1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Рішення


ДЕРЖАВНА КОМІСІЯ З ЦІННИХ ПАПЕРІВ ТА ФОНДОВОГО РИНКУ
Р І Ш Е Н Н Я
11.12.2007 N 2272
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
12 лютого 2008 р.
за N 120/14811
( Рішення втратило чинність на підставі Рішення Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку N 1470 від 16.10.2012 )
Про затвердження Правил розгляду справ про порушення вимог законодавства на ринку цінних паперів та застосування санкцій
( Із змінами, внесеними згідно з Рішеннями Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку N 1196 від 20.10.2009 N 128 від 08.02.2011 N 863 від 05.07.2011 N 1428 від 13.10.2011 )
Відповідно до статті 255 Кодексу України про адміністративні правопорушення та статей 7, 8, 9, 11, 12, 13 Закону України "Про державне регулювання ринку цінних паперів в Україні", з метою вдосконалення процедури правозастосування на ринку цінних паперів та враховуючи вимоги законодавства Державна комісія з цінних паперів та фондового ринку
ВИРІШИЛА:
1. Затвердити Правила розгляду справ про порушення вимог законодавства на ринку цінних паперів та застосування санкцій (додаються).
2. Визнати такими, що втратили чинність:
наказ Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку від 09.01.97 N 2 "Про затвердження Правил розгляду справ про порушення вимог законодавства на ринку цінних паперів та застосування санкцій", зареєстрований в Міністерстві юстиції України 27.01.97 за N 10/1814;
рішення Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку від 13.02.2001 N 27 "Про внесення змін до Правил розгляду справ про порушення вимог законодавства на ринку цінних паперів та застосування санкцій", зареєстроване в Міністерстві юстиції України 16.03.2001 за N 243/5434;
рішення Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку від 06.11.2001 N 341 "Про внесення змін до Правил розгляду справ про порушення вимог законодавства на ринку цінних паперів та застосування санкцій", зареєстроване в Міністерстві юстиції України 05.02.2002 за N 106/6394;
рішення Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку від 19.12.2002 N 412 "Про внесення змін до Правил розгляду справ про порушення вимог законодавства на ринку цінних паперів та застосування санкцій", зареєстроване в Міністерстві юстиції України 28.01.2003 за N 59/7380.
3. Юридичному управлінню забезпечити подання цього рішення на державну реєстрацію до Міністерства юстиції України.
4. Керівнику апарату Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку Ю.Назаренку забезпечити:
опублікування цього рішення відповідно до законодавства.
5. Це рішення набирає чинності відповідно до законодавства.
6. Контроль за виконанням цього рішення залишаю за собою.
Голова Комісії А.Балюк
Протокол засідання Комісії
від 11.12.2007 N 64
ПОГОДЖЕНО:
Т.в.о. Голови Державного комітету
України з питань регуляторної
політики та підпоиємництва



К.О.Білоус
ЗАТВЕРДЖЕНО
Рішення Державної комісії
з цінних паперів
та фондового ринку
11.12.2007 N 2272
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
12 лютого 2008 р.
за N 120/14811
ПРАВИЛА
розгляду справ про порушення вимог законодавства на ринку цінних паперів та застосування санкцій
Розділ I. Загальні положення
1. Ці Правила розроблено відповідно до глав 1, 2, 3, 4, 16, 17, 18, 19, 21, 22, 23, 24, 25, 27 Кодексу України про адміністративні правопорушення, статей 7, 8, 9, 11, 12 Закону України "Про державне регулювання ринку цінних паперів в Україні", статті 47 Закону України "Про цінні папери та фондовий ринок" та інших нормативно-правових актів.
( Абзац перший пункту 1 розділу I із змінами, внесеними згідно з Рішенням Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку N 1196 від 20.10.2009 )
Ці Правила визначають порядок та строки розгляду Державною комісією з цінних паперів та фондового ринку (далі - Комісія) справ про порушення громадянами, посадовими особами та юридичними особами вимог законодавства на ринку цінних паперів.
