- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Наказ
ДЕРЖАВНА МИТНА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
24 червня 2011 р.
за N 782/19520
( Наказ втратив чинність на підставі Наказу Міністерства
доходів і зборів
N 848 від 25.12.2013 )
Про затвердження Порядку оформлення, подання платниками податків скарг на грошові зобов'язання, визначені митними органами, та їх розгляду Державною митною службою України
1. Затвердити Порядок оформлення, подання платниками податків скарг на грошові зобов'язання, визначені митними органами, та їх розгляду Державною митною службою України, що додається.
2. Департаменту адміністрування митних платежів (Зварич В.В.) і Управлінню правового забезпечення (Чорна Г.М.) забезпечити подання цього наказу на державну реєстрацію до Міністерства юстиції України.
3. Начальникам регіональних митниць, митниць проінформувати суб'єктів підприємницької діяльності, фізичних осіб про вимоги цього наказу шляхом висвітлення його в місцевих засобах масової інформації, у тому числі на наочних інформаційних стендах у місцях розташування підрозділів митниці й у пунктах пропуску через державний кордон України.
4. Визнати такими, що втратили чинність, накази Державної митної служби України:
від 08.02.2006
N 97 "Про затвердження Порядку розгляду митними органами скарг платників податків на податкові зобов'язання, нараховані митними органами", зареєстрований в Міністерстві юстиції України 20.02.2006 за N 151/12025;
від 06.02.2008
N 92 "Про внесення змін до наказу Державної митної служби України від 08.02.2006 N 97", зареєстрований в Міністерстві юстиції України 20.02.2008 за N 136/14827;
від 28.07.2009
N 698 "Про внесення змін до наказу Державної митної служби України від 08.02.2006 N 97", зареєстрований в Міністерстві юстиції України 12.08.2009 за N 758/16774.
5. Установити, що цей наказ набирає чинності через 10 днів після його офіційного опублікування.
6. Контроль за виконанням наказу покласти на першого заступника Голови Державної митної служби України Дороховського О.М.
Голова Державної митної служби України ПОГОДЖЕНО: Міністр фінансів України Перший заступник Голови - Голова ліквідаційної комісії Державного комітету України з питань регуляторної політики та підприємництва | І.Г.Калєтнік Ф.О.Ярошенко Г.Яцишина |
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Державної митної
служби України
18.04.2011 N 315
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
24.06.2011
за N 782/19520
ПОРЯДОК
оформлення, подання платниками податків скарг на грошові зобов'язання, визначені митними органами, та їх розгляду Державною митною службою України
I. Загальні положення
1.2. Цей Порядок визначає вимоги до оформлення, подання платниками податків скарг на грошові зобов'язання, визначені митними органами, а також розгляду їх Держмитслужбою.
Дія цього Порядку не поширюється на розгляд скарг платників податків на податкові повідомлення-рішення митного органу, щодо яких подано позови до суду.
1.3. Держмитслужба розглядає скарги платника податків, якщо такий платник вважає, що митний орган неправильно визначив суму грошового зобов'язання, зазначеного в отриманому платником податковому повідомленні-рішенні.
1.4. Скарга на податкове повідомлення-рішення повинна бути подана Держмитслужбі:
протягом 10 календарних днів, що настають за днем отримання платником податків податкового повідомлення-рішення митного органу;
протягом 30 календарних днів, що настають за днем надходження податкового повідомлення-рішення митного органу, якщо відповідно до
Кодексу митний орган самостійно визначає грошове зобов'язання платника податків з причин, не пов'язаних із порушенням податкового законодавства.
1.5. У разі коли останній день строків, зазначених у цьому Порядку, припадає на вихідний або святковий день, останнім днем таких строків вважається перший робочий день, що настає за вихідним або святковим днем.
1.6. Строки подання скарги на податкове повідомлення-рішення підлягають продовженню за письмовим запитом платника податків, якщо такий платник податків протягом зазначених строків:
перебував за межами України;
перебував у плаванні на морських суднах за кордоном України у складі команди (екіпажу) таких суден;
перебував у місцях позбавлення волі за вироком суду;
мав обмежену свободу пересування у зв'язку з ув'язненням чи полоном на території інших держав або внаслідок інших обставин непереборної сили, підтверджених документально;
був визнаний за рішенням суду безвісно відсутнім або перебував у розшуку у випадках, передбачених законом.
