суми зборів, нарахованих і сплачених порту без такого збільшення.
Лоцманський збір
15. Лоцманський збір справляється з усіх суден, що заходять у порти України. Для суден, що плавають під Державним прапором України, лоцманське проведення є необов'язковим і лоцманський збір не справляється у випадках:
якщо лоцманське проведення в даному районі або порту не є обов'язковим;
якщо капітан судна склав іспити комісії капітана порту і одержав про це відповідне свідоцтво.
16. Нарахування лоцманського збору проводиться з умовного об'єму судна у кубометрах. Об'єм судна менше 5000 куб.метрів вважається за 5000 куб.метрів.
17. Лоцманський збір включає в себе плату за плавучі споруди, які використовуються для доставки лоцмана на судно, що входить у порт, або зняття лоцмана із судна, що виходить з порту.
18. Із суден груп А, Б, Г і Д за проведення підхідними до порту каналами і фарватерами, за проведення за межами акваторії порту (зовнішньопортове проведення), а також за перестановки між зовнішнім рейдом і причалами порту, при відсутності підхідних каналів і фарватерів, або на акваторії порту (внутрішньопортове проведення), лоцманський збір справляється з об'єму судна в кубометрах за такими ставками:
Таблиця 1
Ставки лоцманського збору
------------------------------------------------------------------
| | Зовнішньопортове проведення |Внутрішньо-|
| Порт | (в доларах США/куб.м-миля) | портове |
| |-----------------------------------|проведення |
| | до 1 | 1,1- | 5,1-30 | понад 30|(в доларах |
| | милі | 5 миль | миль | миль |США/куб.м) |
|----------------+-------+--------+--------+---------+-----------|
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
------------------------------------------------------------------
а) для суден у закордонному плаванні
Білгород-
Дністровський 0,0054 0,0041 0,0027 0,0005 0,0074
Бердянськ 0,0036 0,0016 0,0009 0,0005 0,0088
Дніпро-Бузький 0,0036 0,0032 0,0020 0,0005 0,0058
Іллічівськ 0,0036 0,0016 0,0009 0,0005 0,0088
Керч 0,0029 0,0013 0,0007 0,0005 0,0068
Маріуполь 0,0036 0,0016 0,0009 0,0005 0,0088
Миколаїв 0,0036 0,0032 0,0020 0,0005 0,0058
Одеса 0,0025 0,0011 0,0009 0,0005 0,0058
Октябрський 0,0036 0,0032 0,0020 0,0005 0,0058
Очаків 0,0036 0,0032 0,0020 0,0005 0,0058
Скадовськ 0,0036 0,0032 0,0020 0,0005 0,0058
Усть-Дунайськ 0,0025 0,0011 0,0009 0,0005 0,0058
Херсон 0,0054 0,0041 0,0027 0,0005 0,0074
Ялта 0,0032 0,0014 0,0007 0,0005 0,0079
Інші порти 0,0059 0,0052 0,0038 0,0011 0,0065
(причали)
б) для суден у каботажному плаванні
Білгород-
Дністровський 0,0006 0,0004 0,00026 0,00004 0,0008
Бердянськ 0,0004 0,00016 0,00010 0,00004 0,0008
Дніпро-Бузький 0,0004 0,0003 0,0002 0,00005 0,0006
Іллічівськ 0,0004 0,00016 0,00010 0,00004 0,0008
Керч 0,0002 0,00012 0,00006 0,00004 0,0006
Маріуполь 0,0004 0,00016 0,00010 0,00004 0,0008
Миколаїв 0,0004 0,0003 0,0002 0,00005 0,0006
Одеса 0,0002 0,00010 0,00010 0,00004 0,0006
Октябрський 0,0004 0,0003 0,0002 0,00005 0,0006
Очаків 0,0004 0,0004 0,0002 0,00004 0,0006
Скадовськ 0,0004 0,0004 0,0002 0,00004 0,0006
Усть-Дунайськ 0,0002 0,00010 0,00010 0,00004 0,0006
Херсон 0,0006 0,0004 0,00026 0,00004 0,0008
Ялта 0,0004 0,00014 0,00008 0,00004 0,0008
Інші порти 0,0006 0,0006 0,0004 0,00010 0,0006
(причали)
19. Із самохідних суден групи В лоцманський збір за зовнішньопортове проведення справляється за кілометр і 1 кВт ефективної потужності буксира або за 1 тонну вантажопідйомності інших самохідних суден за ставками:
0,002 долара США - для суден у закордонному плаванні;
0,00009 долара США - для суден у каботажному плаванні.
