1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Наказ


МІНІСТЕРСТВО ЮСТИЦІЇ УКРАЇНИ
НАКАЗ
12.01.2016 № 37/5
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
13 січня 2016 р.
за № 42/28172
( Наказ втратив чинність на підставі Наказу Міністерства юстиції № 71/5 від 09.01.2020 )
Про діяльність Комісії з питань розгляду скарг у сфері державної реєстрації та Комісії з питань акредитації суб’єктів державної реєстрації та моніторингу відповідності таких суб’єктів вимогам акредитації
( Із змінами, внесеними згідно з Наказами Міністерства юстиції № 1457/5 від 23.05.2016 № 1733/5 від 21.06.2016 № 1916/5 від 13.07.2016 № 2473/5 від 12.08.2016 № 3101/5 від 31.10.2016 № 3803/5 від 27.12.2016 № 181/5 від 25.01.2017 № 1016/5 від 29.03.2017 № 2825/5 від 06.09.2019 № 3069/5 від 02.10.2019 )
Відповідно до пункту 2 Порядку розгляду скарг у сфері державної реєстрації , затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25 грудня 2015 року № 1128, та пункту 2 Порядку акредитації суб’єктів державної реєстрації та моніторингу відповідності таких суб’єктів вимогам акредитації , затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25 грудня 2015 року № 1130,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити такі, що додаються:
Положення про Комісію з питань розгляду скарг у сфері державної реєстрації;
Положення про Комісію з питань акредитації суб’єктів державної реєстрації та моніторингу відповідності таких суб’єктів вимогам акредитації.
2. Департаменту цивільного, фінансового законодавства та законодавства з питань земельних відносин (Ференс О.М.) подати цей наказ на державну реєстрацію відповідно до Указу Президента України від 03 жовтня 1992 року № 493 "Про державну реєстрацію нормативно-правових актів міністерств та інших органів виконавчої влади".
3. Цей наказ набирає чинності з дня його офіційного опублікування.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника Міністра Севостьянову Н.І.
Міністр Павло Петренко
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства
юстиції України
12.01.2016 № 37/5
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
13 січня 2016 р.
за № 42/28172
ПОЛОЖЕННЯ
про Комісію з питань розгляду скарг у сфері державної реєстрації
І. Загальні положення
1. Це Положення визначає порядок створення, організаційні та процедурні засади діяльності Комісії з питань розгляду скарг у сфері державної реєстрації (далі - комісія), а також права та обов’язки її членів.
2. Комісія є постійно діючим колегіальним консультативно-дорадчим органом при Міністерстві юстиції України, що в межах повноважень, визначених Законами України "Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень", "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань", Порядком розгляду скарг у сфері державної реєстрації, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 25 грудня 2015 року № 1128 (далі - Порядок), забезпечує розгляд скарг у сфері державної реєстрації.
3. Комісія у своїй діяльності керується Конституцією України, законами України, указами Президента України і постановами Верховної Ради України, прийнятими відповідно до Конституції та законів України, актами Кабінету Міністрів України, цим Положенням та іншими актами законодавства.
4. Документування діяльності комісії здійснюється державною мовою.
II. Структура і склад комісії, права та обов’язки її членів
1. До складу комісії входять заступник Міністра юстиції України з питань державної реєстрації, посадові особи структурних підрозділів апарату Міністерства юстиції України за напрямом державної реєстрації, а також можуть входити за згодою представники інших державних органів, громадських об'єднань, інші особи.
( Пункт 1 розділу II в редакції Наказу Міністерства юстиції № 2825/5 від 06.09.2019 )
2. Комісія складається з Голови, заступника Голови, секретаря та не менше п’яти членів. Головою та секретарем комісії визначаються посадові особи Міністерства юстиції України.
( Пункт 2 розділу II із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства юстиції № 2825/5 від 06.09.2019 )
3. Склад комісії затверджується наказом Міністерства юстиції України та формується з урахуванням основних завдань та функцій комісії. Зміни до складу комісії вносяться за поданням Голови комісії та затверджуються наказом Міністерства юстиції України.
Голова комісії організовує її роботу і відповідає за виконання покладених на комісію завдань та функцій, головує на її засіданнях та визначає коло питань, що підлягають розгляду.
Голова комісії визначає функціональні обов’язки кожного члена комісії. У разі відсутності Голови комісії його обов’язки виконує заступник Голови комісії.
У разі відсутності Голови комісії та заступника Голови комісії обов’язки Голови комісії виконує один з членів комісії, що обирається комісією за поданням її секретаря.
( Пункт 3 розділу II доповнено новим абзацом згідно з Наказом Міністерства юстиції № 1916/5 від 13.07.2016 )
У разі відсутності секретаря комісії його обов’язки виконує один з членів комісії, що обирається за поданням Голови комісії або заступника Голови комісії.
( Пункт 3 розділу II доповнено новим абзацом згідно з Наказом Міністерства юстиції № 1916/5 від 13.07.2016 )
4. Доповідач за скаргою визначається Головою комісії за принципом рівномірного розподілу скарг між членами комісії з урахуванням розташування їх прізвищ у списку відповідно до абетки та черговості надходження скарг.
( Розділ II доповнено новим пунктом 4 згідно з Наказом Міністерства юстиції № 2825/5 від 06.09.2019 )
5. Секретар комісії забезпечує підготовку проведення засідань комісії та матеріалів, що підлягають розгляду на засіданнях комісії, ведення протоколів засідань комісії.
6. Член комісії має право:
1) ознайомлюватися з матеріалами, поданими на розгляд комісії;
2) брати участь у вивченні матеріалів справи та їх перевірці;
3) перевіряти відомості, що містяться в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно чи Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань;
4) подавати пропозиції, висловлювати власну думку з питань, що розглядаються;
5) брати участь у прийнятті рішення шляхом голосування;
6) висловлювати окрему думку, оформлену в письмовому вигляді;
7) вносити пропозиції до порядку денного засідання комісії.
7. Член комісії зобов'язаний:
1) особисто брати участь у роботі комісії;
2) не розголошувати відомості, що стали йому відомі у зв’язку з участю у роботі комісії, і не використовувати їх у своїх інтересах або інтересах третіх осіб;
3) виконувати в межах, передбачених цим Положенням, доручення Голови комісії;
4) обов’язково брати участь у голосуванні.
8. Неналежне виконання членом комісії своїх обов’язків є підставою для виключення його зі складу комісії.
9. У разі неналежного виконання членом комісії своїх обов’язків комісія шляхом направлення відповідного протоколу засідання або витягу з нього повідомляє Міністра юстиції України про необхідність вирішення питання щодо заміни цього члена комісії.

................
Перейти до повного тексту