- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Рішення
АУДИТОРСЬКА ПАЛАТА УКРАЇНИ
Р І Ш Е Н Н Я
Про внесення змін та доповнень до Інструкції про порядок розгляду звернень (заяв, скарг тощо), що надходять до Аудиторської палати України
( Рішення фактично втратило чинність у зв'язку з втратою
чинності Інструкції Аудиторської палати
N 87 від 10.03.2000, до якої вносились
зміни )
Керуючись Законом України "Про аудиторську діяльність" (від 22 квітня 1993 року
N 3125-XII), Аудиторська палата України
ВИРІШИЛА:
1. Затвердити зміни та доповнення до Інструкції про порядок розгляду звернень (заяв, скарг тощо), що надходять до Аудиторської палати України, затвердженої рішенням АПУ від 10.03.2000
N 87, виклавши її в новій редакції (додається).
2. Секретаріату Аудиторської палати України забезпечити опублікування цього рішення у засобах масової інформації.
Голова Спостережної ради Аудиторської палати України | С.О.Столярова |
Додаток
до рішення Аудиторської
палати України
02.02.2006 N 159/8
ІНСТРУКЦІЯ
про порядок розгляду звернень (заяв, скарг тощо), що надходять до Аудиторської палати України
1. Загальні положення
1.1. Відповідно до Закону України
"Про звернення громадян" від 2 жовтня 1996 року із змінами і доповненнями, Закону України "Про аудиторську діяльність" від 22 квітня 1993 року
N 3125-XII із змінами і доповненнями, Статуту Аудиторської палати України, Положення про Секретаріат Аудиторської палати України та інших документів ця Інструкція визначає порядок розгляду різного характеру звернень (заяв, скарг тощо), що надходять до Аудиторської палати України (далі по тексту - АПУ).
1.2. Звернення (заяви, скарги тощо) можуть бути усними (викладеними на особистому прийомі членам АПУ, завідувачу Секретаріату АПУ) або письмовими (надісланими поштою чи переданими на особистому прийомі). Письмові звернення повинні бути підписані заявником із зазначенням дати та адреси заявника.
Звернення (заяви, скарги тощо), оформлені без дотримання цих вимог, повертаються Секретаріатом АПУ заявникам з відповідними роз'ясненнями не пізніше, як через десять днів від дня їх надходження.
1.3. Якщо питання, порушені в одержаному зверненні, не входять до повноважень АПУ воно, в термін не більше п'яти днів, повертається Секретаріатом АПУ (за узгодженням з головою Спостережної ради АПУ, а у разі відсутності - з одним із членів Спостережної ради АПУ) заявнику з відповідними роз'ясненнями. Про прийняття рішення щодо таких скарг завідувач Секретаріату АПУ інформує Спостережну раду АПУ на черговому засіданні.
1.4. Не розглядаються повторні звернення від одного і того ж громадянина (підприємства) з одного і того ж питання, якщо перше вирішено по суті. Рішення про припинення розгляду такого звернення приймає голова Спостережної ради АПУ, про що повідомляється особі (підприємству), які подали звернення.
2. Порядок реєстрації та розгляду звернень
2.1. Звернення (заяви, скарги тощо), оформлені відповідно до вимог пункту 1.2, що надійшли на адресу АПУ, реєструються у відповідному журналі.
У журналі реєстрації надходження звернень (заяв, скарг тощо) фіксується:
- дата надходження;
- прізвище, ім'я, по батькові заявника;
- адреса заявника та місце роботи, якщо це вказано;
- на кого спрямовано звернення (заява, скарга тощо);
- коротко викладена суть звернення (заяви, скарги тощо);
................Перейти до повного тексту