- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Наказ
МІНІСТЕРСТВО ІНФРАСТРУКТУРИ УКРАЇНИ
НАКАЗ
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
7 липня 2014 р.
за № 779/25556
Про затвердження Змін до Правил контролю суден з метою забезпечення безпеки мореплавства
2. Державній інспекції України з безпеки на морському та річковому транспорті забезпечити:
1) подання цього наказу в установленому порядку на державну реєстрацію до Міністерства юстиції України;
2) оприлюднення цього наказу на офіційному сайті Міністерства інфраструктури України.
3. Цей наказ набирає чинності з дня його офіційного опублікування.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника Міністра Бондаренка А.Є.
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства
інфраструктури України
12.06.2014 № 250
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
7 липня 2014 р.
за № 779/25556
ЗМІНИ
до Правил контролю суден з метою забезпечення безпеки мореплавства ( z0353-04 )
1. У главі 1:
1) у пункті 1.2:
в абзаці першому слова "Державну інспекцію з безпеки мореплавства флоту рибного господарства (надалі - Держрибфлотінспекція), капітанів морських портів України та інспекції державного портового нагляду (надалі - ІДПН)" замінити словами "Державне агентство рибного господарства України, капітанів морських портів та служби капітанів морських портів (далі - СКМП)";
в абзаці шостому слово "Держкомкордону" замінити словами "Державної прикордонної служби України";
2) у пункті 1.3:
в абзаці одинадцятому слова та цифри "ІМО А.787(19), із поправками, прийнятими резолюцією ІМО А.882(21)" замінити абревіатурою, літерою та цифрами "ІМО А.1052(27)";
абзац дванадцятий викласти в такій редакції:
"Керівництва із впровадження Міжнародного кодексу з управління безпекою (МКУБ) Адміністраціями, прийнятого резолюцією ІМО А.1022(26);";
після абзацу вісімнадцятого доповнити пункт новим абзацом дев'ятнадцятим такого змісту:
У зв'язку з цим абзаци дев'ятнадцятий - двадцять п'ятий вважати відповідно абзацами двадцятим - двадцять шостим;
в абзаці двадцятому слова та цифри "постановою Кабінету Міністрів України від 30.12.98 № 2098, із змінами та доповненнями, внесеними постановою Кабінету Міністрів України від 27.12.2001 № 1758" замінити словами та цифрами "Указом Президента України від 8 квітня 2011 року
№ 447";
після абзацу двадцятого доповнити пункт новим абзацом двадцять першим такого змісту:
У зв'язку з цим абзаци двадцять перший - двадцять шостий вважати відповідно абзацами двадцять другим - двадцять сьомим;
абзац двадцять третій викласти в такій редакції:
абзаци двадцять четвертий та двадцять п'ятий виключити.
У зв'язку з цим абзаци двадцять шостий, двадцять сьомий вважати відповідно абзацами двадцять четвертим, двадцять п'ятим;
абзац двадцять п'ятий виключити;
3) абзац другий пункту 1.4 викласти в такій редакції:
"Державний інспектор - посадова особа Укрморрічінспекції, Держрибагентства України або служби капітана морського порту України, яка має відповідну кваліфікацію і уповноважена в установленому законодавством порядку здійснювати контроль за дотриманням на суднах, що заходять у морські порти України, правил мореплавства та вимог міжнародних договорів України з безпеки судноплавства та визначення готовності суден до виходу в море.
Державними інспекторами є:
інспектор контролю державою порту (далі - ІКДП);
інспектор служби капітана морського порту (далі - ІСКМП);
інспектор держави прапора (далі - ІДП).";
4) пункт 1.5 викласти в такій редакції:
"1.5. З метою забезпечення безпеки мореплавства та запобігання забрудненню із суден усі судна, що перебувають у морських портах України, підлягають обов'язковому контролю ІСКМП і вибірковому контролю ІКДП";
5) пункт 1.7 після абзацу першого доповнити новим абзацом другим такого змісту:
"Державний інспектор зобов'язаний поінформувати капітана судна про право капітана судна, судновласника або власника судна на оскарження результатів перевірки.".