2. Метою цих Правил є забезпечення дотримання учасниками ринку цінних паперів вимог законодавства на ринку цінних паперів, захисту прав учасників ринку цінних паперів.
3. Розгляд справ про правопорушення, вчинені на території України, здійснюється згідно з цими Правилами.
4. Завданням провадження у справах про правопорушення є своєчасне, повне й об'єктивне з'ясування обставин кожної справи, вирішення її в точній відповідності із законодавством, забезпечення виконання винесеного рішення, а також виявлення причин та умов, що сприяють учиненню правопорушень, і запобігання правопорушенням.
5. Уповноважені особи Комісії в межах своїх повноважень зобов'язані в кожному випадку виявлення правопорушення вжити всіх необхідних заходів для документального закріплення факту правопорушення, всебічно, повно та об'єктивно дослідити обставини справи, а також своєчасно застосувати передбачені законодавством санкції.
Рішення за справою повинно бути законним та обґрунтованим. Рішення повинно ґрунтуватися лише на тих доказах, які були досліджені під час розгляду справи.
Доказами в справі про правопорушення є будь-які фактичні дані, отримані в законному порядку, що свідчать про наявність чи відсутність правопорушення, та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи.
6. Відповідним підрозділом територіального органу Комісії в цих Правилах є юридична служба територіального органу Комісії.
7. Структурним підрозділом Комісії в цих Правилах є департамент, управління, відділ Комісії або її територіального органу, який здійснює функції щодо регулювання відповідного напряму діяльності на ринку цінних паперів.
Уповноваженим підрозділом центрального апарату Комісії в цих Правилах є юридична служба центрального апарату Комісії.
8. Розгляд справ про правопорушення здійснюється виключно уповноваженими особами Комісії (далі - уповноважені особи) у межах наданих повноважень.
9. У разі виявлення порушень законодавства, розгляд яких не належить до компетенції Комісії, уповноважена особа надсилає відповідні матеріали до державних органів, до компетенції яких належить вирішення даної справи.
( Пункт 10 розділу I виключено на підставі Рішення Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку N 128 від 08.02.2011 )
11. Адміністративне стягнення на громадянина чи посадову особу може бути накладено не пізніш як через два місяці з дня вчинення правопорушення, а при триваючому правопорушенні - два місяці з дня його виявлення.
12. Справи про правопорушення розглядаються відповідно до повноважень уповноважених осіб центрального апарату Комісії або територіальних органів Комісії, на підвідомчій території яких було виявлено порушення або перебуває особа, щодо якої порушено справу про правопорушення.
Справи про адміністративні правопорушення розглядаються центральним апаратом Комісії або територіальними органами Комісії відповідно до законодавства.
13. Якщо правопорушення вчинено спільними діями кількох осіб, то справи про правопорушення щодо цих осіб передаються одній уповноваженій особі, яка розглядає їх одночасно.
14. Якщо правопорушення вчинено відокремленим підрозділом юридичної особи (філією, представництвом тощо), то справа про правопорушення щодо юридичної особи розглядається уповноваженими особами центрального апарату Комісії або територіальних органів Комісії за місцезнаходженням відокремленого підрозділу.
15. Для забезпечення всебічного, повного та об'єктивного вирішення справи допускається об'єднання справ про правопорушення юридичними особами в одне провадження і виділення справи про правопорушення юридичною особою в окреме провадження.
Про об'єднання справ про правопорушення і виділення справи про правопорушення в окреме провадження уповноваженою особою виноситься постанова.
