1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Наказ


ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства
юстиції України
12.01.2016 № 37/5
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
13 січня 2016 р.
за № 43/28173
( Положення втратило чинність на підставі Наказу Міністерства юстиції № 71/5 від 09.01.2020 )
ПОЛОЖЕННЯ
про Комісію з питань акредитації суб’єктів державної реєстрації та моніторингу відповідності таких суб’єктів вимогам акредитації
( Із змінами, внесеними згідно з Наказами Міністерства юстиції № 1457/5 від 23.05.2016 № 1733/5 від 21.06.2016 № 1916/5 від 13.07.2016 )
І. Загальні положення
1. Це Положення визначає порядок створення, організаційні та процедурні засади діяльності Комісії з питань акредитації суб’єктів державної реєстрації та моніторингу відповідності таких суб’єктів вимогам акредитації (далі - комісія), а також права та обов’язки її членів.
2. Комісія є постійно діючим колегіальним консультативно-дорадчим органом при Міністерстві юстиції України, що в межах повноважень, визначених Законами України "Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень", "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань", Порядком акредитації суб’єктів державної реєстрації та моніторингу відповідності таких суб’єктів вимогам акредитації, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 25 грудня 2015 року № 1130 (далі - Порядок), забезпечує розгляд заяв від юридичних осіб публічного права про акредитацію їх як суб’єктів державної реєстрації, а також моніторинг відповідності таких акредитованих суб’єктів вимогам акредитації.
3. Комісія у своїй діяльності керується Конституцією України, законами України, указами Президента України і постановами Верховної Ради України, прийнятими відповідно до Конституції та законів України, актами Кабінету Міністрів України, цим Положенням та іншими актами законодавства.
4. Документування діяльності комісії здійснюється державною мовою.
II. Структура і склад комісії, права та обов’язки її членів
1. До складу комісії включаються посадові особи Міністерства юстиції України.
2. Комісія складається з Голови, заступника Голови, секретаря та не менше трьох членів.
3. Склад комісії затверджується наказом Міністерства юстиції України та формується з урахуванням основних завдань та функцій комісії. Зміни до складу комісії вносяться за поданням Голови комісії та затверджуються наказом Міністерства юстиції України.
4. Голова комісії організовує її роботу і відповідає за виконання покладених на комісію завдань та функцій, головує на її засіданнях та визначає коло питань, що підлягають розгляду.
Голова комісії визначає функції кожного члена комісії. У разі відсутності Голови комісії його обов’язки виконує заступник Голови комісії.
У разі відсутності Голови комісії та заступника Голови комісії обов’язки Голови комісії виконує один з членів комісії, що обирається комісією за поданням її секретаря.
( Пункт 4 розділу II доповнено новим абзацом згідно з № 1916/5 від 13.07.2016 )
У разі відсутності секретаря комісії його обов’язки виконує один з членів комісії, що обирається за поданням Голови комісії або заступника Голови комісії.
( Пункт 4 розділу II доповнено новим абзацом згідно з № 1916/5 від 13.07.2016 )
5. Секретар комісії забезпечує підготовку проведення засідань комісії та матеріалів, що підлягають розгляду на засіданнях комісії, ведення протоколів засідань комісії.
6. Член комісії має право:
1) ознайомлюватися з матеріалами, поданими на розгляд комісії;
2) брати участь у вивченні матеріалів справи та їх перевірці;
3) подавати пропозиції, висловлювати власну думку з питань, що розглядаються;
4) брати участь у прийнятті рішення шляхом голосування;
5) висловлювати окрему думку, оформлену в письмовому вигляді;
6) вносити пропозиції до порядку денного засідання комісії.
7. Член комісії зобов'язаний:

................
Перейти до повного тексту