- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Наказ
МІНІСТЕРСТВО ЗАКОРДОННИХ СПРАВ УКРАЇНИ
НАКАЗ
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
06 лютого 2019 р.
за № 134/33105
Про затвердження Положення про працівників, які виконують функції з обслуговування в органах дипломатичної служби
1. Затвердити такі, що додаються:
Положення про працівників, які виконують функції з обслуговування в органах дипломатичної служби;
Перелік посад працівників, які виконують функції з обслуговування в органах дипломатичної служби;
2. Визнати таким, що втратив чинність,
наказ Міністерства закордонних справ України від 24 травня 2017 року № 219 "Про затвердження Положення про обслуговуючий персонал системи органів дипломатичної служби України та Переліку посад працівників обслуговуючого персоналу системи органів дипломатичної служби України", зареєстрований в Міністерстві юстиції України 16 червня 2017 року за № 751/30619.
3. Департаменту менеджменту персоналу забезпечити подання цього наказу на державну реєстрацію до Міністерства юстиції України в установленому порядку.
4. Цей наказ набирає чинності з дня його офіційного опублікування.
5. Контроль за виконанням цього наказу покласти на Державного секретаря МЗС.
Т.в.о. Міністра |
О.В. Зеркаль |
ПОГОДЖЕНО: Міністр соціальної політики України Перший заступник Голови Національного агентства України з питань державної служби Керівник Секретаріату Спільного представницького органу сторони роботодавців на національному рівні |
А. Рева В.О. Купрін Р.В. Іллічов |
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства
закордонних справ України
11 січня 2019 року № 9
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
06 лютого 2019 р.
за № 134/33105
ПОЛОЖЕННЯ
про працівників, які виконують функції з обслуговування в органах дипломатичної служби
1. Це Положення визначає статус працівників, які виконують функції з обслуговування в органах дипломатичної служби (далі -обслуговуючий персонал), їхні функції, а також особливості реалізації трудових правовідносин, пов’язаних з роботою обслуговуючого персоналу.
3. Обслуговуючим персоналом є працівники органів дипломатичної служби, на яких покладено функції з обслуговування органів дипломатичної служби, а саме:
комплексне обслуговування і ремонт будинків і споруд, робота з утримання прилеглої території, реставраційні та будівельно-монтажні роботи;
документальне забезпечення та діловодство (крім документів з обмеженим доступом);
комп’ютерне забезпечення та впровадження інформаційних технологій (крім працівників, до компетенції яких належить адміністрування та розвиток загальнодержавних електронних реєстрів, баз даних, інформаційних систем, а також забезпечення захисту інформації);
виконання завдань та функцій фахівця з інтерв’ювання;
виконання функцій усного та письмового перекладу, секретаря, комп’ютерний набір тексту, робота з копіювальною та розмножувальною технікою, запис й опрацювання цифрових та інших даних, підбір довідкового та інформаційного матеріалу;
ведення архіву;
матеріально-технічне та господарське забезпечення;
обслуговування та експлуатація транспортних засобів і технологічного устаткування;
керування транспортними засобами;
збереження майна;
прибирання будинків і прилеглих до них територій, службових приміщень, виконання інших господарських робіт тощо.
Перелік посад працівників апарату МЗС та представництв МЗС на території України, які виконують функції з обслуговування, визначається відповідно до Критеріїв визначення переліку посад працівників державних органів, які виконують функції з обслуговування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 06 квітня 2016 року № 271.
4. Обслуговуючий персонал працює на штатних посадах органів дипломатичної служби на контрактній основі.
5. Обслуговуючий персонал апарату МЗС та представництв МЗС на території України формується з числа громадян України.
Перелік посад працівників апарату МЗС та представництв МЗС на території України, які виконують функції з обслуговування, затверджується центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері державної служби, за поданням Державного секретаря МЗС.
Обслуговуючий персонал закордонних дипломатичних установ України (далі - ЗДУ) формується з числа громадян України, а за потреби -також із числа іноземців.
6. Перелік посад обслуговуючого персоналу в закордонних дипломатичних установах України затверджується наказом МЗС на підставі пропозицій служби управління персоналом МЗС. Підготовка зазначеного переліку здійснюється службою управління персоналом МЗС за такими етапами:
1) визначення потреб ЗДУ у кількості посад на наступний рік з урахуванням типових штатних розписів ЗДУ, а також змісту і характеру виконуваних за цими посадами робіт;
2) затвердження Державним секретарем МЗС переліку працівників обслуговуючого персоналу ЗДУ, термін дії контракту яких має бути завершено в наступний період;
3) затвердження Державним секретарем МЗС графіка повернення працівників та проведення добору на посади, які вивільняються у наступний період.