Неповний кілометр проведення приймається за повний. За внутрішньопортове проведення (між рейдом і причалом) лоцманський збір справляється за 1 кВт ефективної потужності буксира або за 1т вантажопідйомності інших самохідних суден за ставками:
0,04 долара США - для суден у закордонному плаванні;
0,002 долара США - для суден у каботажному плаванні.
З несамохідних суден групи В, які буксируються або штовхаються, збір справляється в розмірі 25% від збору за буксир. При цьому збір за буксир справляється за повною ставкою.
20. За лоцманське проведення суден, що прямують транзитом Керч-Єнікальським каналом, незалежно від часу доби лоцманський збір справляється за ставками:
0,0288 долара США/куб. м - для суден у закордонному плаванні;
0,0014 долара США/куб. м - для суден у каботажному плаванні.
За проведення по Азовському морю незалежно від часу доби - за ставками:
0,0223 долара США/куб. м - для суден у закордонному плаванні;
0,0011 долара США/куб. м - для суден у каботажному плаванні.
За лоцманське проведення суден, що прямують транзитом Керч-Єнікальським каналом (КЄК) до порту Кавказ, незалежно від часу доби лоцманський збір справляється за ставками:
0,021 долара США/куб. м - від буя N 1 до порту Кавказ;
0,0082 долара США/куб. м - від буя "Варзовський" до порту Кавказ.
У суботні, недільні і святкові дні за календарем та згідно з чинним законодавством ставки не підвищуються.
Проведення підхідними каналами портів оплачується окремо за ставками табл.1.
21. Для вантажних суден, які працюють на лініях закордонного плавання, відкритих у встановленому порядку, а також для суден групи Б надається знижка у розмірі 20 відсотків від ставок зборів, які справляються за зовнішньопортове та внутрішньопортове лоцманське проведення.
22. Судна групи Е (крім суден, які проходять ходові випробування) звільняються від сплати лоцманського збору.
23. За неправильне повідомлення осадки, довжини і ширини судна або його місткості капітан судна зобов'язаний сплатити штраф у розмірі двократної ставки лоцманського збору незалежно від установленої чинним законодавством України відповідальності за наслідки, що можуть виникнути через ці дії.
24. Неповна миля проводки приймається за повну.
25. При одночасному проведенні кількох суден лоцманський збір справляється з кожного з них за повною ставкою.
26. Підставою для справляння збору є лоцманська квитанція, виписана і засвідчена капітаном судна, або радіотелеграфне підтвердження судна.
27. Плата за відмову від послуг лоцмана, замовлених судном, а також за затримку лоцмана на судні справляється за такими ставками:
Таблиця 2
------------------------------------------------------------------
| Причина затримки лоцмана | Розмір плати й умови стягнення|
------------------------------------------------------------------
Виклик лоцмана з наступною 100% збору за проведення, для
відмовою від його послуг якого був викликаний лоцман
За 1 годину затримки 36 доларів США, враховуючи
лоцмана, викликаної неповну годину за повну, - для
неточною інформацією суден у закордонному плаванні;
3,6 долара США, враховуючи
неповну годину за повну, - для
суден у каботажному плаванні;
Затримка лоцмана на судні 90 доларів США за першу добу,
більше 2 годин з причин, 180 доларів США за кожну
які не мають характеру наступну добу - для суден у
дії непереборної сили закордонному плаванні;
9,0 доларів США за першу добу,
18,0 доларів США за кожну
наступну добу - для суден у
каботажному плаванні
Примітки:
1. При затримці лоцмана на судні більше 2 годин внаслідок того, що тривалість самого проведення перевищує 2 години, зазначена плата за затримку лоцмана не справляється.