16. Постанова про порушення справи про правопорушення на ринку цінних паперів, акт про правопорушення на ринку цінних паперів, постанова про розгляд справи про правопорушення на ринку цінних паперів, постанова про зупинення провадження у справі про правопорушення на ринку цінних паперів, постанова про відновлення провадження у справі про правопорушення на ринку цінних паперів, постанова про накладення санкції за правопорушення на ринку цінних паперів (постанова по справі про адміністративне правопорушення), постанова про закриття справи про правопорушення на ринку цінних паперів, постанова про виправлення описок вважаються надісланими (врученими) юридичній особі (посадовій особі чи громадянину), яка притягується до відповідальності, якщо їх вручено керівнику чи представнику юридичної особи (посадовій особі чи громадянину) під розписку або надіслано поштою рекомендованим листом.
Доказом надіслання постанови про порушення справи про правопорушення на ринку цінних паперів, акта про правопорушення на ринку цінних паперів, постанови про розгляд справи про правопорушення на ринку цінних паперів, постанови про зупинення провадження у справі про правопорушення на ринку цінних паперів, постанови про відновлення провадження у справі про правопорушення на ринку цінних паперів, постанови про накладення санкції за правопорушення на ринку цінних паперів (постанови по справі про адміністративне правопорушення), постанови про закриття справи про правопорушення на ринку цінних паперів, постанову про виправлення описок є реєстр (список) поштових відправлень рекомендованих листів, на якому працівником об'єкта поштового зв'язку проставлено відбиток календарного штемпелю та касовий чек.
Розділ II. Уповноважені особи, які розглядають справи про правопорушення, та їх повноваження
1. Справи про правопорушення у відношенні юридичних осіб у межах наданих повноважень розглядаються уповноваженими особами:
Головою Комісії;
членами Комісії;
начальниками територіальних органів Комісії;
працівниками центрального апарату Комісії за письмовим дорученням Голови або членів Комісії;
працівниками територіальних органів Комісії за письмовим дорученням начальника відповідного територіального органу Комісії.
Справи про адміністративні правопорушення в межах наданих повноважень розглядаються уповноваженими особами:
Головою Комісії;
членами Комісії;
начальниками територіальних органів Комісії.
2. Голова та члени Комісії можуть розглядати справи про правопорушення і застосовувати до учасників ринку цінних паперів санкції, передбачені в розділі XVII цих Правил.
3. Справа про правопорушення може бути розглянута за дорученням Голови Комісії колегіально в складі трьох членів Комісії за пропозицією члена Комісії, уповноваженого розглядати дану справу.
4. У разі відсутності (відрядження, відпустки, хвороби тощо) Голови або члена Комісії, розгляд справи про правопорушення на ринку цінних паперів здійснюється іншим членом Комісії.
У разі відсутності (відрядження, відпустки, хвороби тощо) начальника територіального органу Комісії розгляд справи про правопорушення на ринку цінних паперів здійснюється особою, яка виконує обов'язки начальника територіального органу Комісії.
5. Начальник територіального органу Комісії розглядає справи про правопорушення та застосовує санкції до учасників ринку цінних паперів, що передбачені в підпунктах 1.1-1.14, 1.18 пункту 1 розділу XVII цих Правил, а санкції, передбачені підпунктами 1.15-1.17 та 1.19 пункту 1 розділу XVII цих Правил, застосовує у межах повноважень, наданих Комісією.
( Пункт 5 розділу II в редакції Рішення Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку N 1196 від 20.10.2009 )
6. Працівники центрального апарату Комісії та територіального органу Комісії розглядають справи про правопорушення відповідно до письмового доручення і застосовують санкцію до учасників ринку цінних паперів, передбачену у підпункті 1.13 пункту 1 розділу XVII цих Правил.
( Абзац перший пункту 6 розділу II із змінами, внесеними згідно з Рішенням Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку N 1196 від 20.10.2009 )
У разі відсутності (відрядження, відпустки, хвороби тощо) працівника центрального апарату Комісії розгляд справи про правопорушення на ринку цінних паперів здійснюється іншим працівником центрального апарату Комісії, який є уповноваженою особою.
У разі відсутності (відрядження, відпустки, хвороби тощо) працівника територіального органу Комісії розгляд справи про правопорушення на ринку цінних паперів здійснюється іншим працівником територіального органу Комісії, який є уповноваженою особою.
