1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Інструкція


АУДИТОРСЬКА ПАЛАТА УКРАЇНИ
N 87 від 10.03.2000
м.Київ
Затверджено
Аудиторською палатою України
від 10 березня 2000 р.
протокол N 87
( Інструкція втратила чинність на підставі Рішення Аудиторської палати N 184/2 від 15.11.2007 )
ІНСТРУКЦІЯ
про порядок розгляду звернень (заяв, скарг тощо), що надходять до Аудиторської палати України
( В редакції Рішення Аудиторської палати N 159/8 від 02.02.2006 )
1. Загальні положення
1.1. Відповідно до Закону України "Про звернення громадян" від 2 жовтня 1996 року із змінами і доповненнями, Закону України "Про аудиторську діяльність" від 22 квітня 1993 року N 3125-XII із змінами і доповненнями, Статуту Аудиторської палати України, Положення про Секретаріат Аудиторської палати України та інших документів ця Інструкція визначає порядок розгляду різного характеру звернень (заяв, скарг тощо), що надходять до Аудиторської палати України (далі по тексту - АПУ).
1.2. Звернення (заяви, скарги тощо) можуть бути усними (викладеними на особистому прийомі членам АПУ, завідувачу Секретаріату АПУ) або письмовими (надісланими поштою чи переданими на особистому прийомі). Письмові звернення повинні бути підписані заявником із зазначенням дати та адреси заявника.
Звернення (заяви, скарги тощо), оформлені без дотримання цих вимог, повертаються Секретаріатом АПУ заявникам з відповідними роз'ясненнями не пізніше, як через десять днів від дня їх надходження.
1.3. Якщо питання, порушені в одержаному зверненні, не входять до повноважень АПУ воно, в термін не більше п'яти днів, повертається Секретаріатом АПУ (за узгодженням з головою Спостережної ради АПУ, а у разі відсутності - з одним із членів Спостережної ради АПУ) заявнику з відповідними роз'ясненнями. Про прийняття рішення щодо таких скарг завідувач Секретаріату АПУ інформує Спостережну раду АПУ на черговому засіданні.
1.4. Не розглядаються повторні звернення від одного і того ж громадянина (підприємства) з одного і того ж питання, якщо перше вирішено по суті. Рішення про припинення розгляду такого звернення приймає голова Спостережної ради АПУ, про що повідомляється особі (підприємству), які подали звернення.
2. Порядок реєстрації та розгляду звернень
2.1. Звернення (заяви, скарги тощо), оформлені відповідно до вимог пункту 1.2, що надійшли на адресу АПУ, реєструються у відповідному журналі.
У журналі реєстрації надходження звернень (заяв, скарг тощо) фіксується:
- дата надходження;
- прізвище, ім'я, по батькові заявника;
- адреса заявника та місце роботи, якщо це вказано;
- на кого спрямовано звернення (заява, скарга тощо);
- коротко викладена суть звернення (заяви, скарги тощо);
- кому передане на розгляд (за рішенням голови Спостережної ради АПУ) звернення;
- інформація про результати розгляду звернення.
2.2. У день надходження звернення (заяви, скарги тощо) передаються на розгляд голові Спостережної ради АПУ.
2.3. Залежно від характеру і суті, звернення (заяви, скарги тощо) згідно з резолюцією голови Спостережної ради АПУ в дводенний строк передаються на розгляд головам відповідних комісій АПУ.
Секретаріат АПУ може запросити додаткові матеріали, необхідні для розгляду звернення в комісіях АПУ.

................
Перейти до повного тексту