2. Якщо лоцман і стажист вивезені судном, яке вони проводили за межі району, що ними обслуговується, капітан судна зобов'язаний відшкодувати лоцманові витрати на повернення до місця служби (проїзд, добові, проживання в готелі), а також виплатити винагороду, зазначену в табл. 2, за кожну добу перебування їх за межами району лоцманського проведення.
Збір за користування послугами служби регулювання руху суден
28. Збір за послуги Служби регулювання руху суден (СРРС), що мають берегові радіолокаційні системи (БРЛС), справляється за нижченаведеними ставками за один кубометр об'єму суден груп А, Б, Д, Е (судна, що проходять ходові випробування), при кожному вході в порт, виході з порту, а також за кожний транзитний прохід каналом.
Таблиця 3
Ставки збору за послуги СРРС
(у доларах США за куб.м)
------------------------------------------------------------------
| Порт | Для суден у | Для суден у |
| |закордонному плаванні | каботажному плаванні |
------------------------------------------------------------------
Дніпро-Бузький 0,0049* 0,00049*
Іллічівськ 0,0094 0,00094
Керч 0,013 0,0013
Маріуполь 0,006 0,0006
Миколаїв (мор.) 0,0071* 0,00071*
Октябрський 0,0055* 0,00055*
Одеса 0,0094 0,00094
Очаків 0,0049* 0.00049*
Херсон (мор.) 0,0057* 0,00057*
Южний 0,0094 0,00094
* Збір безпосередньо сплачується державному підприємству "Дельта - лоцман".
Примітки:
1. Судна груп В, Г, Е (крім суден, які проходять ходові випробовання) звільняються від сплати збору за послуги СРРС.
2. Судна, що прямують Бузько-Дніпровсько-лиманським та Херсонським морськими каналами транзитом з подальшим заходженням у річкові порти, збір за послуги СРРС сплачують державному підприємству "Дельта-лоцман" за ставками, встановленими відповідно для порту Миколаїв (мор.) та порту Херсон (мор.).
Указаний збір справляється зі знижкою 70 відсотків за прохід транзитом СРРС портів Іллічівськ, Одеса і Южний в таких випадках:
1) в умовах обмеженої видимості;
2) за заявкою капітана при будь-яких умовах видимості.
Для поромних суден, що працюють на поромній лінії Іллічівськ -- Варна, та швидкісних суден на підводних крилах, що виконують регулярні пасажирські рейси за розкладом, указаний збір справляється із знижкою 50 відсотків.
Збір за послуги СРРС справляється за фактично надану послугу.
У випадках відсутності факту надання послуги (БРЛС не працює або послуга не надавалася) збір за послуги СРРС не справляється.
29. Радіолокаційне проведення СРРС порту Іллічівськ є обов'язковим для навантажених суден-газовозів, хімовозів і танкерів, що прямують транзитом, сплачується за ставками:
0,0006 долара США/куб.м-милю - для суден у закордонному плаванні;
0,00006 долара США/куб.м-милю - для суден у каботажному плаванні.
Збір за прохід у зони СРРС транзитом включається в дисбурсментський рахунок у найближчому порту прибуття (відправлення) судна з подальшим перерахуванням сум відповідним портам.
30. Капітан судна, який звернувся до служби регулювання руху суден за послугами, а потім відмовився від них, зобов'язаний повністю сплатити належний за замовлені послуги збір.
Швартовний збір
31. Швартовний збір при швартуванні, відшвартуванні, перетягуванні і перешвартуванні суден усіх груп, крім В, Г, Д і Е, справляється за такими ставками.
Таблиця 4
Ставка швартовного збору (за операцію)
(у доларах США)
------------------------------------------------------------------
| | Для суден у|Для суден у|
| Об'єм судна, куб.м |закордонному|каботажному|
| | плаванні | плаванні |
------------------------------------------------------------------
До 1000 включно 18 2
понад 1000 до 5000 включно 36 4
понад 5000 до 10000 включно 54 5
понад 10000 до 20000 включно 72 7
понад 20000 до 40000 включно 108 11
понад 40000 до 80000 включно 144 14
понад 80000 180 18
Судна на підводних крилах 2 0,2
32. Перетяжка судна уздовж причалу на відстань більше ніж довжина судна вважається як дві операції, менше довжини судна - як одна операція.