7. Якщо уповноважена особа територіального органу Комісії при розгляді справи про правопорушення вбачає необхідність застосувати санкцію, застосування якої не входить до її компетенції, то вона протягом трьох днів надсилає матеріали справи про правопорушення для розгляду до уповноваженого підрозділу центрального апарату Комісії. Уповноважений підрозділ центрального апарату Комісії протягом п'яти робочих днів після отримання матеріалів справи про правопорушення передає їх члену Комісії, до компетенції якого відповідно до розподілу обов'язків та/або письмового доручення Голови Комісії належить розгляд даної справи про правопорушення.
8. Голова Комісії має право витребувати будь-яку справу про правопорушення, що перебуває у провадженні однієї уповноваженої особи, та передати її на розгляд іншій уповноваженій особі або прийняти її до свого провадження.
Розділ III. Провадження у справах про правопорушення на ринку цінних паперів щодо юридичних осіб
1. Справа про правопорушення може бути порушена тільки в тому разі, якщо є достатні дані, які вказують на наявність правопорушення.
2. Справу про правопорушення не може бути порушено, а порушена справа підлягає закриттю:
за відсутності факту вчинення правопорушення;
за відсутності складу правопорушення;
якщо справа не підлягає розгляду Комісією;
у разі закінчення на дату розгляду справи про правопорушення строків, передбачених законом;
( Абзац п'ятий пункту 2 розділу III в редакції Рішення Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку N 863 від 05.07.2011 )
наявність по тому самому факту не скасованої постанови уповноваженої особи, рішення суду;
у разі скасування державної реєстрації або визнання банкрутом юридичної особи, щодо якої порушено справу про правопорушення;
у разі скасування законодавчого акта, який встановлює відповідальність за правопорушення;
за наявності за даним фактом порушеної справи про правопорушення щодо особи, яка притягується до відповідальності.
3. Уповноважена особа Комісії розглядає справу про правопорушення та виносить рішення за справою у точній відповідності із законодавством та оцінює докази за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на всебічному, повному і об'єктивному дослідженні всіх обставин справи.
4. Провадження у справі про правопорушення зупиняється у випадках:
перебування на розгляді в Комісії, в органах судової влади або в інших державних органах іншої справи, рішення за якою матиме значення при вирішенні справи;
необхідності проведення експертизи, додаткової перевірки або отримання відповідних висновків;
у разі відсутності інформації про місцезнаходження особи, щодо якої порушено справу.
Про зупинення провадження у справі уповноваженою особою виноситься постанова про зупинення провадження у справі про правопорушення на ринку цінних паперів.
5. Провадження у справі про правопорушення відновлюється після з'ясування обставин, які спричинили його зупинення, про що уповноважена особа виносить постанову про відновлення провадження у справі про правопорушення на ринку цінних паперів.
6. Постанова про зупинення провадження у справі про правопорушення на ринку цінних паперів, постанова про відновлення провадження у справі про правопорушення на ринку цінних паперів протягом трьох робочих днів з дати їх винесення надсилаються юридичній особі, щодо якої порушено справу.
У разі зупинення провадження у справі про правопорушення у зв'язку з відсутністю інформації про місцезнаходження особи, щодо якої порушено справу про правопорушення, постанова про зупинення провадження у справі про правопорушення на ринку цінних паперів не надсилається юридичній особі, щодо якої порушено справу, а надсилається одночасно з постановою про відновлення провадження у справі про правопорушення на ринку цінних паперів.
7. У разі зупинення провадження у справі про правопорушення на підставі пункту 4 цього розділу уповноваженою особою матеріали справи направляються уповноваженій особі, яка склала акт про правопорушення на ринку цінних паперів і яка повинна забезпечити здійснення заходів, передбачених в постанові про зупинення провадження у справі про правопорушення на ринку цінних паперів.
