- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Наказ
МІНІСТЕРСТВО ЮСТИЦІЇ УКРАЇНИ
Н А К А З
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
24 квітня 2008 р.
за N 357/15048
Про внесення змін до Типового положення про районний, районний у місті, міський (міста обласного значення) відділ реєстрації актів цивільного стану
( Наказ фактично втратив чинність у зв'язку з втратою чинності
Наказу Міністерства юстиції
N 30/5 від
17.04.2002, до якого вносились зміни )
У зв'язку з прийняттям Закону України від 22 грудня 2006 року
N 524-V "Про внесення змін до Сімейного та Цивільного кодексів України"
НАКАЗУЮ:
1. Унести зміни до Типового положення про районний, районний у місті, міський (міста обласного значення) відділ реєстрації актів цивільного стану, затвердженого наказом Міністерства юстиції України від 17 квітня 2002 року
N 30/5, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 17 квітня 2002 року за N 371/6659, виклавши його в новій редакції, що додається.
2. Департаменту у справах цивільного стану громадян (Кунда В.В.) довести цей наказ до відома Головного управління юстиції Міністерства юстиції України в Автономній Республіці Крим, головних управлінь юстиції в областях, містах Києві та Севастополі.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника Міністра юстиції України Ємельянову І.І. та директора Департаменту у справах цивільного стану громадян Кунду В.В.
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства юстиції
України
17.04.2002 N 30/5
( z0371-02 )
(у редакції наказу Мін'юсту
від 22.04.2008 N 643/5 )
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
24 квітня 2008 р.
за N 357/15048
Типове положення
про відділ реєстрації актів цивільного стану районного, районного у місті, міського (міста обласного значення), міськрайонного управління юстиції
1. Відділ реєстрації актів цивільного стану районного, районного у місті, міського (міста обласного значення), міськрайонного управління юстиції (далі - відділ) є місцевим органом Міністерства юстиції України, ним створюється, ліквідується та йому підпорядковується, а також підпорядковується безпосередньо Головному управлінню юстиції Міністерства юстиції України в Автономній Республіці Крим, головним управлінням юстиції в областях, містах Києві та Севастополі. Відділ є структурним підрозділом районного, районного у місті, міського (міста обласного значення), міськрайонного управління юстиції.
2. Відділ у своїй діяльності керується
Конституцією України, законами України, актами Президента України, постановами Верховної Ради України, Кабінету Міністрів України, наказами Міністерства юстиції України, нормативно-правовими актами Головного управління юстиції Міністерства юстиції України в Автономній Республіці Крим, головних управлінь юстиції в областях, містах Києві та Севастополі, а також районного, районного у місті, міського (міста обласного значення), міськрайонного управління юстиції, іншими нормативно-правовими актами та цим Положенням.
3. Основними завданнями відділу є:
3.1. Забезпечення повної, своєчасної і правильної реєстрації актів цивільного стану відповідно до вимог законодавства.
3.2. Забезпечення у межах визначеної компетенції реалізації громадянами особистих і майнових прав.
3.3. Збереження архівного фонду органів реєстрації актів цивільного стану.
3.4. Ведення з дотриманням вимог чинного законодавства Державного реєстру актів цивільного стану громадян.
3.5. Надання правової допомоги громадянам щодо отримання документів про реєстрацію актів цивільного стану.
4. Відділ відповідно до покладених на нього завдань:
4.1. Проводить державну реєстрацію народження фізичної особи та її походження, смерті, шлюбу, розірвання шлюбу, зміни імені (прізвища, власного імені, по батькові) та про кожний факт реєстрації акта цивільного стану видає відповідні свідоцтва.
На підставі рішень судів про всиновлення видає на бажання усиновителів свідоцтва про всиновлення.
4.2. Уносить до Державного реєстру актів цивільного стану громадян відомості про народження фізичної особи та її походження, усиновлення, позбавлення та поновлення батьківських прав, шлюб, розірвання шлюбу, зміну імені, смерть, а також про внесення змін, доповнень, поновлення та анулювання актових записів цивільного стану відповідно до Порядку ведення Державного реєстру актів цивільного стану громадян, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 22.08.2007
N 1064 (зі змінами).
4.3. Готує матеріали та вирішує питання про зміну імені (прізвища, власного імені, по батькові) фізичних осіб - громадян України.
4.4. Готує матеріали та вирішує питання про внесення змін, доповнень до актових записів цивільного стану та поновлення втрачених записів.
4.5. Готує та подає до відділів реєстрації актів цивільного стану Головного управління юстиції Міністерства юстиції України в Автономній Республіці Крим, головних управлінь юстиції в областях, містах Києві та Севастополі матеріали для вирішення питання щодо анулювання поновлених та повторно складених актових записів.
4.6. Складає висновок про анулювання актового запису у випадках, передбачених статтею
39 Сімейного кодексу України, та анулює актові записи відповідно до норм законодавства.
4.7. При прийнятті заяви про реєстрацію шлюбу на бажання наречених видає направлення на медичне обстеження.
4.8. Забезпечує належне зберігання та оформлення книг реєстрації актів цивільного стану, метричних книг та іншої документації, пов'язаної з реєстрацією цих актів.
4.9. Веде в установленому порядку (на паперових та електронних носіях) облік актових записів цивільного стану.
................Перейти до повного тексту