7. Зайняття посад обслуговуючого персоналу в органах дипломатичної служби громадянами України здійснюється шляхом добору працівників.
8. Добір на посади обслуговуючого персоналу в органах дипломатичної служби проводиться Конкурсною комісією МЗС.
9. Вимогами до професійної компетентності осіб, які претендують на зайняття посад обслуговуючого персоналу, є:
1) відповідність кваліфікаційним характеристикам професій працівників, що затверджуються в установленому порядку головним органом у системі центральних органів виконавчої влади з формування та забезпечення реалізації державної політики у сферах зайнятості населення та трудових відносин;
2) наявність професійної (професійно-технічної) чи вищої освіти;
3) вільне володіння державною мовою;
4) володіння іноземною мовою в обсязі, необхідному для виконання посадових обов’язків;
5) відсутність обставин, що можуть перешкоджати виконанню посадових обов’язків під час роботи в органах дипломатичної служби.
10. З урахуванням специфіки держави відрядження, змісту та характеру роботи МЗС може встановлювати додаткові вимоги до осіб, які претендують на зайняття посад обслуговуючого персоналу ЗДУ.
11. Добір здійснюється відповідно до визначених у пункті 9 цього Положення вимог до професійної компетентності кандидата на зайняття посади обслуговуючого персоналу (далі -посади) за результатами оцінювання його знань, умінь і навичок, особистісних і ділових якостей.
12. Добір проводиться за такими етапами:
1) прийняття Державним секретарем МЗС рішення про оголошення добору на зайняття посад обслуговуючого персоналу в органах дипломатичної служби та оприлюднення відповідного оголошення на офіційному веб-сайті МЗС. Умови проведення такого добору зазначені у додатку 1 до цього Положення;
2) прийняття документів від осіб, які бажають взяти участь у доборі, перевірка поданих документів на відповідність встановленим вимогам;
3) визначення рівня володіння іноземною мовою;
4) проведення фахових співбесід та співбесіди з членами Конкурсної комісії МЗС з метою визначення рівня професійних знань і навичок, необхідних для виконання посадових обов’язків, а також відповідності професійної компетентності кандидата встановленим вимогам;
5) проведення підрахунку результатів добору та складення рейтингового списку кандидатів;
6) прийняття Державним секретарем МЗС рішення про переможця добору та другого за результатами добору кандидата, яке оформлюється наказом МЗС;
7) оприлюднення інформації про переможця добору та другого за результатами добору кандидата.
13. Особа, яка виявила бажання взяти участь у доборі (далі - кандидат), подає до МЗС такі документи:
1) копію паспорта громадянина України;
2) письмову заяву про участь у доборі та автобіографічну довідку за формами згідно з додатками 2, 3 до цього Положення;
3) копію (копії) документа (документів) про освіту;
4) копію посвідчення водія відповідної категорії;
5) інші документи за наявності, які підтверджують володіння іноземною мовою, досвід роботи, професійну компетентність і репутацію (характеристики, відгуки тощо).
14. Особа, яка виявила бажання взяти участь у доборі на декілька посад одночасно, подає відповідну кількість заяв з одним пакетом документів, визначених пунктом 13 цього Положення.
15. Служба управління персоналом МЗС здійснює перевірку документів, поданих кандидатами, на відповідність встановленим вимогам, наявність усіх документів, передбачених пунктом 13 цього Положення.
Кандидати, документи яких не відповідають встановленим вимогам, не допускаються до участі у доборі.
16. Оцінювання професійної компетентності кандидатів за кожною визначеною вимогою здійснюється за такою шкалою:
2 бали - кандидатам, професійна компетентність яких відповідає вимогам та які виявили глибокі знання, уміння для ефективного виконання посадових обов’язків;
1 бал - кандидатам, професійна компетентність яких відповідає вимогам в обсязі мінімально достатньому для виконання посадових обов’язків;
0 балів - кандидатам, професійна компетентність яких не відповідає зазначеним вимогам.
17. Кандидати, які під час проведення співбесід отримали середній бал 0,5 або нижче за однією з вимог, а також кандидати, які не з’явилися на співбесіду, вважаються такими, що не пройшли добір та не допускаються до чергового етапу добору.
18. Остаточною оцінкою у балах за кожною окремою вимогою під час проведення співбесіди з членами Конкурсної комісії МЗС є середнє арифметичне значення індивідуальних балів, виставлених членами Конкурсної комісії МЗС.
19. Загальна кількість балів кандидата визначається шляхом додавання середніх балів за кожною визначеною вимогою до професійної компетентності, виставлених у зведеній відомості середніх балів за формою, наведеною у додатку 4 до цього Положення.
................Перейти до повного тексту