8. Порушення вимог законодавства щодо провадження у справі про правопорушення є підставою для прийняття рішення Комісії про направлення справи на новий розгляд.
Уповноважена особа Комісії, яка отримала рішення Комісії про направлення справи на новий розгляд, виносить постанову про розгляд справи про правопорушення на ринку цінних паперів, якою призначає дату розгляду справи про правопорушення.
9. У випадку виявлення описок (які не впливають на суть правопорушення) в постанові про порушення справи про правопорушення на ринку цінних паперів, в акті про правопорушення на ринку цінних паперів, постанові, винесеній за результатами розгляду справи, уповноважена особа, яка склала акт або винесла постанову з власної ініціативи або за клопотанням особи, щодо якої складено цей акт (винесено цю постанову), може прийняти рішення про їх виправлення.
( Абзац перший пункту 9 розділу III в редакції Рішення Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку N 1196 від 20.10.2009 )
Уповноважена особа виносить постанову про виправлення описок, яка не пізніше трьох робочих днів з дати її винесення направляється особі, у відношенні якої її було винесено.
Розділ IV. Порушення справи про правопорушення на ринку цінних паперів щодо юридичних осіб
1. Уповноважена особа при виявленні правопорушення виносить постанову про порушення справи про правопорушення на ринку цінних паперів.
Справа про правопорушення порушується з дати винесення постанови про порушення справи про правопорушення на ринку цінних паперів.
Якщо після винесення постанови про порушення справи про правопорушення на ринку цінних паперів, але до моменту складання акта про правопорушення на ринку цінних паперів виявлено підстави, передбачені пунктом 2 розділу III цих Правил, то уповноважена особа виносить постанову про закриття провадження у справі.
У випадку виявлення правопорушення під час проведення перевірки справа про правопорушення порушується не пізніше п'яти робочих днів після підписання акта перевірки.
( Абзац четвертий пункту 1 розділу IV в редакції Рішення Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку N 1196 від 20.10.2009 )
У випадку складання акта про відмову ліцензіата в проведенні перевірки постанова про порушення справи про правопорушення на ринку цінних паперів, акт про правопорушення на ринку цінних паперів виносяться в день складання акта про відмову ліцензіата в проведенні перевірки.
У випадку порушення справи про правопорушення щодо відсутності ліцензіата за місцезнаходженням постанова про порушення справи про правопорушення на ринку цінних паперів, акт про правопорушення на ринку цінних паперів виносяться одночасно.
2. Уповноваженою особою про вчинення правопорушення складається акт про правопорушення на ринку цінних паперів.
Акт про правопорушення на ринку цінних паперів складається та підписується не пізніше 15 робочих днів з дати винесення постанови про порушення справи про правопорушення на ринку цінних паперів.
3. Якщо вчинено декілька правопорушень, то справи про правопорушення порушуються, а акти про правопорушення на ринку цінних паперів складаються уповноваженою особою окремо по кожному учаснику ринку цінних паперів, виду його діяльності на ринку цінних паперів та/або виду санкції, яка передбачена за кожне правопорушення.
4. Акти про правопорушення на ринку цінних паперів у межах наданих повноважень мають право складати:
Голова Комісії, члени Комісії, директори департаментів, начальники управлінь, начальники відділів, інші працівники центрального апарату Комісії;
начальники територіальних органів Комісії, їх заступники, начальники відділів, інші працівники територіальних органів Комісії.
5. Акт про правопорушення на ринку цінних паперів повинен містити: номер, дату, місце його складання; посаду, прізвище, ім'я, по батькові особи, яка склала акт про правопорушення на ринку цінних паперів (у разі надання повноважень за дорученням - реквізити доручення); повне найменування юридичної особи, місцезнаходження, ідентифікаційний код за ЄДРПОУ, банківські реквізити, засоби зв'язку; виклад обставин правопорушення; посилання на нормативно-правовий акт, норму якого порушено; відомості про наявність повторного вчинення правопорушення особою, щодо якої складено акт про правопорушення на ринку цінних паперів; інші відомості, необхідні для вирішення справи про правопорушення.