У зв'язку з цим абзаци другий, третій вважати відповідно абзацами третім, четвертим;
6) доповнити главу новими пунктами такого змісту:
"1.8. Під час перевірок суден державні інспектори Укрморрічінспекції повинні бути одягнутими у формений одяг, мати при собі та пред'являти капітанам суден, що перевіряються, посвідчення інспектора контролю державою порту, зразок та опис якого наведено в додатку 12 до цих Правил.
1.9. Державні інспектори Укрморрічінспекції, які виконують функції ІКДП, або кандидати на посаду такого інспектора повинні відповідати таким кваліфікаційним вимогам:
1) ІКДП повинен мати стаж роботи не менше ніж один рік як державний інспектор, який виконує функції ІКДП (у разі відсутності необхідного стажу роботи ІКДП зараховується також стаж роботи стажером ІКДП), а також:
повну вищу освіту та кваліфікацію судноводія, суднобудівника, механіка, електромеханіка, радіоінженера і стаж роботи за цією професією не менше ніж п'ять років та
диплом капітана чи старшого помічника капітана суден валовою місткістю 500 одиниць і більше та загальний стаж роботи на морських суднах на рівні управління не менше ніж п'ять років або
диплом старшого чи другого механіка суден з головною енергетичною установкою потужністю 750 кіловат і більше та загальний стаж роботи на морських суднах на рівні управління не менше ніж п'ять років;
2) ІКДП також вважається належним чином кваліфікованим, якщо він:
має еквівалентну кваліфікацію, пов'язану з експлуатацією морських суден або їх технічним обслуговуванням, стаж роботи за цією професією не менше ніж п'ять років;
пропрацював не менше ніж два роки як ІДП. У разі відсутності необхідного стажу роботи ІДП зараховується також стаж роботи стажером ІКДП;
3) ІКДП повинен володіти англійською мовою в межах, достатніх для взаємного розуміння з членами екіпажів суден, що перевіряються, та якісного складання актів перевірок суден та інших документів, пов'язаних з перевіркою;
4) ІКДП повинен знати вимоги відповідних міжнародних договорів України та інших нормативно-правових актів України, що стосуються безпеки судноплавства.
1.10. Повноваження на виконання функцій контролю державою порту надаються інспектору Укрморрічінспекцією.".
2. У главі 2:
1) у пункті 2.1:
слова "інспекціями державного портового нагляду" замінити словами "службами капітанів морських портів";
у підпункті 2.1.1:
абзац перший викласти в такій редакції:
"2.1.1. Під час стоянки в порту для отримання дозволу капітана морського порту на вихід з порту усі судна підлягають огляду ІСКМП або ІКДП у випадках, передбачених пунктом 2.2 цієї глави.";
абзац четвертий викласти в такій редакції:
"відповідність технічного стану суден вимогам міжнародних договорів України та національних актів законодавства з безпеки судноплавства;";
абзац п'ятий виключити.
У зв'язку з цим абзац шостий вважати абзацом п'ятим;
у підпункті 2.1.3:
абзаци третій та четвертий викласти в такій редакції:
"знання екіпажем персональних обов'язків та процедур проведення суднових тривог;
абзаци одинадцятий та дванадцятий викласти в такій редакції:
"відповідність кількості рятувальних засобів на судні кількості членів екіпажу та кількості пасажирів згідно з пасажирським свідоцтвом;
наявність документів, що підтверджують відповідність суднових засобів глобальної морської системи зв'язку для забезпечення безпеки мореплавства зв'язку вимогам глави IV
Конвенції SOLAS 74;";
у підпункті 2.1.5 слово "має" замінити словом "повинна";
................Перейти до повного тексту