1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Наказ


МІНІСТЕРСТВО ТРАНСПОРТУ ТА ЗВ'ЯЗКУ УКРАЇНИ
Н А К А З
19.01.2010 N 13
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
2 лютого 2010 р.
за N 123/17418
Про затвердження Змін до Інструкції з організації та здійснення об'єктивного контролю при обслуговуванні повітряного руху та виробничій діяльності цивільної авіації України
Відповідно до статті 84 Повітряного кодексу України та з метою приведення нормативно-правових актів, що регулюють діяльність цивільної авіації України, у відповідність із вимогами Стандартів і Рекомендованої практики Міжнародної організації цивільної авіації НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Зміни до Інструкції з організації та здійснення об'єктивного контролю при обслуговуванні повітряного руху та виробничій діяльності цивільної авіації України, затвердженої наказом Міністерства транспорту України від 11.11.2003 N 872, зареєстрованої в Міністерстві юстиції України 02.12.2003 за N 1103/8424, що додаються.
2. Державній авіаційній адміністрації:
2.1. Забезпечити подання цього наказу на державну реєстрацію до Міністерства юстиції України в установленому порядку.
2.2. Довести вимоги цього наказу до відома підприємств, організацій та установ цивільної авіації України, які здійснюють технічну експлуатацію наземних засобів об'єктивного контролю під час обслуговування повітряного руху та виробничої діяльності цивільної авіації України.
3. Цей наказ набирає чинності з дня його офіційного опублікування.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника Міністра - голову Державної авіаційної адміністрації Давидова О.М.
Перший заступник Міністра В.Шевченко
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства
транспорту та зв'язку
України
19.01.2010 N 13
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
2 лютого 2010 р.
за N 123/17418
ЗМІНИ
до Інструкції з організації та здійснення об'єктивного контролю при обслуговуванні повітряного руху та виробничій діяльності цивільної авіації України
1. У розділі 1:
1.1. У пункті 1.3 слова "надзвичайних подій" замінити словом "інцидентів".
1.2. У пункті 1.6 після слів "керівників служб з" доповнити словом "технічної".
1.3. Пункт 1.7 викласти в такій редакції:
"1.7. Нормативні посилання
Під час розроблення Інструкції використовувалися такі нормативно-правові акти та документи:
Повітряний кодекс України;
Правила розслідування авіаційних подій та інцидентів з цивільними повітряними суднами в Україні, затверджені наказом Державіаслужби від 13.12.2005 N 943, зареєстровані в Міністерстві юстиції України 29.12.2005 за N 1588/11868 (зі змінами);
Правила технічної експлуатації наземних засобів радіотехнічного забезпечення в цивільній авіації України, затверджені наказом Міністерства транспорту та зв'язку України від 08.05.2007 N 381, зареєстровані в Міністерстві юстиції України 21.06.2007 за N 705/13972;
Додаток 10 до Конвенції про міжнародну цивільну авіацію "Авиационная электросвязь". Том II "Правила связи, включая правила, имеющие статус PANS", ІКАО, 2001 (зі змінами);
Додаток 11 до Конвенції про міжнародну цивільну авіацію "Обслуживание воздушного движения. Диспетчерское обслуживание воздушного движения, політно-информационное обслуживание, служба аварийного оповещения", ІКАО, 2001 (зі змінами);
Doc. 4444 - ATM/501. "Организация воздушного движения. Правила аэронавигационного обслуживания", ІКАО, 2007 (зі змінами);
Doc. 9426 - AN/924. "Руководство по планированию обслуживания воздушного движения", ІКАО, 1984".
1.4. У пункті 1.8:
термін "Авіаційна подія" викласти в такій редакції:
"Авіаційна подія - подія, пов'язана з використанням повітряного судна, яка має місце з моменту, коли будь-яка особа піднімається на борт з наміром здійснити політ, до моменту, коли всі особи, що перебували на борту, покинули повітряне судно, і під час якої: будь-яка особа отримує тілесні ушкодження із смертельним наслідком або серйозні тілесні ушкодження чи повітряне судно одержує пошкодження або руйнування конструкції. Авіаційні події поділяються на катастрофи та аварії";
термін "Електрозв'язок" викласти в такій редакції:
"Електрозв'язок - будь-яке передавання, випромінювання або приймання знаків, сигналів, письмового тексту, зображень та звуків або повідомлень будь-якого роду по проводовій, радіо-, оптичній або інших електромагнітних системах";
доповнити пункт термінами такого змісту:
"Інцидент - будь-яка подія, крім авіаційної події, що пов'язана з використанням повітряного судна, яка впливає або могла вплинути на безпеку експлуатації";
"Служба з технічної експлуатації наземних засобів радіотехнічного забезпечення польотів і авіаційного електрозв'язку - структурний підрозділ підприємства цивільної авіації, що здійснює комплекс організаційно-технічних заходів, спрямованих на забезпечення польотів повітряних суден, виконання певних функцій обслуговування повітряного руху та забезпечення виробничої діяльності підприємства цивільної авіації з використанням наземних засобів радіотехнічного забезпечення польотів і авіаційного електрозв'язку";
термін "Надзвичайна подія" виключити.
1.5. Пункт 1.9 доповнити абзацом такого змісту:
"ДОП РАR - диспетчерський орган підходу, оснащений засобами відображення інформації від радіолокатора точного заходження на посадку".
2. У розділі 2:
2.1. В абзаці четвертому пункту 2.1 слова "(центром польотної інформації, районним диспетчерським центром, диспетчерським пунктом підходу й органом аеродромного диспетчерського обслуговування)" виключити.

................
Перейти до повного тексту