Пояснення особи, щодо якої складено акт про правопорушення на ринку цінних паперів, є складовою частиною акта про правопорушення на ринку цінних паперів і приєднуються до нього у вигляді додатка.
Акт про правопорушення на ринку цінних паперів підписується особою, яка його склала, і керівником або представником юридичної особи, щодо якої його складено.
У разі відмови керівника або представника юридичної особи підписати акт про правопорушення на ринку цінних паперів уповноваженою особою на акті робиться напис про відмову.
6. Уповноважена особа до підписання акта про правопорушення на ринку цінних паперів вирішує такі питання:
чи необхідне витребування додаткових матеріалів;
чи наявні підстави, передбачені в пункті 2 розділу III цих Правил;
чи підлягають задоволенню клопотання особи, щодо якої порушено справу про правопорушення.
7. За мотивованим письмовим клопотанням керівника або представника особи, яка притягується до відповідальності, уповноважена особа до складання акта про правопорушення на ринку цінних паперів може прийняти рішення про перенесення дати підписання акта про правопорушення на ринку цінних паперів в межах строку, встановленого абзацом другим пункту 2 цього розділу.
Про перенесення дати підписання акта про правопорушення на ринку цінних паперів особа, яка притягується до відповідальності, повідомляється письмово.
8. У разі неявки керівника або представника юридичної особи, яка притягується до відповідальності, на підписання акта про правопорушення на ринку цінних паперів акт складається в той самий день, на який було викликано особу, про що робиться відповідний напис на акті про правопорушення на ринку цінних паперів.
9. Один примірник акта про правопорушення на ринку цінних паперів після підписання надається керівнику або представнику юридичної особи, щодо якої його складено. У разі неявки керівника або представника юридичної особи на підписання акта про правопорушення на ринку цінних паперів один примірник акта не пізніше наступного робочого дня надсилається юридичній особі.
10. Акт про правопорушення на ринку цінних паперів після його складання протягом трьох робочих днів разом з поясненнями та іншими документами справи направляються уповноваженій особі, яка правомочна розглядати справу про правопорушення, для підготовки справи до розгляду.
11. За умови присутності керівника або представника юридичної особи та за його письмовим клопотанням уповноважена особа, якій надані повноваження розглядати справу про правопорушення, може розглянути справу про правопорушення відразу після складання акта про правопорушення на ринку цінних паперів.
Розділ V. Підготовка до розгляду справи про правопорушення на ринку цінних паперів щодо юридичної особи
1. Уповноважена особа при підготовці справи про правопорушення до розгляду вирішує такі питання:
чи належить до її компетенції розгляд даної справи;
чи витребувані необхідні додаткові матеріали;
чи наявні підстави, передбачені в пункті 2 розділу III цих Правил;
чи підлягають задоволенню клопотання осіб, які беруть участь у розгляді справ.
2. Якщо уповноваженою особою Комісії при підготовці справи до розгляду будуть встановлені підстави, передбачені в пункті 2 розділу III цих Правил, справа про правопорушення може бути закрита до визначення дати її розгляду, про що виноситься відповідна постанова, яка протягом трьох робочих днів з дати її винесення надсилається особі, щодо якої закрито справу.
3. Якщо уповноваженою особою Комісії при підготовці справи про правопорушення до розгляду будуть встановлені підстави, передбачені в пункті 4 розділу III цих Правил, провадження у справі може бути зупинено до встановлення обставин, що стали підставою для зупинення справи про правопорушення.
4. Уповноважена особа вирішує питання, передбачені у пункті 1 цього розділу, визначає дату розгляду справи про правопорушення та виносить постанову про це, яку надсилає юридичній особі, щодо якої порушено справу, не менше ніж за п'ять робочих днів до дати розгляду справи.
