- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Наказ
МІНІСТЕРСТВО ЗАКОРДОННИХ СПРАВ УКРАЇНИ
НАКАЗ
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
16 червня 2017 р.
за № 751/30619
( Наказ втратив чинність на підставі Наказу Міністерства закордонних справ
№ 9 від 11.01.2019 )
Про затвердження Положення про обслуговуючий персонал системи органів дипломатичної служби України та Переліку посад працівників обслуговуючого персоналу системи органів дипломатичної служби України
Відповідно до Законів України
"Про дипломатичну службу",
"Про державну службу", постанови Кабінету Міністрів України від 06 квітня 2016 року
№ 271 "Про затвердження критеріїв визначення переліку посад працівників державних органів, які виконують функції з обслуговування"
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити такі, що додаються:
1) Положення про обслуговуючий персонал системи органів дипломатичної служби України;
3. Департаменту менеджменту персоналу забезпечити подання цього наказу на державну реєстрацію до Міністерства юстиції України в установленому порядку.
4. Цей наказ набирає чинності з дня його офіційного опублікування.
5. Управлінню генерального секретаріату довести цей наказ до відома заступників Міністра, Державного секретаря, керівників структурних підрозділів, представництв МЗС на території України, закордонних дипломатичних установ України.
6. Контроль за виконанням цього наказу покласти на Державного секретаря А.І. Заяця.
Т.в.о. Міністра |
В.В. Пристайко |
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства
закордонних справ України
24.05.2017 № 219
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
16 червня 2017 р.
за № 751/30619
ПОЛОЖЕННЯ
про обслуговуючий персонал системи органів дипломатичної служби України
1. Це Положення визначає статус працівників обслуговуючого персоналу системи органів дипломатичної служби України (далі - обслуговуючий персонал), функції обслуговуючого персоналу, процедуру добору працівників обслуговуючого персоналу, а також особливості реалізації трудових правовідносин, пов’язаних з роботою обслуговуючого персоналу.
3. Обслуговуючим персоналом є працівники органів дипломатичної служби, на яких покладено функції з обслуговування органів дипломатичної служби, а саме:
комплексне обслуговування та ремонт будинків і споруд;
документальне забезпечення та діловодство (крім документів з обмеженим доступом);
комп’ютерне забезпечення та впровадження інформаційних технологій (крім працівників, до компетенції яких належить адміністрування загальнодержавних реєстрів та баз даних, а також забезпечення захисту інформації);
виконання функцій секретаря, комп’ютерний набір тексту, робота з копіювальною та розмножувальною технікою, запис й опрацювання цифрових даних;
ведення архіву та виконання функцій з бібліотечного обслуговування;
матеріально-технічне та господарське забезпечення;
обслуговування та експлуатація транспортних засобів і технологічного устаткування;
керування транспортними засобами;
збереження майна;
прибирання будинків і прилеглих до них територій, службових приміщень, виконання інших господарських робіт тощо.
................Перейти до повного тексту