Дія цього пункту поширюється на:
платників податків - фізичних осіб;
посадових осіб юридичної особи у разі, якщо протягом зазначених граничних строків така юридична особа не мала інших посадових осіб, уповноважених відповідно до законодавства України нараховувати, стягувати та вносити до бюджету податки, а також вести бухгалтерський облік, складати та подавати податкову звітність.
1.7. У разі порушення платником податків вимог абзацу другого пункту 1.4 цього розділу подані ним скарги не розглядаються та повертаються йому із зазначенням причин повернення.
1.8. Скарга, подана із дотриманням вимог абзацу другого пункту 1.4 цього розділу, зупиняє виконання платником податків грошових зобов'язань, визначених митним органом у податковому повідомленні-рішенні, на строк від дня подання такої скарги до Держмитслужби до дня закінчення процедури адміністративного оскарження.
1.9. Рішення митного органу, оскаржене у судовому порядку, не підлягає адміністративному оскарженню.
II. Порядок оформлення та подання скарг платниками податків
2.1. Скарга повинна бути викладена платником податків у письмовій формі, надіслана до Держмитслужби рекомендованим листом з повідомленням про вручення або передана фізичною чи юридичною особою - платником податків або через їх представника (та у разі потреби - з належним чином засвідченими копіями документів, розрахунками та доказами, які платник податків вважає за потрібне надати з урахуванням вимог пункту 44.6 статті
44 розділу II
Кодексу) .
2.2. Скарга повинна містити таку інформацію:
прізвище, ім'я, по батькові, місце проживання фізичної особи - платника податків або найменування, місцезнаходження юридичної особи - платника податків, а також адресу, на яку необхідно надіслати рішення (відповідь) за скаргою;
найменування митного органу, яким видано податкове повідомлення-рішення, що оскаржується, його дату й номер; назву податку, збору (обов'язкового платежу) та суму;
суть порушеного питання, прохання чи вимоги й обґрунтування незгоди платника податків із сумою грошового зобов'язання, зазначеною митним органом у податковому повідомленні-рішенні;
про подання чи неподання до суду позовної заяви про визнання недійсним податкового повідомлення-рішення, а також про повідомлення відповідного митного органу про подання скарги до Держмитслужби.
2.3. Перелік документів і розрахунків, що у разі потреби додаються платником податків до скарги:
копія податкового повідомлення-рішення;
копія повідомлення про вручення податкового повідомлення-рішення (за наявності);
копія акта перевірки з додатками;
копії документів (розрахунків), на підставі яких митним органом визначено грошове зобов'язання (за наявності);
документи, що підтверджують незгоду платника податків з визначеною сумою грошового зобов'язання (у тому числі штрафних санкцій за їх наявності).
2.4. Скарга повинна бути підписана:
керівником платника податків або представником такого платника податків та скріплена його печаткою;
фізичною особою - платником податків або його законним представником.
2.5. Якщо скарга подається в інтересах юридичної або фізичної особи - платника податків її представником, то до скарги додається копія довіреності, оформленої відповідно до вимог законодавства.
2.6. Днем подання платником податків скарги є:
при безпосередньому поданні скарги Держмитслужбі - день фактичного отримання скарги Держмитслужбою;
при надсиланні скарги поштою - дата отримання відділенням поштового зв'язку від платника податків поштового відправлення зі скаргою, яка зазначена відділенням поштового зв'язку в повідомленні про вручення поштового відправлення або на конверті.
2.7. За відсутності повідомлення про вручення та відбитка календарного штемпеля відділення поштового зв'язку на поштовому відправленні (конверті), що унеможливлює з'ясування фактичної дати отримання відділенням поштового зв'язку скарги, днем подання скарги до Держмитслужби уважається день фактичного отримання скарги Держмитслужбою.
2.8. Платник податків одночасно з поданням скарги Держмитслужбі зобов'язаний письмово повідомляти митний орган, яким визначено суму грошового зобов'язання, про оскарження його податкового повідомлення-рішення.
................Перейти до повного тексту