5. У разі необхідності уповноважена особа може витребувати додаткові матеріали, висновки, пояснення та інші докази, без яких неможливо прийняти рішення за справою.
До розгляду справи про правопорушення можуть залучатися фахівці, експерти, треті особи, використовуватися їх письмові висновки та пояснення, що стосуються справи про правопорушення.
6. Уповноважена особа за умови присутності керівника або представника юридичної особи, яка притягується до відповідальності, та за ії мотивованим письмовим клопотанням може прийняти рішення про достроковий розгляд справи. Про це робиться відмітка на постанові про розгляд справи про правопорушення на ринку цінних паперів, поряд з якою підписується уповноважена особа, яка прийняла рішення про достроковий розгляд справи та керівник або представник юридичної особи, яка притягується до відповідальності, про ознайомлення з встановленою датою розгляду справи.
Розділ VI. Розгляд справ про правопорушення на ринку цінних паперів щодо юридичних осіб
1. Справа про правопорушення щодо юридичної особи розглядається у присутності керівника та/або представника юридичної особи, яка притягується до відповідальності.
Повноваження представника юридичної особи, що притягується до відповідальності, засвідчуються довіреністю, оригінал або копія якої залучається до матеріалів справи.
У разі відсутності керівника або представника юридичної особи справа про правопорушення розглядається за умови своєчасного повідомлення юридичної особи про місце і час розгляду справи згідно з вимогами пункту 4 розділу V цих Правил.
2. Керівник або представник юридичної особи має право: бути заслуханим, давати пояснення, надавати докази, заявляти клопотання, оскаржити рішення уповноваженої особи за справою.
Керівник або представник юридичної особи, щодо якої розглядається справа про правопорушення, має право висловлюватися рідною мовою і користуватися послугами перекладача, якщо не володіє мовою, якою ведеться провадження у справі.
Розгляд справи про правопорушення здійснюється державною мовою.
3. У розгляді справи про правопорушення можуть брати участь працівник уповноваженого підрозділу центрального апарату Комісії (відповідного підрозділу територіального органу Комісії) та працівники структурних підрозділів Комісії (працівники структурних підрозділів територіального органу Комісії).
Працівник уповноваженого підрозділу центрального апарату Комісії (відповідного підрозділу територіального органу Комісії) надає правову допомогу в дотриманні процедури провадження у справі, бере участь у дослідженні доказів, подає уповноваженій особі свої пропозиції з приводу дотримання законодавства при винесенні рішення за справою про правопорушення.
Працівник структурного підрозділу бере участь у дослідженні доказів, висловлює свої міркування, надає додаткові дані, необхідні для прийняття рішення, забезпечує документальне оформлення прийнятого рішення та доводить до відома про прийняте рішення зацікавлених осіб.
Розділ VII. Постанова за справою про правопорушення на ринку цінних паперів щодо юридичних осіб
1. Розглянувши справу про правопорушення, уповноважена особа приймає рішення за справою.
Рішення уповноваженої особи за справою оформлюється у вигляді постанови.
2. Постанова складається з вступної, описової, мотивувальної та резолютивної частин.
У вступній частині постанови зазначаються: номер постанови; дата та місце розгляду справи; посада, прізвище, ім'я та по батькові уповноваженої особи, яка винесла постанову; документ, на підставі якого вона діє; відомості про особу, щодо якої розглядається справа (повне найменування юридичної особи, місцезнаходження, ідентифікаційний код за ЄДРПОУ, банківські реквізити, засоби зв'язку).
Описова частина повинна містити викладення обставин, встановлених при розгляді справи, та посилання на нормативно-правовий акт, норми якого порушено.
У мотивувальній частині наводяться посилання на докази, що підтверджують факт правопорушення і вину юридичної особи, або ж факти, що вказують на відсутність правопорушення, посилання на відповідні норми нормативно-правового акта, який передбачає відповідальність за дане правопорушення.

................
Перейти до повного тексту