33. Перешвартування судна від причалу до причалу вважається як дві операції.
Плата за роботу буксирів при швартовних операціях
34. Комплексна оплата роботи всіх буксирів при швартуванні, відшвартуванні та перестановленні для суден групи А (крім плавучих споруд), Б (круїзні пасажирські судна закордонного плавання, які заходять у порт Ялта) і В (крім буксирів, буксирів-штовхачів, штовхачів) обчислюється за ставками табл. 5.
35. Ставки табл. 5 застосовуються за відсутності кригових умов при швидкості вітру до 14 м/с.
36. У кригових умовах або при швидкості вітру понад 14 м/с оплата роботи буксирів при швартуванні, відшвартуванні і перестановленні здійснюється за ставками табл. 6.
37. Кількість і потужність буксирів, необхідних для проведення швартовних операцій, встановлюється "Обов'язковою постановою по порту" або визначається лоцманською службою за погодженням з капітаном судна.
38. Для суден групи А в портах лінії закордонного плавання, відкритої в установленому порядку, надається знижка в розмірі 20 відсотків.
39. Для суден, які використовують при швартовних операціях підрулювальний пристрій, надається знижка в розмірі 25 відсотків.
40. Судна всіх груп із зіпсованим або непрацюючим головним двигуном оплачують роботу буксирів при швартуванні, відшвартуванні, перестановленні, як несамохідні судна.
41. Плата за роботу буксирів при швартуванні, відшвартуванні й перестановленні для суден груп А (плавучі споруди), В (буксири, буксири-штовхачі, штовхачі), а також суден груп Б (крім круїзних пасажирських суден закордонного плавання, що заходять у порт Ялта), Г, Д і Е справляється за ставками табл. 6.
Таблиця 5
Ставки плати за роботу буксирів при швартовних операціях (за куб.м/операцію)
(у доларах США)
------------------------------------------------------------------
| |Для суден у закордонному|Для суден у каботажному|
| Порт | плаванні | плаванні |
| |------------------------+-----------------------|
| |швартування,|перестанов-|швартування,| переста- |
| |відшварту- | лення |відшварту- | новлення |
| | вання | | вання | |
------------------------------------------------------------------
Білгород-
Дністровський 0,052 0,090 0,0052 0,0090
Бердянськ 0,043 0,061 0,0043 0,0061
Бухта Камишова 0,038 0,054 0,0038 0,0054
Дніпро-Бузький 0,047 0,081 0,0047 0,0081
Євпаторія 0,038 0,054 0,0038 0,0054
Ізмаїл 0,043 0,061 0,0043 0,0061
Іллічівськ 0,043 0,061 0,0043 0,0061
Керч 0,038 0,054 0,0038 0,0054
Маріуполь 0,052 0,090 0,0052 0,0090
Миколаїв (мор.) 0,047 0,081 0,0047 0,0081
Одеса 0,052 0,090 0,0052 0,0090
Октябрський 0,047 0,081 0,0047 0,0081
Очаків 0,024 0,032 0,0024 0,0032
Рені 0,043 0,061 0,0043 0,0061
Севастополь 0,038 0,054 0,0038 0,0054
Скадовськ 0,022 0,032 0,0022 0,0032
Усть-Дунайськ 0,052 0,090 0,0052 0,0090
Феодосія 0,038 0,054 0,0038 0,0054
Херсон(мор.) 0,052 0,090 0,0052 0,0090
Южний 0,052 0,090 0,0052 0,0090
Ялта (всі групи 0,038 0,054 0,0038 0,0054
суден)
Примітка. З круїзних пасажирських суден об'ємом більше як 45000 куб.м, що заходять у порт Ялта, збір за роботу буксирів при швартовних операціях стягується як із суден об'ємом 45000 куб. м.

................
Перейти до повного тексту