- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Наказ
МІНІСТЕРСТВО ЮСТИЦІЇ УКРАЇНИ
Н А К А З
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
3 квітня 2006 р.
за N 372/12246
( Наказ втратив чинність на підставі Наказу Міністерства
юстиції
N 2260/5 від 24.12.2008 )
Про внесення змін до Правил здійснення перевірки законності виконання приватними нотаріусами своїх обов'язків
Відповідно до Положення про Міністерство юстиції України, затвердженого Указом Президента України від 30.12.97
N 1396 (із змінами), статті
33 Закону України
"Про нотаріат" та з метою успішного виконання завдань, що стоять перед органами нотаріату із захисту прав та законних інтересів громадян, підприємств та організацій, попередження правопорушень і запобігання судовим спорам, а також поліпшення організації роботи приватних нотаріусів
НАКАЗУЮ:
1. Унести зміни до Правил здійснення перевірки законності виконання приватними нотаріусами своїх обов'язків, затверджених наказом Міністерства юстиції України від 14.09.2004
N 105/5, зареєстрованих у Міністерстві юстиції України 14.09.2004 за N 1149/9748, виклавши їх у новій редакції, що додається.
2. Департаменту нотаріату та реєстрації адвокатських об'єднань (Н.Круковес):
2.1. Подати цей наказ на державну реєстрацію відповідно до Указу Президента України від 03.10.92
N 493 "Про державну реєстрацію нормативно-правових актів міністерств та інших органів виконавчої влади" (із змінами).
2.2. Довести цей наказ до відома начальників Головного управління юстиції Міністерства юстиції України в Автономній Республіці Крим, обласних, Київського та Севастопольського міських управлінь юстиції та забезпечити належне його виконання.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника Міністра юстиції України П.Крупка.
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства юстиції
України
14.09.2004 N 105/5
( z1149-04 )
(у редакції наказу
Міністерства юстиції України
від 03.04.2006 N 33/5 )
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
3 квітня 2006 р.
за N 372/12246
ПРАВИЛА
здійснення перевірки законності виконання приватними нотаріусами своїх обов'язків
1. Проведення перевірок роботи приватних нотаріусів має за мету виконання завдань, що стоять перед ними, шляхом виявлення помилок та недоліків, поглибленого аналізу причин, які їх породжують, надання необхідної допомоги нотаріусам для їх усунення, а також ужиття заходів задля недопущення їх на майбутнє.
2. Зазначені перевірки мають бути як комплексними (у разі перевірки всіх напрямків діяльності нотаріуса), так і цільовими (якщо перевіряється одне або декілька питань законності діяльності нотаріуса), наприклад, виконання нотаріусом вказівок попередньої перевірки, ведення ним діловодства, розгляду скарги, заяви, що надійшли від юридичних чи фізичних осіб тощо.
3. Комплексній перевірці підлягає діяльність приватного нотаріуса за весь період з часу попередньої комплексної перевірки.
Комплексна перевірка діяльності приватного нотаріуса має провадитись не рідше одного разу на п'ять років.
У разі надходження до Міністерства юстиції обґрунтованих звернень від фізичних та юридичних осіб, а також Вищої кваліфікаційної комісії нотаріату за ініціативою Міністерства юстиції комплексна перевірка може бути проведена в окремо визначений ним строк.
Комплексні перевірки діяльності приватних нотаріусів провадяться згідно з річними планами комплексних перевірок, складеними Головним управлінням юстиції Міністерства юстиції України в Автономній Республіці Крим, обласними, Київським та Севастопольським міськими управліннями юстиції (далі - управління юстиції) та затвердженими Міністерством юстиції.
Зміни до річних планів комплексних перевірок роботи приватних нотаріусів уносяться Міністерством юстиції за власною ініціативою або за вмотивованою пропозицією управління юстиції.
4. Проведення цільової перевірки діяльності нотаріуса здійснюється уповноваженими представниками Міністерства юстиції та/або управлінь юстиції, діяльність яких безпосередньо пов'язана з організацією та контролем за законністю діяльності нотаріусів.
5. До перевірок можуть бути залучені представники Вищої кваліфікаційної комісії нотаріату, нотаріуси з інших нотаріальних округів.
6. Проведення перевірки не повинно заважати розпорядку роботи приватного нотаріуса і прийому громадян.
При проведенні перевірки перевіряючі та нотаріус, діяльність якого перевіряється, зобов'язані дотримуватися взаємоповаги та професійної етики.
7. Перед проведенням комплексної перевірки діяльності приватного нотаріуса вповноважені Міністерством юстиції чи управлінням юстиції особи вивчають всі матеріали, які містяться в Міністерстві юстиції та/або управлінні юстиції і стосуються діяльності цього приватного нотаріуса, зокрема матеріали попередніх перевірок, наслідки їх реалізації, заяви та скарги щодо діяльності приватного нотаріуса, їх аналіз тощо.
При підготовці до цільової перевірки ці матеріали вивчаються в аспекті того питання, що має перевірятися.
8. За результатами вивчення згаданих матеріалів відповідальним представником Міністерства юстиції або управління юстиції складається план проведення перевірки, який, у свою чергу, розглядається і затверджується директором Департаменту нотаріату та реєстрації адвокатських об'єднань (його заступником) або начальником управління юстиції (його заступником).
У плані комплексної перевірки слід передбачити перевірку всіх питань діяльності нотаріуса та правильності вчинення ним усіх видів нотаріальних дій.
9. Приватний нотаріус, діяльність якого перевіряється, зобов'язаний надати особам, які здійснюють перевірку, усі документи та відомості, що стосуються його діяльності та вчинених ним нотаріальних дій.
10. Ухилення приватного нотаріуса від перевірки або відмова в наданні документів на вимогу перевіряючих є підставою для зупинення його діяльності.
................Перейти до повного тексту